Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen lentää pyörittämällä nopeasti käsiään?

Vierailija
07.09.2018 |

Olen harjoitellut tätä päivittäin. Uskon sen olevan mahdollista. Olen jo päässyt nopeuteen jossa kantapäät ovat irtautuneet hetkeksi lattiasta. Jatkan siis harjoittelua.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, ihmisellä on väärä ruumiinrakenne lentämiseen.

Vierailija
2/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin myös kimalaisella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu jos on tarpeeksi kierroksia. Ei muuta kun jatka ahkerasti harjoittelua

Vierailija
4/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöksy maata kohti osumatta siihen. kannattaa kokeilla keskellä jotain peltoa. älä ota vauhtia jakkaraa korkeammalta :)

Vierailija
5/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. 

Tuollahan monia treenattuja lentelee nytkin kattojen yllä. Omituista tietämättömyyttä monilla. 

Vierailija
6/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin myös kimalaisella

Jotkut väittävät kimalaisten levitoivan

Vierailija
7/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihetta viistääkseni: tiesittekö että sana helikopteri ei tule sanoista heli ja copter vaan helico (kierteinen) ja pter (siipi)?

Vierailija
8/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikain on ollut vähättelevää suhtautumista lentäviin ihmisiin. Älä anna kateellisten maahan kahlittujen moukkien lannistaa, vaan lisää kierroksia ja irtaudu iltataivaalle nautiskelemaan vapaudesta. Itse olen näkymätön mieshenkilö. Hyvää viikonloppua!

Vierailija
9/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota kolmivuotiaana ja totesin, että nostetta ei pysty kehittämään tarpeeksi tällä käsivarsien muodolla ja kierrosluvulla.

Vierailija
10/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä koittaa lentää.

Maan pinnalla aika toivotonta.

Jos Kuuhun rakennettaisiin iso paineistettu halli niin ei tarvisisi kovinkaan kummoisia läpyttimiä ja lihasvoimalla voisi lennellä siellä hallissa.

Kansainvälisella avaruusasemalla voi käsiä läpyttelemällä lennellä jo nyt.

Vierailija
11/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000 tuntia harjoittelua missä tahansa lajissa tekee kenestä tahansa hyvän siinä mitä harjoittelee. Jatka ihmeessä harjoittelua. Olet oikealla tiellä. Muista silti riittävä lepo harjoitusten välillä.

Vierailija
12/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana 😂😂 Nyt hajosi ja pahasti 😂

Vierailija
13/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lentolupa?

Vierailija
14/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kautta aikain on ollut vähättelevää suhtautumista lentäviin ihmisiin. Älä anna kateellisten maahan kahlittujen moukkien lannistaa, vaan lisää kierroksia ja irtaudu iltataivaalle nautiskelemaan vapaudesta. Itse olen näkymätön mieshenkilö. Hyvää viikonloppua!

Tämä.

Vierailija
15/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tuota kuusivuotiaana. En onnistunut vaikka harjoittelin aktiivisesti. Ei vaan yksinkertaisesti saa riittävää vauhtia. Täytyy olla hihat, joissa on enemmän pintaa sekä laite, jolla pyöritetään käsiä nopeammin kuin mitä itse kykenee. Sillä se ongelma ratkeaa. Varmasti pystyy noin lentämään, mutta vaatii hiukan tekniikkaa avuksi.

Käsivarsien asennolla on yllättävän suuri merkitys. Olen huomannut, että käsiä pitää kiertää pyörityksen aikana optimaalisen nosteen aikaansaamiseksi.

Vierailija
16/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mahdollista. Mun tarvi pyörittää vain yhtä kättä niin lensin. Baarista ulos.

Vierailija
17/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on mahdollista. Mun tarvi pyörittää vain yhtä kättä niin lensin. Baarista ulos.

Lentämisessä on nollatoleranssi mitä tulee alkoholiin. Silloin tällöin suomalaiset lentokapteenit tosin uhmaavat tuota sääntöä.

Vierailija
18/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin kapakasta voi lentää nopeastikin, kun rupeaa noita lentämisjuttuja konkreettisesti siellä demonstroimaan yleisölle ja käsiä oikein ympäriinsä viuhtomaan

( ...tosin lentää vain kuten leppäkeihäs)

Vierailija
19/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ymmärrät että lentolupa asioilla ei ole leikkiminen.

Suomen ilmailutila ei ole mikään avoin harakanpesä josta saa lennellä päättömästi sinne ja tänne 

ottamatta huomioon kansalaisten järjestystä ja terveyttä valvovia lakisäädöksiä!

Korostan, HETI kun sinulla on lentämiseen harjoitetut fyysiset edellytykset, sinun täytyy hakea lentolupaa.

Ja voin vain arvata, että kykyjesi kasvaessa mieleesi juolahtaa "tuttujen kyydittely" A:sta B:hen. 

Kuule, elä edes aloita tätä harkintaprosessia ! Verot näistä huveista ja mahdollisista lisätienesteistä on maksettava, niin ei mene ilmailusi veronmaksajien piikkiin linja-autoseutulippujen kallistuessa pudonneen käyttäjämäärän vuoksi !!

YT,

Kerttu

Vierailija
20/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakohan sukupuolta ap mahdollisesti edustaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän