Missä luuraa kaikki kunnolliset, kiltit ja empaattiset sinkkumiehet?
Missä heihin on mahdollista törmätä?
Vai onko heitä olemassakaan?
Kommentit (301)
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi liika totuus: katsomassa sua 20-30kg kevyempiä naisia, jotka sheivaa. Älä loukkaannu, pliis. Itse kysyit.
Olet varmaankin aivan oikeassa.
Mielelläni löytäisinkin sellaisen kunnollisen, kiltin ja empaattisen sinkkumiehen, jolle liikakiloni eivät ole ylitsepääsemätön ongelma. Kuten eivät miehenkään liikakilot ole minulle ylitsepääsemätön ongelma.
ap
Miksi et vain laihduta? En oikein käsitä miten naiset edes kehtaa valittaa näin helpon ratkaisun ollessa tarjolla. Sun markkina-arvo kohoaa pilviin asti jos vain treenaat itsellesi fitness-pepun.
Eli tekisin muodonmuutoksen vain miellyttääkseni muita, kelvatakseni muille? Hedelmällinen lähtökohta onnistuneelle ja hyvälle suhteelle: muuta itsesi miellyttääksesi toista.
Ei pysty ymmärtään.
ap
Ihan samat ohjeet tulee miehillekin muuttaa itseään kiinnostavammaksi, että ei tuo siitä eroa.
Tämä.
Naisille riittää pelkkä syömisen lopettaminen tai treenaus.
Mitä miesten tulee tehdä ollakseen yhtä haluttava?
Joko syntyä täydellisen pitkäksi ja komeaksi tai hankkia itselleen helvetisti rahaa ja statusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi liika totuus: katsomassa sua 20-30kg kevyempiä naisia, jotka sheivaa. Älä loukkaannu, pliis. Itse kysyit.
Mielelläni löytäisinkin sellaisen kunnollisen, kiltin ja empaattisen sinkkumiehen, jolle liikakiloni eivät ole ylitsepääsemätön ongelma. Kuten eivät miehenkään liikakilot ole minulle ylitsepääsemätön ongelma.
ap
Miksi et vain laihduta? En oikein käsitä miten naiset edes kehtaa valittaa näin helpon ratkaisun ollessa tarjolla. Sun markkina-arvo kohoaa pilviin asti jos vain treenaat itsellesi fitness-pepun.
Eli tekisin muodonmuutoksen vain miellyttääkseni muita, kelvatakseni muille? Hedelmällinen lähtökohta onnistuneelle ja hyvälle suhteelle: muuta itsesi miellyttääksesi toista.
Ei pysty ymmärtään.
ap
Se on aivan oma valinta sitten, sulla on avaimet käsissä muuttaa tilanne.
Ei mieskään kelpaa naisille jos hänellä on tiettyjä epähaluttuja ominaisuuksia joiden eteen ei ole valmis tekemään mitään.
Eihän ap edes etsi mitä tahansa miestä, vaan juuri hänelle itselleen sopivaa kumppania. Miten se itselle sopiva kumppani löytyy jos alkaa muokkaamaan itseään epäsopivien mielen mukaan?
Ei sellaista miestä olekaan joka ei tykkäisi hoikasta tai treenatusta kropasta naisella. Treenaamisen hyötysuhde on ihan järjetön naisilla mutta siihenkään ette jostain syystä kykene..
Itse en välitä hoikasta/treenatuista kropasta, joten äläpä yleistä. Itse olen treenattu mutta pidän kurveista + eikä tarvitse itsekkään olla niin huolissaan hyväksyykö puoliso oman kropan mittasuhteet jos makkara ja olut sattuu kesällä maistumaan. Hoikat ja treenatut kun yleensä sattuvat olemaan hyvin tarkkoja puolisonsa pukeutumisesta ja ulkonäkökeskeisiä, siinäkin mielessä yksi huono puoli poistuu
Vastaus ap:lle: istun täällä kotona vinoine hampaineni ja rokonarpisine kasvoineni, uunivihannekset ovat kohta valmiita. Ruokailun jälkeen lähden lenkille ja huomenna alkaa taas uusi työviikko.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei pysty ymmärtään.
ap
Ihan samat ohjeet tulee miehillekin muuttaa itseään kiinnostavammaksi, että ei tuo siitä eroa.
Minä en ainakaan tällaisia ohjeita jakele ja odotan, ettei se "minulle oikea" kunnollinen, kiltti ja empaattinen mies tee myöskään.
ap
Haikailette kunnon miesten perään, mutta ette itse ole kunnollisia naisia. Kunnollinen, kiltti ja empaattinen mies ei pidä noin itsekkäistä ja omahyväisistä naisista. Kyllä sulla nyt on itsetutkiskelun paikka, jos sellaisen miehen eteen yhtään haluat nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisia kilttejä empaattisia miehiä on pilvin pimein mutta juuri he ovat niitä ikisinkkuja.
Tämä on juuri sellainen asia jota naiset sanoo haluavansa mutta käytännön tasolla asia ei toteudu.
Naiset haluaa päinvastaisia välinpitämättömiä yli-itsevarmoja pelimiehiä.
Tuntuu usein siltä että mitä huonommin mies naista kohtelee niin sitä paremmin nainen pysyy kiinnostuneena.
Höpöhöpö.
Olen ollut elämäni aikana kolmessa vakavassa pitkässä parisuhteessa. Yksi kumppaneista oli kitlti ja empaattinen, kaksi itsekästä muita ihmisiä ivaavaa alfaa.
Arvaatko, kuka on se yksi jonka perään haikailen yhä tänäkin päivänä?
ap
Siltikin alfat voittivat kiltin 2-1.
Mitä ne voittivat..?
Eli kaksi alfaa pääsi parisuhteeseen vs. vain yksi kiltti mies.
Tuo on seurausta siitä kuka on aktiivinen ja kuka ei.
Naisten tässä keskustelussa kuvaamalle ja haaveilemalle "kiltille ja empaattiselle sinkkumiehelle" oli entisaikaan vähän osuvampi nimi, taivaanrannanmaalari. Nykymaailmassa sellaiselle joviaalille ja elämän "selavii" -asentella ottavalle miehelle on vielä vähemmän tilaa timantinkovassa kilpailussa jota esiintyy varsinkin työelämässä. Ei kukaan mies pysty sellaisessa tilanteessa "ajattelemaan kaikista oletusarvoisesti hyvää" ja "asettamaan naisensa aina etusijalle elämässä". Kaksinaismoralismi kukkii tässäkin, mies ei saa olla aggressiivinen kilpailija tai työnarkomaani, mutta hulppea elintaso pitää tämän kiltin ja empaattisen sinkkumiehen kuitenkin taata.
Lähimmäksi taitavat päästä sellaiset pipopäiset Kalliossa asustelevat pajauttelijapojat, jotka elävät (yhteiskunnan rahoilla) vailla huolta huomisesta ja jaksavat puhua pehmeitä naisten päähän. Joten sinne vaan apajille naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei pysty ymmärtään.
ap
Se on aivan oma valinta sitten, sulla on avaimet käsissä muuttaa tilanne.
Ei mieskään kelpaa naisille jos hänellä on tiettyjä epähaluttuja ominaisuuksia joiden eteen ei ole valmis tekemään mitään.
Eihän ap edes etsi mitä tahansa miestä, vaan juuri hänelle itselleen sopivaa kumppania. Miten se itselle sopiva kumppani löytyy jos alkaa muokkaamaan itseään epäsopivien mielen mukaan?
Ei sellaista miestä olekaan joka ei tykkäisi hoikasta tai treenatusta kropasta naisella. Treenaamisen hyötysuhde on ihan järjetön naisilla mutta siihenkään ette jostain syystä kykene..
Edelleen, miten voi saada itselleen sopivan miehen muuttamalla itsensä sellaiseksi, josta epäsopivat miehet kiinnostuvat?
En ole ap, mutta en minä halua miestä joka hoikista ja treenatuista naisista. Minä en ole hoikka ja inhoan treenaamista enkä kaipaa mitään raudannostelijaa kyllä kumppaniksikaan. Mutta joo, voisihan mä salille mennä ja treenata, saada sitten jonkun miehen joka ihastui kroppaani. Mitä sitten sen jälkeen? Sittenhän vasta parisuhde alkaa.
Kuinka pian mies muuttaisi mieltään minun ihanuudestani huomattuaan, että en enää käy salilla treenaamassa, koska en pidä siitä enkä koskaan pitänytkään? Todennäköisesti löystyisin ja lihoisin taas tällaiseksi kun lopettaisin laihduttamisen ja treenaamisen, olisiko se treenattuja naisia arvostava mies tyytyväinen sitten? Hän ei vahingossakaan harmittelisi kuinka muija alkoi viettämään aikaa salin sijaan sohvalla ja mutustamaan lauantai-iltana pullaa protskupirtelön sijaan? Entä mitä iloa minulle olisi miehestä, joka otti minut luultuaan minun olevan toisenlainen ihminen kuin olen? Tässäkö todella on sinusta hyvän ja onnellisen parisuhteen rakennusainekset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei pysty ymmärtään.
ap
Minä en ainakaan tällaisia ohjeita jakele ja odotan, ettei se "minulle oikea" kunnollinen, kiltti ja empaattinen mies tee myöskään.
ap
Haikailette kunnon miesten perään, mutta ette itse ole kunnollisia naisia. Kunnollinen, kiltti ja empaattinen mies ei pidä noin itsekkäistä ja omahyväisistä naisista. Kyllä sulla nyt on itsetutkiskelun paikka, jos sellaisen miehen eteen yhtään haluat nähdä vaivaa.
Miksi on itsekästä ja omahyväistä olla haluamatta muuttaa puolisoaan toisenlaiseksi kuin tämä on? Miksi on itsekästä ja omahyväistä haluta parisuhdetta jossa molemmat puolisot voivat olla vapaasti omia itsejään? Haluatko sinä kumppanin jolle et kelpaa sellaisena kuin olet?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä totuus on se että noita miehiä on vaikka kuinka paljon mutta naiset kiinnittävät huomiota vain niihin kovaäänisiin itsekeskeisiin alffamiehiin.
Näin se on. Kannattaa katsoa, mitä naiset tekevät eikä kuunnella, mitä he sanovat. Totuus valkenee jokaiselle jolla on silmät päässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä totuus on se että noita miehiä on vaikka kuinka paljon mutta naiset kiinnittävät huomiota vain niihin kovaäänisiin itsekeskeisiin alffamiehiin.
Näin se on. Kannattaa katsoa, mitä naiset tekevät eikä kuunnella, mitä he sanovat. Totuus valkenee jokaiselle jolla on silmät päässä..
Jos sinun lähipiirissäsi näkee tällaista, älä luule, että sama meininki on muidenkin lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko osaa käytöstavat, on uskollinen ja juttelee?
Kyllä. Ja on kiltti, ystävällinen, lämmin ja myötätuntoinen. Ottaa huomioon toiset ihmiset, ei pilkkaa, ivaa ja ilkeile tahallaan. On rehellinen ja luotettava, mutta myös luottaa toisiin. Kunnioittaa ja arvostaa kanssaihmisiä. Ottaa kullan kainaloon ja osaa keskustella. Haluaa tehdä kumppaninsa kanssa asioita eikä ole aivan ääriään negatiivinen luonne. Antaa aamulla suukon, sanoo hyvää huomenta ja kysyy työpäivän päätteeksi, miten meni töissä. Vastaa itsekin, kun kysytään eikä luimistele kulmat kurtussa ja komenna olla utelematta turhia.
ap
Kyllä meitä on, mutta meilläkin on omat toivomuksemme kumppanin suhteen. Ja vaikuttaa vahvasti siltä, että sinun ominaisuutesi eivät osu yksiin odotustemme kanssa.
t. kunnollinen, kiltti, empaattinen ja vapaa mies
Vierailija kirjoitti:
Naisten tässä keskustelussa kuvaamalle ja haaveilemalle "kiltille ja empaattiselle sinkkumiehelle" oli entisaikaan vähän osuvampi nimi, taivaanrannanmaalari. Nykymaailmassa sellaiselle joviaalille ja elämän "selavii" -asentella ottavalle miehelle on vielä vähemmän tilaa timantinkovassa kilpailussa jota esiintyy varsinkin työelämässä. Ei kukaan mies pysty sellaisessa tilanteessa "ajattelemaan kaikista oletusarvoisesti hyvää" ja "asettamaan naisensa aina etusijalle elämässä". Kaksinaismoralismi kukkii tässäkin, mies ei saa olla aggressiivinen kilpailija tai työnarkomaani, mutta hulppea elintaso pitää tämän kiltin ja empaattisen sinkkumiehen kuitenkin taata.
Lähimmäksi taitavat päästä sellaiset pipopäiset Kalliossa asustelevat pajauttelijapojat, jotka elävät (yhteiskunnan rahoilla) vailla huolta huomisesta ja jaksavat puhua pehmeitä naisten päähän. Joten sinne vaan apajille naiset.
Vitsit, kun te palstan epämiehet että yhtään tajua, mikä meille naisille on kunnollinen mies. Miksi osallistutte keskusteluun kun puhutte ohi aiheen koko ajan?
Ei tässä etsitä elättäjää tai pajauttelijaa vaan hyviä arvoja, käytöstapoja, empaattisuutta. On se varmaan vaikea täydellisen vastakohdan tajuta näistä ominaisuuksista mitään, mutta miksi sitten pitää edes kirjoittaa tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko osaa käytöstavat, on uskollinen ja juttelee?
Kyllä. Ja on kiltti, ystävällinen, lämmin ja myötätuntoinen. Ottaa huomioon toiset ihmiset, ei pilkkaa, ivaa ja ilkeile tahallaan. On rehellinen ja luotettava, mutta myös luottaa toisiin. Kunnioittaa ja arvostaa kanssaihmisiä. Ottaa kullan kainaloon ja osaa keskustella. Haluaa tehdä kumppaninsa kanssa asioita eikä ole aivan ääriään negatiivinen luonne. Antaa aamulla suukon, sanoo hyvää huomenta ja kysyy työpäivän päätteeksi, miten meni töissä. Vastaa itsekin, kun kysytään eikä luimistele kulmat kurtussa ja komenna olla utelematta turhia.
ap
Kyllä meitä on, mutta meilläkin on omat toivomuksemme kumppanin suhteen. Ja vaikuttaa vahvasti siltä, että sinun ominaisuutesi eivät osu yksiin odotustemme kanssa.
t. kunnollinen, kiltti, empaattinen ja vapaa mies
Et ole mitään noista ominaisuuksista, jotka liitit itseesi. Jos olisit, et olisi vastannut ap:lle noin ylimielisesti.
Teillä palstamiehillä on täysin väärä käsitys itsestänne. Te olette just sitä mitä me naiset EI HALUTA.
Vierailija kirjoitti:
...kun te palstan epämiehet että yhtään tajua, mikä meille naisille on kunnollinen mies...
Tavallaan hauskaa kun tällä iällä olen törmännyt termiin epämies vasta kun olen ruvennut lueskelemaan tätä foorumia :D Kokeilin googlettaakin termiä mutta ei oikein löytynyt kunnon vastausta mikä on epämies.
Mikä siis on epämies? Onko epämies sellainen joka lukee ja kirjoittaa vauva.fi keskustelufoorumille? Muut miehet on sitten jotain muita (ilmeisesti kunnollisia)miehiä? Selostakaas ny mammat tälle hopeaketulle mikä on epämies :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Voi kun tämän haluaisin itsekin tietää!!
Juuri luulin löytäneeni sellaisen Oikean: kiltin, kunnollisen, älykkään, hellän ja huomaavaisen. Monta vuotta ehdin rakastaa ja luottaa ja olla onnellinen: jopa minä osasin valita kunnollisen miehen! Ystävät, suku, kaikki olivat onnellisia puolestani.
Kunnes yhtäkkiä kaikki romahti. Aivan yllättäen elämäni mies ilmoitti lähtevänsä. Vielä edellisenä päivänä kaikki oli hyvin ja normaalisti: hassuteltiin, pussailtiin, tehtiin ruokaa, suunniteltiin keväälle ulkomaan matkaa. Harrastettiin seksiä, ihanaa seksiä niinkuin aina, oltiin läheisiä ja nukahdettiin käsi kädessä niinkuin yleensäkin.
Ja seuraavana iltana ilmoitti eroavansa koska ei ole onnellinen eikä tiedä mitä haluaa elämältä. Ja niine hyvineen lähti.
Joten, jos joskus haluan vielä miehen, hänen on oltava kiltti ja kunnollinen. En vain enää tiedä miten tällaisen erottaa muista?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tämän haluaisin itsekin tietää!!
Juuri luulin löytäneeni sellaisen Oikean: kiltin, kunnollisen, älykkään, hellän ja huomaavaisen. Monta vuotta ehdin rakastaa ja luottaa ja olla onnellinen: jopa minä osasin valita kunnollisen miehen! Ystävät, suku, kaikki olivat onnellisia puolestani.Kunnes yhtäkkiä kaikki romahti. Aivan yllättäen elämäni mies ilmoitti lähtevänsä. Vielä edellisenä päivänä kaikki oli hyvin ja normaalisti: hassuteltiin, pussailtiin, tehtiin ruokaa, suunniteltiin keväälle ulkomaan matkaa. Harrastettiin seksiä, ihanaa seksiä niinkuin aina, oltiin läheisiä ja nukahdettiin käsi kädessä niinkuin yleensäkin.
Ja seuraavana iltana ilmoitti eroavansa koska ei ole onnellinen eikä tiedä mitä haluaa elämältä. Ja niine hyvineen lähti.
Joten, jos joskus haluan vielä miehen, hänen on oltava kiltti ja kunnollinen. En vain enää tiedä miten tällaisen erottaa muista?
No voi hitsi, jaxuhali, vilpitön sellainen :(
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Iso D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...kun te palstan epämiehet että yhtään tajua, mikä meille naisille on kunnollinen mies...
Tavallaan hauskaa kun tällä iällä olen törmännyt termiin epämies vasta kun olen ruvennut lueskelemaan tätä foorumia :D Kokeilin googlettaakin termiä mutta ei oikein löytynyt kunnon vastausta mikä on epämies.
Mikä siis on epämies? Onko epämies sellainen joka lukee ja kirjoittaa vauva.fi keskustelufoorumille? Muut miehet on sitten jotain muita (ilmeisesti kunnollisia)miehiä? Selostakaas ny mammat tälle hopeaketulle mikä on epämies :)
Epämies näyttää mieheltä ja voi kävelläkin miehen lailla, mutta ei vaaku kuin mies. Sanalla siis tarkoitetaan tämän palstan (niin naisia kuin muita miehiäkin kohtaan) vihamielisiä kirjoittelijoita, jotka erotellaan epänä oikeista miehistä. Näin viesti menee just oikealle rajatulle kohderyhmälle eikä kukaan pääse ulisemaan, että haukuttaisi oikeita miehiä jotenkin yleisesti täällä - paitsi epämiehethän itse tekevät tosiaan sitäkin.
Tiedät kyllä kirjoittelijatyypin, niitä on tässäkin ketjussa vaikka kuinka paljon.
Kiitos, vilpittömyys tuntuu olevan kovin harvinaista nykyään. :(
Iso D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso D kirjoitti:
Voitko ystävällisesti valistaa minua kun minulla vähä ohi meni että mitäs nämä syytökset ja viat? :) Varmaankin yks kromosomi mulla liian vähän tai jotain kun en tajua :)
Se on niin sääli, että et osaa tarkastella itseäsi kriittisesti, sellainen estää kehittymisesi paremmaksi ihmiseksi.
Myös vakavien asioiden kääntäminen huumoriksi on henkistä väkivaltaa. Ota opiksi ja opettele myöntämään virheesi.
Tuolla näky olevan aihe vapaa osiossa psykopaattisäie, mietiskelin että pitäsköhän minun linkata tämä säie sinne :) Meinaan vaan että aika karu on kohtalo kunnollisilla, kilteillä ja empaattisilla sinkkumiehillä, mikäli sattuu olemaan edellämainitun oloinen niin kantsii katsella semmonen emäntä joka ei etsi kunnollista, kilttiä ja empaattista sinkkumiestä, pääsee helpommalla siten :D
Pakko kait se on minuki alkaa muuksi, jos vaikka ensin suihkun jälkeen jättäs lattian kuivaamatta lastalla... ...ja peijakas, ku pisulla käy niin jätän wc-pöntön kannen auki... ...tästä se lähtee, minustaki tulee... ...ei peijakas, ei minusta ookkaan noin hurjiin elämänmuutoksiin:( Se vaan puskee tää kiltti luonto läpi, ei kannettu vesi kauaa kaivossa pysy, sananlaskussakin aikoinaan sanottiin.
Psykopaatti tosiaan olet jos luulet, että normisiivous on empatiaa.