Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 5kk ja mies lomalle

Tarja
08.09.2018 |

Mies keksi lähteä melkein kolmeksi viikoksi reissuun. Meillä vauva joka 5kk tuolloin kun aikoo lähteä. Musta tuntuu jotenki pahalta kun ei kotonakaan osallistu arjen tai vauvanhoitoon ja ei edes juolahtanut päähän että ottaisi vapaata ollakseen oman lapsensa kanssa.

Mielipiteitä? Mua ottaa päähän ja kovaa.. mitä mieltä muut on.

Ollaan siis kolmekymppisiä molemmat jos sillä nyt on jotain merkitystä. Ja mulla ei ole minkäänlaista tukiverkkoa täällä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ilmotti että saa töistä viikon lomaa ja samaan hengenvetoon ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa reissuun. Meillä parivuotias, enkä kokenu asiakseni kieltää miestä, mutta vähän sapetti kun ei halunnut sitä lomaa käyttää lapseensa, kun on käytännössä koko 2 vuotta jonka lapsi on ollut olemassa, ollut koulussa tai töissä. On kuitenkin hyvä isä ja puoliso muuten, joten ei olisi tullut mieleenkään muuttaa pois sillä aikaa... 5kk vauva on kuitenkin suht helppohoitoinen jos nukkuu edes kohtalaisesti. Jos tuosta kuitenkin meinaa tulla tapa niin sitte kyllä eroaisin.

Vierailija
42/42 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepeä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo aikakin miehen päästä hermolomalle. Mietipä, että on saanut 5kk kestää vauva-arkea. Eiköhän jaksa hyvin taas loppuvuoden, joten parempikin saada lomaa.

Noniin löyty martti-petteriki. sohvan nurkassa juustonaksujen kanssa *öhöhööhö*. Jos sä joskus pääset treffeille ni jätä vitsit väliin

Loistava kommentti! Juuri näiden älyn väläysten vuoksi martti-petteri on tuomittu ikuiseen naisettomuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi