Olen tehnyt ihan helvetisti hommia että olisi perheellä kunnon koti missä olisi hyvä asua. Mutta ei mikään ei ole riittänyt
Mikä naiselle riittää?
Ja milloin mies tuntee, että on tehnyt kaikkensa?
Kommentit (207)
Naiselle riittää, että rakastat, teet osuutesi kotitöistä ja lasten hoidosta.
Talo ja tavarat eivät riitä, jos et ole k8skaan kotona jakamassa arkea.
Tee vielä vähän lisää ja ihmettele jälleen kun mikään ei riitä. Olet ihmisen kanssa, joka ei kerta kaikkiaan koskaan ole tyytyväinen. Saat rehkiä maailman tappiin ja vaatimukset senkun kasvaa.
Oliko se kunnon koti myös naisen unelma, vai joku sinun pakkomielle, jossa roikuit kaiken muun unohtaen?
Vois olla mun isän tekstiä kasarilta ja ysäriltä. Kyllä ne lapset ainekin aikanaan tajuaa sinua kiittää. Ja nainenkin tajuaa silloin kun sinä tajuat tehneesi kaikkesi ja lyöt pillit pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä naiselle riittää?
Ja milloin mies tuntee, että on tehnyt kaikkensa?
Olet mahdottoman tehtävän edessä. Naisille ei riitä mikään.
Tee se mitä kohtuudella jaksat ja edellytä että naisesi myös tekee välillä jotain.
Sano sille naiselle että rakastat. Näytä se arjessa. Huomio, kysy kuulumisia, hiero hartioita, osta joskus vaikka laku kaupasta ja sano että rakas, halusin ostaa tämän juuri sinulle.
Nainen ymmärtää tämmöisen konkreettisen rakkauden osoittamisen paremmin.
Tarjoudu hoitamaan lasten ilta puuhat. Tee ruoka valmiiksi. Joskus tarjoile se naisellesi kauniisti.
Puhu nätisti.
Halaa.
Sano hyvää yötä ja Huomenta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se kunnon koti myös naisen unelma, vai joku sinun pakkomielle, jossa roikuit kaiken muun unohtaen?
Ei. Se oli naisen unelma minkä minä halusin hänelle rakkaudesta tehdä mahdolliseksi.
Niin tein minäkin ja ero tuli 20 vuoden jälkeen, tyhjät huoneet ja vitutus jäljellä. Rahaa meni ja aina raatamassa, nyt voi sitten vissiin elää itselleen vaan kun ei huvita. Perhe oli se juttu nyt ei kiinnosta mikään juurikaan. Varmaan sitten on tehnyt kaikkensa kun jälkipolvet katsovat taulua seinällä että tuossa on se isoisä joka omin käsin raivas pellot ja rakensi talon. Justiinsa niin joo.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se on "unelma" jossa nainen roikkuu ja mies yrittää pysyä muknana.
Sinun pitää opetella vetämään rajat ja muistaa kohtuus kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Lässynlässyn.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se oli naisen unelma minkä minä halusin hänelle rakkaudesta tehdä mahdolliseksi.
Eikö hän ollut tyytyväinen siihen kotiin, joka itse suunnitteli ja sinä rakensit? Silloinhan naisen pitäisi olla pettynyt omaan suunnitelmaansa, eikä sinuun.
-eri
Moni nainen toivoo yhdessäoloa, läheistä aikaa ja juttelua miehen ja lasten kanssa. Miten sellainen onnistuuu, jos mies on aina töissä?
Ei materia ole tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille naiselle että rakastat. Näytä se arjessa. Huomio, kysy kuulumisia, hiero hartioita, osta joskus vaikka laku kaupasta ja sano että rakas, halusin ostaa tämän juuri sinulle.
Nainen ymmärtää tämmöisen konkreettisen rakkauden osoittamisen paremmin.
Tarjoudu hoitamaan lasten ilta puuhat. Tee ruoka valmiiksi. Joskus tarjoile se naisellesi kauniisti.
Puhu nätisti.
Halaa.
Sano hyvää yötä ja Huomenta.
Ok. Ja naisenhan ei tarvitse koskaan tehdä mitään osoittaakseen että rakastaa miestään.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi!
Ei riitä mikään, vaimo aina mollaamassa jos ei ole jotain tehty ja huomannu saman äidissäni, tappaa isän työllä ja joka ei tuota mitään. Aina valittaa vaikka ukko seiskakymppisenä heinäkuun helteessä pilkkoo halkoja henkihieverissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ollut tyytyväinen siihen kotiin, joka itse suunnitteli ja sinä rakensit? Silloinhan naisen pitäisi olla pettynyt omaan suunnitelmaansa, eikä sinuun.
-eri
Tuttu tilanne. Omakotitalo ja kaikki toteutettu kuten nainen on halunnut, eli päin helvettiä ja kaikki pitäisi muuttaa. Ei vittu vaan jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Niin tein minäkin ja ero tuli 20 vuoden jälkeen, tyhjät huoneet ja vitutus jäljellä. Rahaa meni ja aina raatamassa, nyt voi sitten vissiin elää itselleen vaan kun ei huvita. Perhe oli se juttu nyt ei kiinnosta mikään juurikaan. Varmaan sitten on tehnyt kaikkensa kun jälkipolvet katsovat taulua seinällä että tuossa on se isoisä joka omin käsin raivas pellot ja rakensi talon. Justiinsa niin joo.
Etkö itse halunnut niitä peltoja ja taloa ollenkaan?
Mitä nainen on tehnyt sinun hyväksesi?