Toisenlaiset teiniäidit OFFICIAL
Ohjelma alkaa tänään livillä klo 20. Tein jo nyt hyvissä ajoin official ketjun, toivottavasti kukaan ei ollut vielä ehtinyt tekemään. Ei osunut silmään ainakaan.
Joko odotatte innolla uutta kautta? Tänään sarjassa nainen jolla neljä lasta (tai siis neljäs tuloillaan sarjassa) ja ilmeisesti kaikilla eri isät? Ja naisella ikää 24v. Mielenkiinnolla odotan!
Kommentit (699)
No huomenna on Cristan vuoro. 21-vuotias ja kolmas lapsi tulossa eli Jenniä "nopeampi". Jennihän sai kolmannen noin 23-vuotiaana. Tosin Cristan lapsilla on kaikilla sama isä.
??? kirjoitti:
On kyllä toisenlainen teiniäiti jos ikää 24v
Ymmärrys hukassa sinulla? Jenni sai ensimmäisen lapsen 17-vuotiaana eli teininä.
Tyllerö87 kirjoitti:
Sain oman lapseni 20 vuotiaana. Nyt olen 31v ja kaksi ammattia takana ja vakituinen työpaikka. Tuttavapiirissäni on myös muita nuorena lapsen saaneita. Heillä ei työtä saati ammattia koska lapsenteko ja kotona oleminen on kivaa. Harmitellaan vaan kun ei ole rahaa niin kuin muilla.
Voisin olla samassa jamassa mutta päätin toisin. Olen tehnyt kaksi aborttia ja syynä siihen että haluan yhdelle lapselleni hyvän elämän. En myöskään halua kahlita itseänikään kotiin ja jälkikäteen surkutella sitä kun ei ole sitä OMAA AIKAA.
Tiedätkö mitä? He ovat paljon parempia äitejä kuin sinä.
Jos jo 1 lapsi on niin ei elämä radikaalisti muutu jos hankkii vielä toisen ja ehkä kolmannen. Helpompi niin jos useamman haluaa kuin joskus 10 - 20 v päästä aloittaa alusta.
Mä sain esikoisen 20 v ja harkinnan ja mietinnän jälkeen toisen 25. Halusin lapsille kohtuullisen ikäeron enkä elää koko aikuisikääni pikkulapsen äitinä. Lapsillani on sama isä. Nyt olen ollut jo 20 v työelämässäkin. Lapset jo teinejä. Ammatti on mullakin, oli itse asiassa jo ennen esikoisen syntymää. Nyt nelikymppisenä oon tyytyväinen että lapset tuli tehtyä ees tuon veran "putkeen".
Tyllerö87 kirjoitti:
Sain oman lapseni 20 vuotiaana. Nyt olen 31v ja kaksi ammattia takana ja vakituinen työpaikka. Tuttavapiirissäni on myös muita nuorena lapsen saaneita. Heillä ei työtä saati ammattia koska lapsenteko ja kotona oleminen on kivaa. Harmitellaan vaan kun ei ole rahaa niin kuin muilla.
Voisin olla samassa jamassa mutta päätin toisin. Olen tehnyt kaksi aborttia ja syynä siihen että haluan yhdelle lapselleni hyvän elämän. En myöskään halua kahlita itseänikään kotiin ja jälkikäteen surkutella sitä kun ei ole sitä OMAA AIKAA.
Päätit siis olla huolehtimatta ehkäisystä.
Rahalla saa paljon ja taloudellinen tasapaino tuo mielenrauhaa, mutta todellinen onnellisuus syntyy silti ihan muusta kuin rahasta. Tuttavapiirissäsi varmaankin ollaan onnellisia lapsista, vaikka sen hintana onkin taloudellisesti hieman huonompi tilanne
Vierailija kirjoitti:
Tyllerö87 kirjoitti:
Voisin olla samassa jamassa mutta päätin toisin. Olen tehnyt kaksi aborttia ja syynä siihen että haluan yhdelle lapselleni hyvän elämän. En myöskään halua kahlita itseänikään kotiin ja jälkikäteen surkutella sitä kun ei ole sitä OMAA AIKAA.Päätit siis olla huolehtimatta ehkäisystä.
Rahalla saa paljon ja taloudellinen tasapaino tuo mielenrauhaa, mutta todellinen onnellisuus syntyy silti ihan muusta kuin rahasta. Tuttavapiirissäsi varmaankin ollaan onnellisia lapsista, vaikka sen hintana onkin taloudellisesti hieman huonompi tilanne
Tiedätkö että mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Ei edes syömäni pillerit ;) tottahan se on että raha ei tuo onnellisuutta mutta miksi jo ennaltaan surkeaan tilanteeseen pitää tieten tahtoen tuoda lisää ihmisiä ruokittavaksi jos on hyvin tietoinen siitä että ei parannusta tule. Minusta se on hyvin surullista. Näkeehän sen kohta kun tulee joulu niin surkutellaan kun ei ole varaa lahjoihin ja ruokaan ja viides lapsi syntyy kohta. Hmmm. Olisiko sen toisen jälkeen pitänyt jo miettiä?
Olipa surullista katsottavaa ja vastuutonta ohjelmapolitiikkaa: imettävä äiti polttelee ja syö masennuslääkkeitä. Olisi ollut paljon parempi jos Sami Kuronen olisi tilannut perheeseen säännöllistä lasten- ja kodinhoitoapua eikä kukkaistutuksia pihamaalle. Lujalla on äiti-ihminen ja pienet tyttäret!
Vierailija kirjoitti:
Olipa surullista katsottavaa ja vastuutonta ohjelmapolitiikkaa: imettävä äiti polttelee ja syö masennuslääkkeitä. Olisi ollut paljon parempi jos Sami Kuronen olisi tilannut perheeseen säännöllistä lasten- ja kodinhoitoapua eikä kukkaistutuksia pihamaalle. Lujalla on äiti-ihminen ja pienet tyttäret!
Tupakointi on inhottavaa, mutta masennuslääkkeiden käytössä ei ole mitään väärää. Lääkäri osaa kyllä valita sellaiset lääkkeet, mistä ei ole haittaa vauvalle.
Säälittävää että joku kokee olevansa niin köyhä että lapsi on parempi abortoida kuin synnyttää.
Tänään sitten vuorossa Crista 21v, joka odottaa kolmatta lastaan. Aiemmin jo ollut masentunut ja uupunut ja erosi lasten isästäkin. Nyt palasivat yhteen ja kolmas lapsi tulossa. Melkoista menoa! Mammat, onko sanansäilät teroitettuna?
Ennustettavissa seuraavan tunnin aikana: Paskamyrsky mammoilta teiniäidin suuntaan. Mausteena kauhistelua ja tarinoita siitä, kuinka itse teiniäitinä toimi aivan toisin.
"Me tehtiin positiivinen testi". Ei Crista, SINÄ teit.
Vierailija kirjoitti:
Ennustettavissa seuraavan tunnin aikana: Paskamyrsky mammoilta teiniäidin suuntaan. Mausteena kauhistelua ja tarinoita siitä, kuinka itse teiniäitinä toimi aivan toisin.
Katsoin jakson jo ennakkoon ja tämä äiti vaikutti oikein ihanalta ja hyvältä äidiltä. Oma veikkaukseni on siis, että jos seuraavan tunnin aikana lokaa lentää, lentää se kohti teini-isää tällä kertaa.
Aika kypsän ja herttaisen oloinen nuori nainen 👍
Tuo on ärsyttävää kun jo ennen vauvan syntymää aletaan kyselemään, että mites päivähoito.. hetki kerrallaan hyvä Kuronen.
"Nyt te tunnette toisenne". Joo, tokihan sitä jo tuntee kun hetken istuu piirissä juttelemassa.
Eikö nykyään opeteta vieläkään tarpeeksi raskauden ehkäisystä? Luulisi olevan itsestäänselvä taito.
Mikä hiton oletus tuo on, että kaikki nuoret bilettävät ja riekkuvat ympäriinsä elleivät saa lasta?
Eli olet riistänyt lapseltasi 2 sisarusta. Ja pidät tuota hyvänä elämänä. Häpeäisit.