Näin persu vietti tiistaipäivää tänään
Oli ketju hävinnyt vastatessani joten aloitin uuden.
Aamulla kävin juoksulenkillä ja sitten kävin kaupoissa. Vietän viimeistä lomaviikkoani mökillä ja päivällä rakensin tuossa terassilla veljen pienokaiselle nukkekotia joululahjaksi.
Sitten oli aika grillailla hiukan nieriää ja pilkkoa puita. Äsken kävin saunassa ja nyt ajattelin pyöriä netissä hetken ennen kuin alan lukemaan ja käyn yöpuulle.
Mitenkäs te muut?
Kommentit (27)
Jalka poikki joten olen tehnyt palapeliä ja katsonut telkkaria. Kaljankin olen juonut.
Töissä olin. Kävin vetämässä pojille harkat. Tulin kotiin ja kohta nukkumaan. Olutta ei valitettavasti nyt kaapista löytynyt.
Persut juo vain kaljaa ja öyhöttää tällä palstalla. Ei ne oikeasti mitään järkevää tee.
Vierailija kirjoitti:
Persut juo vain kaljaa ja öyhöttää tällä palstalla. Ei ne oikeasti mitään järkevää tee.
Mitä itse olet tehnyt? Syönyt mielialalääkkeitä ja poistattanut ketjuja koko päivän?
Töissä olin ja kotiin tultuani leikin penskan kanssa ja kohta annan vaimolle mitä se haluaa.
On sulla mukavampi päivä ollut kuin minulla.
En ole muuta saanut tehtyä tänään kuin maksettua laskut, täytettyä kelaan työttömyyspäivät netissä ja tiskattua. Jotain ruokaakin tein kun lapsi tuli koulusta. Katsellut tv:tä.
Vähän huono olo ollut nyt illemmalla, taitaa olla verenpaineet korkeella, mittailen aamulla.
Iltapalan söin äsken ja kohta menen pötköttämään ja katselen vähän töllöä ennen nukahtamista. Näin sdp:n äänestäjän päivä näin tiistaina mennyt. :)
Huomenna sitten onkin asioitten hoitoa niin lähdettävä liikkeelle, jospa piristyisi vähän.
Pidän hiljaisen hetken ja toivon Li Anderssonin ymmärtävän ja hyväksyvän termit punavihreät ja vihervasemmisto.
Olen juonut kaljaa ja miettinyt rasistisia iskulauseita vihervassareiden kiusaksi.
Vein lapsen kouluun. Tein ruokia. Hain lapsen koulusta. Vein lapsen harjoituksiin ja toin vielä poiskin.
Siinä se on työttömän persun ohjelma.
Ihan mukavasti, duunipäivän jälkeen lasten kanssa puuhastelua.
Iltasadun sijaan luin lapsille hommaforumia ja ruotsin vaaleja käsittelevää lankaa. Iltarukouksessa sitten rukoiltiin ruotsidemokraattien vaalivoittoa, jotta viherpunikeilta lurahtaisi lusikallinen housuun sunnuntaina.
Kiva ilta siis :)
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut kaljaa ja miettinyt rasistisia iskulauseita vihervassareiden kiusaksi.
Tuo on juuri se vastaus joka tekee sen yhden persuhullun onnelliseksi. Nyt on varmasti kotona housut märkinä.
Join sekä viiniä että olutta ruoan kanssa ja kävin läpi graduja. Kuulostaa vitsiltä, mutta on totta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavasti, duunipäivän jälkeen lasten kanssa puuhastelua.
Iltasadun sijaan luin lapsille hommaforumia ja ruotsin vaaleja käsittelevää lankaa. Iltarukouksessa sitten rukoiltiin ruotsidemokraattien vaalivoittoa, jotta viherpunikeilta lurahtaisi lusikallinen housuun sunnuntaina.
Kiva ilta siis :)
Olet esimerkillinen persu. LOL.
Make love not war <3 Ajatelkaa jos jokainen ihminen maailmassa ajattelisi näin...
Aamulla lapsen kanssa lääkäriin. Lapsi kotiin ja minä töihin. Kotiin tulin klo 19. Sit pientä raivaamista, puhtaat pyykit kaappiin ja sohvan päälliset pesuun. Nukkumaan kunhan toi pesukone pysähtyy.
Olo on huono, stressiä ja ahdistusta. Mietin jäisinkö kotiin huomenna kun olen nukkunut tosi huonosti jo useamman viikon.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa.
T. Marco
Herätyskello herätti klo 5:15. Kävin salilla varhain aamulla, sitten töissä klo 8-17:30. Teen vaativaa asiantuntijatyötä ja päivät usein pitkiä ja henkisesti rankkoja. Työmatka kotiin noin tunti kun kävin matkalla kaupassa. Illalla luin Hesarin, söin vegaanimakkaraa, paistettuja tomaatteja, lasin valkoviiniä. Tein vähän kotitöitä keittiössä, siivoilin yms. Sitten tulin katsomaan mikä meno täällä av:lla. Luin jotain lepertely-parisuhdekeskustelua. Nyt väsyttää ja kohta menen nukkumaan. Aika normipäivä näin viikolla. Viikonloppuna aikaa ja energiaa nähdä kavereita ja käydä ulkona. Joo ja persu olen ollut siitä lähtien kun Soinin Timppa häippäisi Persuista. Soinista en pitänyt mutta nyt kun järjen ääni Halla-aho johtaa persuja, aion äänestää.
Töistä kun tulin niin menin pubiin ja luin päivän lehdet. Söin, kirjoitin yhden puheen töihin ja kävin uimassa.
Huomenna etäpäivä joten nyt juon hyvää valkkaria ja palstailen hetken. Sitten nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Herätyskello herätti klo 5:15. Kävin salilla varhain aamulla, sitten töissä klo 8-17:30. Teen vaativaa asiantuntijatyötä ja päivät usein pitkiä ja henkisesti rankkoja. Työmatka kotiin noin tunti kun kävin matkalla kaupassa. Illalla luin Hesarin, söin vegaanimakkaraa, paistettuja tomaatteja, lasin valkoviiniä. Tein vähän kotitöitä keittiössä, siivoilin yms. Sitten tulin katsomaan mikä meno täällä av:lla. Luin jotain lepertely-parisuhdekeskustelua. Nyt väsyttää ja kohta menen nukkumaan. Aika normipäivä näin viikolla. Viikonloppuna aikaa ja energiaa nähdä kavereita ja käydä ulkona. Joo ja persu olen ollut siitä lähtien kun Soinin Timppa häippäisi Persuista. Soinista en pitänyt mutta nyt kun järjen ääni Halla-aho johtaa persuja, aion äänestää.
Itse olen äänestänyt persuja niin kauan kuin Halla-aho on ollut puolueen listoilla.
Kaljaa olet kuitenkin juonut koko päivän.