Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä luuraa kaikki kunnolliset, kiltit ja empaattiset sinkkumiehet?

Vierailija
07.09.2018 |

Missä heihin on mahdollista törmätä?

Vai onko heitä olemassakaan?

Kommentit (301)

Vierailija
121/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi liika totuus: katsomassa sua 20-30kg kevyempiä naisia, jotka sheivaa. Älä loukkaannu, pliis. Itse kysyit.

Missä näitä sheivausesityksiä pidetään?

122/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso D kirjoitti:

Hauskoja ootta te mammat ku te ootta niin mahottomia :D

Siis ensinhän meinasin että oon niin kiltti etten edes sanasäilällä sivaltele ja sitten joku mamma kyseli että miten läheisiäni puolustan kun en sanasäilää käytä. Minä siihen sitten turinoimaan että oon ku Tarzan ja naftaliinista kaivan piiskankin avuksi jos läheisiä pitää puolustaa. 

Vaikka oon tämmönen kiltti empaattinen sekä kunnollinen könsikäs, niin ei se sitä meinaa että minä sitte oon joku lattiamoppi jota saatta symbolisesti vetää pitkin lattioita:D 

Ja enhän minä kenkään teitit pepaa oo ilmoittanu piiskaavani vaan tarvittaessa niiden jotka uhkaavat läheisiäni :)  Sori vaan mammat ,mutta en minä rupea teitin fantasioitten välikappaleeksi. Katelkaa semmonen joojoo-mies itellenne mammat niin noi kummat väkivaltaiset haaveenne toteutuu XD

Vaan aika turhauttavaa täällä itseään julkituoda, joku nopee mamma ois kyllä kerenny minut nappaamaan ja viidelle seuraavalle oisin voinut ilmasen ämpärin antaa lohdutuspalkintona :) Mut ei auta ei, sitä vaan vaikeroidaan ettei kilttiä miestä ookkaa olemassa ja silmät suljetaan tältä nallelta :D

Olet jo kaksi kertaa syyttänyt naisia omista vioistasi. Sellaista ei kunnollinen mies tee.

Voitko ystävällisesti valistaa minua kun minulla vähä ohi meni että mitäs nämä syytökset ja viat? :) Varmaankin yks kromosomi mulla liian vähän tai jotain kun en tajua :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en polta, juo viinaa, en petä tms puutteita. Pidän huolta kunnostani ja olen hyvin varakas. Kai olen sitten kunnollinen mies.

Nykyisin olen ulkomaalaisen nuoren fitnessmisun kanssa yhdessä. Tosin kovin hiljaista oli aina naisrintamalla sillloin kun olin sinkku ja suomessa käymässä.

Ehkä voisitte olla hiemaan aktiivisempia. Kyllä hyvät miehet matkustavat paljon nykyisin ja oppivat nopeasti arvonsa. Olisin kyllä tyytynyt paljon vähempään silloin kun olin nuori enkä kovin kokenut ulkomaalaisten naisten suhteen.

Mutta. Tulinpa kuitenkin silloin aikoinaan monesti jätetyksi ja petetyksi suomalaisten naisten toimesta eikä ne edes olleet niin hyvännäköisiä. Sinkkuja ovat vieläkin mitä oon netistä kattonut joten ahneella on paskainen loppu.

Et ole mies, josta tässä ketjussa puhutaan. Emme edelleenkään halua teitä epämiehiä vaan oikeasti mukavia ja empaattisia miehiä.

Miksi vastaatte ketjuun joka ei kosketa teitä?

Olen empaattinen mutta en kyllä suomalaisia naisia kohtaan. Olin aikoinaan teitäkin kohtaan ennenkun valkeni millaisia olette. Vaikeata olla kun saa paskaa osakseen vaikka itse on ihan asiallinen.

Vierailija
124/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en polta, juo viinaa, en petä tms puutteita. Pidän huolta kunnostani ja olen hyvin varakas. Kai olen sitten kunnollinen mies.

Nykyisin olen ulkomaalaisen nuoren fitnessmisun kanssa yhdessä. Tosin kovin hiljaista oli aina naisrintamalla sillloin kun olin sinkku ja suomessa käymässä.

Ehkä voisitte olla hiemaan aktiivisempia. Kyllä hyvät miehet matkustavat paljon nykyisin ja oppivat nopeasti arvonsa. Olisin kyllä tyytynyt paljon vähempään silloin kun olin nuori enkä kovin kokenut ulkomaalaisten naisten suhteen.

Mutta. Tulinpa kuitenkin silloin aikoinaan monesti jätetyksi ja petetyksi suomalaisten naisten toimesta eikä ne edes olleet niin hyvännäköisiä. Sinkkuja ovat vieläkin mitä oon netistä kattonut joten ahneella on paskainen loppu.

Et ole mies, josta tässä ketjussa puhutaan. Emme edelleenkään halua teitä epämiehiä vaan oikeasti mukavia ja empaattisia miehiä.

Olen empaattinen mutta en kyllä suomalaisia naisia kohtaan. Olin aikoinaan teitäkin kohtaan ennenkun valkeni millaisia olette. Vaikeata olla kun saa paskaa osakseen vaikka itse on ihan asiallinen.

Miksi vastaat ketjuun, joka ei koske sinua? Ei ketään kiinnosta sun ajatukset suomalaisesta naisesta.

Vierailija
125/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisia kilttejä empaattisia miehiä on pilvin pimein mutta juuri he ovat niitä ikisinkkuja.

Tämä on juuri sellainen asia jota naiset sanoo haluavansa mutta käytännön tasolla asia ei toteudu.

Naiset haluaa päinvastaisia välinpitämättömiä yli-itsevarmoja pelimiehiä.

Tuntuu usein siltä että mitä huonommin mies naista kohtelee niin sitä paremmin nainen pysyy kiinnostuneena.

Höpöhöpö.

Olen ollut elämäni aikana kolmessa vakavassa pitkässä parisuhteessa. Yksi kumppaneista oli kitlti ja empaattinen, kaksi itsekästä muita ihmisiä ivaavaa alfaa.

Arvaatko, kuka on se yksi jonka perään haikailen yhä tänäkin päivänä?

ap

Isomunasin alfa.... mä arvaan.

Vierailija
126/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisia kilttejä empaattisia miehiä on pilvin pimein mutta juuri he ovat niitä ikisinkkuja.

Tämä on juuri sellainen asia jota naiset sanoo haluavansa mutta käytännön tasolla asia ei toteudu.

Tuntuu usein siltä että mitä huonommin mies naista kohtelee niin sitä paremmin nainen pysyy kiinnostuneena.

Höpöhöpö.

Olen ollut elämäni aikana kolmessa vakavassa pitkässä parisuhteessa. Yksi kumppaneista oli kitlti ja empaattinen, kaksi itsekästä muita ihmisiä ivaavaa alfaa.

ap

Arvaat ja aina menee väärin. Story of your life.

Vierailija
127/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on jo naimissa, enkä anna omaani pois :)

Mä otan väkisin sen...

Vierailija
128/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko osaa käytöstavat, on uskollinen ja juttelee?

Kyllä. Ja on kiltti, ystävällinen, lämmin ja myötätuntoinen. Ottaa huomioon toiset ihmiset, ei pilkkaa, ivaa ja ilkeile tahallaan. On rehellinen ja luotettava, mutta myös luottaa toisiin. Kunnioittaa ja arvostaa kanssaihmisiä. Ottaa kullan kainaloon ja osaa keskustella. Haluaa tehdä kumppaninsa kanssa asioita eikä ole aivan ääriään negatiivinen luonne. Antaa aamulla suukon, sanoo hyvää huomenta ja kysyy työpäivän päätteeksi, miten meni töissä. Vastaa itsekin, kun kysytään eikä luimistele kulmat kurtussa ja komenna olla utelematta turhia.

ap

Täällä, kohta yh-isä, en ole empaattinen ja olen sosiaalisesti kömpelö mies joka kuitenkin kuvittelee olevansa kunnollinen?

En juurikaan käytä alkoa, harrastan ym.

Liikun lapsen kanssa.

Ainakin parhaani perheen elättämiseksi tehnyt, mikä ei sitten riittänyt.

Tykkäisin jos edes joku pitäisi hyvänä, painaisi pehmeät lämpimät rinnat minua vasten, kylmiäkin voisin lämmittää.

Vuosia olen ollut halveksittu paska mille on vain vit*uiltu.

Ja oot jatkossaki. Mitä sää täällä ruikutat?

Vierailija
129/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi.

- ikä 30+

- luotettava, ahkera, tunnollinen, huomioiva, rauhallinen

- akateeminen tutkinto

- liikunnallinen, mm. kuntosalia 2 krt/viikko

- kiinteäksi treenattu vartalo

- hyvässä työssä, vuositulot yli 50t

- en tupakoi enkä juo paljoa alkoholia

- terveet elämäntavat muutenkin

- lapseton

Olen kokeillut Tinderiä ja kaikkia mahdollisia nettideittipalveluita jo vuosia. Niissä kelpaan lähinnä muutamille matalasti koulutetuille, YH-äideille ja reilusti ylipainoisille tai elättäjää etsiville. Loput naiset pitävät itseään niin tasokkaina, että ulkonäköni taso ei riitä heihin. Kaltaisiani on varmasti Suomessa satoja.

Tuttavapiiristä parhaiten naisia ovat saaneet perinteiset komeat maskuliiniset pahat pojat, eli pettämiseen taipuvaiset, röökiä ja nuuskaa vetävät ja ryyppäystä harrastavat. Myös statuksella, kuten DJ, näyttää saavan helposti naisia. Kiltteys ei ole vetovoimaista, vaan maskuliinen bad boy -tyyli ja sosiaalinen status.

Vinkki sulle. Ota se mitä saat, tai runkkaa loppuelämäs..

Vierailija
130/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kunnollinen ja empaattinen. Tosin villi ja vapaa. Toisinaan kilttikin. Viikolla töissä, ulkomailla. Tän päivän luuraan maastopyörän kanssa korvessa. Huomiselle ei ole buukattu mitään. Treffataan jos tuut mettäpolulla vastaan.

Vierailija
131/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

ap

Arvaat ja aina menee väärin. Story of your life.

Ei välttämättä.w

Vierailija
132/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi.

- ikä 30+

- akateeminen tutkinto

- lapseton

Olen kokeillut Tinderiä ja kaikkia mahdollisia nettideittipalveluita jo vuosia. Niissä kelpaan lähinnä muutamille matalasti koulutetuille, YH-äideille ja reilusti ylipainoisille tai elättäjää etsiville. Loput naiset pitävät itseään niin tasokkaina, että ulkonäköni taso ei riitä heihin. Kaltaisiani on varmasti Suomessa satoja.

Tuttavapiiristä parhaiten naisia ovat saaneet perinteiset komeat maskuliiniset pahat pojat, eli pettämiseen taipuvaiset, röökiä ja nuuskaa vetävät ja ryyppäystä harrastavat. Myös statuksella, kuten DJ, näyttää saavan helposti naisia. Kiltteys ei ole vetovoimaista, vaan maskuliinen bad boy -tyyli ja sosiaalinen status.

Eikö tuttavapiirissäsi ihan oikeasti ole yhtäkään tavallista kunnostaan huolehtivaa miestä joka on pariutunut? Vai onko nyt taas kerran niin ettei sinulle kelpaa ne tavalliset nätit, kunnostaan huolehtivat naiset. Ehei, katkerana vellot että DJ pitäisi olla että saisi pintakulttuurin kuumimpia naisia. EI JATKOON.

Vierailija
133/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä olevat miehet löytyy maaseudulta ja taajamista.

Isoissa kaupungeissa noi miehet on joko perheellisiä tai panee irtonumeroita ilman ajatustakaan pariutua.

Vierailija
134/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kaikki he ovat jo naimisissa tai ainakin parisuhteissa.

Vierailija
135/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi.

- ikä 30+

- akateeminen tutkinto

- lapseton

Miten sinun viestisi liittyy aloitukseen? Et ole kunnollinen, kiltti ja empaattinen mies.

Vierailija
136/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi siitä kirjoitti:

Isoissa kaupungeissa noi miehet on joko perheellisiä tai panee irtonumeroita ilman ajatustakaan pariutua.

Kiltti ja empaattinen ei pane irtona.

Vierailija
137/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revi siitä kirjoitti:

Kiltti ja empaattinen ei pane irtona.

Kiltti ja empaattinen ei pane ollenkaan.

Em. ominaisuuksien takia ei edes rahalla.

Vierailija
138/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi olet tällä palstalla. Inhoat suomalaisia naisia, mutta silti roikut täällä. Miksi?

Vierailija
139/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D kirjoitti:

Voitko ystävällisesti valistaa minua kun minulla vähä ohi meni että mitäs nämä syytökset ja viat? :) Varmaankin yks kromosomi mulla liian vähän tai jotain kun en tajua :)

Se on niin sääli, että et osaa tarkastella itseäsi kriittisesti, sellainen estää kehittymisesi paremmaksi ihmiseksi.

Myös vakavien asioiden kääntäminen huumoriksi on henkistä väkivaltaa. Ota opiksi ja opettele myöntämään virheesi.

Vierailija
140/301 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä netissä ja Tinderissä hetken aikaa, kun ovat saaneet edellisen suhteen jälkeen itsensä kasattua ja ovat valmiita seuraavaan.