Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, tuo Pellavaa ja pastellia on kyllä järkyttävä

Vierailija
04.09.2018 |

En edes tiedä mitä ajatella. Muuta kuin että hoitaisi nyt vain asiansa kuntoon ja lopettaisi blogin.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään sijoitetun lapsen kanssa lomalle ja humputellaan koko loma omien kavereiden kanssa. Selvä.

Samaa ihmettelin. Lapsi vaan lähes vieraan mummin hoiviin ja itse rentoutumaan. Seuraavanakin päivänä vietti aikaa rentoutuen. Tätäkö se odotettu yhdessäoloaika on?

Kiinnitin huomiota myös kuviin. Miten noin isot lapset leikkivät pienessä ringissä kuin vauvat konsanaan? Ja halauskuvissa tyttö ei pidellyt äitiään edes kädestä. Meillä lapset leikkii niin, että hetkessä on huone kuin hurrikaanin jälijtä. Ja sylissä ollessa halataan vastavuoroisesti ja pusutellaan kilpaa.

Oma mummihan se oli eikä mikään lähes vieras.

Vierailija
42/107 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se blogistin mies näyttää Facebook kuvissa siltä että silläkin on mielenterveysongelmia. Outoa tehdä sairaana noin monta lasta. Se pieninhän on jotain 2v. Eikä ne niitä lapsia koskaan takaisin saa koska pieninä sijaisperheisiin sijoitetut lapset äärimmäisen harvoin palautetaan biovanhemmilleen.

Niinhän sillä onkin.

Niin, no eihän se niitä lapsia saa vaikka eroaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kirjoittaa ettei sängyssä makaaminen auta masennukseen ja heti seuraavassa lauseessa kritisoidaan sitä että tuo ihminen tekee jotain joka on hänelle mielekästä. On myös tosi tyhmää rinnastaa joku blogin kirjoittaminen ja lasten kanssa oleminen, kun ne ovat voimavarojen kannalta ihan eri tason asioita. Ja en ole tuo blogisti. Ihmetyttää vaan. Olen kerran käynyt blogissaan ja hän on selvästi visuaalisesti lahjakas tyyppi. Antakaa nyt ihmisen kokea edes siitä iloa ja onnistumista, jos kerran ihmissuhteet menee päin peetä. Jos sairas itse voisi päättää ettei ole sairas, kukaan ei täällä olisi sairas.

Vierailija
44/107 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että onko hänellä ferritiini/rauta kunnossa. Eilen juuri luin että ko. puute aiheuttaa jopa 2suuntaisen oireita.

Vierailija
45/107 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään sijoitetun lapsen kanssa lomalle ja humputellaan koko loma omien kavereiden kanssa. Selvä.

Samaa ihmettelin. Lapsi vaan lähes vieraan mummin hoiviin ja itse rentoutumaan. Seuraavanakin päivänä vietti aikaa rentoutuen. Tätäkö se odotettu yhdessäoloaika on?

Kiinnitin huomiota myös kuviin. Miten noin isot lapset leikkivät pienessä ringissä kuin vauvat konsanaan? Ja halauskuvissa tyttö ei pidellyt äitiään edes kädestä. Meillä lapset leikkii niin, että hetkessä on huone kuin hurrikaanin jälijtä. Ja sylissä ollessa halataan vastavuoroisesti ja pusutellaan kilpaa.

Olen pp:stä samaa mieltä, mutta ei kaikki lapset leiki kuin hurrikaani.. Mulla on yksi eskarilainen tyttö ja hän leikkii juuri noin kavereidenkin kanssa, että rauhassa näperrellään, ilmeisesti "kuin vauvat". En näe kuvissa mitään erikoista.

Vierailija
46/107 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näköjään postaus siitä, miten lastensuojelu on heitä auttanut. Samanlainen postaus on tehty aiemminkin. Puuduttaa jo tuo, miten koko ajan hoetaan, että sijoitus oli oikea ratkaisu koska x ja y ja että rouva on niin masentunut. Tiedetään!

Vierailija
47/107 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu, että siellä keikutaan avioeron partaalla. Käydään verestelemässä muistoja vähän paremmista ajoista, jotka nekään ei mitään onnellisia sitten loppujen lopuksi olleet... Juokse Jari juokse!!!

Vierailija
48/107 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä bloggari kääntää kaiken sen mitä itse harrastanut ja kannustanut muitakin ostamaan tavaraa, nyt muita vastaan. Hän teki yhteistöitä enemmän kuin kukaan muu, osti kotiinsa uutta ja perusteli kuinka pitää uusia kotia. 4 sohvaa vuodessa. Uusi tapetteja vaikka juuri oli tapetoitu. Yks kaks hän on suurin tuomitsija. Kuinka instagram kannustaa materiaan ja muut. Onpa otsaa syyttää muita kun on pahempi kuin kukaan muu. Oikein materiankuningatar. Pitäisi olla hiljaa tässä kohtaa. Jopa kannusti ottamaan luottoa että saa inspiraation iskiessä uutta kotiin. Ensin pitäisi tarkastella omaa toimintaa ennenkuin syyllistää muita. Kaksinaismoralisti.

Vierailija
49/107 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos mt järkkyy tuollaisessa olohuoneessa aikaa viettävällä. Kaikki on niin upottavaa, valjua, karvaista, tarttuvaa, mitäänsanomatonta - minulla alkaa kurkkua kuristaa jo pelkkä kuvien katsominen! Heittäisi ainakin pois nuo kammottavat taulun irvikuvat, jotka ovat kuin painajaisesta, puolet tyynyistä ja tuon resuisen näköisen peiton ja inhan taljan ja korvaisi maton sileäpintaisella. Jo pääsisi qi virtaamaan paremmin kun tuo juoksuhiekkanurkkaus olisi uudistettu.

Taitaa tuo valju ja karvainen sisustus olla jo mennen talven lumia. Nyt näkee paljon jo värejäkin sisustuslehdissä. Nuo blogikodit alkavat olla jo aika nähtyjä samanlaisine Desenion tauluineen ja kynttilälyhtyineen. Näyttää Suomen kaunein koti-ohjelmaankin valikoituneen mielenkiintoisia ja sisustuksella positiivisesti yllättäviä koteja. 

Harva kai vaihtelee sisustustaan jatkuvasti trendien mukaan.

Vierailija
50/107 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä bloggari kääntää kaiken sen mitä itse harrastanut ja kannustanut muitakin ostamaan tavaraa, nyt muita vastaan. Hän teki yhteistöitä enemmän kuin kukaan muu, osti kotiinsa uutta ja perusteli kuinka pitää uusia kotia. 4 sohvaa vuodessa. Uusi tapetteja vaikka juuri oli tapetoitu. Yks kaks hän on suurin tuomitsija. Kuinka instagram kannustaa materiaan ja muut. Onpa otsaa syyttää muita kun on pahempi kuin kukaan muu. Oikein materiankuningatar. Pitäisi olla hiljaa tässä kohtaa. Jopa kannusti ottamaan luottoa että saa inspiraation iskiessä uutta kotiin. Ensin pitäisi tarkastella omaa toimintaa ennenkuin syyllistää muita. Kaksinaismoralisti.

Eikös se ole positiivista, että mieli on muuttunut tuohon suuntaan. Monet ihmiset kehittyvät arvoiltaan eettisempään suuntaan ajan myötä, kun tulee ikää ja elämänkokemusta.

Vierailija
51/107 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi käsittää sitä sen miestä.. jos meillä olisi ollut toi vastaava tilanne, että mä valtavasti ahdistuisin lasteni läsnäolosta ja en voisi jakaa arkea heidän kanssaan, mä kirjoittelisin tota blogia jostain keravalaisesta yksiöstä käsin ja mies ja lapset elelisi kotona ihan normaalisti. Ei olisi missään elämässä käynyt mun miehelle se, että lapset lähtee kotoaan.

Miehellähän on sama diagnoosi. Ei hänkään jaksanut.

Vierailija
52/107 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jaksaa rempata, siivota ja jumpata, mutta ei olla omien lastensa kanssa. Ihan humpuukia, täyttä valetta. Kaikkihan nyt ymmärtää, että ei tuo voi pitää edes paikkaansa. Täytyy olla jotakin vakavampaa, mikä on asiantilan taustalla. Tulee mieleen lasten turvallisuus, se on jotenkin uhattuna ehkä tuossa. Olkoon mikä on, niin joku järkevä selitys tuolle varmasti on olemassa.

Hän on ihan itse kertonut kertonut asiasta. Että pelkäsi lasten turvallisuuden puolesta.

Vierailija
53/107 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos mt järkkyy tuollaisessa olohuoneessa aikaa viettävällä. Kaikki on niin upottavaa, valjua, karvaista, tarttuvaa, mitäänsanomatonta - minulla alkaa kurkkua kuristaa jo pelkkä kuvien katsominen! Heittäisi ainakin pois nuo kammottavat taulun irvikuvat, jotka ovat kuin painajaisesta, puolet tyynyistä ja tuon resuisen näköisen peiton ja inhan taljan ja korvaisi maton sileäpintaisella. Jo pääsisi qi virtaamaan paremmin kun tuo juoksuhiekkanurkkaus olisi uudistettu.

Taitaa tuo valju ja karvainen sisustus olla jo mennen talven lumia. Nyt näkee paljon jo värejäkin sisustuslehdissä. Nuo blogikodit alkavat olla jo aika nähtyjä samanlaisine Desenion tauluineen ja kynttilälyhtyineen. Näyttää Suomen kaunein koti-ohjelmaankin valikoituneen mielenkiintoisia ja sisustuksella positiivisesti yllättäviä koteja. 

Harva kai vaihtelee sisustustaan jatkuvasti trendien mukaan.

No, blogisti ainakin vaihteli kotinsa ilmettä monen monta kertaa ihan parin vuoden sisällä. Neljää sohvaakin ehti kotiuttaa :D Kaikenmaailman krumeluuria, koriste-esinettä,tapettia ja seinätarraa soviteltiin sinne ja tänne...että kyllä trendien mukaan on menty ja joskus trendien edelläkin..

Vierailija
54/107 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P&P yrittää miellyttää jos jollain keinolla ja hakee uusia seuraajia. Takin kääntö näinkin radikaalisti kertoo vaan sen mitä diagnoosinsakin. Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Yhtenä päivänä ja viikkona yhtä ja toisena toista. Sisustus vaihtunut keskustelupalstojen arvostelujen mukaan. Lopputulos on pliisu. Kotinsa oli jossain vaiheessa kivan näköinen. Sitten meni metsään ja pahasti. Kauniit huonekalut vaihtui blogikalusteisiin.

Vierailija
55/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein säälitti se postauksensa jossa kertoo esittäneensä blogin kautta kovin vahvaa ja että pärjää hyvin. En tiedä muista mutta itselle tuosta blogista nimenomaan kumpuaa se että kyseinen henkilö ei todellakaan voi hyvin. Voi olla sairaudesta johtuvaa ettei itse sitä näe, mutta kovin surullista. On vielä varsin nuori ja elämä nyt jo tuossa jamassa että jaksaa hädin tuskin hoitaa itsensä ja lapset pitänyt sijoittaa pois kotoa. En tiedä kuinka hyvä suhde miehensä kanssa on, mutta on varmasti kummallekkin raskasta.

Vierailija
56/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein säälitti se postauksensa jossa kertoo esittäneensä blogin kautta kovin vahvaa ja että pärjää hyvin. En tiedä muista mutta itselle tuosta blogista nimenomaan kumpuaa se että kyseinen henkilö ei todellakaan voi hyvin. Voi olla sairaudesta johtuvaa ettei itse sitä näe, mutta kovin surullista. On vielä varsin nuori ja elämä nyt jo tuossa jamassa että jaksaa hädin tuskin hoitaa itsensä ja lapset pitänyt sijoittaa pois kotoa. En tiedä kuinka hyvä suhde miehensä kanssa on, mutta on varmasti kummallekkin raskasta.

Mikä on totta, mikä ei. Paha olo on varmasti koko perheellä, läheisillä ja lapsilla varmaan eniten. Ristiriitaisia postauksia tullut koko ajan. Mikä on huomionhakua ja mikä totta, kuka sen tietää...

Vierailija
57/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää lapsia takaisin saa. Nyt pitäisi osata jatkaa elämää ilman lapsia.

Vierailija
58/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 sohvaa vuodessa. Hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö

Vierailija
59/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P&P yrittää miellyttää jos jollain keinolla ja hakee uusia seuraajia. Takin kääntö näinkin radikaalisti kertoo vaan sen mitä diagnoosinsakin. Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Yhtenä päivänä ja viikkona yhtä ja toisena toista. Sisustus vaihtunut keskustelupalstojen arvostelujen mukaan. Lopputulos on pliisu. Kotinsa oli jossain vaiheessa kivan näköinen. Sitten meni metsään ja pahasti. Kauniit huonekalut vaihtui blogikalusteisiin.

Tunne-elämältään epävakaa selitt vielä enemmän. Siitä johtuu että ei osaa olla lasten kanssa ja pelkäsi heidän puolestaan

Vierailija
60/107 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mielenkiintoista seurata hänen blogia. Hänen sisustustyylinsä on erilainen kuin mun, mutta mitä siitä.

Blogissa näkyy hänen paha olonsa ja sen hän tuo ilmi, mitä te sitä ihmettelette?

Kuinka moni teistä sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, kun tiedätte miten hänen tulisi elää?

Kyllähän hänen huonon olonsa ja siivouspakkomielteensä näki jo kauan sitten.

Hän on oppinut paljon itsestään, ja muun muassa tajunnut että siivoaminen ja bloggaaminen meni överiksi.

Kuka teitä pakottaa lukemaan ko blogia?

Kuitenkaan kommenttienne perusteella, ette ole ymmärtäneet hänen tekstejään.

Ketju on lukittu.