Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Tämä on ehdottomasti paras Annen vedoista tähän asti. Saa miettimään mitä hän saisikaan aikaan musiikkigenreä vaihtamalla.
Vähän laiska Annen versio, tarvitsisi vähän enemmän särmää ja menevyyttä niin olis ihan superhieno.
Huomaako kukaan muu jotain "tunnetta" Annen ja Pyhimyksen välillä? Enkä puhu selkeästi esim. ihastumisesta vaan jostain muusta.
Loistava veto Annelta, hän näytti uuden puolen itsestään. Hänellä on mielenkiintoinen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Loistava veto Annelta, hän näytti uuden puolen itsestään. Hänellä on mielenkiintoinen ääni.
tosi kiva
Vierailija kirjoitti:
Huomaako kukaan muu jotain "tunnetta" Annen ja Pyhimyksen välillä? Enkä puhu selkeästi esim. ihastumisesta vaan jostain muusta.
Molemmat syvällisiä tyyppejä. Jotenkin samalla aaltopituudella.
Ensimmäinen hyvä veto Annelta. Harmi, ettei laulanut biisistä sen parasta kohtaa ("Everestin huipulla kun jäätiköt on sulanu, sit meil on oma planeetta - enks mä niin luvannu? Ja josset päässy perille kohteeseen niin mä pistän lisää ketamiinii sun pohkeeseen.")
Vierailija kirjoitti:
Joo, Pyhimys punastelee kuin koulupoika kun Anne kehuu. Muiden kommentteja kuuntelee naama peruslukemilla ja vastaa tuolla snadisti stadinasaalilla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Ellinooralle ei näköjään kelpaa muiden sanat kun kaikki pitää muuttaa. Ihme ettei Annen päivänä keksinyt omiaan... Tuure tekee samaa, en pidä hänen tämän päivän versiostakaan ollenkaan.
Tarkoitus on tehdä omia versioita muiden biiseistä, eikä omia muiden melodioita omille biiseilleen..
Tuuren versio on loistava, samoin myös Ellinooran.
Pyhimyksen pitäis kirjottaa tekstejä Ellinooralle. Tulis jotenkin parempaa.
Eiii... Mun lempibiisi mut nyt ei kyllä ole edes yritetty.
Nyt on Pepe huono. Räppi ei sovi.
pepellä ois mahtava radioääni
Pepe ei ehkä osaa räpätä, mutta jotenkin tää Pepen veto oli kuitenkin todella koskettava.
Eveliinan Klosetti ihan hauska, naukuva kaupallinen ääni on jännä kontrasti noin kulutuskriittisen biisin kaverina. :D
Stadilainen puhetyyli, mutta hyvä tyyppihän se on.