Kuolemaan valmistautuminen
Oletko suunnitellut esim. hautajaisesi tai kuolinilmoituksesi? Minä olen. Kuolinajankohta on toukokuu 2019 ja syntymävuosi 1990-luvulla.
On vain raastavaa elää tietoisena siitä, että kaikki on kohta ohi, mutta näin sen on mentävä. Elämää tuli kokeiltua - ei ollut mieluisa reissu.
Kommentit (8)
En ole eikä kiinnosta. Minua ei kuolemani jälkeen ole, joten vetäköön muut vaikka vessanpöntöstä tuhkat alas ta pitäköön bileet, jos haluavat. EVVK.
Muutamat tietää, että haluan polttohautauksen. Muuta en ole suunnitellut, ja en toisaalta siitäkään itseeni ottaisi jos sitten läheiseni päättäisivätkin että tämä ei heille käy. Kuollut olen siinä vaiheessa kuitenkin. En ole koskaan edes ajatellut että joku voisi tästä julkaista ilmoituksenkin, mielestäni sellaiselle ei ole tarvetta - läheiset kuulee kyllä, ja niille muille asia ei kuulu.
Ajankohtaa en ole päättänyt, mennään sillä mikä on tullakseen.
d) Haet nyt täältä huomiota, vaikka oikeasti elämäsi tarkoitus ja rakkaus on nurkan takana. Haet vaan vääristä paikoista koko ajan. t. enkelisi
Eniten minua mahdollisessa omassa äkkikuolemassa pelottaa se, että omaiset löytäisivät seksilelut ja pääsisivät näkemään kaiken materiaalin mitä tietokoneella, kännykässä ja tabletissa yms on.
Olen kirjannut ylös tahtoni. Haluan vain siunauksen, ei muistotilaisuutta. Tuhkauksen ja tuhkat joko luontoon (oma metsä?) tai muistolehtoon.
Minulla on myös pari mieleistä värssyä kuolinilmoitukseen, mutten ole kirjannut niitä ylös.
Hautajaisten järjestäjästä ei ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
[ ] kiinnostaa
[x] ei kiinnosta
Kiinnostaa.
[ ] kiinnostaa
[x] ei kiinnosta