Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies tekemään kotitöitä?

Vierailija
05.09.2018 |

Alussa mies teki paljonkin kotitöitä, käytännössä suunnilleen puolet, eikä asiasta tarvinnut koskaan edes keskustella, vaan oma-aloitteisesti hoiti ja hyvin hoitikin (hänellä on korkeammat standardit kuin minulla, minä olen vähemmän vaativa sen suhteen että mikä taso on riittävä). Tämän vuoksi tietenkin kuvittelin, että olen valinnut miehen, joka tulee aina tekemään osan kotitöistä, ehdittiin naimisiinkin ennen kuin toinen totuus paljastui. Nyt mies ei tee enää yhtään mitään kotitöitä, ei suostu edes ruokakaupassa käyntejä hoitamaan tai laittamaan ruokaa (vaikka osaa hyvin). Miten saan hänet tekemään kotitöitä?

Olen kokeillut jo nämä:
-pyytänyt
-antanut tehdä omaan tahtiinsa ilman että olisin edes pyytänyt
-käskenyt
-nalkuttanut
-riidellyt
-itkenyt
-kehunut että on tietyissä kotitöissä minua parempi
-laittanut jääkaapin oveen listan siitä mitä minä olen tehnyt ja mitä hän on tehnyt (ja hänen nimen alla oli sitten vain tyhjää, minun nimen alla pitkä luettelo tekemistäni kotitöistä)
-jättänyt osan kotitöistä kokonaan tekemättä ja odottanut että koska asia alkaa häntä häiritsemään
-avannut keskustelun siitä, että miksi ei tee kotitöitä ja mitä kotitöitä haluaisi tehdä
Mikään näistä ei ole toiminut. Hän ei suostu tekemään.

Kommentit (446)

Vierailija
441/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut vuosikymmeniä sitten..ehkä joskus edestään löytää.

Vierailija
442/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen enemmän kotona, joten teen mieluusti kotityöt. Mies käy sitten kaupassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen voi odottaa tekevän kotitöitä, jos nainen rakentaa talon, maksaa sen omalla työllään, hankkii autot ja mökin ja mies on koti-isänä, sivistää itseään avoimessa yliopistossa ja kansalaisopistossa ja käy ehkä joskus hiukan tienaamassa jossain kivassa pikku työssä muutaman satasen

Vierailija
444/446 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen voi odottaa tekevän kotitöitä, jos nainen rakentaa talon, maksaa sen omalla työllään, hankkii autot ja mökin ja mies on koti-isänä, sivistää itseään avoimessa yliopistossa ja kansalaisopistossa ja käy ehkä joskus hiukan tienaamassa jossain kivassa pikku työssä muutaman satasen

Ap ja mieshän maksavat kulut puoliksi ja käyvät molemmat töissä joten miten kommenttisi liittyi puheena olevaan tilanteeseen?

Vierailija
445/446 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies on irrottautunut perheestään. Sekä henkisesti, että fyysisesti. Häntä ei vaan kiinnosta AP:n jaksaminen tai kodin kunto. Toinen nainen tulee kuvioon jossain kohtaa, saattaa olla jo jos mies on paljon poissa kotoa. Ei halua puhua asioista, koska tietää sisimmässään olevansa syyllinen suhteen huonoon tilaan. Odottaa sitä että AP potkii pihalle, koska ei ole munaa itse lähteä.

Vierailija
446/446 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paikka on kotona ja keittiössä. Tarkemmin hellan ja nyrkin välissä, niiku vanha kansa sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi