Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset teiniäidit OFFICIAL

Vierailija
03.09.2018 |

Ohjelma alkaa tänään livillä klo 20. Tein jo nyt hyvissä ajoin official ketjun, toivottavasti kukaan ei ollut vielä ehtinyt tekemään. Ei osunut silmään ainakaan.

Joko odotatte innolla uutta kautta? Tänään sarjassa nainen jolla neljä lasta (tai siis neljäs tuloillaan sarjassa) ja ilmeisesti kaikilla eri isät? Ja naisella ikää 24v. Mielenkiinnolla odotan!

Kommentit (699)

Vierailija
401/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla on ihmeellinen mies maku.. Ei käy yhtään sääliksi.

Itse aiheutettua kurjuutta.

Vierailija
402/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykyään opeteta vieläkään tarpeeksi raskauden ehkäisystä? Luulisi olevan itsestäänselvä taito.

Teoriassa opetetaan, mutta käytännössä monellekaan oppi ei mene perille. Tai sitten tämä klassinen "ei minulle voi niin käydä". Ja hupsis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla on ihmeellinen mies maku.. Ei käy yhtään sääliksi.

Itse aiheutettua kurjuutta.

Mietin just samaa 🙄

Vierailija
404/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykyään opeteta vieläkään tarpeeksi raskauden ehkäisystä? Luulisi olevan itsestäänselvä taito.

Teoriassa opetetaan, mutta käytännössä monellekaan oppi ei mene perille. Tai sitten tämä klassinen "ei minulle voi niin käydä". Ja hupsis!

Jos oppi ei mene perille, täytyy olla hieman yksinkertainen. Ja tässäkin tapauksessa jo kolmas lapsi.

Vierailija
405/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oppi ei mene perille, täytyy olla hieman yksinkertainen. Ja tässäkin tapauksessa jo kolmas lapsi.

Eiköhän keskimmäinen ja kuopus ole ihan suunniteltuja raskauksia olleet

Vierailija
406/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat ilmeisesti ihan suunnitellusti "hankkineet" nuo kaksi jälkimmästä. Ei siis ole tiedonpuutteesta kyse.

Vierailija
407/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vaikuttaa todella fiksulta, perheellä asiat kunnossa, ilmeisesti isäkin jo kasvanut aikuiseksi. Kaikesta päätellen rahasta ei ole pulaa, ja muutenkin kaikki vaikuttaa hyvältä. Hienoa että tällainenkin on saatu mukaan!

Vierailija
408/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minullakin kolme lasta, mutta ei silti puutteita ehkäisytiedoissa. Tiedän myös sen, että lapsia on hyvin hankala saada, jos käytetään ehkäisyä. 

Vierailija
409/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti voisi olettaa, että äidiksi aikovalla olisi mietittynä, että kykenee elättämään itsensä ja lapsensa. Jos ei ole koulutusta eikä työtä, maksajana toimii yhteiskunta. Me muut. Olisin halunnut, että meiltäkin kysytään, haluammeko kustantaa tämän. Peräänkuulutan omaa vastuuta.

Vierailija
410/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia voi myös tehdä suunnitellusti, nuorenakin. Heillä ilmeisesti eka oli yllätys, itselläni ei ollut vaikka olin saman ikäinen kuin tämä äiti esikoistaan odottaessa. On älytön oletus että kaikki nuorten perheiden lapset ovat vahinkoja.

Vierailija
411/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti voisi olettaa, että äidiksi aikovalla olisi mietittynä, että kykenee elättämään itsensä ja lapsensa. Jos ei ole koulutusta eikä työtä, maksajana toimii yhteiskunta. Me muut. Olisin halunnut, että meiltäkin kysytään, haluammeko kustantaa tämän. Peräänkuulutan omaa vastuuta.

Isätkin ovat olemassa. Heiltä ei ole kiellettyä elättää lapsensa ja vaikka se lasten äitikin. Se on monissa "aikuisissakin perheissä ihan yleinen käytäntö. Miksi ei siis teiniäidin perheessäkin voisi olla?

Vierailija
412/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan omat synnytykset mieleen kun kattelee tätä 🤔

Vierailija
413/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää miten suomalainen nainen pitää näitä miehiä miehinä ketkä valitsevat mielummin pullon oman perheen sijasta? Vastaako joku nainen mulle tähän miksi? Minulla jos olisi oma perhe se olisi ainoa huolenaiheeni ja huomioni keskipiste.

Vierailija
414/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti näet aika nopeasti että tällä parilla on rahaa enemmän kuin mitä yhteiskunnalta saisi. En tiedä onko perintöä vai mitä, mutta jokainen näkee kodista ja vaatteista että niitä ei ole pelkästään tuilla kustannettu. Tavalliset tuet, äippärahat ja lapsilisät ym, saa jokainen perhe.

Vierailija
415/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy sinäkin yhteiskunnan elätiksi tai muuta muualle niin ei tarvitse osallistua. Mistä muuten päättelit, ettei tuo isä elätä perhettään?

Vierailija
416/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kolmannen prinsessan nimi on

Vierailija
417/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva tää nuori nainen joka on tänään tässä jaksossa! Fiksun oloinen :)

Vierailija
418/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää miten suomalainen nainen pitää näitä miehiä miehinä ketkä valitsevat mielummin pullon oman perheen sijasta? Vastaako joku nainen mulle tähän miksi? Minulla jos olisi oma perhe se olisi ainoa huolenaiheeni ja huomioni keskipiste.

Se mieskin on osa perhettä, etenkin jos on lasten isä. Jos pullosta huolimatta hoitaa osuutensa, ei ole mitään ongelmaa. Tämä isä kaikesta päätellen hoitaa ja on vieläpä valmis jättämään juomiset taakseen.

Vierailija
419/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola ja? Mikä toisen nimi on? :)

Vierailija
420/699 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana perhe. ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän