Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä luuraa kaikki kunnolliset, kiltit ja empaattiset sinkkumiehet?

Vierailija
07.09.2018 |

Missä heihin on mahdollista törmätä?

Vai onko heitä olemassakaan?

Kommentit (301)

141/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi kunnollinen ja empaattinen. Tosin villi ja vapaa. Toisinaan kilttikin. Viikolla töissä, ulkomailla. Tän päivän luuraan maastopyörän kanssa korvessa. Huomiselle ei ole buukattu mitään. Treffataan jos tuut mettäpolulla vastaan.

Samat suunnitelmat. 40km mtb-reitti odottaa :)

142/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso D kirjoitti:

Voitko ystävällisesti valistaa minua kun minulla vähä ohi meni että mitäs nämä syytökset ja viat? :) Varmaankin yks kromosomi mulla liian vähän tai jotain kun en tajua :)

Se on niin sääli, että et osaa tarkastella itseäsi kriittisesti, sellainen estää kehittymisesi paremmaksi ihmiseksi.

Myös vakavien asioiden kääntäminen huumoriksi on henkistä väkivaltaa. Ota opiksi ja opettele myöntämään virheesi.

Tuolla näky olevan aihe vapaa osiossa psykopaattisäie, mietiskelin että pitäsköhän minun linkata tämä säie sinne :)  Meinaan vaan että aika karu on kohtalo kunnollisilla, kilteillä ja empaattisilla sinkkumiehillä, mikäli sattuu olemaan edellämainitun oloinen niin kantsii katsella semmonen emäntä joka ei etsi kunnollista, kilttiä ja empaattista sinkkumiestä, pääsee helpommalla siten :D

Pakko kait se on minuki alkaa muuksi, jos vaikka ensin suihkun jälkeen jättäs lattian kuivaamatta lastalla...   ...ja peijakas, ku pisulla käy niin jätän wc-pöntön kannen auki...   ...tästä se lähtee, minustaki tulee...   ...ei peijakas, ei minusta ookkaan noin hurjiin elämänmuutoksiin:(   Se vaan puskee tää kiltti luonto läpi, ei kannettu vesi kauaa kaivossa pysy, sananlaskussakin aikoinaan sanottiin.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi liika totuus: katsomassa sua 20-30kg kevyempiä naisia, jotka sheivaa. Älä loukkaannu, pliis. Itse kysyit.

Olet varmaankin aivan oikeassa.

Mielelläni löytäisinkin sellaisen kunnollisen, kiltin ja empaattisen sinkkumiehen, jolle liikakiloni eivät ole ylitsepääsemätön ongelma. Kuten eivät miehenkään liikakilot ole minulle ylitsepääsemätön ongelma.

ap

Vierailija
144/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että tässäkin asiassa on lähinnä kyse ulkonäöstä.

Minä kilttinä kunnollisena huomaavaisena miehenä ihmettelen sitä kun kukaan nainen ei kiinnostu edes tapailemaan ja naamasta se luultavasti johtuu.

Vierailija
145/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi liika totuus: katsomassa sua 20-30kg kevyempiä naisia, jotka sheivaa. Älä loukkaannu, pliis. Itse kysyit.

Mielelläni löytäisinkin sellaisen kunnollisen, kiltin ja empaattisen sinkkumiehen, jolle liikakiloni eivät ole ylitsepääsemätön ongelma. Kuten eivät miehenkään liikakilot ole minulle ylitsepääsemätön ongelma.

ap

Miksi et vain laihduta? En oikein käsitä miten naiset edes kehtaa valittaa näin helpon ratkaisun ollessa tarjolla. Sun markkina-arvo kohoaa pilviin asti jos vain treenaat itsellesi fitness-pepun.

Vierailija
146/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi et vain laihduta? En oikein käsitä miten naiset edes kehtaa valittaa näin helpon ratkaisun ollessa tarjolla. Sun markkina-arvo kohoaa pilviin asti jos vain treenaat itsellesi fitness-pepun.

Eli tekisin muodonmuutoksen vain miellyttääkseni muita, kelvatakseni muille? Hedelmällinen lähtökohta onnistuneelle ja hyvälle suhteelle: muuta itsesi miellyttääksesi toista.

Ei pysty ymmärtään.

ap

Vierailija
147/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan jonottamassa teidän laiskojen ja itseään passauttavien nalkuttajien ovella.

Vierailija
148/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo varattu.

Minäkin löysin tällaisen helmen jo 27 vuotta sitten. On myös ahkera, perhekeskeinen ja lapsirakas.

Ja on vielä samanlainen huumorintaju ja seksikin natsaa yhteen mainiosti.

Vierailija
149/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli tekisin muodonmuutoksen vain miellyttääkseni muita, kelvatakseni muille? Hedelmällinen lähtökohta onnistuneelle ja hyvälle suhteelle: muuta itsesi miellyttääksesi toista.

Ei pysty ymmärtään.

ap

Se on aivan oma valinta sitten, sulla on avaimet käsissä muuttaa tilanne.

Ei mieskään kelpaa naisille jos hänellä on tiettyjä epähaluttuja ominaisuuksia joiden eteen ei ole valmis tekemään mitään.

Vierailija
150/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No mitäs sitten kun on laihduttanut ja löytää miehen, mutta ei pystykään pitämään sitä painoa mihin laihdutti. Sitten tulee kylmästi jätetyksi, koska sai miehen keinotekoisen muutoksen takia, ei siksi että se mies olisi ollut aidosti kiinnostunut sinusta ihmisenä. Hieno homma...

Vierailija
151/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja sun jos menet vuorovaikutuskurssille, terapiaan,hankit kavereita ja muuta mietittävää kuin av-mammat. Mikä mättää?

Vierailija
152/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei pysty ymmärtään.

ap

Se on aivan oma valinta sitten, sulla on avaimet käsissä muuttaa tilanne.

Ei mieskään kelpaa naisille jos hänellä on tiettyjä epähaluttuja ominaisuuksia joiden eteen ei ole valmis tekemään mitään.

Eihän ap edes etsi mitä tahansa miestä, vaan juuri hänelle itselleen sopivaa kumppania. Miten se itselle sopiva kumppani löytyy jos alkaa muokkaamaan itseään epäsopivien mielen mukaan?

Vierailija
153/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen mutta sitten menetin hänet omaa tyhmyyttäni. En usko että toista tulen löytämään.

Vierailija
154/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en polta, juo viinaa, en petä tms puutteita. Pidän huolta kunnostani ja olen hyvin varakas. Kai olen sitten kunnollinen mies.

Nykyisin olen ulkomaalaisen nuoren fitnessmisun kanssa yhdessä. Tosin kovin hiljaista oli aina naisrintamalla sillloin kun olin sinkku ja suomessa käymässä.

Ehkä voisitte olla hiemaan aktiivisempia. Kyllä hyvät miehet matkustavat paljon nykyisin ja oppivat nopeasti arvonsa. Olisin kyllä tyytynyt paljon vähempään silloin kun olin nuori enkä kovin kokenut ulkomaalaisten naisten suhteen.

Mutta. Tulinpa kuitenkin silloin aikoinaan monesti jätetyksi ja petetyksi suomalaisten naisten toimesta eikä ne edes olleet niin hyvännäköisiä. Sinkkuja ovat vieläkin mitä oon netistä kattonut joten ahneella on paskainen loppu.

Et ole mies, josta tässä ketjussa puhutaan. Emme edelleenkään halua teitä epämiehiä vaan oikeasti mukavia ja empaattisia miehiä.

Miksi vastaatte ketjuun joka ei kosketa teitä?

Olen empaattinen mutta en kyllä suomalaisia naisia kohtaan. Olin aikoinaan teitäkin kohtaan ennenkun valkeni millaisia olette. Vaikeata olla kun saa paskaa osakseen vaikka itse on ihan asiallinen.

Okei. Kaikki suomalaiset naiset ovat siis kamalia luonteeltaan. Sinun mukaasi kyse on siis kansallisuudesta ja etnisestä alkuperästä.

Miksi luulisit että kaikki suomalaiset naiset ovat hirveitä? Mikä meistä on tehnyt hirveitä? Onko ehkä juomavedessä jotain sellaista, joka on pyyhkinyt suomalaisten naisten yksilölliset ominaisuudet pois ja tehnyt meistä hirveitä? Toisaalta, juottehan te miehetkin samaa vettä, mutta te olette onnistuneet kuitenkin pysymään yksilöllisinä ihmisinä sen sijaan että olisitte muuttuneet hirviöiksi kaikki tyynni,kuten me naiset olemme.

Kyse ei siis voi olla sellaisesta mitä me syömme ja juomme, koska myös suomalaiset miehet syövät ja juovat samoja asioita kuin me naisetkin. Onko kyse kulttuurista tai kasvatuksesta? Toisaalta kaikkia ei kasvateta samalla tavalla ja myös suomalaiset miehet ovat osa tätä samaa suomalaista kulttuuria...

Mistä maasta se sinun naisystäväsi on kotoisin? Mikä hänen kotimaassaan sinun nähdäksesi on sellaista, että kaikki naiset eivät muutu keskenään samanlaisiksi ihmishirviöiksi, kuten me suomalaiset naiset olemme muuttuneet? Mikä hänen kotimaassaan on sellaista, joka tukee ihmisten yksilöllisyyttä sen sijaan että muuttaa jokaisen ihmisen samanlaiseksi kuin muut? Osaatko sanoa?

Vierailija
155/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiltti vaatekaapissa. Riittääkö se?

Vierailija
156/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka puolellahan niitä on. Ei muuta kuin silmä käteen, hymyä huuleen ja juttusille. Miksi aina pitäisi olla joku tietty aika ja paikka, muutoin kuljetaan visusti laput silmillä?

Vierailija
157/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka puolellahan niitä on. Ei muuta kuin silmä käteen, hymyä huuleen ja juttusille. Miksi aina pitäisi olla joku tietty aika ja paikka, muutoin kuljetaan visusti laput silmillä?

Harmi kun niillä ei lue otsassa, että "vapaa".

158/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei pysty ymmärtään.

ap

Ihan samat ohjeet tulee miehillekin muuttaa itseään kiinnostavammaksi, että ei tuo siitä eroa.

Vierailija
159/301 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei pysty ymmärtään.

ap

Ihan samat ohjeet tulee miehillekin muuttaa itseään kiinnostavammaksi, että ei tuo siitä eroa.

Minä en ainakaan tällaisia ohjeita jakele ja odotan, ettei se "minulle oikea" kunnollinen, kiltti ja empaattinen mies tee myöskään.

ap

Vierailija
160/301 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä istun kotisohvalla, ja odotan sinua että koska se ovikello soi.