Missä luuraa kaikki kunnolliset, kiltit ja empaattiset sinkkumiehet?
Missä heihin on mahdollista törmätä?
Vai onko heitä olemassakaan?
Kommentit (301)
en jaksa lukea kaikkia joten aihe voi olla käsitelty...
Miksi sellainen pysyisi sinkkuna kovin pitkään?
Onhan niitä. Siinä on vain ne, että ne haluasi kiltin, mukavan naisen. Mikä meille naisille on aika hankalaa olla, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisia kilttejä empaattisia miehiä on pilvin pimein mutta juuri he ovat niitä ikisinkkuja.
Tämä on juuri sellainen asia jota naiset sanoo haluavansa mutta käytännön tasolla asia ei toteudu.
Naiset haluaa päinvastaisia välinpitämättömiä yli-itsevarmoja pelimiehiä.
Tuntuu usein siltä että mitä huonommin mies naista kohtelee niin sitä paremmin nainen pysyy kiinnostuneena.
Höpöhöpö.
Olen ollut elämäni aikana kolmessa vakavassa pitkässä parisuhteessa. Yksi kumppaneista oli kitlti ja empaattinen, kaksi itsekästä muita ihmisiä ivaavaa alfaa.
Arvaatko, kuka on se yksi jonka perään haikailen yhä tänäkin päivänä?
ap
Se jolla oli eniten rahaa ja omaisuutta? 💲💲💲
Iso D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...kun te palstan epämiehet että yhtään tajua, mikä meille naisille on kunnollinen mies...
Tavallaan hauskaa kun tällä iällä olen törmännyt termiin epämies vasta kun olen ruvennut lueskelemaan tätä foorumia :D Kokeilin googlettaakin termiä mutta ei oikein löytynyt kunnon vastausta mikä on epämies.
Mikä siis on epämies? Onko epämies sellainen joka lukee ja kirjoittaa vauva.fi keskustelufoorumille? Muut miehet on sitten jotain muita (ilmeisesti kunnollisia)miehiä? Selostakaas ny mammat tälle hopeaketulle mikä on epämies :)
Epämies on todellisen skotin av-vastine
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, vilpittömyys tuntuu olevan kovin harvinaista nykyään. :(
Ai oliskos tää mulle? Siis noi sydänsurut on niin viheliäitä, ne sattuu, aina ja pahasti. Eipä semmosia toivois edes pahimmalle vihamiehelleen :(
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Epämies näyttää mieheltä ja voi kävelläkin miehen lailla, mutta ei vaaku kuin mies. Sanalla siis tarkoitetaan tämän palstan (niin naisia kuin muita miehiäkin kohtaan) vihamielisiä kirjoittelijoita, jotka erotellaan epänä oikeista miehistä. Näin viesti menee just oikealle rajatulle kohderyhmälle eikä kukaan pääse ulisemaan, että haukuttaisi oikeita miehiä jotenkin yleisesti täällä - paitsi epämiehethän itse tekevät tosiaan sitäkin.
Tiedät kyllä kirjoittelijatyypin, niitä on tässäkin ketjussa vaikka kuinka paljon.
En nyt oikein ole vakuuttunut noista epämiehistä. Sensijaan trolleja täällä palstalla tuntuu olevan, sekä miehiä että naisia, ja paljon. Ihan oikeita eivätkä mitään epätrolleja :D
Epäilen, että kotonaan luuraavat. Minä löysin ap:n kuvaileman miehen töistä. Töiden lisäksi hän käy kaupassa ja kaverin luona. Hyviä miehiä on, mutta eivät ole "tarjolka", siis esimerkiksi käy baarissa tai nettideitteile, vaan vihtyvät omissa oloissaan. Sellaisen löytämiseen tarvitaan älyttömän hyvää tuuria.
Mä olen empaattinen ja kunnollinen, mutta kun nettideittailin, ajauduin aina vain friend zonelle. Pidin sitten pitemmän deittailutauon, ja nyt olen harkinnut yrittää uudestaan.. Tuossa on vaan se, että olen seksuaalisesti kokematon, mikä on varmaan aika paha turn off. Mulle riittäisi ystävyyskin(, naisille varmaankaan ei?) , mutta pitäisi olla vastavuoroista, että nainenkin antaisi jotain itsestään. Aiemmin ei niin ollut ja jossain vaiheessa kyllästyy, kun toinen ei ole aloitteellinen yhtään.
Iso D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...kun te palstan epämiehet että yhtään tajua, mikä meille naisille on kunnollinen mies...
Tavallaan hauskaa kun tällä iällä olen törmännyt termiin epämies vasta kun olen ruvennut lueskelemaan tätä foorumia :D Kokeilin googlettaakin termiä mutta ei oikein löytynyt kunnon vastausta mikä on epämies.
Mikä siis on epämies? Onko epämies sellainen joka lukee ja kirjoittaa vauva.fi keskustelufoorumille? Muut miehet on sitten jotain muita (ilmeisesti kunnollisia)miehiä? Selostakaas ny mammat tälle hopeaketulle mikä on epämies :)
On väitetty, että mies + AV = epämies. Aukotonta todistusta ei ole tälle yhtälölle vielä esitetty, mutta tulet vielä oppimaan, että palstamammojen miellyttämiseen ei ole ratkaisua. Se on mahdoton yhtälö.
Täällä menee vain mielenterveys. Suosittelen jättämään palstailun, vielä kun olet järjissäsi.
t. epämies oletettu
Vierailija kirjoitti:
Missä heihin on mahdollista törmätä?
Vai onko heitä olemassakaan?
Kyllä heitä on, mutta he kulkevat ohitsesi vilkaisemattakaan sinuun, sinä tatuoitu, tupakoiva siiderivalas.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen empaattinen ja kunnollinen, mutta kun nettideittailin, ajauduin aina vain friend zonelle. Pidin sitten pitemmän deittailutauon, ja nyt olen harkinnut yrittää uudestaan.. Tuossa on vaan se, että olen seksuaalisesti kokematon, mikä on varmaan aika paha turn off. Mulle riittäisi ystävyyskin(, naisille varmaankaan ei?) , mutta pitäisi olla vastavuoroista, että nainenkin antaisi jotain itsestään. Aiemmin ei niin ollut ja jossain vaiheessa kyllästyy, kun toinen ei ole aloitteellinen yhtään.
Mitä haluat naisen antavan itsestään kun ei tarvitse antaa seksiä? Ja miten kauan luulet pärjääväsi ilman seksiä ennen kuin huomaat ettet sittenkään tule toimeen ilman sitä?
Vierailija kirjoitti:
Iso D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väitetty, että mies + AV = epämies. Aukotonta todistusta ei ole tälle yhtälölle vielä esitetty, mutta tulet vielä oppimaan, että palstamammojen miellyttämiseen ei ole ratkaisua. Se on mahdoton yhtälö.
Täällä menee vain mielenterveys. Suosittelen jättämään palstailun, vielä kun olet järjissäsi.
t. epämies oletettu
Olen sen verran noobie täällä foorumilla etten edes tiedä mitä toi AV tarkoittaa? Liekö sillä viitataan tämän Vauva.fi säikeen aihelankaan, eli Aihe vapaa? Jos näin niin samanmoinen epäilys käynyt mielessä että vauvafoorumilainen uros on tosiaan sama asia kuin epämies :)
Eipä täällä mene mielenterveys kun aika hauskaa lueskella näitä juttuja, tosin on siinä se kolikon kääntöpuoli että samaan aikaan surullista, kyynisyys,epäluulot vastakkaista sukupuolta kohtaan vellovat ja mies sekä naispuoliset trollit heittävät omalta osaltaa hiillosta lisää.
Aiemmin en edes ole tajunnut kuinka taitavia nämä trollit ovat. Tuossa aiemmin oli yks säie jossa joku nuori ilmoitti 35v yh neidolta miehen napanneen nenun edestä. Siloiteltu raflaava otsikko, erittäin asiallinen aloitusviesti johon kätketty monia seikkoja jotka herättävät ajatuksia -> Seurauksena sivukaupalla jeesustelua, kiistelyä ja vastaavaa. Joutasivat nämä trollit käyttää kykyjään johonkin hyvään kun selkeästi fiksuja ovat ja omaavat hyvän kirjallisen taidon, mutta ei, schaissea vaan foorumille ja sitten yksinänsä katsovat monitoria ja luultavasti itseänsä hipelöivät samaan aikaa kun lukevat oman säikeensä vastausviestejä:(
Saas nähdä, tässä varmaankin joutuu noiden trollien eliminointilistan huippulle nyt, kun paljastan heidän motiivinsa XD
Siellähän ne ovat yhden jos toisenkin naisen friend zonella odottamassa, josko kyseinen nainen huomaisi ne jonain päivänä. Siihen asti yritetään olla kaveria, kuunnellaan huolia ja vaihdellaan renkaita ja lähdetään pyynnöstä kuskiksi Ikeaan. Ja kuunnellaan miten nainen kehuu kaverisuhdetta ja kertoilee uudesta ihastumisestaan ja siitä miten se on seksivau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat naisen antavan itsestään kun ei tarvitse antaa seksiä? Ja miten kauan luulet pärjääväsi ilman seksiä ennen kuin huomaat ettet sittenkään tule toimeen ilman sitä?
Antavan omasta persoonastaan. Sä taidat nyt yliarvioida seksin merkitystä. Pärjään aivan hyvin ilman sitä. Onhan tässä jo kokemusta 10+ vuoden ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän ne ovat yhden jos toisenkin naisen friend zonella odottamassa, josko kyseinen nainen huomaisi ne jonain päivänä. Siihen asti yritetään olla kaveria, kuunnellaan huolia ja vaihdellaan renkaita ja lähdetään pyynnöstä kuskiksi Ikeaan. Ja kuunnellaan miten nainen kehuu kaverisuhdetta ja kertoilee uudesta ihastumisestaan ja siitä miten se on seksivau.
Kasvata munat oikeasti. Jos ITSE valitset asettua tuohon asemaan niin ole edes mies ja ownaa omat valintasi tuon ulinan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi liika totuus: katsomassa sua 20-30kg kevyempiä naisia, jotka sheivaa. Älä loukkaannu, pliis. Itse kysyit.
Olet varmaankin aivan oikeassa.
Mielelläni löytäisinkin sellaisen kunnollisen, kiltin ja empaattisen sinkkumiehen, jolle liikakiloni eivät ole ylitsepääsemätön ongelma. Kuten eivät miehenkään liikakilot ole minulle ylitsepääsemätön ongelma.
ap
Miksi et vain laihduta? En oikein käsitä miten naiset edes kehtaa valittaa näin helpon ratkaisun ollessa tarjolla. Sun markkina-arvo kohoaa pilviin asti jos vain treenaat itsellesi fitness-pepun.
Eli tekisin muodonmuutoksen vain miellyttääkseni muita, kelvatakseni muille? Hedelmällinen lähtökohta onnistuneelle ja hyvälle suhteelle: muuta itsesi miellyttääksesi toista.
Ei pysty ymmärtään.
ap
Ihan samat ohjeet tulee miehillekin muuttaa itseään kiinnostavammaksi, että ei tuo siitä eroa.
Minä en ainakaan tällaisia ohjeita jakele ja odotan, ettei se "minulle oikea" kunnollinen, kiltti ja empaattinen mies tee myöskään.
ap
Haikailette kunnon miesten perään, mutta ette itse ole kunnollisia naisia. Kunnollinen, kiltti ja empaattinen mies ei pidä noin itsekkäistä ja omahyväisistä naisista. Kyllä sulla nyt on itsetutkiskelun paikka, jos sellaisen miehen eteen yhtään haluat nähdä vaivaa.
Miksi on itsekästä ja omahyväistä olla haluamatta muuttaa puolisoaan toisenlaiseksi kuin tämä on? Miksi on itsekästä ja omahyväistä haluta parisuhdetta jossa molemmat puolisot voivat olla vapaasti omia itsejään? Haluatko sinä kumppanin jolle et kelpaa sellaisena kuin olet?
Olen itse kiltti ja empaattinen nainen. Puolisoni on kiltti ja empaattinen mies. Kyllä itselläni on tarvetta miellyttää miestä siinä mielessä, että haluaisin olla viehättävä ja mahdollisimman puoleensavetävän näköinen hänen mielestään. Välillä olen ollut isompi ja välillä pienempi, mutta kyllä minulla on aina ollut sisäinen halu pysyä suhteellisen sopivan painoisena mieheni vuoksi. En missään nimessä treenaisi hänen vuokseen ellei minulla olisi siihen omaa motivaatiota.
Kyse ei niinkään ole siitä, ettenkö kelpaisi sellaisena kuin olen, mutta totuus on myöskin se, että ulkonäöllä on merkitystä parinvalinnassa ja siinä, miten toisesta pystyy viehättymään. Mieheni ei ole koskaan sanonut pahaa sanaa minusta eikä ole koskaan lakannut kiinnostumasta. Silti päättelemällä voin todeta, että mies kuin mies pitää enemmän normipainoista kuin kovasti ylipainoisesta naista viehättävänä.
Yleistäen voisi myös todeta, että empaattisuus ja kiltteys liittyy usein viisauteen ja älykkyyteen, jotka puolestaan korreloivat jonkin verran liikunnallisuuden ja itsestä huolehtimisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antavan omasta persoonastaan. Sä taidat nyt yliarvioida seksin merkitystä. Pärjään aivan hyvin ilman sitä. Onhan tässä jo kokemusta 10+ vuoden ajalta.
Paljonko seksiä on suhteessa muuhun yhteiseen aikaan verraten?
0.05% seksiä, onko sillä mitään merkitystä millaista 99.95% muu yhteinen aika on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata munat oikeasti. Jos ITSE valitset asettua tuohon asemaan niin ole edes mies ja ownaa omat valintasi tuon ulinan sijaan.
Hankalaa kasvattaa munat kun olen nainen.
Sen sijaan yritän kyllä olla firend zonettamatta miehiä käyttääkseni heitä hyväkseni kaikenlaiseen, toisin kuin monet muut naiset tietoisesti tai tiedostamattaan tekevät.
Kunnollisena kilttinä empaattisena huomaavaisena miehenä olen saanut olla ikisinkkuna 32 ikävuoteen asti.