Jos miehellä lukee deitiprofiilissa..
Ikähaarukka 18-35 ja on itse 38, niin mitä ajattelisit tästä? Juoksisit karkuun?
Mukava mies, mutta itseäni tuo asia häiritsee.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 39 vuotias mies ja Tinderissä käytössä oleva ikähaarukka on 20-36.
Matcheja tulee kivasti ja treffeillä saa käydä ihan haluamaansa tahtiin.
En minä tiedä mikä ikäraja näillä naisilla on, mutta hakevat syystä tai toisesta vanhempaa seuraa joka tapauksessa.
Kyse ei ollut siitä, mikä näiden tyttöjen sielunelämä on. Kyse on siitä, minkä luonteinen mies tuntee vetoa tällaisten tyttöjen hyväksikäyttämiseen. Aikuinen nainen ei välttämättä halua sentyyppistä miestä.
Ehkäpä mies vaan haluaa naisen jonka kanssa voisi perustaa perhettä, vanhan kanssa hankalaa. Voi olla mies jolla ei ole nuorena ollut aikaa naisille ja nyt haluaa "elää", vanhoja naisia väsyttää. Tai sit miehellä on tosi huonoja kokemuksia oman ikäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhenevat naiset ovat aina kadehtineet nuorten naisten seksuaalista valtaa ja kauneutta. Sitä ei kuitenkaan pystytä myöntämään niin sen sijaan syytetään miehiä.
Osa puhuu aidasta, osa seipäistä tässä keskustelussa. Kukaan ei kai kiellä miestä haluamasta itseään selvästi nuorempaa seuraa, mutta tässä nyt ihmetellään tuota ikähaarukan laajuutta. Ei minulle itselleni nelikymppisenä naisena olisi ollut ihan sama, ottaako minuun yhteyttä 16-, 40- vai 60-vuotiaat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tämä ap: lle kuuluu? Pidäpä nenäsi erossa toisten asioista.
T: nainen, joka tapailee kymmenen vuotta nuorempaa miestä ja ovat onnellisia.
Ap etsii miestä itselleen ja sinusta se on toisten asia, vai häh? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä mikä ikäraja näillä naisilla on, mutta hakevat syystä tai toisesta vanhempaa seuraa joka tapauksessa.
Kyse ei ollut siitä, mikä näiden tyttöjen sielunelämä on. Kyse on siitä, minkä luonteinen mies tuntee vetoa tällaisten tyttöjen hyväksikäyttämiseen. Aikuinen nainen ei välttämättä halua sentyyppistä miestä.
Ehkäpä mies vaan haluaa naisen jonka kanssa voisi perustaa perhettä, vanhan kanssa hankalaa. Voi olla mies jolla ei ole nuorena ollut aikaa naisille ja nyt haluaa "elää", vanhoja naisia väsyttää. Tai sit miehellä on tosi huonoja kokemuksia oman ikäisistä.
Hauska tuo kuvitelma, että mies joka ei nuorempana ole kelvannut ikäisilleen naisille, olisi vanhanapoikana haluttu itseään selvästi nuorempien naisten keskuudessa. Mutta tottakai saa yrittää, pääasia ettei se käänny naisten haukkumiseksi. Itse en olisi nuorena huolinut itseäni vanhempaa miestä enkä varsinkaan vanhaapoikaa, mutta en kyllä olisi myöskään kolmekymppisenä huolinut miestä, joka vasta etsii lapsentekohaluista naista.
Ap: lla ottaapi koville vanheneminen....se on sellausta sitten. Kaikki hyvä loppuu aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ketkä paheksuvat tätä miestä, tietävät syvällä sisimmässään miksi tämä oikeasti niin ahdistaa...
...koska ette pysty kilpailemaan niiden nuorempien kanssa. Ettekä kestä tätä.
Kilpailemaan missä? Epäilemättä nuoremmat naiset ovat kauniimpia ja myös mieheni heitä katselee, mutta parisuhteeseen hän halusi minun kanssani. Ei minun tarvitse kilpailla nuorempien kanssa, miehelläni on ollut täysi vapaus etsiä nuorempaa. Elämä olisi raskasta, jos koko ajan pitäisi kilpailla.
Jatkan vielä: En saanut tuolla edellä vastausta kysymykseeni, joten yritän uudestaan. Jos mies haluaa esim. 18-25 vuotiasta naista, niin miksi hän laajentaa ikärajaa vanhempiinkin naisiin, kun ei heitä kuitenkaan oikeasti edes halua?
Pointti tuossa on siis se, että naiset eivät useinkaan katso hyvällä miestä, joka etsii vain reilusti nuorempaa naista (nuoret pitää pervopappana ja vanhemmat katsoo olevansa vain varavaihtoehtona nuoremmalle naiselle). Jos ilmoitettu ikäjousto on myös reilusti ylemmäs miehen iästä, mies vaikuttaa heti paljon houkuttelevammalta. Jos vanhempien naisten yhteydenotot sitten lentää suoraan roskakoriin, niin eihän naiset sitä tiedä. Alkuperäinen viesti antoi siis varsin hyvän taktisen neuvon nuorempia naisia haluavalle.
Rautalangasta: pervopapat etsii nuoria naisia, suurella ikähaarukalla etsitään sielunkumppania. Kumpi näistä miehistä kuulostaa romanttisemmalta? Ja eikö silloin ole parempi teeskennellä tätä romanttisempaa vaihtoehtoa?
Vielä yksi neuvo nuoria naisia haluaville: pistäkää ikäraja alkamaan 20- tai 21-vuotiaasta vaikka nuorempikin kelpaisi. Kuten varmaan tästä ketjusta huomaa, teinien tavoittelu leimaa myöskin helposti pervopapaksi, vaikka yläikäraja olisi hilattu kuinka ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tämä ap: lle kuuluu? Pidäpä nenäsi erossa toisten asioista.
T: nainen, joka tapailee kymmenen vuotta nuorempaa miestä ja ovat onnellisia.
Ap etsii miestä itselleen ja sinusta se on toisten asia, vai häh? :D
No ihan selvästihän tuo tarkoitti, että keskity ap siihen omaan miehenhakuun ja anna muiden tapailla, ketä haluavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäyttäjiä, pedaripiirteitä.
Säälittävä olet. Säälittävä katkera nainen.
Pedo? Teillä selityksiä riittää. Kemiallista kastraatiota odotellessa. Älä lisäänny, olet vaarallinen lapsille.
No olen ensinnäkin nainen. Enkä myöskään ole pedofiili. Efebofilia ja hebefilia tarkoittavat kiinnostusta teini-ikäisiin. Niitä termejä kai hait?
Olet niin juntti ettet tiedä edes oikeita termejä.
En vieläkään ymmärrä mitä tämä mies tekee väärin? Vääntäkää rautalangasta. Ymmärsinkö oikein, että nyt kun hänellä on ikähaitariin sisältyy nuoret naiset, niin hän ei kelpaa vähän vanhemmille esim 28vuotiaille naisille, vaikka on mukava jne. Eli hänen tulisi poistaa nuoret ja venyttää haitaria sieltä iäkkäämmästä päästä että, tämä hän kelpaisi sitten. Olisiko 18-99 sopiva? Onko mitenkään mahdollista että mies saisi hakea sellaista seuraa kuin parhaaksi näkee ja tätä ei ylianalysoitaisi pedofiiliaan taipuvaiseksi, vaan kunnioitettaisiin ihan samanlaisena pulliaisena kuin olette itsekkin. Jos apta askarruttaa tämä asia, niin onko ap itsekkään kovin kypsä, kun ei asiasta kysy mieheltä itseltään.
Ottaapa naisille koville se, että nuoret naiset vievät miehet 😀 täytyy sortua tyylittömään nimittelyyn.
Kutsunpa pedoksi kaikkia miehiä, jotka eivät halua olla minun kanssani. Tuli heti parempi olo. Nyt vika ei ollutkaan minun levinneessä pepussa, vaan miehissä. No huh. Otetaanpa lisää kakkua.
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä mitä tämä mies tekee väärin? Vääntäkää rautalangasta. Ymmärsinkö oikein, että nyt kun hänellä on ikähaitariin sisältyy nuoret naiset, niin hän ei kelpaa vähän vanhemmille esim 28vuotiaille naisille, vaikka on mukava jne. Eli hänen tulisi poistaa nuoret ja venyttää haitaria sieltä iäkkäämmästä päästä että, tämä hän kelpaisi sitten. Olisiko 18-99 sopiva? Onko mitenkään mahdollista että mies saisi hakea sellaista seuraa kuin parhaaksi näkee ja tätä ei ylianalysoitaisi pedofiiliaan taipuvaiseksi, vaan kunnioitettaisiin ihan samanlaisena pulliaisena kuin olette itsekkin. Jos apta askarruttaa tämä asia, niin onko ap itsekkään kovin kypsä, kun ei asiasta kysy mieheltä itseltään.
Tämä!! Niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo kuvitelma, että mies joka ei nuorempana ole kelvannut ikäisilleen naisille, olisi vanhanapoikana haluttu itseään selvästi nuorempien naisten keskuudessa. Mutta tottakai saa yrittää, pääasia ettei se käänny naisten haukkumiseksi. Itse en olisi nuorena huolinut itseäni vanhempaa miestä enkä varsinkaan vanhaapoikaa, mutta en kyllä olisi myöskään kolmekymppisenä huolinut miestä, joka vasta etsii lapsentekohaluista naista.
En kylläkään maininnut ettei mies olis nuorena kelvannut, häntä itseään ei vaan ole naiset tarpeeksi kiinnostaneet tai ollut muita kiireitä. Ja eikä tuollainen vähän kokenut mies ole mikään vanhojenpiikojen unelma. Esim kaverini ei juossut naisten perässä nuorena. 18 vuotiaana oli vaihtoehtona siirtyä omistajaksi/jatkajaksi isoon yritykseen tai myydä se. Kolmekymppisenä oli hänellä sit aikaa naisille, mutta käsittömän määrän sai pakkeja ikäisiltään kun kertoi ettei ollut seurustellut. Nuoria naisia hänelle riitti vaikka joka sormelle ja yhteen sellaiseen sit tyytykin
Vierailija kirjoitti:
Minäkin saan etsiä sellaista seuraa kuin haluan ja silloin nämä selvästi nuorempaa jäävät pois vaikka olisin ikähaarukassa itsekin. En jää analysoimaan, saati kysymään mitään, seuraavan suoraan vaan.
Hyvä jos niillä jotain muuta profiilissa lukee kuin "kiinnostuksenaiheet: Sinä! Lempiharrastus: Sinä?"
Blokkaan kaikki, jotka eivät kerro itsestään mitään. Kirjoitustaito on perusvaatimus sille, että jonkun kanssa menisin edes kahville.
Vierailija kirjoitti:
Tämä menee pieleen: mies vaikuttaa pervopapalta (-1 piste) joka haluaa teinin (-1 piste), ja jolla ei ole edes älyä (-1 piste) esittää luonteen merkitsevän jotakin (-1 piste). Toisin sanoen, mies etsii avoimesti sitä nuorta p***ua, eikä älyä peitellä sitä. Ap:n tapauksessa plussaa oli sentään ikähaarukan yläpään olevan vain vähän miehen iän alle (+0 pistettä). Jos mies etsisi äitiä tulevalle lapselleen ikähaarukka olisi muuten OK, mutta silloin mies kelpuuttaisi teininkin lapsen äidikseen (-5 pistettä).
(Ei pahalla teiniäideille, tarkoitin vain, että pian 40-v mies joka haluaa teinin lapsensa äidiksi kuulostaa aika epämiellyttävälle.)
Sanoisin että pervo mies. Ranteet auki jos hakisin lapseni ikäistä seuraa, jo pelkkänä ajatuksena todella puistattava. Mä kuitenkin luulen että valtaosa miehistä etsii (niinkuin minäkin) oman ikäistään kumppania, muutaman vuoden suuntaan tai toiseen. Mä löysin lopulta sen mitä etsinkin, neitokainen on minua kuusi vuotta vanhempi. Nuorin taisi olla 38 jonka treffasin. Mies42v.
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa naisille koville se, että nuoret naiset vievät miehet 😀 täytyy sortua tyylittömään nimittelyyn.
Kutsunpa pedoksi kaikkia miehiä, jotka eivät halua olla minun kanssani. Tuli heti parempi olo. Nyt vika ei ollutkaan minun levinneessä pepussa, vaan miehissä. No huh. Otetaanpa lisää kakkua.
Haha, no ehkä tuo pedofiilihuutelu on jo asiatonta, mutta toisaalta en näe järkevänä keskusteluna tuota sinun henkilohtaisuuksiin menevää "nokkelaa" sivaltamista. 😂 Kun ethän voi tietää minkäikäiset tai -näköiset naiset ovat mitäkin mieltä.
Itse sopisin tuohon ikähaarukkaan aivan täysin, mutta onhan tuo silti vähän outoa. Mutta toisaalta jokainen hakekoon mitä haluaa, itse vain sinkkuaikoina en viitsinyt ihan millintarkkoja kriteerejä laittaa nettideittaillessa esim. iän suhteen, persoona kuitenkin ratkaisee enemmän kuin numero. Ei nyt tokikaan mikä tahansa yli- tai ali-ikäinen olisi ollut potentiaalinen kumppani, mutta ei se nyt missään tapauksessa ollut jostain vuodesta tai parista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin saan etsiä sellaista seuraa kuin haluan ja silloin nämä selvästi nuorempaa jäävät pois vaikka olisin ikähaarukassa itsekin. En jää analysoimaan, saati kysymään mitään, seuraavan suoraan vaan.
Totta kai saat, sehän tässä ideana onkin. Saat rankata vaikka joka miehen pois jos niikseen on. Jos sinulle käy vahinko, kuten aplle ja yllättäen tämä mies onkin mukava ja jne. Mutta tuo ikähaitari pilaa suhteenne, niin tuskin se olisi muutenkaan kestänyt. Eli kehotanin tarkastelemaan kriteerejäsi vielä entistä kriittisemmin, niin monet ei nuorempaa hakevat säästyvät mielipahalta.
Vierailija kirjoitti:
Aivot kypsyvät noin 25-vuotiaana, eli silloin ihminen käytännössä oikeasti vasta aikuistuu. N. 40-v mies, jolle kelpaa sekä 18-vuotias että 28-vuotias, ei ole etsimässä parisuhdetta vaan seksiseuraa. Jos mies taas haluaa parisuhteen hän todennäköisesti joko hyvin epäkypsä tai pahimmassa tapauksessa hyväksikäyttäjä (haluaa suhteessa vallan itselleen, normaalit 18-v ja 40-v eivät ole mitenkään tasaveroisia).
Pedo? Teillä selityksiä riittää. Kemiallista kastraatiota odotellessa. Älä lisäänny, olet vaarallinen lapsille.