Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ylety kaupan ylähyllyille

Vierailija
03.09.2018 |

Vaikka olen 170cm!! En halua edes tietää millasta se on alle 160-senttisillä!

Kommentit (213)

121/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin vailla salt&vinegar sipsejä. Koko kaupassa oli tasan yksi laatikko niitä ja sekin niin korkealla, että vain koripalloilija olis ylettänyt. Sen seitsemää merkkiä sour cream&onion sipsejä kyllä oli kaikkien ulottuvilla.

Olen ihmetellyt Prismoissa näitä sipsihyllyjä, joissa tietyt merkit ovat ylhäällä ihan järkyttävän korkeassa hyllyssä. Miksi?! En itse syö sipsejä, joten en ole kokeillut, mutta epäilen vahvasti, etten ylettyisi niihin edes sen jakkaran päältä. Noiden hyllyjen ohi mennessäni olenkin kiinnittänyt huomiota, että ne ylimmät hyllyt näyttävät aina siltä kuin niiltä ei olisi edes otettu mitään. Mitähän sipsien valmistaja on mieltä siitä, että kauppa sijoittaa heidän tuotteensa niin ylös, ettei niitä voi kukaan ostaa?

Yksi selitys voi olla se, että joskus ylin hylly toimii välivarastona ja sieltä sitten täytetään hyllyt tarpeen mukaan. Niistä ei siis olekaan tarkoitus ottaa itse mitään.

Vierailija
122/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän mä yllä sinne vaikka oon 162cm. Pitkät kädet? 😁 Autan myös muita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

153 cm pituisena yllän varpailla kurkotellen kylmäkaappien ylimmälle hyllyille, mutta sitten muuilla hyllyillä voi olla etten yletäkään enää. Pakastealtaista jos pitää pohjalta jotain ottaa niin olen vatsa reunaa vasten ja jalat ilmassa sukeltamassa, mutta kauimmaiseen nurkkaan en niissäkään yllä kuitenkaan. 

Vierailija
124/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

155cm ja kertaakaan en ole tarvinnut apua. Kai se on osin asenne.

Vierailija
125/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

153 cm pituisena yllän varpailla kurkotellen kylmäkaappien ylimmälle hyllyille, mutta sitten muuilla hyllyillä voi olla etten yletäkään enää. Pakastealtaista jos pitää pohjalta jotain ottaa niin olen vatsa reunaa vasten ja jalat ilmassa sukeltamassa, mutta kauimmaiseen nurkkaan en niissäkään yllä kuitenkaan. 

*varpaillaan kurkotellen eikä varpailla :'D

Vierailija
126/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen, pankkien etc. ja junien ovet toimivat usein jonkinlaisella liiketunnistimella tai valokennolla. Ne harvoin reagoivat läsnäolooni.

Mulla sama. Joudun usein peruuttamaan oven edestä taaksepäin, kun ovi ei ole auennut. Sitten otan vauhtia ja yritän uudestaan. Joskus on tosiaan käynyt niinkin, että on pakko odottaa, että paikalle tulee joku havaittavampi olento. Todennäköisesti kyse on pituudesta. Minä olen tällainen noin 153 cm:n hukkaputkimummeli.

Ah, täällä sama juttu. Minä olen se lyhytraajainen täti, joka seisoo siellä lasin takana ja odottaa että sinä, normaali ihminen, tulet ja se aukeaa. Myöskään valotunnistimet eivät tunnista minua. Joskus auttaa kun nostaa kädet pään päälle ja huitoo vimmatusti. Joten meidät tunnistaa siitä, että huidomme tappikäsillämme kaupoissa ylähyllyjä kohti, automaattiovien edessä ihan muuten vaan ja älkää säikähtäkö jos tulette pimeään häkkivarastoon ja me seisomme siellä kädet kattoa kohti vatkaten.

:D Varasto missä na tsi vatkaa kättään! 

Vierailija
127/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä, prkl, yritä. Me lyhyetkin onnistutaan

Vierailija
128/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pyydän aina apua herrasmiehiltä. Aina on autettu ja hymyilty lisäksi. Mummo 63v ja 160 cm.

Ne herrasmiehet haluavat vain sitä yhtä.

Totta, he haluavat auttaa.

Vierailija
129/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ylähyllyllä edes ole mitään sellaisia tavaroita, mitä kukaan tarvitsee. Paitsi pesto taitaa olla lähikaupassa ja sitähän naiset kai enimmäkseen syö. Opetelkaa tekemään itse pestonne ja lopettakaa marina. Kaikki halvat tuotteet on sitäpaitsi lattian rajassa, eli sen lisäksi että ruokaa ei tarvitse kovin paljon, teillä on alhaisimmat hinnat. Katsokaa  asioiden positiivisia puolia.

Siitäkö tulee sanonta "köyhät kyykkyyn"?

Vierailija
130/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylety ylimmille jos tavarat eivät ole ihan reunassa. Ja miksi just silloin ne pallit on ties missä!!! Kerran koitin pyytää yhtä pitkää miestä auttamaan mutta koska hän vaan toimitti tavaroita niin ei voinut. (Seisoi siis siinä ja sanoi vain että pyydä kaupan henkilökunnalta apua hän on vain toimittaja). Eipä näkyny ketään niin etsin ties mistä sen pallin. Olen 160,5 cm.

Vierailija
131/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ylety ylimmille jos tavarat eivät ole ihan reunassa. Ja miksi just silloin ne pallit on ties missä!!!

Sinulla on kateissa tikapalli, ei pallit. Pallit on kiinteesti asennettuja..

Vierailija
132/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

155cm ja kertaakaan en ole tarvinnut apua. Kai se on osin asenne.

Haha! Kaupoissa on hyvin eri kokoisia kalusteita, jossain pikkumarketissa voi olla minikokoiset altaat ja matalat hyllyt, joiden ylähyllylle lapsikin yltää. Sitten on isoja automarketteja joissa altaat on kolme neljä kertaa isompia ja ylähyllytkin reilun 2m korkeudella. Onkohan ihan  kuitenkaan asenteesta kiinni? Tai sitten omaat teleskooppijäsenet :D

Vierailija
133/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää, että lähes kaikki mitä minä ostan on juuri siellä ylähyllyllä. Eli en nähtävästi osta sitten niitä suosituimpia, kun eivät ole tuossa rinnan korkeudella.

Samaa olen miettinyt. Toisaalta sen kerran, kun tuote ei ole ylimmällä hyllyllä niin sitten se on siellä alimman hyllyn peräreunassa niin, että silloin saa kontata lattialla siihen ylettyäkseen.

No näinhän se usein menee. Tuote tuntuu aina olevan väärässä paikassa. Mutta miettikääpä sitäkin että jos kaikki tuotteet kaupoissa olisi keskimmäisillä hyllyillä, että kuinka paljon kaupan pinta-alaa pitäisi kasvattaa että sama tuotemäärä saataisiin esille? Se taas nostaisi hintoja roimasti. Asiakkaat on eri kokoisia eikä mitään kauppaa pysty rakentamaan niin että jokaiselle ne olisi optimaalisella korkeudella. Se on vaan fakta ja sen kanssa pitää pystyä elämään. 

Vierailija
134/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jäi tällä viikkolla protskujuomat kaupan ylähyllylle ja kauppakeskuksen automaattiovi ei auennut mulle.

T. 154

Ei ollut lähellä harmaata jakkaraa. Jotenkin tulle semmoinen vituttava olo. Okei, olet pätkä. Tätä tää elämä nyt on. Maailmaa ei ole suunniteltu sulle.

Vierailija
135/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just jäi tällä viikkolla protskujuomat kaupan ylähyllylle ja kauppakeskuksen automaattiovi ei auennut mulle.

T. 154

Ei ollut lähellä harmaata jakkaraa. Jotenkin tulle semmoinen vituttava olo. Okei, olet pätkä. Tätä tää elämä nyt on. Maailmaa ei ole suunniteltu sulle.

Elämä on kovaa, ja sit kohta kuollaan :(

Vierailija
136/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 154

Mutta hei, lentokoneessa voi seistä selkä suorana siellä ikkunapaikallakin eikä tarvitse kyyristellä!

Vierailija
137/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais vähän venytellä, minä ainakin yletyn.

T.170 cm

Vierailija
138/213 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei auta apupallinkaan kanssa, jos ylähyllyn (varsinkin pakaste) tuotteet on lähes loppu ja pari vikaa pussia taka-alalla.

Ja oon muutaman kerran saanut kehuja, kun tasapainoilen keskikropalla jäätelöaltaan reunalla ja otan tuotteen viimeisestä rivistä ja muutama jäljellä pohjalla :D en suosittele mekko päällä tätä liikettä.

N155

Vierailija
139/213 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.170 cm

Joo venytyshoito auttoi minuakin. Yletyn jo nykimään potentiaalista auttajaa housunpuntista.

Vierailija
140/213 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.170 cm

Venyttelemälläkö olet kasvanut noin isoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan