Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä lukee deitiprofiilissa..

Vierailija
04.09.2018 |

Ikähaarukka 18-35 ja on itse 38, niin mitä ajattelisit tästä? Juoksisit karkuun?
Mukava mies, mutta itseäni tuo asia häiritsee.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annapa ap miehen tykätä mistä tykkää. On paljon naisia, ketkä tykkää vanhemmista miehistä. Hyvä, että heille on tarjokkaita.

Minä olen keski-ikäinen nainen. Oli seksiseurana 23-vuotias nuorimies melkein vuoden verran. Hyviä kavereitakin meistä tuli. Nyt tapailen 33-vuotiasta.

Jotka. Jotka tykkäävät.

Vierailija
62/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun nauraa näille mammoille, jotka kuvittelee että jossain on mies joka haluaisi vain heidät. Realistisuus ei taida kuulua elämän työkaluihin, jos joku todella näin ajattelee. Erittäin itsekeskeinen ajattelutapa, josta seuraa pettymyksiä.

Sinulla on pinnallinen elämä ja jossakin kohtaa sitä terapian paikka. Toivottavasti olet nuori vielä. Kyllä ihminen on mieluummin yksin, kuin pettymyksen kanssa.

Mitä tiedät minun elämästä? Miksi minulla on terapian paikka? Elän erittäin onnellista elämää ja en koe terapiaa tarpeelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 39 vuotias mies ja Tinderissä käytössä oleva ikähaarukka on 20-36.

Matcheja tulee kivasti ja treffeillä saa käydä ihan haluamaansa tahtiin.

En minä tiedä mikä ikäraja näillä naisilla on, mutta hakevat syystä tai toisesta vanhempaa seuraa joka tapauksessa. 

Vierailija
64/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikähaarukka 18-35 ja on itse 38, niin mitä ajattelisit tästä? Juoksisit karkuun?

Mukava mies, mutta itseäni tuo asia häiritsee.

Sitä se tarkoittaa, että ellei kukaan nuorempi vastaa, ottaa sitten sen kolmevitosen.

Vierailija
65/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva ulina ikä asioista. Monelle tiedoksi että suurin osa 25 vuotiasta naisista hakee 30-40 ikäistä.

😁

Ehkä setämiehen unissa. Tuollainen sulotar ei haisevaa roikkomunaa katsele! Miksi katselisi, kaunis ja ihana saa kaunista ja ihanaa. Lahoava liha ei nappaa. Eikä kuulukaan - vastoi luonnonlakeja.

Nappaa tai ei mutta nuoret naiset laittaa ikähaitariin 15 vuotta vanhempiakin ei niille oman ikäiset pojat kelpaa.

Vierailija
66/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi toteaisin huvittuneena olevani kaksi vuotta miestä nuorempana kuitenkin hänelle liian vanha. 😁 Sitten siirtyisin seuraavaan profiiliin.

Vierailija
67/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala näitä vastauksia täällä..

En haukkunut miestä, sanoinhan että vaikuttaa mukavalta.

Tämä asia vaan pisti silmään, eikä todellakaan siitä syystä, että minun pitäisi kilpailla nuorempien naisten kanssa yhtään mistään.

Koen vaan, että ehkä olen ihan erilainen ihmisen kanssa joka voisi tapailla naista, joka voisi olla vaikka lapsensa.

Kyllähän tuolla riittää miehiä, joilla hieman realistisemmat rajat iän suhteen.

Kiitos kuitenkin mielipiteistä!

Enkä loukkaantunut haukuista, olen ihan sinut ikäni kanssa :) -ap

Vierailija
68/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ketkä paheksuvat tätä miestä, tietävät syvällä sisimmässään miksi tämä oikeasti niin ahdistaa...

...koska ette pysty kilpailemaan niiden nuorempien kanssa. Ettekä kestä tätä.

Kilpailemaan? Mistä? Minä kyllä pidän omituisena sitä, että keski-ikäinen hakee jotain teiniseuraa (ihan sukupuolesta riippumatta, ettei nyt tarvitse kenenkään mieltään pahoittaa...) Mutta ei kyse kylläkään ole kilpailusta tai ahdistuksesta, olen täysin tyytyväisenä parisuhteessa n. oman ikäiseni miehen kanssa.

Vai että oikein kilpailemaan tässä pitäisi alkaa...😂😂😂

Vierailija
69/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä mikä ikäraja näillä naisilla on, mutta hakevat syystä tai toisesta vanhempaa seuraa joka tapauksessa. 

Kyse ei ollut siitä, mikä näiden tyttöjen sielunelämä on. Kyse on siitä, minkä luonteinen mies tuntee vetoa tällaisten tyttöjen hyväksikäyttämiseen. Aikuinen nainen ei välttämättä halua sentyyppistä miestä.

Vierailija
70/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ollut siitä, mikä näiden tyttöjen sielunelämä on. Kyse on siitä, minkä luonteinen mies tuntee vetoa tällaisten tyttöjen hyväksikäyttämiseen. Aikuinen nainen ei välttämättä halua sentyyppistä miestä.

Juuri tätä ajoin takaa! -ap

Vierailija
71/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistähän hyväksikäytöstä tässä on kyse? Jos käyn treffeillä itseäni nuorempien naisten kanssa, olen hyväksikäyttäjä?

Vierailija
72/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyväksikäyttämistä se on? Lakkaa käyttämästä tuollaisia väärin latautuneita sanoja. Koitat luoda väärää mielikuvaa. Aikuiset, täysi-ikäiset ihmiset saavat tavata ketä haluavat.

Vierailija
73/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttäjiä, pedaripiirteitä.

Vierailija
74/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä samat naiset hurraavat puumanaisille ja pitävät sitä rohkeana ja voumaannuttavana. Kun se on toisinpäin niin se onkin likaista hyväksikäyttöä 😂

Älkää nyt viitsikö.

Vierailija
75/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenevat naiset ovat aina kadehtineet nuorten naisten seksuaalista valtaa ja kauneutta. Sitä ei kuitenkaan pystytä myöntämään niin sen sijaan syytetään miehiä.

Vierailija
76/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ketkä paheksuvat tätä miestä, tietävät syvällä sisimmässään miksi tämä oikeasti niin ahdistaa...

...koska ette pysty kilpailemaan niiden nuorempien kanssa. Ettekä kestä tätä.

Kilpailemaan missä? Epäilemättä nuoremmat naiset ovat kauniimpia ja myös mieheni heitä katselee, mutta parisuhteeseen hän halusi minun kanssani. Ei minun tarvitse kilpailla nuorempien kanssa, miehelläni on ollut täysi vapaus etsiä nuorempaa. Elämä olisi raskasta, jos koko ajan pitäisi kilpailla.

Jatkan vielä: En saanut tuolla edellä vastausta kysymykseeni, joten yritän uudestaan. Jos mies haluaa esim. 18-25 vuotiasta naista, niin miksi hän laajentaa ikärajaa vanhempiinkin naisiin, kun ei heitä kuitenkaan oikeasti edes halua?

Pointti tuossa on siis se, että naiset eivät useinkaan katso hyvällä miestä, joka etsii vain reilusti nuorempaa naista (nuoret pitää pervopappana ja vanhemmat katsoo olevansa vain varavaihtoehtona nuoremmalle naiselle). Jos ilmoitettu ikäjousto on myös reilusti ylemmäs miehen iästä, mies vaikuttaa heti paljon houkuttelevammalta. Jos vanhempien naisten yhteydenotot sitten lentää suoraan roskakoriin, niin eihän naiset sitä tiedä. Alkuperäinen viesti antoi siis varsin hyvän taktisen neuvon nuorempia naisia haluavalle.

Rautalangasta: pervopapat etsii nuoria naisia, suurella ikähaarukalla etsitään sielunkumppania. Kumpi näistä miehistä kuulostaa romanttisemmalta? Ja eikö silloin ole parempi teeskennellä tätä romanttisempaa vaihtoehtoa?

Vierailija
77/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttäjiä, pedaripiirteitä.

Säälittävä olet. Säälittävä katkera nainen.

Vierailija
78/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä samat naiset hurraavat puumanaisille ja pitävät sitä rohkeana ja voumaannuttavana. Kun se on toisinpäin niin se onkin likaista hyväksikäyttöä 😂

Älkää nyt viitsikö.[/quote

Mistä tiedät, että _samat_ naiset? Vai olisiko mahdollista, että kun kirjoittajia on paljon, myös mielipiteitä voi eri ihmisillä olla ihan laidasta laitaan.😉

Vierailija
79/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat naiset jotka ylistivät Macronien suhdetta haukkuvat Trumpien suhdetta hyväksikäytöksi. Kertoo paljon naisten logiikasta ja moraalin puutteesta.

Vierailija
80/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva ulina ikä asioista. Monelle tiedoksi että suurin osa 25 vuotiasta naisista hakee 30-40 ikäistä.

😁

Ehkä setämiehen unissa. Tuollainen sulotar ei haisevaa roikkomunaa katsele! Miksi katselisi, kaunis ja ihana saa kaunista ja ihanaa. Lahoava liha ei nappaa. Eikä kuulukaan - vastoi luonnonlakeja.

Ihan vaan tiedoksesi että miehen fysiikka on parhaimmillaan siinä 30-35 vuoden nurkilla. Taisit saada hylätyn aikoinasi niistä luonnonlakien opiskelustasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi