Kumppani ei halua tehdä mitään yhdessä.
Edes ruokakauppaan ei voi mennä kuin yksi kerrallaan. Viikonloput jompi kumpi käy ulkona, shoppailemassa, kaupassa ja toinen on kotona. Ei koskaan yhdessä. Kaikki mitä teemme yhdessä on kun istumme yhdessä illalla sohvalla katsomassa telkkaria ja seksiä kahden viikon välein.
Jaksaako tässä enää yrittää vai annanko olla ja menen omia menoja ja hän omiaan?
Kommentit (15)
Mullakin oli tollanen. Se on nyt ex, just tuosta syystä.Eihän tuo ole kumppani vaan kämppäkaveri. Nykyinen käy mun kanssa kaupassa, lenkillä ja lomareissuillakin.
Vaihtamalla todella parani.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä olet yrittänyt? Mitä olet järjestänyt tai pyytänyt?
Miksi ap:n pitäisi olla joku vapaa-ajanohjaaja? Kyllä noi on molempien vastuulla.
Seksiä kuitenkin yhdessä? Se on positiivista. Meillä ei ollut sitäkään 12 vuoteen ennen eroa. Jälkikäteen surettaa, ettei erottu aikaisemmin. Lapset eivät olisi niin paljon joutuneet kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ehdotin urheiluaktiviteetteja yhdessä. Ei kelvannut. Lähti ostamaan itselleen vaateita yksin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kuitenkin yhdessä? Se on positiivista. Meillä ei ollut sitäkään 12 vuoteen ennen eroa. Jälkikäteen surettaa, ettei erottu aikaisemmin. Lapset eivät olisi niin paljon joutuneet kärsimään.
On meillä se 2×15min kuukaudessa. Kai se sitten on jotain.
Ap
Mulla on samanlainen aviomies. En tiedä onko sillä merkitystä, mutta meillä on lapsiakin. Me olemme aina eri paikassa, vaikka olisimme samaan aikaan kotona. Miehelle se on ihan ok, minä kaipaisin enemmän läsnäoloa. Seksiä on kerran kuussa, joku yhteinen juttu kerran vuodessa (minä keksinyt, tehnyt aloitteen, hoitanut lapsenvahdin, varannut hotellin yms.).
Vaikea uskoa, että vaihtamalla mihinkään paranisi, sillä kaikki seurustelukumppanini on olleet samanlaisia. Minun kanssani ei kukaan halua tehdä yhtään mitään.
Rakkaat kanssaihmiset, kommunikoikaa! Ja sen jälkeen vielä keskustelkaa ja jutelkaa!
Näihin asioihin ei ole mitään muuta keinoa, eikä asiat parane ellei puhu, ja sen jälkeenkin vielä puhu.
Tsemppiä ja hyviä avoimia keskusteluita <3
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanlainen aviomies. En tiedä onko sillä merkitystä, mutta meillä on lapsiakin. Me olemme aina eri paikassa, vaikka olisimme samaan aikaan kotona. Miehelle se on ihan ok, minä kaipaisin enemmän läsnäoloa. Seksiä on kerran kuussa, joku yhteinen juttu kerran vuodessa (minä keksinyt, tehnyt aloitteen, hoitanut lapsenvahdin, varannut hotellin yms.).
Vaikea uskoa, että vaihtamalla mihinkään paranisi, sillä kaikki seurustelukumppanini on olleet samanlaisia. Minun kanssani ei kukaan halua tehdä yhtään mitään.
Meilläkin on lapsia ja nehän sitten istuvat kaikki viikonloput kotona kun yhdessä ei voi lähteä minnekään. Voisin toki itse yrittää mutta toinen on sen verta pieni että sen vaihtumiseen menisi kaikki minun aikani. Koko kesänä ei edes uimassa siis käyty.
En itse taida enää olla kovin läsnä. Jos puhutaan puhutaan töistä. Ei minua vaan jaksa kiinnostaa enää mitä toinen tekee päivän aikana kun ei se tunnu minulle mitenkään edes kuuluvan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat kanssaihmiset, kommunikoikaa! Ja sen jälkeen vielä keskustelkaa ja jutelkaa!
Näihin asioihin ei ole mitään muuta keinoa, eikä asiat parane ellei puhu, ja sen jälkeenkin vielä puhu.
Tsemppiä ja hyviä avoimia keskusteluita <3
Tiedän. Hänkin haluasi kuulemma tehdä yhdessä enemmän. Niin ainakin sanoo.
Toiminta sitten taas on eri. Tuntuu että hän odottaa yhteisen tekemisen olevan jotai hotelliöitä ja teatterissa käymistä eikä osaa käsittää siihen normaalia arkea yhdessä.
Ap
Ette kommunikoi tarpeeksi? Tai sitten olette vain menneet yhteen "pakosta" tai kun ette muutakaan kumppania onnistuneet saamaan? Kyseessä tällöin on siis tylsämielinen kompromissi ilman intohimoa.
Vierailija kirjoitti:
Ette kommunikoi tarpeeksi? Tai sitten olette vain menneet yhteen "pakosta" tai kun ette muutakaan kumppania onnistuneet saamaan? Kyseessä tällöin on siis tylsämielinen kompromissi ilman intohimoa.
Tuota tyytymistä ja kompromisseja käsittääkseni tapahtuu vain avn provoissa.
Ap
Muistakaa hyvät naiset kertoa myös miehelle, useampaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa hyvät naiset kertoa myös miehelle, useampaan kertaan.
Mitä pitäisi kertoa?