Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies laukeaa aina 2 kertaa...

Vierailija
08.09.2018 |

Joka kerralla kun pannaan ilman taukoa välissä

Miten tavallista ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy noin aika usein. Jäädään sylikkäin makoilemaan tyttöystävän kanssa ja pussaillaan siinä ja mä jatkan lykkimistä hiljaa. Yhtäkkiä tulee tunne että kovenee uudestaan ihan kovaksi. Pakko alkaa panna kunnolla ja tulee toinen paljon nopeammin kuin ekalla kerralla. Yleensä hän saa myös uuden..

En ole koskaan lauennut kahta kertaa peräkkäin olisi kyllä kiihottavaa jos voisi saada jatkot,  jonkin aikaa olen käyttänyt Caverject valmistetta se antaa kyllä pitkän seisokin voi panna pidemmänkin aikaa jos haluu, laukeemisenkin jälkeen seisoo tanakasti sen puolesta voisi ottaa uuden kerran, mutta en koe kiihottuvani siten, että panisin ja laukeisin uudelleen, mutta olisihan se ihanaa ja nautinnolista päästä tämäkin kokemaan .

Vierailija
22/25 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhun, pilluun ja peppuun, kolmasti. Kolme kohdetta kerralla, kaikki on Saimin reisillä, ota suunnaksi märkä lämpsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuhun, pilluun ja peppuun, kolmasti. Kolme kohdetta kerralla, kaikki on Saimin reisillä, ota suunnaksi märkä lämpsä

Saimi-mummosi?

Vierailija
24/25 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh.

Jos aviomies haluisi toisen kerran perään ni kiinnostus olisi nolla, näin 20v avioliiton jälkee.

Lisäksi, ei koskaan ole naitu kahta kertaa samana päivänä. 

Palstalla näköjään kunnon jyystömiehiä kun kaikki tulee 2 tai jopa 4 kertaa ja lähes peräjälkeen. 

Vierailija
25/25 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on. Itse jatkan suoraan ekan jälkeen eikä veltostu välillä.  Toisen kerran saattaa tulla mutta loppuu vaimolta jaksamus. M47