Huh, tuo Pellavaa ja pastellia on kyllä järkyttävä
En edes tiedä mitä ajatella. Muuta kuin että hoitaisi nyt vain asiansa kuntoon ja lopettaisi blogin.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli pihlajanoksista tosiaan tiristetty oikein kaksi postausta, siis tikusta todellakin asiaa. Saihan siinä aasinsiltana voivotettua omaa ahdistustakin toki..
Miksi se postaus pitää raapia kasaan joka päivä vaikkei ole kirjoitettavaa? Saako hän palkan joka julkaisusta, siksikö pitää töräyttää jotain eetteriin joka päivä?
Tämä sisustusblogi on mennyt lähes kokonaan kirjoittajan oman olon vatvomiseksi. Hyvä jos pari postausta kymmenestä sivuaa enää sisustusta. Mikä sekin on taas kun syksy saa silkkaa jouluvaloa ja erilaisten lyhtyjen paljoutta.
Tuota mäkin ihmettelen. Mullakin on blogi ja viimeisen 4kk aikana olen julkaissut vissiin kolmesti, ei vaan oo ollut mitään uutta asiaa. Ei ketään kiinnosta lukea joka päivä miten mun työharkka etenee, gradu jumittaa ja iltaisin käyn salilla. Oon päivittänyt, kun on ollut oikeasti ollut jotain uutta ja arjesta poikkeavaa tekeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuli tänään tv-yhteistyöpostaus. Tauko päättyikin...?
Ei voi olla todellista!!!
Nopeesti se kunto koheni.
Nyt kaikki joukolla Samsung kaupoille. Telkkari tehoo paremmin kun terapia ja pillerit.
"Totaalitauko blogista" Jaa-a.. :/ Bloggaajan elämä on aivan sekaisin ja ainoa kondiksessa oleva asia on asunto. Hän tuntuu elävän jossain ihmeellisessä harhaisessa kuplassa, jossa täydellinen koti vie lähemmäs sisäistä tasapainoa. Tottakai hienosta kodista saa olla ylpeä jne mutta mun mielestä tuo sisustuksen palvonta on saanut sairaita piirteitä..
Äiti-käärme vauhdissa. Ei se lopeta koskaan.
T. Mammamatonen
Siis ... onko tämä nainen masentunut? Se on ihan OK ja hyvä, jos saa hoitoa.
Mutta siis samalla lapset ovat sijaiskodissa? Sekin voi olla hyvä, joskin raskas ratkaisu.
Mutta hän kirjoittaa tästä kaikesta blogiinsa mainospostauksen, jossa on yhteistyössä Samsung? Mitähän Samsung tykkää tästä? Huh, huh.
Vierailija kirjoitti:
Siis ... onko tämä nainen masentunut? Se on ihan OK ja hyvä, jos saa hoitoa.
Mutta siis samalla lapset ovat sijaiskodissa? Sekin voi olla hyvä, joskin raskas ratkaisu.
Mutta hän kirjoittaa tästä kaikesta blogiinsa mainospostauksen, jossa on yhteistyössä Samsung? Mitähän Samsung tykkää tästä? Huh, huh.
Rankkaa on elämä, mutta Samsung pelastaa...
Ei voi olla todellista!!!
Nopeesti se kunto koheni.