Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Käyttäjä2069 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora oli upea omassa jaksossaan, ihanan aito. Tosin hämmästyin hänen ikäänsä, olen pitänyt häntä jonain kolmevitosena, mutta hän onkin syntynyt vuonna 1994. :D
Kyllä, aivan hurmaava tyttö 😍 hän on varmasti niitä joiden yleisö kasvaa ohjelman myötä kun tukee isomman yleisön tietoisuuteen. Mielenkiintoista oli kuulla että muuttaessaan Hkoin tapasi poikaystävänsä jonka kanssa nyt tekee musiikkia.
Ellinooran poikaystävähän on Samuli Sirviö, joka ei ole mikään uusi nimi alalla. :)
Ai kamala miten Ellinoorasta saa kolmevitosen näkösen :D
T. toinen 1994 syntynyt
Ylipaino tekee helposti tätimäiseksi. Lisäksi hänen hattunsa joita varsinkin uran alkuaikoina piti, olivat tyyliltään vanhentavia.
Miten Ellinoorasta saa ylipainoisen näköisen? Lähinnä vaatetyyli on omaperänen ja ei tyypillinen hänen ikäisillään.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jenni Vartiaisen Anna mulle piiskaa livekin nauhoitettu studiossa?
Eikös nuo 3. kaudella vielä laulaneet livenä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä te höpisette? Kaikki biisit lauletaan livenä ohjelmassa, joku tuottaja on vahvistanu tän. Niiden ääniä kyllä sitten mixataan jotta ei kuulostais liian hiljaselta tms.. mutta nauhalta ne ei tule.
Tulee nauhalta studioversiot siellä soi. Älä viitsi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te höpisette? Kaikki biisit lauletaan livenä ohjelmassa, joku tuottaja on vahvistanu tän. Niiden ääniä kyllä sitten mixataan jotta ei kuulostais liian hiljaselta tms.. mutta nauhalta ne ei tule.
Ja paikan päällä kyllä livenä mutta televisiosta tulee ulos studioversiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/laulavatko_vain_elam…
Livenä tulee.
Kaikki artistit laulavat livenä, mutta sitä livevedon ääntä tietysti miksataan tv:hen sopivaksi. Ja biisit ei tule kokonaan vaan ne leikataan, koska muuten loppuisi ohjelma-aika kesken.
Anne Mattilan biisejä en tunne yhtään. Hyvä laulaja ilmeisesti.
Pepe on tuttu nimi, mutta en muista biisejä. Varmaan tuttuja jotkun kun kuulee. Hieno ääni. Ei ehkä niin näkyvä persoona, kun monet ikäisensä hyvät artistit.
Rasmuksella hyviä hittejä, jotka aikoinaan radiosta ym. tuttuja. Lauri ärsyttävä persoona. Vaikuttava ääni ja esiintyminen.
Evelinalla ihan loistavia nykypäivän biisejä, jotka soi spotifyssa ja lähes joka radiokanavalla. Odotan innolla uusia biisejä.
Ellinooralla ihan hyviä biisejä. Tuttuja myös radiosta. Vähän rasittava ääni. Sympaattisen oloinen artisti.
Pyhimyksellä muutama aivan loistava biisi + Teflon Brotersin hyvät biisit. Nää on tuttuja Spotifyn listoilta ja radiosta. Pyhimys vaikutti tosi hauskalta ja rennolta tyypiltä. Odotan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paikan päällä kyllä livenä mutta televisiosta tulee ulos studioversiot.
No ei taatusti ollut studioversio esim. viime syksyn kaudelta Cheekin Malja. Tai esim. se ihana ilta-biisi jonka ne esitti lopuksi Juha Tapion kans. Ja Vahinkokin tais olla ihan erilainen kuin studioversio.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/laulavatko_vain_elam…
Artistit siis laulavat livenä. Mutta koska kyseessä ei ole suora lähetys, pystytään äänenlaatuun vaikuttamaan jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Pepe on tuttu nimi, mutta en muista biisejä. Varmaan tuttuja jotkun kun kuulee. Hieno ääni. Ei ehkä niin näkyvä persoona, kun monet ikäisensä hyvät artistit.
Rasmuksella hyviä hittejä, jotka aikoinaan radiosta ym. tuttuja. Lauri ärsyttävä persoona. Vaikuttava ääni ja esiintyminen.
Evelinalla ihan loistavia nykypäivän biisejä, jotka soi spotifyssa ja lähes joka radiokanavalla. Odotan innolla uusia biisejä.
Ellinooralla ihan hyviä biisejä. Tuttuja myös radiosta. Vähän rasittava ääni. Sympaattisen oloinen artisti.
Pyhimyksellä muutama aivan loistava biisi + Teflon Brotersin hyvät biisit. Nää on tuttuja Spotifyn listoilta ja radiosta. Pyhimys vaikutti tosi hauskalta ja rennolta tyypiltä. Odotan lisää.
Oot varmasti Pepeltä kuullu biisin Aamu.
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin
Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
siihen mä jään
Sä tuot niin hiljaa kätes kädellein
Sanot kultasein, mä näin tahdon olla vain.
Mun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaan
Vain hyvänolon hiipivän mä tunnen suonissain odotan vaan
Sä viet mun hiljaa niin kuin varoen
Ja mä myötäilen ja näin tahdon olla vain.
Ei saa tätä tunnelmaa kun vain aamuisin
Näin aloittaa mä päiväni tahdonkin
Ja syttyä sun kanssasi näin päivääni päin hiljalleen
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin.
Siihen mä jään
Sä tuot niin hiljaa kätes kädeillein
Sanot kultasein mä näin tahdon olla vain.
Ihana biisi! 🤗
Jäisen kova kausi.
Ellinoora ja Pyhimys ekan jakson kovimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siihen mä jään
Sanot kultasein, mä näin tahdon olla vain.Mun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaan
Ja mä myötäilen ja näin tahdon olla vain.Ei saa tätä tunnelmaa kun vain aamuisin
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin.Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
Siihen mä jään
Sanot kultasein mä näin tahdon olla vain.Ihana biisi! 🤗
Toivottavasti joku esittää tän biisin Pepen päivänä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan hiton rakastunut tohon Lauriin. Niin ihana.
Mikseiköhän Paula ollut? Vai kumpi jätti kumman? Ja miksi? Onko Paula vielä Edelmannin kanssa?
En tiedä mitä noiden suhteessa tapahtui, tavallinen tarina ?eroja tapahtuu.. Suht Pitkään kuitenkin olivat yhdessä. Paula on Samulin kanssa. Samppa on parhaillaan Losissa lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siihen mä jään
Sanot kultasein, mä näin tahdon olla vain.Mun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaan
Ja mä myötäilen ja näin tahdon olla vain.Ei saa tätä tunnelmaa kun vain aamuisin
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin.Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
Siihen mä jään
Sanot kultasein mä näin tahdon olla vain.Ihana biisi! 🤗
Toivottavasti joku esittää tän biisin Pepen päivänä. 👍
Toivottavasti joku muu kuin Pyhimys. En halua, että se kääntää biisin jonkun yhen illan hoidon vierestä heräämisaamuksi. :D
Inhosin Rasmusta silloin joskus. Ohis, Lauri hengaili aina Nordinin kanssa. Joka muuten asuu nyt samassa paikassa jossa oma mökkiini on.
No joka tapauksessa pakko myöntää että aika hyviä biisejä olivat. Ainakin näin 15 vuotta myöhemmin ja muiden esittäminä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2069 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora oli upea omassa jaksossaan, ihanan aito. Tosin hämmästyin hänen ikäänsä, olen pitänyt häntä jonain kolmevitosena, mutta hän onkin syntynyt vuonna 1994. :D
Kyllä, aivan hurmaava tyttö 😍 hän on varmasti niitä joiden yleisö kasvaa ohjelman myötä kun tukee isomman yleisön tietoisuuteen. Mielenkiintoista oli kuulla että muuttaessaan Hkoin tapasi poikaystävänsä jonka kanssa nyt tekee musiikkia.
Ellinooran poikaystävähän on Samuli Sirviö, joka ei ole mikään uusi nimi alalla. :)
Ai kamala miten Ellinoorasta saa kolmevitosen näkösen :D
T. toinen 1994 syntynyt
Ylipaino tekee helposti tätimäiseksi. Lisäksi hänen hattunsa joita varsinkin uran alkuaikoina piti, olivat tyyliltään vanhentavia.
Miten Ellinoorasta saa ylipainoisen näköisen? Lähinnä vaatetyyli on omaperänen ja ei tyypillinen hänen ikäisillään.
35 on jopa alakanttii, 40v lähempänä. Iho, pyöreys ja muoti. Jossain kuvassa yllätyin kun näyttikin yllättävän normaalipainoisen lähistöllä olevalta, muutoin pukeutuu kuin +30kg ylipainoa peittelevä glitteritäti. Ja juu, siitä propsit että kaikkien ei tarvikaan olla perce esillä mediassa, todellakin, ja jokaisella on oma muoti ja oikeus siihen muutenkin, mutta turha sitten ihmetellä jos häntä pidetään oikeasti lihavana.
Ja hirveä äänisenä.
Ja Mattilan hymy pilaa hänet. Toisen aallon Katri Helena joka ei osaa herkistyä kappaleiden äärellä osuvammin.
Laurin nasaali on ihan ihmeen voimakas.
Mut Pepe, vaikka näyttää että nukkuu puolet jaksosta, on ollut just niin ihana yllätys kun moni oli enteillyt. Vanhan kansan artistit näyttää kuin tulkitaan (vaikkakin vähän nukkuvan näköisesti silloinkin).
Minä myös lähes inhosin The Rasmusta silloin aikoinaan, mutta ai että tuo Lauri on symppis. Eivät nuo kappaleetkaan nyt tänä päivänä enää hullummilta kuulosta.
Olin todella positiivisesti yllättynyt tästä kaudesta siihen nähden mitä odotin. Olen yrittänyt katsoa muutamaa viime kautta ja jättänyt kesken. Tätä aion kyllä katsoa vielä lisää. Pepe on huikea! Kauden artisteista olen noin muuten kuunnellut eniten varmaankin Pyhimystä (Ruger Haueria). Toivottavasti joku vetäisi Rugeria!
Onko täällä pakko keskustella Ellinooran painosta? Keskitytäänpäs olennaiseen.