Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä lukee deitiprofiilissa..

Vierailija
04.09.2018 |

Ikähaarukka 18-35 ja on itse 38, niin mitä ajattelisit tästä? Juoksisit karkuun?
Mukava mies, mutta itseäni tuo asia häiritsee.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon parempi jättää ikähaarukka leveämmäksi myös ylhäältä ja sitten vaan dumpata vanhemmat. Siinähän miettivät sitten että nyyh kemiat ei kohdanneet.

En ymmärrä. Jos olisin 38-vuotias mies ja haluaisin esim. 18-25 vuotiaan tyttöystävän, niin miksi ihmeessä merkitsisin profiiliin jotain muuta? Miten se minua lämmittäisi, jos vähän vanhemmatkin naiset ottaisivat yhteyttä, kun en heitä joka tapauksessa haluaisi?

Vierailija
22/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että sille kelpasi myös 16-vuotiaat, jos alarajan voisi itse valita. Kysyisin, mutta en oikein luottaisi hänen yleiseen arvostelukykyynsä sikäli, että suhteeseen haluaisin.

Olipa typerä kommentti. Vedät johtopäätöksiä ilman faktatietoja ja esität ne totuuksina. Tyypillistä naisille.

Itse olen keski-ikäinen nainen deittipalstoilla ja tapaa nuorempia miehiä. He ovat hyviä sängyssä ja heitä on paljon. Alaikäraja tuo 18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyvin säilynyt 38-vuotias niin miksei voisi hakea noin jos vielä kelpaa nuoremmille? Monen miehen makuna taas on vanhemmat naiset. Siinäkään ei mitään pahaa. Kai ihmiset saavat tykätä siitä mistä tykkäävät, ilman että hakevat ap: lta hyväksynnän?

Saavat. Itsekin siirryin heti seuraavaan jos miehen profiilissa oli ikäraja alas päin kymmeniä vuosia ja ylös päin max.vuosi. Ei kiinnostanut jäädä selvittämään onko muuten mukava.

Vierailija
24/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon parempi jättää ikähaarukka leveämmäksi myös ylhäältä ja sitten vaan dumpata vanhemmat. Siinähän miettivät sitten että nyyh kemiat ei kohdanneet.

En ymmärrä. Jos olisin 38-vuotias mies ja haluaisin esim. 18-25 vuotiaan tyttöystävän, niin miksi ihmeessä merkitsisin profiiliin jotain muuta? Miten se minua lämmittäisi, jos vähän vanhemmatkin naiset ottaisivat yhteyttä, kun en heitä joka tapauksessa haluaisi?

Tämä 😂 hyvin sanottu!

Vierailija
25/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävää ukoilta metsästää teinejä.

Muuten seurustelkoon kuka vaan millä ikäerolla tykkää, mutta teinityttöjen jahtaus on ällöä. En olisi yhteyksissä.

Vierailija
26/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että sille kelpasi myös 16-vuotiaat, jos alarajan voisi itse valita. Kysyisin, mutta en oikein luottaisi hänen yleiseen arvostelukykyynsä sikäli, että suhteeseen haluaisin.

Olipa typerä kommentti. Vedät johtopäätöksiä ilman faktatietoja ja esität ne totuuksina. Tyypillistä naisille.

Itse olen keski-ikäinen nainen deittipalstoilla ja tapaa nuorempia miehiä. He ovat hyviä sängyssä ja heitä on paljon. Alaikäraja tuo 18.

Mun mielestä teinipoikien jahtaaminen on ihan yhtä ällöä.

N50

Vierailija
27/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että ap on vähän epävarmana omasta ikääntymisestään ja rupsahtamisestaan, ja meni tunteisiin, kun miehen mauksi paljastui nuoremmat naiset 😀

Vaikuttaa siltä, että moni nainen täällä on. Ei ole kiva joutua verratuksi johonkin 19- vuotiaaseen hehkeään neitoon, kun on kolmekyppinen parin lapsen yh.

Ei kyllä yhtään paranna omia mahkuja miehen silmissä se, että kiukuttelet ja nalkutat asian suhteen.

Miksei voi vain elää ja antaa elää? Kyllä jotkut miehet saavat tykätä nuoremmista naisista. On nuorempia naisia, jotka tykkäävät vanhemmista miehistä. ( ja nuoria miehiä, jotka tykkäävät vanhemmista naisista ja toisinpäin) Antaa heidän kohdata.

Vierailija
28/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Se on sinun mielipiteesi. Eipä se ketään muuta kiinnosta, kuin sinua.

Vierailija
29/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Se on sinun mielipiteesi. Eipä se ketään muuta kiinnosta, kuin sinua.

Minua kiinnostaa, koska ajattelen samoin. Minulle olisi mahdoton ajatuskin olla omaa aikuista lastani nuoremman miehen kanssa edes salaa.

N50+

Vierailija
30/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 37v mies, enkä haluaisi mitään seuraa 18-25-vuotiaista. Liian nuoria. Minulla olisi deittiprofiilissa ikä 30-45v. Toisaalta pidän itseäni vanhemmista naisista että silleen vähän jäävi taidan olla.

Vierailija
31/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelmana on kilorajat! Olen pitkä ja aina ollut kokoisekseni painava. Vaikkei ole ylipainoa, monien toiveet kumppanin painosta ylittyy!

Tuntuu ikävältä, vähän kuin olisin yli-ikäinen, olen siis liian iso, läski, painava. Olen ihan hyvän muotoinen, normaalipainoinen, urheilullinen keski-ikäinen, eikö se ole jo saavutus?

Ei huvita vastata miehille, jotka toivovat 10 - 30 kg minua kevyempää naista. Yllättävän moni sellainen nimittäin kirjoitti minulle, kun profiilissa oli kuva, jossa myös vartalo näkyi hyvin...

Itse asiassa nuo kilorajat on aika älyttömiä. Saisi olla esim. 4 m pitkä tai 185 cm, mutta painaa 40 - 60 kg...

Typerät miehet ei siis kiinnosta varsinkaan, jos eivät osaa käyttäytyä. Ikärajoista ajattelen vähän samoin.

Vierailija
32/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä siis päättää minkäikäiset täysi-ikäiset saavat pariutua? Meidän pitää kaikkien toimia sen pohjalta mikä AP: n mielestä on oikea tapa?

Mitäpä jos AP keskittyisit vain omaan elämääsi? Tuntuisi paremmalta, kun ei kateellisena ja katkerana kyttäisi muita, vaan keskittyisi elämään omaa elämää.

Vierailija
33/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kiinnostunut, vaikka itse menisin ikärajoihin. Kertoohan toi paljon miehestä, jos nainen saa olla 15-20 (tai no kymmenenkin) vuotta nuorempi, mutta ei vuottakaan vanhempi.

Kokemukseni mukaan tollaset miehet on pohjimmiltaan liian sovinnaisia ainakin mulle.

Vierailija
34/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotiaana pyörin deittisivuilla. Alkuun ikähaarukka oli 30-37, eipä silloinkaan oman ikäsiä naisia kiinnostanut ja eivätkä vastailleet. Poistin koko ikähaarukan niin ihme ja kumma nuoret naiset rupesi ottamaan yhteyttä. Toistakymmentä vähän päälle 20 vuotiasta lopulta sit tapasin seuraavie kuukausien aikana ja olen ollut siitä lähtien kohta 5 vuotta 11 vuotta nuoremman naisen kanssa. Toinen lapsikin jo tulossa.

Vierailija
35/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelmana on kilorajat! Olen pitkä ja aina ollut kokoisekseni painava. Vaikkei ole ylipainoa, monien toiveet kumppanin painosta ylittyy!

Tuntuu ikävältä, vähän kuin olisin yli-ikäinen, olen siis liian iso, läski, painava. Olen ihan hyvän muotoinen, normaalipainoinen, urheilullinen keski-ikäinen, eikö se ole jo saavutus?

Ei huvita vastata miehille, jotka toivovat 10 - 30 kg minua kevyempää naista. Yllättävän moni sellainen nimittäin kirjoitti minulle, kun profiilissa oli kuva, jossa myös vartalo näkyi hyvin...

Itse asiassa nuo kilorajat on aika älyttömiä. Saisi olla esim. 4 m pitkä tai 185 cm, mutta painaa 40 - 60 kg...

Typerät miehet ei siis kiinnosta varsinkaan, jos eivät osaa käyttäytyä. Ikärajoista ajattelen vähän samoin.

Herrantähden. Ihmisillä on makunsa.

Olenko minäkin "typerä" nainen, kun en halua vaikka lihavaa miestä?

Eiköhän meillä ole oikeus haluta juuri sellaista, kun haluamme.

Vierailija
36/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa vaan seksiä naaraalta joka on parhaassa iässä. Kyllä sieltä joku tärppää aivan varmasti.

Vierailija
37/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kestänyt, kun joutui kilpailemaan kuumien kakskymppisten kanssa.

Itse olen nainen, mutta olisin vain ohittanut profiilin ja siirtynyt muihin. Antaa epävarman kuvan sinusta, että takerruit siihen.

Hehkutetaanhan lööpeissäkin jatkuvasti jotain puumanaista ja sitten naiset kehuvat häntä. Aika tekopyhää siis tuomita se näin päin.

Vierailija
38/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kestänyt, kun joutui kilpailemaan kuumien kakskymppisten kanssa.

Itse olen nainen, mutta olisin vain ohittanut profiilin ja siirtynyt muihin. Antaa epävarman kuvan sinusta, että takerruit siihen.

Hehkutetaanhan lööpeissäkin jatkuvasti jotain puumanaista ja sitten naiset kehuvat häntä. Aika tekopyhää siis tuomita se näin päin.

ap varmaan matchaa tarkotuksella että pääsee haukkumaan hänet ja sitten on paha mieli molemmilla :(

Vierailija
39/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun nämä ihanat miehet ottavat yhteyttä vanhempiin naisiin vaikka etsivät nuorempaa. Itsekin joskus nettideittailua harrastaneena ihmettelin yhteyttä ottaneelle miehelle tätä ikäkysymystä. Eli miksi ottaa yhteyttä kun kuitenkin haaveilee siitä nuoremmasta? Vastaus oli aina että ikä on vaan numeroita.

Muutaman kanssa viestittelin ja selvisihän se etteivät sitä nuorta saa kun aivot on valuneet varpaiden väliin...

Pakko sitten yrittää jos edes vanhempi nainen kiinnnostuisi, no ei kiinnostanut.

Vierailija
40/110 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun nauraa näille mammoille, jotka kuvittelee että jossain on mies joka haluaisi vain heidät. Realistisuus ei taida kuulua elämän työkaluihin, jos joku todella näin ajattelee. Erittäin itsekeskeinen ajattelutapa, josta seuraa pettymyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi