Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Pyhillä ihanat hymyilevät silmät.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin tästä Laurin versiosta
Lauri on kyllä tosi miellyttävä, järkevä ja maanläheinen tyyppi, ei mikään nirppanokka millään tavalla, vaikka menestystä on kosolti tullutkin♥
Laurin nasaali oli jotenkin turhan dominoiva tänään... Mutta muuten onnistuneita biisejä oli kaikilla!
Apua noita Pyhimyksen kiljujuttuja. :D
Pepe taitaa olla aika hiljainen tuossa pöydässä.
Tähän keskusteluun kommentoi kaikki teinit tänään, kun on jonkun tuntemattoman räppärin päivä.
Tuntematon räppäri? Teinit kommentoi? :D
Ensinnäkin Pyhimys on melkein nelikymppinen, varsin tunnettu artisti, jota kuuntelevat monet keski-ikäisetkin.
Pyhimys haluaa tehdä Cheekit ja yrittää pyrkiä teinien ja muiden mammojen pöksynkostuttajaksi uusilla siirappisilla biiseillään ja Vain elämään uutena kultapojuna. Sori Mikko, Cheek hoksasi sen ensin.
Evelina on tosi kivan oloinen silloin kun se puhuu. Harmi että mököttää tuppisuuna suurimman osan ajasta.
Pyhimys on ihana. Oon aina tykännyt. Tykkään myös nyt Anne Mattilasta, vaikka en pidä iskelmistä. Pepe on kingi.
Eveliina yrittää liikaa, se vie aitoiden esityksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Evelina on tosi kivan oloinen silloin kun se puhuu. Harmi että mököttää tuppisuuna suurimman osan ajasta.
Tuntuu vähän, ettei hän uskalla puhua muiden päälle ja keskeyttää heitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vähän, ettei hän uskalla puhua muiden päälle ja keskeyttää heitä
Tai sitten on kiinnostunut vain häntä itseään koskevasta keskustelusta?
Ihana tuo Evelinan hupparimekko.
Evelina näyttää olevan tietoinen kameroista ja pitää huolen, että on koko ajan huulet ja ilme instaa varten törröllään. Ei pysty relaan kun pitää näyttää jatkuvasti hyvältä faneja varten.
Vierailija kirjoitti:
Huomaako kukaan muu jotain "tunnetta" Annen ja Pyhimyksen välillä? Enkä puhu selkeästi esim. ihastumisesta vaan jostain muusta.
Ihanaa flirttiä ainaki, tajusin heti eka jaksossa!
Vierailija kirjoitti:
Kuka versioi vadelmaveneen?
https://www.ruutu.fi/video/3230342
Danny lauloi sen, video ^
Kuusamo, nyt kutsuu mua kuusamo. Tuliko muille mieleen? :-D