Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset teiniäidit OFFICIAL

Vierailija
03.09.2018 |

Ohjelma alkaa tänään livillä klo 20. Tein jo nyt hyvissä ajoin official ketjun, toivottavasti kukaan ei ollut vielä ehtinyt tekemään. Ei osunut silmään ainakaan.

Joko odotatte innolla uutta kautta? Tänään sarjassa nainen jolla neljä lasta (tai siis neljäs tuloillaan sarjassa) ja ilmeisesti kaikilla eri isät? Ja naisella ikää 24v. Mielenkiinnolla odotan!

Kommentit (699)

Vierailija
1/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on!

Vierailija
2/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla työeläkekertymä kummoinen... Ja Iltsikan mukaan viidennestä vauvasta jo haaveillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sarjaa, mutta miksi he ovat juuri toisenlaisia? Teiniäideistä mulle tulee mieleen huono koulumenestys, päihdeongelmat, vaihtuvat miehet ja horjuva mielenterveys. Onko tässä sarjassa sitten niitä onnellisia, korkeasti kouluttautuneita ja raittiita teiniäitejä?

Vierailija
4/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä pärjään, jos noiki pärjää. Toiv. Olen jo tän vuoden puolella raskaana ♥️

t. Vauvakuumeilija

Vierailija
5/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risainen lapsuus oli vissiin?

Vierailija
6/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehtaa vielä tulla telkkariin sellainen. Ok-talossa elävät ja valittaa kun ei ole rahaa. Käsittämätöntä touhua... Jotain rajaa lapsien hankkimiseen.

Vierailija
7/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaiset perheet sopivat isätapaamisista ja arjen asioista?

"Ville-Kalle, sä meet sun isällesi ensi viikonlopuksi. Jenna-Jannica, sun isä ei voi hoitaa sua ensi viikonloppuna, joten menet isällesi tämän viikon keskiviikoksi ja torstaiksi. Nico-Mico, sulla ei olekaan ensi viikonloppuna isäviikonloppua mutta menetkin koko ensi viikoksi isäsi luo."

" Ja sitten Ville-Kalle voi muistuttaa isää että elatusmaksu on myöhässä. Jenna-Jannica, sun isä maksoi tämän kuun elarit joten sulle ostetaan uusi koulureppu. Nico-Micon isä pyysi ylimääräisen viikon maksuaikaa tämän kuun elareihin, joten pääset Heurecaan vasta viikon päästä".

Vierailija
8/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa maailma muuttui niin että on normi tehdä lapsia yli 30v ja nuoret äidit leimataan ongelmaisiksi. En moralisoi, kunhan pohdiskelen. Ihan sama milloin lapsia tehdään. Olen 60v ja minun nuoruudessa oli ihan normia tehdä lapsia n 20v. Myös heillä jotka ovat korkeakouluttautuneet. Tunnen useita ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä, jotka tekivät nuorena lapsensa ja ovat naimisissa lasten isän kanssa.

Vierailija
9/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin saanut lapset nuorena, olin 19 kun esikoinen syntyi ja 20 kun toinen lapseni syntyi. Kyllä oon sitä mieltä, että vaikka en ole omaa elämääni katunut yhtään, niin kyllä lapset ehtii myöhemminkin. Olen itse tehnyt pelkkiä "hanttihommia" lapsien syntymän jälkeen, koska kouluni jäivät kesken. (Toisaalta, olen viihtynyt hanttihommissani hyvin, enkä muutenkaan ole ikinä haaveillut uran luomisesta..) Mutta kyllä helpommalla pääsee kun odottaa lasten hankkimista siihen, että on vakituinen suhde, työtä ja koulutus jne.. Itse olen onnellisessa asemassa, koska lapset on saman miehen ja ollaan oltu yhdessäkin jo pitkään, kohta 10 vuotta!

Multa ei riitä ymmärrys näille jotka tekee lapsia tosi monen eri miehen kanssa. Kaksi eri isää perheessäkin alkaa olla jo "liikaa"

Vierailija
10/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun on hyvät välit esikoisen äitipuoli on pikkusiskon kummi

Vierailija
11/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joka ei ole saanut rakkautta, tekee rakkautta"

Siis tekemällä lapsia.

Vierailija
12/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis polttaako tää nainen tupakkaa? Voi kauhea. Vai oliko se joku muu nainen?

Vierailija
13/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika jäätävää.. vaikuttaa siltä ettei aio tehdä töitä koskaan päivääkään.

Toisaalta kunhan hoitaa lapset hyvin (ja ilmeisesti hoitaa) niin se on kaikista tärkeintä.

Vierailija
14/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö jostain? nettipalvelusta

Vierailija
15/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v äiti, peruskoulu kesken ja toinen muksu pakko saada. Oikeesti. Mitä.

T: itsekkin teiniäiti, täysiikäinen, raitis, ei elä sossutuilla mut en herranjumala voi käsittää tota!!!!!!

Vierailija
16/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon huostasnottoja. Onko ne näiden erilaisten äitien lapsia?

Vierailija
17/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruutu

Vierailija
18/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään laadukas daami. Eletään so.ssun rahoilla, röööökiä menee, annetaan jokatoiselle.. hyhhh

Vierailija
19/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelenko vain, vai onko yksi noista äideistä Teiniäidit-sarjan Sannan näköinen? Se vanhempi turkulaisista serkuksista. Jotain sukua?

Vierailija
20/699 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvas röökin vetoa 😡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi