Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, tuo Pellavaa ja pastellia on kyllä järkyttävä

Vierailija
04.09.2018 |

En edes tiedä mitä ajatella. Muuta kuin että hoitaisi nyt vain asiansa kuntoon ja lopettaisi blogin.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein säälitti se postauksensa jossa kertoo esittäneensä blogin kautta kovin vahvaa ja että pärjää hyvin. En tiedä muista mutta itselle tuosta blogista nimenomaan kumpuaa se että kyseinen henkilö ei todellakaan voi hyvin. Voi olla sairaudesta johtuvaa ettei itse sitä näe, mutta kovin surullista. On vielä varsin nuori ja elämä nyt jo tuossa jamassa että jaksaa hädin tuskin hoitaa itsensä ja lapset pitänyt sijoittaa pois kotoa. En tiedä kuinka hyvä suhde miehensä kanssa on, mutta on varmasti kummallekkin raskasta.

Mikä on totta, mikä ei. Paha olo on varmasti koko perheellä, läheisillä ja lapsilla varmaan eniten. Ristiriitaisia postauksia tullut koko ajan. Mikä on huomionhakua ja mikä totta, kuka sen tietää...

Hänellä on myös huomiohakuinen pershäiriö

Vierailija
62/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mietityttää, että jos ovat tietyn uskonnollisen ryhmän jäsenia, kuten täällä joskus on mainittu, niin mitähän aatetta sijaiskoti edustaa. On siinäkin lapsilla tasapainoilemista, jos näin on. Myös minua kiinnostaa miten seurakunnassa suhtaudutaan ellei jaksa/pysty tekemään ovelta ovelle työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mielenkiintoista seurata hänen blogia. Hänen sisustustyylinsä on erilainen kuin mun, mutta mitä siitä.

Blogissa näkyy hänen paha olonsa ja sen hän tuo ilmi, mitä te sitä ihmettelette?

Kuinka moni teistä sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, kun tiedätte miten hänen tulisi elää?

Kyllähän hänen huonon olonsa ja siivouspakkomielteensä näki jo kauan sitten.

Hän on oppinut paljon itsestään, ja muun muassa tajunnut että siivoaminen ja bloggaaminen meni överiksi.

Kuka teitä pakottaa lukemaan ko blogia?

Kuitenkaan kommenttienne perusteella, ette ole ymmärtäneet hänen tekstejään.

Näyttä ettei hän ole oppinut mitän. Kirjoituksissa on suuri ristiriita. Hän on feikki

Ja hyvin sairas. Hänelle itselleen olisi parempi lopettaa blogi. Se vahingoittaa häntä

Vierailija
64/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisi edes niitä lapsiaan. Tuskin on kivaa isompana ymmärtää että äiti on kertonut julkisesti heidän lapsuudestaan ja siitä kuinka kodin sisustaminen ja bloggaaminen oli niin antoisaa mutta lapsia ei jaksanut hoitaa. Toivotaan että äidin sairaus ei periydy lapsille. Ja kyllä, sairastan itse kaksisuuntaista. Kykenen kuitenkin käymään töissä lääkityksen ja terapian turvin.

65/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ihminen aika varakas, tai onko rahat mieheltä? Ilmeisesti hän ei käy töissä, mutta koti näyttää kuitenkin rahakkasti sisustetulta? Holtiton rahankäyttöhän kuuluu kaksisuuntaisen oirekuvaan. Onko tämäkin nainen siis ottanut kenties pikavippejä, joilla ostellut tavaraa?

Selvästikään harkintakyky ei pelaa, jos pitää kaikki sairausasiat huutaa julkisuuteen, ja lapset otettu huostaan. Silti vaan ihkuillaan vaatteiden ja sisustuksen kanssa, ikään kuin kaikki olisi tosi hienosti. Jotenkin tosi karmivaa.

En ole yleensä ottanut tosissaan narsistisista äideistään valittajia (tyyliin kivikissa) mutta tuosta naisesta tulee kyllä kylmäävä fiilis. Mitähän hänen lapsensa muistavat hänestä sitten joskus...

🇺🇦🇮🇱

66/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi käsittää sitä sen miestä.. jos meillä olisi ollut toi vastaava tilanne, että mä valtavasti ahdistuisin lasteni läsnäolosta ja en voisi jakaa arkea heidän kanssaan, mä kirjoittelisin tota blogia jostain keravalaisesta yksiöstä käsin ja mies ja lapset elelisi kotona ihan normaalisti. Ei olisi missään elämässä käynyt mun miehelle se, että lapset lähtee kotoaan.

No tosiaan tämä. Miksi lastensuojelu on päätynyt ottamaan lapset pois, vaikka perheessä on isäkin? Eikö isäkään pysty huolehtimaan heistä? Luoko iskä vaan uraa ja tienaa rahaa, että rouva saa shoppailla, vai mistä ihmeestä on kyse?

Normaali mies olisi näyttänyt tuolle rouvalle ovea, ja pitänyt lapset.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
67/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisi edes niitä lapsiaan. Tuskin on kivaa isompana ymmärtää että äiti on kertonut julkisesti heidän lapsuudestaan ja siitä kuinka kodin sisustaminen ja bloggaaminen oli niin antoisaa mutta lapsia ei jaksanut hoitaa. Toivotaan että äidin sairaus ei periydy lapsille. Ja kyllä, sairastan itse kaksisuuntaista. Kykenen kuitenkin käymään töissä lääkityksen ja terapian turvin.

Hänen ongelmansa ovat ne peroonallisuuahäiriöt. Kaksisuuntaisen janssa pärjäisi hyvin

Bloggaaminen on tosiaan väärin hänelle itselleen ja lapsille etenkin

Vierailija
68/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Onko tämä ihminen aika varakas, tai onko rahat mieheltä? Ilmeisesti hän ei käy töissä, mutta koti näyttää kuitenkin rahakkasti sisustetulta? Holtiton rahankäyttöhän kuuluu kaksisuuntaisen oirekuvaan. Onko tämäkin nainen siis ottanut kenties pikavippejä, joilla ostellut tavaraa?

Selvästikään harkintakyky ei pelaa, jos pitää kaikki sairausasiat huutaa julkisuuteen, ja lapset otettu huostaan. Silti vaan ihkuillaan vaatteiden ja sisustuksen kanssa, ikään kuin kaikki olisi tosi hienosti. Jotenkin tosi karmivaa.

En ole yleensä ottanut tosissaan narsistisista äideistään valittajia (tyyliin kivikissa) mutta tuosta naisesta tulee kyllä kylmäävä fiilis. Mitähän hänen lapsensa muistavat hänestä sitten joskus...

Taisi joskus yllyttää lukijoitakin uusiin pikavipeillä sisustuksiaan.

Vierailija
69/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi käsittää sitä sen miestä.. jos meillä olisi ollut toi vastaava tilanne, että mä valtavasti ahdistuisin lasteni läsnäolosta ja en voisi jakaa arkea heidän kanssaan, mä kirjoittelisin tota blogia jostain keravalaisesta yksiöstä käsin ja mies ja lapset elelisi kotona ihan normaalisti. Ei olisi missään elämässä käynyt mun miehelle se, että lapset lähtee kotoaan.

No tosiaan tämä. Miksi lastensuojelu on päätynyt ottamaan lapset pois, vaikka perheessä on isäkin? Eikö isäkään pysty huolehtimaan heistä? Luoko iskä vaan uraa ja tienaa rahaa, että rouva saa shoppailla, vai mistä ihmeestä on kyse?

Mieskin on sairastunut masennukseen.

Vierailija
70/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Hänen ongelmistaan narsistiset piirteet on vähäinen. Hänellä on huomiohakuinen pers häiriö sekä tunne-elämältän epävakaa pershäiriö

Lapset löytää isona blogin

71/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se mieskin niin sairas, ettei tosiaan voinut omien lastensa kanssa olla?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
72/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mielenkiintoista seurata hänen blogia. Hänen sisustustyylinsä on erilainen kuin mun, mutta mitä siitä.

Blogissa näkyy hänen paha olonsa ja sen hän tuo ilmi, mitä te sitä ihmettelette?

Kuinka moni teistä sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, kun tiedätte miten hänen tulisi elää?

Kyllähän hänen huonon olonsa ja siivouspakkomielteensä näki jo kauan sitten.

Hän on oppinut paljon itsestään, ja muun muassa tajunnut että siivoaminen ja bloggaaminen meni överiksi.

Kuka teitä pakottaa lukemaan ko blogia?

Kuitenkaan kommenttienne perusteella, ette ole ymmärtäneet hänen tekstejään.

Mitä kommentoijien blogin lukemiset sinulle kuuluu? Jos onkin niin, että et itse ole ymmärtänyt? Oletko niin läheltä, että tiedät  blogistin elämästä kaiken? Mistä sinä tiedät, paljonko hän on oppinut itsestään oikeasti?

73/107 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä vaikuta, että olisi oppinut itsestään. Hokee, että on oppinut, mutta blogia päivittää edelleen aktiivisesti ja ostelee uutta krääsää asuntoonsa harva se päivä. 

Jos olisi oikeasti oiveltanut itsestään jotain, olisi ehkä lopettanut tuon materian kautta elämisen? Mutta merkkejä muutoksesta ei mun silmään näy. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
74/107 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo.

Vierailija
75/107 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskin on sairastunut masennukseen.

Silti hyvin jaksaa salilla treenata tavoitteellisesti. Kuntoutumista kai, kun ei lapsia jaksa hoitaa, mutta tuntien salitreenit pystyy tekemään.

Vierailija
76/107 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ihmetyttää miten jaksetaan blogata, treenata, pitää koti ja itsensä vimpan päälle, mutta ei hoitaa omia lapsia. Eikö se yleensä mene toisinpäin, jos on masentunut?

Vierailija
77/107 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä lapsia ei pitäisi antaa noille joka viikonloppu käymään. Sossuthan onkin olleet sitä vastaan mutta silti antavat tilanteen jatkua. Se on lapsille henkisesti raskasta kun eivät saa kiinteä sijaisperheeseen.

Vierailija
78/107 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään sijoitetun lapsen kanssa lomalle ja humputellaan koko loma omien kavereiden kanssa. Selvä.

Samaa ihmettelin. Lapsi vaan lähes vieraan mummin hoiviin ja itse rentoutumaan. Seuraavanakin päivänä vietti aikaa rentoutuen. Tätäkö se odotettu yhdessäoloaika on?

Kiinnitin huomiota myös kuviin. Miten noin isot lapset leikkivät pienessä ringissä kuin vauvat konsanaan? Ja halauskuvissa tyttö ei pidellyt äitiään edes kädestä. Meillä lapset leikkii niin, että hetkessä on huone kuin hurrikaanin jälijtä. Ja sylissä ollessa halataan vastavuoroisesti ja pusutellaan kilpaa.

Oma mummihan se oli eikä mikään lähes vieras.

Pelkkä veriside ei tee tutuksi. Bloggaaja itse kertoi tuossa lomapostauksessa, että moni reissu on aiemmin peruuntunut. Eli eivät ole mummilassa käyneet juurikaan.

Vierailija
79/107 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos blogistin olisi fiksu antaisi lapset tuohon sijaisperheeseen adoptioon. Saisivat kunnon kodin.

Vierailija
80/107 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusimmassa blogipostauksessaan jauhaa samoja asioita... On kuin Teletapit, uudestaan ja uudestaan....

Ketju on lukittu.