Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä lukee deitiprofiilissa..

Vierailija
04.09.2018 |

Ikähaarukka 18-35 ja on itse 38, niin mitä ajattelisit tästä? Juoksisit karkuun?
Mukava mies, mutta itseäni tuo asia häiritsee.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakara, joka kaipaa tasoistaan seuraa... vaan niinhän miehistä vaikuttaa suurin osa olevan ja tekevän.

Vierailija
2/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta vitussa juoksisin! Toi ikähaarukka pysyy tona samana silloinkin ku se mies on 60v.

N19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No epärealistinen ajatus että saisi 18 v:n. Hakee siis tytärtä? deittisivuilta. Tällaisella ikäerolla ei pareja kuitenkaan paljon näe irl. Mutta karkottaa samalla pois ne naiset jotka olisi mahdollisia hänelle.8

Vierailija
4/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että sille kelpasi myös 16-vuotiaat, jos alarajan voisi itse valita. Kysyisin, mutta en oikein luottaisi hänen yleiseen arvostelukykyynsä sikäli, että suhteeseen haluaisin.

Vierailija
5/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tuu tahti muuttuun vuosien varrella.

Vierailija
6/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mahdollista, hengaisi papparaisena pikkutytön kanssa. Totaalinen turn off, ei jatkoon. Naiivi, idiootti, narsistinen debiili.

Vierailija
7/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ihmetyttää, mitä ikäiseni mies näkee tytössä, jolle voisi ikänsä puolesta olla isä. No, sitä nuorta p****a tietenkin - mutta noin muuten, jos ihan parisuhteeseen ollaan pyrkimässä? Johan he ovat ihan eri sukupolvea, kiinnostuksenkohteet ja elämäntilanteetkin todennäköisesti eroavat suuresti. Mitä yhteistä heillä on?

Tätä jos erehtyy moiselta mieheltä kysymään, saa kuulla vain epäilyjä katkeroituneesta lehmästä, jonka oma mies vaihtoi nuorempaan...

Vierailija
8/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon parempi jättää ikähaarukka leveämmäksi myös ylhäältä ja sitten vaan dumpata vanhemmat. Siinähän miettivät sitten että nyyh kemiat ei kohdanneet.

Vierailija
9/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on itse juuri kypsynyt ja on valmis perustamaan perheen ja ikäisellään naisilla se jo on tai alkaa olemaan liian kiire.

10/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikähaarukka 18-35 ja on itse 38, niin mitä ajattelisit tästä? Juoksisit karkuun?

Mukava mies, mutta itseäni tuo asia häiritsee.

Häiritsee? Kyllä nyt sinun kannattaa nostaa #meetoo pöydälle! Täysi sika koko mies!

Noita profiilejehan kantsii aina lukea kuin piru raamattua ja jos jotain johtopäätöksiä tehdä niin tieteski huonompaan suuntaan. Ihan niinkuin tuossa joku meinaa että oikeasti se 18 tarkoittaa kuuttatoista.

Sulla ei ole nyt kyllä muuta mahdollisuutta kuin jättää se sika👍

No joo, tavallaan kyllä ymmärrän Ap'een pointin. Kerrankin yhden 37 neitokaisen ilmossa oli ikärajoiksi pistetty 18-26

Se ero meissä, siis Ap'ssa ja minussa on ettei minua tuollaiset asiat häiritse. Nehän on aina noi ikätoiveet noin juttuja, ei kirjaimellisia. Jos liikaa ristiriitaa esimerkiksi neidon toiveen ja minun iän välillä, niin ei minun elämä siitä mene pilalle tai häiritse moinen. Siirtyy vaan omassa elämässä eteenpäin,antaa ihmisten olla mitä on ja haluta mitä haluta ☺️

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun on kamala paikka tämäkin. Tietysti suhteeseen, vain siten voit jättää tämän sian.

Vierailija
12/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tehnyt aloitteita miehille, joilla oli tuollainen ikähaarukka enkä vastannut, jos he ottivat yhteyttä. Kuten edellä todettiin, tuo tyyppi haluaisi oikeasti jopa 16-vuotiaan ja jos hän on kehitykseltään sillä tasolla niin silloin on parempi jättää kasvamaan.

Vierailija
13/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaan, jos mies "huolisi" mut. Pari tällaista on viesteillyt perään ja kysellyt miksi. Kun olen sanonut että en ymmärrä, että oman ikäiset eivät kelpaa, tulee selittelyä. "IKä on vain numero", "ei sillä ole niin väliä" jne. Jaa ei, näköjään ainakin toiseen suuntaan on. :D

Vierailija
14/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä minä itsekin jo olin sitä mieltä, että en tuollaisen kanssa kykenisi millekkään.

Olen asettamansa ikähaarukan yläpäässä ja oksettava kyllä ajatella, että kelpuuttaisi suhteeseen nippanappa täysi-ikäiset.

Juu, ei jatkoon. En enää edes vaivaudu vastaaamaan. -ap

Vierailija
15/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten puumanaiset on palstamammojen mielestä rohkeita , voimaantuneita ja ihania naisellisia naisia.

Kaksoisstandardit ne ei naisilta lopu

Vierailija
16/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 42-vuotias nainen ja ikähaarukkana 18-45. Ihan vain kun on mukava selata nuorten komeitten miesten profiileja. Muuten nkitä ei näkisi. Treffeillä käyn vain vähintään 20+ kanssa. Mitä se kenellekään kuuluu tai ketään haittaa?

Vierailija
17/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvin säilynyt 38-vuotias niin miksei voisi hakea noin jos vielä kelpaa nuoremmille? Monen miehen makuna taas on vanhemmat naiset. Siinäkään ei mitään pahaa. Kai ihmiset saavat tykätä siitä mistä tykkäävät, ilman että hakevat ap: lta hyväksynnän?

Vierailija
18/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skippaan, jos mies "huolisi" mut. Pari tällaista on viesteillyt perään ja kysellyt miksi. Kun olen sanonut että en ymmärrä, että oman ikäiset eivät kelpaa, tulee selittelyä. "IKä on vain numero", "ei sillä ole niin väliä" jne. Jaa ei, näköjään ainakin toiseen suuntaan on. :D

Ja sitten kaikki muut deittiprofiilit taputti?

Vierailija
19/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap on vähän epävarmana omasta ikääntymisestään ja rupsahtamisestaan, ja meni tunteisiin, kun miehen mauksi paljastui nuoremmat naiset 😀

20/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 42-vuotias nainen ja ikähaarukkana 18-45. Ihan vain kun on mukava selata nuorten komeitten miesten profiileja. Muuten nkitä ei näkisi. Treffeillä käyn vain vähintään 20+ kanssa. Mitä se kenellekään kuuluu tai ketään haittaa?

Kiva että sulla on selkärankaa suoraa haastella☺️ Tosin huolestuttaa kyllä tuo että sinä oikeasti haet 16v poikia, niin siis näin tasa-arvon aikakautena olen tästä säikeestä ymmärtänyt🙃

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän