Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Lauri kertoo kuinka rankat viimeiset pari vuotta on ollut eron jälkeen, mut kuitenkin niihin pariin vuoteen mahtuu myös uusi suhde ja lapsikin. Olisko kannattanut hetki hengähtää ihan itsekseen 12 vuoden liiton jälkeen, eikä suinpäin hypätä uuteen?
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele radiota ja olin jotenkin siinä luulossa, että Ellinoora ja Evelina ovat toistensa kloonit: jotain täysin tyhjänpäiväisiä tähdenlentoja. Mutta olenkin tämän ekan jakson perusteella positiivisesti yllättynyt kummastakin. Kaksi toisistaan erilaista lahjakasta artistia ja tulkitsijaa. Erityisesti Ellinooran ääni meni ihon alle.
Ellinoorako se sillä kirjottelee ja itseään kehuu?
Vierailija kirjoitti:
Lauri kertoo kuinka rankat viimeiset pari vuotta on ollut eron jälkeen, mut kuitenkin niihin pariin vuoteen mahtuu myös uusi suhde ja lapsikin. Olisko kannattanut hetki hengähtää ihan itsekseen 12 vuoden liiton jälkeen, eikä suinpäin hypätä uuteen?
No kun on ikää, niin ei välttämättä kiinnosta enää niin vitkutella, jos oikea henkilö kohdalle sattuu. Lisäksi, en tiedä naisytävän ikää, mutta jos heillä oli suunnitelmissa saada yhteisiä lapsia, niin se on saattanut vaikuttaa nopeaan lastenhankintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun on ikää, niin ei välttämättä kiinnosta enää niin vitkutella, jos oikea henkilö kohdalle sattuu. Lisäksi, en tiedä naisytävän ikää, mutta jos heillä oli suunnitelmissa saada yhteisiä lapsia, niin se on saattanut vaikuttaa nopeaan lastenhankintaan.
Erosta kulunut hieman reilu vuosi niin uusi lapsikin oli jo syntynyt "the oikean henkilön" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi jehna, mä luulin et tää kausi alkoi vasta äsken, mut ilmeisesti onkin jo kaikki jaksot tulleet ulos, kun niin vahvasti teilataan paskimmaksi kaudeksi ikinä. Näkeeköhän niitä tän kauden kaikkia jaksoja enää edes mistään?
Ei näe. Olet myöhässä. Kohta alkaa uusi kausi jossa mukana mm. Sepi Kumpulainen, Kata Kärkkäinen ja Teuvo Loman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistin vaan Anne Mattilan, Pave Maijasen, Laurin ja Eveliinan. Muita en tiedä.
Niin?
Voi ei...siellä mitään Maijasta ole !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anne Mattilan biisejä en tunne yhtään. Hyvä laulaja ilmeisesti.
Pepe on tuttu nimi, mutta en muista biisejä. Varmaan tuttuja jotkun kun kuulee. Hieno ääni. Ei ehkä niin näkyvä persoona, kun monet ikäisensä hyvät artistit.
Rasmuksella hyviä hittejä, jotka aikoinaan radiosta ym. tuttuja. Lauri ärsyttävä persoona. Vaikuttava ääni ja esiintyminen.
Evelinalla ihan loistavia nykypäivän biisejä, jotka soi spotifyssa ja lähes joka radiokanavalla. Odotan innolla uusia biisejä.
Ellinooralla ihan hyviä biisejä. Tuttuja myös radiosta. Vähän rasittava ääni. Sympaattisen oloinen artisti.
Pyhimyksellä muutama aivan loistava biisi + Teflon Brotersin hyvät biisit. Nää on tuttuja Spotifyn listoilta ja radiosta. Pyhimys vaikutti tosi hauskalta ja rennolta tyypiltä. Odotan lisää.
Oot varmasti Pepeltä kuullu biisin Aamu.
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin
Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
siihen mä jään
Sä tuot niin hiljaa kätes kädellein
Sanot kultasein, mä näin tahdon olla vain.Mun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaan
Vain hyvänolon hiipivän mä tunnen suonissain odotan vaan
Sä viet mun hiljaa niin kuin varoen
Ja mä myötäilen ja näin tahdon olla vain.Ei saa tätä tunnelmaa kun vain aamuisin
Näin aloittaa mä päiväni tahdonkin
Ja syttyä sun kanssasi näin päivääni päin hiljalleen
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin.Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
Siihen mä jään
Sä tuot niin hiljaa kätes kädeillein
Sanot kultasein mä näin tahdon olla vain.Ihana biisi! 🤗
Toivottavasti joku esittää tän biisin Pepen päivänä. 👍
Toivottavasti joku muu kuin Pyhimys. En halua, että se kääntää biisin jonkun yhen illan hoidon vierestä heräämisaamuksi. :D
Luultavasti Anne Mattila sen "tulkitsee" koska biisi on ihan iskelmää jo valmiiksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepe on tuttu nimi, mutta en muista biisejä. Varmaan tuttuja jotkun kun kuulee. Hieno ääni. Ei ehkä niin näkyvä persoona, kun monet ikäisensä hyvät artistit.
Rasmuksella hyviä hittejä, jotka aikoinaan radiosta ym. tuttuja. Lauri ärsyttävä persoona. Vaikuttava ääni ja esiintyminen.
Evelinalla ihan loistavia nykypäivän biisejä, jotka soi spotifyssa ja lähes joka radiokanavalla. Odotan innolla uusia biisejä.
Ellinooralla ihan hyviä biisejä. Tuttuja myös radiosta. Vähän rasittava ääni. Sympaattisen oloinen artisti.
Pyhimyksellä muutama aivan loistava biisi + Teflon Brotersin hyvät biisit. Nää on tuttuja Spotifyn listoilta ja radiosta. Pyhimys vaikutti tosi hauskalta ja rennolta tyypiltä. Odotan lisää.
siihen mä jään
Sanot kultasein, mä näin tahdon olla vain.Mun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaan
Ja mä myötäilen ja näin tahdon olla vain.Ei saa tätä tunnelmaa kun vain aamuisin
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin.Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
Siihen mä jään
Toivottavasti joku muu kuin Pyhimys. En halua, että se kääntää biisin jonkun yhen illan hoidon vierestä heräämisaamuksi. :D
Luultavasti Anne Mattila sen "tulkitsee" koska biisi on ihan iskelmää jo valmiiksi...
Tai Tuure. Vastavihittynä aviomiehenä. Omistaa vaimolleen Manuelalle.
Noista parilla ei ole hädintuskin biisejäkään niin paljon kuin osallistujia jotka niitä versioivat
Ellinooran lauluissa on kyllä typerät sanat. Esim. ”Mä en tahdo olle enää Carrie, huutaa marry me joka vtun nurkalta”. Eihän Carrie semmosta ikinä huudellut. Enemmänkin ei halunnut naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Paskin kausi ikinä.
Eri, peittoaa edellisen kauden helposti ja pari muutakin.
Haluaisin ehdottomasti kuulla miten Evelina vetäisi Laurin biisinlivenä. Levyversiota on tullut kuunneltua ylipäätänsä koko Evelinan tuotantoa ja tykkään. YleX Pop ja Emma Gaala vedot ei näytä kovin hyvää puolta livelaulajana.
Vierailija kirjoitti:
Ekan vartin perusteella voi jo sanoa et on kyl vaivaannuttavin porukka pöydän ääressä. Luulin ettei kevään kaudesta enää alemmas päästä, mut päästiin näköjään.
Miten itse uskot ihmisten toimivan, kuin on seitsemän toisilleen tuntematonta laitetaan samaan pöytään ja aletaan kuvaamaan
Vierailija kirjoitti:
Ellinooran lauluissa on kyllä typerät sanat. Esim. ”Mä en tahdo olle enää Carrie, huutaa marry me joka vtun nurkalta”. Eihän Carrie semmosta ikinä huudellut. Enemmänkin ei halunnut naimisiin.
Minusta taas koko sarja ja sen fanit on yhtä marry me huutoa. Paitsi tietysti Samantha joka huutaa fuck me
Vierailija kirjoitti:
Missä ovat pitkän linjan artistit Marion, Lea Lavén, Kake Randelin, Tauski, Anita Hirvonen, Markku Aro, Anneli Saaristo, you name it?
Ja uusin biisi keltään noista on tullut?
Ohis, mutta polttaako Evelina tupakkaa? Muistan nähneeni Evelinan keikalla kolmisen vuotta sitten ja en muista, että se olisi ollut erityisen kamalaa kuultavaa. Silloin hänellä taisi olla muutama oma biisi ja loput oli ulkomaalaisia hittejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ovat pitkän linjan artistit Marion, Lea Lavén, Kake Randelin, Tauski, Anita Hirvonen, Markku Aro, Anneli Saaristo, you name it?
Ja uusin biisi keltään noista on tullut?
Itse tykkäsin paljonkin tästä ekasta päivästä. Ero viime kauteen on kyllä kun yöllä ja päivällä, tämän uuden kauden eduksi siis. Mun mielestä porukka toimi hyvin yhteen, ei ollu ollenkaan sellaista vaivaannuttavaa katsottavaa kuin vaikka viime kaudella . Kaikkien versiot oli myös onnistuneita ja mielenkiinnolla odotan tulevia jaksoja. Jo ekan jakson perusteella voin veikata että useampia radiosoittoa paljon saavia kappaleita tullaan kuulemaan. Lauri vaikutti myös tosi sympaattiselta tyypiltä mikä tuli itselle sikäli yllätyksenä että luulin olevan jotenkin ylimielinen, siksi myös hyvät fiilikset tästä jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siihen mä jään
Siihen mä jään
Minkä ihmeen takia sä kuvittelet, että Pyhimys räppäisi jostain yhden illan jutusta? Sen takia koska on räppäri? Joo, et ole paljoa tainnut tutustua miehen tuotantoon. :D Unohtakaa nyt ne ennakkoluulonne.
Voi anteeksi. Ihan vain sen vuoksi, että ole katsonut kaksi jaksoa, joissa molemmissa asetelma on käännetty ympäri alkuperäisestä. No hard feelings.
Voi jehna, mä luulin et tää kausi alkoi vasta äsken, mut ilmeisesti onkin jo kaikki jaksot tulleet ulos, kun niin vahvasti teilataan paskimmaksi kaudeksi ikinä. Näkeeköhän niitä tän kauden kaikkia jaksoja enää edes mistään?