En ylety kaupan ylähyllyille
Vaikka olen 170cm!! En halua edes tietää millasta se on alle 160-senttisillä!
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein pahinta, mitä voi lähikaupassa tapahtua, on se, että kauppias kumartuu edessäsi lattiaan saakka poimimaan sieltä jotain, eikä sinulla ole mekkosi alla pöksyjä.
Sitä luulee hallitsevansa tilanteen sillä että on itse tarkkana, mutta moinen pesäpallosyöksy permantoon ---
Miksi ihmeessä et laita alushousuja jalkaan kauppaan mennessäsi?
Laitatko itse korvatulpat, kun menet konserttiin?
-miten tämän housuitta olo ja korvatulpat konsertissa vertaus liittyvät toisiinsa?
-konserttiinhan mennään kuuntelemaan musaa, mutta minkä takia kauppaan mennään ilman pikkareita -seksiäkö hakemaan vai tavaraa jähyttelemään? Luulin kyllä että ruoan takia siellä käydään ;-)
Vierailija kirjoitti:
Prisman ostoskärryjen pohjalle on mahdotonta ylettyä. Joudun keikkumaan siinä kärryn reunan päällä ja juoksentelemaan kärryni puolelta toiselle noukkiessani epätoivoisesti pikkutavaraa sieltä pohjalta kassahihnalle.
Tämä myös! Odotan sitä päivää, että robottiauto tuo ruokatavarani ovelle ja voin makeasti nauraa naapurin Mairen kanssa keinutuolissa näitä vanhoja huonoja aikoja muistellen.
Heze69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein pahinta, mitä voi lähikaupassa tapahtua, on se, että kauppias kumartuu edessäsi lattiaan saakka poimimaan sieltä jotain, eikä sinulla ole mekkosi alla pöksyjä.
Sitä luulee hallitsevansa tilanteen sillä että on itse tarkkana, mutta moinen pesäpallosyöksy permantoon ---
Miksi ihmeessä et laita alushousuja jalkaan kauppaan mennessäsi?
Laitatko itse korvatulpat, kun menet konserttiin?
-miten tämän housuitta olo ja korvatulpat konsertissa vertaus liittyvät toisiinsa?
-konserttiinhan mennään kuuntelemaan musaa, mutta minkä takia kauppaan mennään ilman pikkareita -seksiäkö hakemaan vai tavaraa jähyttelemään? Luulin kyllä että ruoan takia siellä käydään ;-)
Kyse on vanhasta vitsistä. Siinä se housuton meni kaverinsa kanssa laivaristeilylle.
Mun on pakko tunnustaa, että varsinkin sunnuntaisin kun käyn kaupassa, olen huomannut, että monet tavarat ylähyllyllä on siellä perimmäisessä nurkassa, edestä on kauppa käynyt, Joskus siirtelen niitä eteenpäin :) jos satun itse poimimaan samalta hyllyltä jonkin ostoksen. Ihan siis auttaakseni muita. Yritän silti toimia vaivihkaa, etten saa enempää hullunmainetta :)Olen itse yli 170, enkä mielelläni tasapainon horjumisen takia kiipeile pallille. Yleensä saan ihan kurottamalla, mutta joskus käytän jotain muuta tavaraa apuvälineenä.
Täällä 160cm joka ei yllä ylähyllylle. Katson yleensä ympärilleni ja vaivihkaa "kiipeilen" ja kurotan. Näyttää varmaan hassulta mutta en jaksa kantaa mitään korokkeita. Ei oo vielä hyllyt romahtanu päälle
Joo, viimeksi tokmannilla, sain puseron alas ylähyllyltä vetämällä sen henkarista!, takaisin paikoilleen en kyllä millään, ei yllä kunnolla ees henkariin.
Mä oon 165 cm ja tarvin ylähyllyiltä tavaroita niin harvoin, että en koe tätä ollenkaan ongelmaksi. Silloin harvoin jos jotain tarvin, niin haen sen jakkaran. Mietin tässä vain että mikähän mun ostoksissa on sitten epänormaalia, kun en tosiaan niiltä ylähyllyiltä tarvi juuri koskaan mitään. Käy yleensä Prismassa, Lidlissä, Salessa ja K-marketissa eli luulisi että lähes kaikista ruokakaupoista olisi kokemusta.
Jos jakkaraa ei näy, niin oon jollain toisella tuotteella kammennut ylähyllyltä tarvitsemani tavaran. Olkoon kuinka tyhmän näköistä tahansa. Välillä kieltämättä olen ollut jo aika kiukkuinen ja turhautunut siellä kaupan hyllyväleissä, kun ei ole myyjiä eikä jakkaroita. Onneksi meilläpäin Prismoissa on nykyään myös sellaisia ostoskärryjä, jotka ei oo niin syviä. Ihana ketju, kiitos vertaistuesta!
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko tunnustaa, että varsinkin sunnuntaisin kun käyn kaupassa, olen huomannut, että monet tavarat ylähyllyllä on siellä perimmäisessä nurkassa, edestä on kauppa käynyt, Joskus siirtelen niitä eteenpäin :) jos satun itse poimimaan samalta hyllyltä jonkin ostoksen. Ihan siis auttaakseni muita. Yritän silti toimia vaivihkaa, etten saa enempää hullunmainetta :)Olen itse yli 170, enkä mielelläni tasapainon horjumisen takia kiipeile pallille. Yleensä saan ihan kurottamalla, mutta joskus käytän jotain muuta tavaraa apuvälineenä.
Kiitos! :)
t. Lyhyt
Vierailija kirjoitti:
Rakastamme sinua, oi jättiläinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun jäin asiaa oikein pohtimaan niin mä en kyllä ikinä kaupassa tarvitse niiltä ylimmiltä hyllyiltä, mihin en ilman tuolia yltäisi niin mitään. Ainut, mikä tulee mieleen, joka saattaisi lyhyemmälle henkilölle olla ongelma on se, kun kreikkalaiset jogurtit niisstä litran pöniköissä kasataan maitohyllyjen ylähyllylle niin täyteen, että niiden kanssa pitää vähän vekslata, jotta saat sen päällimmäisen purkin pois sieltä, mutta hyvin olen sinnekin aina 168cm varrellani yltänyt.
Mä joskus vaihtoin kauppaketjua tuon jogurttiongelman takia. S-ryhmä menetti siinä monta tonnia kun koko asiointi siirtyi muualle.
Haha! Ei kaikkia tuotteita voi mitenkään laittaa esille siten että jokainen 140-210 cm pitkä ihminen ne vaivatta poimii kärryynsä tai koriinsa. Aina voi pyytää apua niin ei tarvitse mieltä osoittaa ja niskoja nakella :D
Vierailija kirjoitti:
Ja se pakastealtaan perältä kurkottelu, kun meinaa aina tipahtaa sinne pakasteiden joukkoon.
Se pakastealtaan päällä oleva pakastekaappi on vielä enemmän p*rseestä ja s**tanan suunnittelema. Miten sieltä saa yhtään mitään, kun se apujakkarakin jää sen pakastealtaan viereen ja se yläkaappi on siellä altaan takareunassa? Sen pakastealtaan päällä oleva lasikaan tuskin on tarkoitettu siihen että sen päälle noustaan seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, että lähes kaikki mitä minä ostan on juuri siellä ylähyllyllä. Eli en nähtävästi osta sitten niitä suosituimpia, kun eivät ole tuossa rinnan korkeudella.
Samaa olen miettinyt. Toisaalta sen kerran, kun tuote ei ole ylimmällä hyllyllä niin sitten se on siellä alimman hyllyn peräreunassa niin, että silloin saa kontata lattialla siihen ylettyäkseen.
Olen pyörätuolissa ja joka kerta tulee joku auttamaan, pyytämättä.
Pyydä rohkeasti apua. Auttaja saa hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne korokejakkarat ovat sieltä. En nouse niille. Se etenemä on varmaan kaksi senttiä ja nousu 20 ja renkaat vielä alla. Jäävät jäätelöt suosiolla ostamatta... Ja pituutta 168cm
Mä olen aina vähän ihmetellyt, että miten näitä "norsunjalkoja" eli niitä kaupoissa käytettäviä pyörällisiä jakkaroita saa jättää asiakkaiden käytettäviksi, koska varmaan kovin moni ei niitä osaa käyttää. Niille on siis tarkoitus astua ensin siihen alemmalle tasolle, joka lukitsee ne pyörät ja sitten vasta kiivetä sille ylemmälle tasolle. Kuinkakohan moni on sellaisella meinannut kaatua, jos on suoraan vaan astunut sille ylätasolle... Ja tosiaan nyt tiedätte tekin, jotka ette niiden pyörien takia ole uskaltaneet niitä käyttää, että niiden pyörien pitäisi oikein toimivassa jakkarassa lukittua, kun astutte ensin sille alatasolle.
Olet oikeassa, mutta mistä ihmeestä tavan tallaaja tämän voi tietää?
Totta, mutta kyllä mun on ainakin aina ollut pakkokin nousta ensin sille ekalle askelmalle ja vasta sitten sen pallin päälle. Ei näin lyhyillä kintuilla tuollaisen pallin päälle harpota yhdellä askeleella.
161cm
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle, mutta tuossakin olisi taas oikeasti syy palkata lisää henkilökuntaa sinne kauppaan.
Alle 170 senttisille varmasti on joka kaupassa hyllyjä joille ei yletä, mutta on meille uli 180 senttisillekin omat haasteensa maanrajan tuotteiden kanssa :'D
No ei varmaankaan liity pituuteen kun kyllä nuo ovet aukenevat mun pienen hippiäislapsen edessäkin, joka on 120 cm eikä paina juuri mitään.
Itse siirrän ne lavat muualle.
Zinkkumies