Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2018

Vierailija
07.09.2018 |

Alkaa tänään Laurin päivällä.

Kommentit (1839)

Vierailija
561/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Evelina eronnut Sannista vähän ennen kuvauksia?

Ai niin kuin Jenni Vartiainen oli 2014 juuri eronnut Immosesta? Se selittäisi tuon käytöksen.

Vierailija
562/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lämmin ja hyvä fiilis oli tuon eilisen jakson aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset mammat vinkuvat, kun latino-Eve voisi viedä niiden miehet jos haluaisi...

Eihän tuo nainen pahan näköinen ole, mutta laulutaitoa ei valitettavasti upea kroppa ja mieletön lantio tuo

Treenaamattomat reidet ja giganttinen takapuoli, blondattu keinotekoinen tukka, nenärengas. Eipä tuosta "latinoa" saa vaikka kuinka yrittää.

Vierailija
564/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin täältä koko ketjun läpi, ennen kuin äsken katsoin eka jakson ruudusta. Odotukset oli, että kaikki esitykset on surkeita ja herättää vain myötähäpeää. Tykkäsin lähes kaikista esityksistä ja ihmiset oli myös miellyttäviä. Ei siis todellakaan kannata jatkossa uskoa mielipiteitä, mitä lukee täältä...

Vierailija
565/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan hiton rakastunut tohon Lauriin. Niin ihana.

Mikseiköhän Paula ollut? Vai kumpi jätti kumman? Ja miksi? Onko Paula vielä Edelmannin kanssa?

Vierailija
566/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vaikeeta arvata, kuka näistä tämän setin artisteista on myynyt eniten.

Pyhimys?

Vierailija
567/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin täältä koko ketjun läpi, ennen kuin äsken katsoin eka jakson ruudusta. Odotukset oli, että kaikki esitykset on surkeita ja herättää vain myötähäpeää. Tykkäsin lähes kaikista esityksistä ja ihmiset oli myös miellyttäviä. Ei siis todellakaan kannata jatkossa uskoa mielipiteitä, mitä lukee täältä...

Mä olin myös samaa mieltä ja laitoin sen kommentinkin tänne eilisiltana.

Vierailija
568/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseiköhän Paula ollut? Vai kumpi jätti kumman? Ja miksi? Onko Paula vielä Edelmannin kanssa?

Tai voihan hän olla ollutkin mutta miksi rakkaus loppui?

Vierailija
569/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai voihan hän olla ollutkin mutta miksi rakkaus loppui?

No miksi se nyt yleensä loppuu, eiväthän he nyt liene ensimmäinen eronnut pari?

Btw telkkarissa esiintyvä ihminen ei ole sama kuin siviilipersoona.

Minä olen käsittänyt että Lauri löysi uuden. Hänhän sai lapsenkin suurinpiirtein samaan hengenvetoon kun ero Paulasta oli tullut julkisuuteen.

Vierailija
570/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan Vesalaa tuon Laurin kaa ja vertaan Edelmaniin..löytääköhän Laurikin tuolta uuden muijan?

Olikohan grillauskuvan näyttäminen pieni kuitti Vesalalle?

Vierailija
571/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi keväänä on mukana tämän hetken suosituin naisartisti idols-Anniina.

Vierailija
572/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi päivää ja iltaa ei tällä kertaa ole pilkottu kahdelle päivälle.

573/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellinoora oli upea omassa jaksossaan, ihanan aito. Tosin hämmästyin hänen ikäänsä, olen pitänyt häntä jonain kolmevitosena, mutta hän onkin syntynyt vuonna 1994. :D

Kyllä, aivan hurmaava tyttö 😍 hän on varmasti niitä joiden yleisö kasvaa ohjelman myötä kun tukee isomman yleisön tietoisuuteen. Mielenkiintoista oli kuulla että muuttaessaan Hkoin tapasi poikaystävänsä jonka kanssa nyt tekee musiikkia.

Ellinooran poikaystävähän on Samuli Sirviö, joka ei ole mikään uusi nimi alalla. :)

Ai kamala miten Ellinoorasta saa kolmevitosen näkösen :D

T. toinen 1994 syntynyt

Ylipaino tekee helposti tätimäiseksi. Lisäksi hänen hattunsa joita varsinkin uran alkuaikoina piti, olivat tyyliltään vanhentavia.

Vierailija
574/1839 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi katsojille esitetään levytetyt versiot kappaleista.

Olisi mielenkiintoista nähdä ja kuulla miten esittäjät selviytyvät livenä. Vai onko niin etteivät esiintyjät halua liveversioita näytettävän?

Vierailija
575/1839 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ounounounou kirjoitti:

Tämä saattaa saada alapeukkuja mutta itse en ole oikein koskaan tykännyt Pyhimyksen Teflon-urasta mitenkään erityisesti. Tietysti pitää mainita että tiputin seuraamisen aikalailla ekaan vuoteen kun ei tuntunut Pyhimykseltä yhtään. Sitten taas Ruger Hauer (niille jotka eivät tiedä, Pyhimyksen toinen bändi) oli kyllä hiton kova veto.

En minäkään tykkää Tefloneista. Toivottavasti Pyhimyksen päivänä laulettaisiin Rugereiden tai Pyhimyksen omaa tuotantoa. Tosin niissä on kyllä sellaista tekstiä (varsinkin Pyhimyksen omissa levytyksissä), että vaikea kuvitella ketään muuta niitä esittämään. Jotenkin niin henkilökohtaista ja rankkaa tilitystä. Mut toivon kuulevani muutakin kuin Tefloneita.

Vierailija
576/1839 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista nähdä ja kuulla miten esittäjät selviytyvät livenä. Vai onko niin etteivät esiintyjät halua liveversioita näytettävän?

Varmaa Eveliinan erikoistoive

Vierailija
577/1839 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaa Eveliinan erikoistoive

Näin se on ollut neljännestä kaudesta alkaen. Paikan päällä joutuvat kuulemaan toisensa livenä mutta sitä ei voi näyttää tv:ssä koska katsojat kaikkoaisivat. 7. kausi (siis se Jenni, Sanni, Cheek ym) veti 2x Hartwall areenan täyteen ja siellä kaikki muut lauloivat livenä paitsi Sannin viulunsoitot ja Apocalyptica tuli nauhalta. 8.kaudelta ei järjestetty enää yhtään konserttia koska kukaan ei olisi selvinnyt livelaulusta eikä ketään kiinnostanut kyseinen kausi.

Vierailija
578/1839 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jenni Vartiaisen Anna mulle piiskaa livekin nauhoitettu studiossa?

https://www.ruutu.fi/video/1307045

Vierailija
579/1839 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ellinoora aivan naamat tossa omassa jaksossaan? En ole katsonut tätä ohjelmaa aiemmin, joten en tiedä onko yleensäkin traditiona juona pienet huppelit omana päivänä. Muut vaikuttaa suht fresheiltä kuitenkin.

Vierailija
580/1839 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepen versio oli UPEA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän