Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nauhottaminen digiboxin kautta.

Vierailija
04.05.2006 |

Mulla näkyy maksullisia kanavia digiboxin välityksellä ja BBC PRIME:lta tulee semmonen englanninkielinen lasten ohjelma kun tweenies. Mä haluaisin nauhottaa ne jaksot mun siskon lapsille joiden toinen kieli on englanti, mutta en tiiä miten se nauhotus onnistuu ku kanavat on maksullisia.

Oisko jollakin neuvoja?

Kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että se onnistuu mutta ei. :(

Mä laitoin digiboxista sen kanavan päälle mistä halusin nauhottaa ja sitten laitoin videon päälle. Kuva meni heti videon puolelle. Mietein mitä tehä kunnes huomasin semmosen napin kun tv/video ja painoin sitä. Silloin kuva siirty digiboxin puolelle. Aattelin että JES nyt onnistuu. Painoin record ja pysäytin vähän ajan päästä ja kelasin alkuun. Sit painoin taas tv/video nappia ja kuva meni videon puolelle ja painoin play. Mutta... se oli vaan mustaa kuvaa. :(

Missä vois olla vika?

Vierailija
2/10 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näkyy A2 kanavalla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudatin 7:n ohjetta ja valitsin AV:n kun se aikasemmin oli VCR:llä. No kuva tuli, mutta mustavalkosena ja ääntä ei tullut.

Mistäs nyt voi olla kyse?

Kiitos avustanne!

t:ap

Vierailija
4/10 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää olevan kaks SCART- liitintä, mutta toinen menee videosta TVseen ja toinen digiboxista TVseen. Pitäiskö toisen niistä laittaa menemään TV:n ja digiboxin välillä? Kumman?

Mä en näistä tiiä mitää... mies on nuo johdot laittanut, mut ei sekää osaa tota nauhotus systeemiä kun kerran kokeiltii.

Kiitos!

Vierailija
5/10 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo systeemi toimii?

Vierailija
6/10 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. digitv. fi/sivu. asp?path=1;2998;3077;3079

Vierailija
7/10 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan antamassasi osotteessa jotain vikaa?

Tuli vaan että " sivua ei löydy" tai jotain vastaavaa.

Vierailija
8/10 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tajusin... linkittäminen kielletty. ;)

Vierailija
9/10 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita boxista se kanava päälle, mitä haluat nauhoittaa. Sitten videoista valitse E1-kanava, ei siis sitä kanavaa miltä nauhoitat (esim. 12)! Sitten vain nauhoittamaan. Toimii näin siis siinä tapauksessa, että teillä videot, boxi ja telkka on yhdistetty toisiinsa oikein. Ja huomaathan, että näin nauhoitettaessa boxin kanavaa ei saa muuttaa kesken nauhoituksen, muuten nauhoittaa sen muutetun kanavan ohjelmat.

Vierailija
10/10 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Lähen yrittämään, mikäli sain mitää selvää selityksestä. ;)

Tuun sit kertomaan mitä kävi. = )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi