Korpelan kujanjuoksusta kysymys
Sarja näköjään jatkuu uusilla jaksoilla. Muistaako joku mitä Bentleylle tapahtui ja onko rahat vielä Janne Katajalla?
Kommentit (15)
Onko se Bentley siellä Perttulan kuivaajalla(?) lukkojen takana? Sähelsikö se Jaska Alho (Kataja) myös siellä kuivaajalla sen tyttöystävänsä kanssa ja jäikö se rahalaukku sinne? Eipä tuota muista...
Veikö joku auton ja rahat? Ei tietoa kuka? Paljastuu varmaan myöhemmin.
Mäkään en jotenki yhtää muista nuita kuviota tarkemmin. Niin monisäikeinen juoni etten mä pysy mukana ellei ois kerrannu ekoja kausia.
Todella huono sarja. Voi tsiisus. Koko sarjan tapahtumat tähän asti mahtuisi 2 tuntiin ihan hyvin.
Kauhea edestakainen jankkaus niistä kunnan epämääräisistä kuvioista eikä edetä mihinkään. Pahat naiskentelee mutta hyvät ei. Murhatutkimus kahden kyläpoliisin vastuulla, toinen lukee ja toinen kirjoittaa. Entä missä on Janne Katajan Lada nyt?
Minä kyllä tykkään tästä sarjasta!
Eihän tässä nyt mitään maailmanluokan näyttelemistä ole ja muutenkin juonikuviot vähä rasittavia välillä.
Mutta jotenki tykkään tällasesta vähän erilaisesta sarjasta, ja kuvausmiljööt on kivoja :)
Innolla odotan et millon Anssin ja Miisan välillä alkas tapahtua jotain :D
Ja mikä tää kaivosyhtiö homma on?
Välillä nää puhuu jostai tytäryhtiöstä, onko tässä kaksikin jotain yhtiötä?
Ps. Se mummo oli kyllä kova tän päivän jaksossa 😆
Ihana tää sarja
Mä tykkään hirveesti siitä päähenkilöstä, Korpelasta 😍
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä nyt mitään maailmanluokan näyttelemistä ole ja muutenkin juonikuviot vähä rasittavia välillä.
Mutta jotenki tykkään tällasesta vähän erilaisesta sarjasta, ja kuvausmiljööt on kivoja :)
Innolla odotan et millon Anssin ja Miisan välillä alkas tapahtua jotain :D
Hyvä sarja.
Vaihteeksi jotain muutakin kuin hesalaisten kaljaräkälöissä örveltämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Innolla odotan et millon Anssin ja Miisan välillä alkas tapahtua jotain :DHyvä sarja.
Vaihteeksi jotain muutakin kuin hesalaisten kaljaräkälöissä örveltämistä.
Mikä sarja on ollut hesalaisten kaljaräkälöissä örveltämistä,kerro yksikin. Kyllä suurin osa on ollut maalaiskomedioita.
Voi että kohta tää loppuu..
Oon iha koukuttunu tähä sarjaan vaikka eka pidin ihan surkeena. Tykkään jotenki tällasesta klassisesta missä tietää että hyvä voittaa :)
Ihana tuo pääpari..
Mää voisin kans haluta tollasen Korpelan :D
Bentley ja rahat on jemmassa.