Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä lukee deitiprofiilissa..

Vierailija
04.09.2018 |

Ikähaarukka 18-35 ja on itse 38, niin mitä ajattelisit tästä? Juoksisit karkuun?
Mukava mies, mutta itseäni tuo asia häiritsee.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään ymmärrä mitä tämä mies tekee väärin? Vääntäkää rautalangasta. Ymmärsinkö oikein, että nyt kun hänellä on ikähaitariin sisältyy nuoret naiset, niin hän ei kelpaa vähän vanhemmille esim 28vuotiaille naisille, vaikka on mukava jne. Eli hänen tulisi poistaa nuoret ja venyttää haitaria sieltä iäkkäämmästä päästä että, tämä hän kelpaisi sitten. Olisiko 18-99 sopiva? Onko mitenkään mahdollista että mies saisi hakea sellaista seuraa kuin parhaaksi näkee ja tätä ei ylianalysoitaisi pedofiiliaan taipuvaiseksi, vaan kunnioitettaisiin ihan samanlaisena pulliaisena kuin olette itsekkin. Jos apta askarruttaa tämä asia, niin onko ap itsekkään kovin kypsä, kun ei asiasta kysy mieheltä itseltään.

Nimenomaan noin: jos miehellä alkoi haku kovin nuorista naisista, hän ei kelvannut minulle, koska hain ihmistä jolla on samanlaiset arvot ja ajatusmaailma kuin itselläni. Mutta en missään vaiheessa odottanut, että nuo miehet muuttaisivat hakuaan. Päinvastoin: jokaisella on oikeus hakea juuri sellaista kuin haluaa. Minä halusin aikuista naista etsivän aikuisen, parisuhdekokeneen miehen, ja minulla oli siihen oikeus ihan kuten miehillä oli oikeus hakea laajalla ikäskaalalla.

Nuo pedofiliasyytökset ovat lapsellisia enkä niitä allekirjoita.

Vierailija
102/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 39 vuotias mies ja Tinderissä käytössä oleva ikähaarukka on 20-36.

Matcheja tulee kivasti ja treffeillä saa käydä ihan haluamaansa tahtiin.

En minä tiedä mikä ikäraja näillä naisilla on, mutta hakevat syystä tai toisesta vanhempaa seuraa joka tapauksessa. 

Kyse ei ollut siitä, mikä näiden tyttöjen sielunelämä on. Kyse on siitä, minkä luonteinen mies tuntee vetoa tällaisten tyttöjen hyväksikäyttämiseen. Aikuinen nainen ei välttämättä halua sentyyppistä miestä.

Juuri tätä ajoin takaa! -ap

Tästä ei tiedä pitäisikö nauraa vai olla surullinen? Ovatko esimerkiksi 18v pojat 18v tyttöjen hyväksikäyttäjiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään ymmärrä mitä tämä mies tekee väärin? Vääntäkää rautalangasta. Ymmärsinkö oikein, että nyt kun hänellä on ikähaitariin sisältyy nuoret naiset, niin hän ei kelpaa vähän vanhemmille esim 28vuotiaille naisille, vaikka on mukava jne. Eli hänen tulisi poistaa nuoret ja venyttää haitaria sieltä iäkkäämmästä päästä että, tämä hän kelpaisi sitten. Olisiko 18-99 sopiva? Onko mitenkään mahdollista että mies saisi hakea sellaista seuraa kuin parhaaksi näkee ja tätä ei ylianalysoitaisi pedofiiliaan taipuvaiseksi, vaan kunnioitettaisiin ihan samanlaisena pulliaisena kuin olette itsekkin. Jos apta askarruttaa tämä asia, niin onko ap itsekkään kovin kypsä, kun ei asiasta kysy mieheltä itseltään.

Nimenomaan noin: jos miehellä alkoi haku kovin nuorista naisista, hän ei kelvannut minulle, koska hain ihmistä jolla on samanlaiset arvot ja ajatusmaailma kuin itselläni. Mutta en missään vaiheessa odottanut, että nuo miehet muuttaisivat hakuaan. Päinvastoin: jokaisella on oikeus hakea juuri sellaista kuin haluaa. Minä halusin aikuista naista etsivän aikuisen, parisuhdekokeneen miehen, ja minulla oli siihen oikeus ihan kuten miehillä oli oikeus hakea laajalla ikäskaalalla.

Nuo pedofiliasyytökset ovat lapsellisia enkä niitä allekirjoita.

Kyllä minäkin etsin itse vanhempaa ja kokeneempaa naista, mutta osaan silti samaistua miehiin ketkä viehättyvät nuorista ja etsivät sellaista. Olen tässä asiassa itsekkin hakannut päätä seinään aivan tarpeeksi. Nyt tahdon enää tasapuolista kohtelua ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Nykyään kolmekymppinenkään ei ole tae aikuisuudesta, monet tapailemani naiset elävät vielä kolmekymppisenäkin omassa prinsessakuplassaan. Molemmissa sukupuolissa on yksilöitä joka lähtöön. Jokainen tietää itse mitä hakee, jos tietää.

Vierailija
104/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi elämääni lähes nelikymppistä miestä, jota himottaa just ja just täysi-ikäistyneet nuoret naiset.

Vierailija
105/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 39 vuotias mies ja Tinderissä käytössä oleva ikähaarukka on 20-36.

Matcheja tulee kivasti ja treffeillä saa käydä ihan haluamaansa tahtiin.

En minä tiedä mikä ikäraja näillä naisilla on, mutta hakevat syystä tai toisesta vanhempaa seuraa joka tapauksessa. 

Kyse ei ollut siitä, mikä näiden tyttöjen sielunelämä on. Kyse on siitä, minkä luonteinen mies tuntee vetoa tällaisten tyttöjen hyväksikäyttämiseen. Aikuinen nainen ei välttämättä halua sentyyppistä miestä.

Juuri tätä ajoin takaa! -ap

Tästä ei tiedä pitäisikö nauraa vai olla surullinen? Ovatko esimerkiksi 18v pojat 18v tyttöjen hyväksikäyttäjiä?

Ovat tasavertoisia kumppaneita vaikka molemmat vielä ihan lapsia onkin, mutta tuosta se parisuhdetaitojen opettelu alkaa.

Vierailija
106/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elämääni lähes nelikymppistä miestä, jota himottaa just ja just täysi-ikäistyneet nuoret naiset.

Meinasit sitten olla ihan yksin.

Vierailija
107/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että sille kelpasi myös 16-vuotiaat, jos alarajan voisi itse valita. Kysyisin, mutta en oikein luottaisi hänen yleiseen arvostelukykyynsä sikäli, että suhteeseen haluaisin.

Olipa typerä kommentti. Vedät johtopäätöksiä ilman faktatietoja ja esität ne totuuksina. Tyypillistä naisille.

Itse olen keski-ikäinen nainen deittipalstoilla ja tapaa nuorempia miehiä. He ovat hyviä sängyssä ja heitä on paljon. Alaikäraja tuo 18.

Minusta sinun kommenttisi on typerä ja turha, eikä tuossa aiemmassa viestissä mitenkään “esitetä“ mitään “totuutena“, kuten jostain syystä väität, vaan siinä kerrotaan, millainen vaikutelma mainitusta ikähaarukasta syntyy. Se oli keskustelun aihe.

Vierailija
108/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, pidä nyt hyvä ihminen joku taso! Et voi edes tosissas kysyä, noi on niitä, jotka saa sekunnin miljoonasosassa heittää ne roskiin.

Vierailija
109/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täällä siis päättää minkäikäiset täysi-ikäiset saavat pariutua? Meidän pitää kaikkien toimia sen pohjalta mikä AP: n mielestä on oikea tapa?

Mitäpä jos AP keskittyisit vain omaan elämääsi? Tuntuisi paremmalta, kun ei kateellisena ja katkerana kyttäisi muita, vaan keskittyisi elämään omaa elämää.

AP etsii itselleen seuraa :D

Vierailija
110/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että ap on vähän epävarmana omasta ikääntymisestään ja rupsahtamisestaan, ja meni tunteisiin, kun miehen mauksi paljastui nuoremmat naiset 😀

Vaikuttaa siltä, että moni nainen täällä on. Ei ole kiva joutua verratuksi johonkin 19- vuotiaaseen hehkeään neitoon, kun on kolmekyppinen parin lapsen yh.

Ei kyllä yhtään paranna omia mahkuja miehen silmissä se, että kiukuttelet ja nalkutat asian suhteen.

Miksei voi vain elää ja antaa elää? Kyllä jotkut miehet saavat tykätä nuoremmista naisista. On nuorempia naisia, jotka tykkäävät vanhemmista miehistä. ( ja nuoria miehiä, jotka tykkäävät vanhemmista naisista ja toisinpäin) Antaa heidän kohdata.

Nimenomaan, antaa heidän kohdata. Ei siinä mitään. Ap ja monet kommentoijat eivät vaan ole sellaisesta miehestä kiinnostuneita, joka on lähinnä kauniiden nuoruuden hehkeiden naisten perään. Olihan se ihanaa olla nuori ja kaunis mutta nyt elämä on eri vaiheessa. Ei tässä ole ap:n “mahkuista“ kyse, vaan siitä, että mies on kenties erilainen kuin mitä ap etsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä