Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ylety kaupan ylähyllyille

Vierailija
03.09.2018 |

Vaikka olen 170cm!! En halua edes tietää millasta se on alle 160-senttisillä!

Kommentit (213)

Vierailija
201/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahinta, mitä voi lähikaupassa tapahtua, on se, että kauppias kumartuu edessäsi lattiaan saakka poimimaan sieltä jotain, eikä sinulla ole mekkosi alla pöksyjä.

Sitä luulee hallitsevansa tilanteen sillä että on itse tarkkana, mutta moinen pesäpallosyöksy permantoon ---

Miksi ihmeessä et laita alushousuja jalkaan kauppaan mennessäsi?

Laitatko itse korvatulpat, kun menet konserttiin?

mites korvatulppien laittaminen konserttiin, liittyy alkkareiden laittoon?

Vierailija
202/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa sentään ne jakkarat, mutta kun ei edes ylimmästä postiautomaatin lokerosta yletä ottamaan pakettia (varsinkin jos se on laitettu yhtään syvemmälle lokeroon). Siinä sitten kuikuillaan pidempää henkilöä apuun.

Jep. Kun menen hakemaan automaatista pakettia, pyydän heti jonkun tuntemattomaan viereen vahtimaan siltä varalta, että luukku aukeaa ylärivistä. :)

Eikse lokeron numero lue jo siinä viesitssä, missä on se koodi? Ainakin postin lähettämissä lukee, joten voi heti katsoa, että millä rivillä on. Ja samoin postilla on joka luukussa vielä se oma näppis, millä koodi näpytellään. Itse pyydän apua, jos lokero on liian korkealla ja sanon vain tälle auttajalle lokeron koodin.

Itsellänihän on pituutta vain n. 130 cm ja liikun lisäksi pyörätuolilla. Aina olen saanut apua, jos tuote on liian korkealla tms. Joskus jopa ihan pyytämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampaa on pitkäjalkaisena ja huonoselkäisenä yrittää näpytellä sitä koodia alimman rivin lokeroon. Ei onnistu!

Vierailija
204/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 170cm ja usein ei yletä ylähyllylle ja kun kurkottaa selkä kipeytyy. Ota mukaan joku keppi mukaasi ja vetäse sillä tavarat alas ylähyllyltä, niin minäkin teen.

Vierailija
205/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa sentään ne jakkarat, mutta kun ei edes ylimmästä postiautomaatin lokerosta yletä ottamaan pakettia (varsinkin jos se on laitettu yhtään syvemmälle lokeroon). Siinä sitten kuikuillaan pidempää henkilöä apuun.

Jep. Kun menen hakemaan automaatista pakettia, pyydän heti jonkun tuntemattomaan viereen vahtimaan siltä varalta, että luukku aukeaa ylärivistä. :)

Eikse lokeron numero lue jo siinä viesitssä, missä on se koodi? Ainakin postin lähettämissä lukee, joten voi heti katsoa, että millä rivillä on. Ja samoin postilla on joka luukussa vielä se oma näppis, millä koodi näpytellään. Itse pyydän apua, jos lokero on liian korkealla ja sanon vain tälle auttajalle lokeron koodin.

Itsellänihän on pituutta vain n. 130 cm ja liikun lisäksi pyörätuolilla. Aina olen

No ei lue kuin pelkkä noutokoodi, jos on sellainen pakettiautomaatti missä täytyy naputella se noutokoodi kosketusnäyttöön. Näytölle tulee kuva jossa lokeron kohta on merkitty ja nuoli joka osoittaa mistä suunnasta kyseinen lokero löytyy, ja kosketusnäytöltä myös painetaan nappia että luukku ponnahtaa auki. Noita lokeroita ei ole edes numeroitu mitenkään. Kuvailet niitä toisia automaatteja missä on erilliset näppäimet joka lokerossa ja lokerotkin on numeroitu. Ihan eri tyyppinen.

Vierailija
206/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lyhyet tuppukädet teillä on? Itse yllän kyllä kaiken mitä tarttee, ylähylly tai ei. Pituutta 175. Eikä tartte miehille vinkkailla, että hei, tässä avuton nainen, en osaa käyttää sitä helvetin ämpäriä. 

Vierailija
207/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm ja olen ratkaissut asian niin,että tilaan kotiinkuljetuksena kaiken mahdollisen. Samalla tämä vapauttaa aikani tärkeämpiin asioihin kuin kaupassa ravaamiseen. Lihat ja kalat käyn tiskiltä tai hallista itse hakemassa, siellä vielä palvellaan. En myöskään käy ravintoloissa tai kahviloissa missä ei ole pöytääntarjoilua, tämä ei liity pituuteen vaan periaatteeseen etten maksavana asiakkaana tee tarjoilijan töitä. 

Vierailija
208/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa kengät 30 cm paksuilla pohjilla, niin yltäisi ylähyllyltä ottamaan itse Masa Niemikin. Mitä se oli 153 cm.

Vierailija
209/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä sitä korokejakkaraa kuten me muutkin teletapit.

T. 160cm

Olen 157 senttinen mummeli, enkä todellakaan kiipeile enää niille pyörillä varustetuille pelleille. Pakko pyytää apua itseäni pidemmiltä (kivoilta nuorilta miehiltä) 

Vierailija
210/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli kun sain limutölkin päähäni kun kurkottelin colapakkia ylimmältä hyllyltä ja sen päälle oli joku koripalloilija jättänyt irtotölkin. Sattui pirusti. Valitin kauppaan ja vastaus oli että ei voi mitään. Ei näemmä edes siirtää limuja alemmas.

Vierailija
211/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 177 cm pitkä mies ja jotkut tuotteet ylimmän hyllyn periltä vaatii kurottelua ihan ääriasentoon, joskus peräti tarvinnut jonkun toisen tuotteen käden jatkeeksi että on saanut noukittua tarvitsemansa tuotteen sieltä hyllyn periltä. Esim. talous- tai wc-paperia ostaessa.

Missä kaupassa? Cittarilla ja Tokmannilla kun olen käynyt ostamassa talous- ja vessapaperia, niin ne ovat olleet ihan siinä naaman korkeudella, että sen kun nappasi ne siitä mukaan. Ja mä olen metri kuusvitonen. Ei tarvinut tikkaita eikä henkilönostimia. Mikä luutvartti ja missä asettelee ne sellaiselle korkeudelle, että tarttis olla parimetrinen ottaakseen ne hyllystä helposti? 

Prismassa, ne hyllyt on melko korkealla ja lisähaittaa tuo että ne on niin syviä. Sopii tietysti paljon tuotteita, mutta ne viimeiset tuotteet siellä ylähyllyn perillä on aika hankala saada käsiinsä.

Vierailija
212/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuun Enon S-Marketin hyllyt uusittiin, kun tarvittiin valtavasti lisää tilaa nuorisolle suunnatulle kalja- ja limuviinaosastolle. Sitä on nyt kolme pitkää hyllyä. Siitä kylän nuorille riittää juotavaa. Muille tavaroille hankittiin siten uudet mahdottoman korkeat hyllyt, joihin eivät alle 180 senttiä pitkät yllä ilman niitä muovijakkaroita. Ja alimmat tavarat ovat lattialla. Niiden etikettilappujen lukemista varten pitäisi ruveta lattialle makaamaan. Tai sitten pitäisi olla jonkinlainen periskooppi, että ne laput näkisi lukea. Niistä muovisista norsunjakkaroista on hyötyäkin, kun vanhemmat asiakkaat saavar välillä levähtää istumalla. Kassajonoonkin saisivat tuoda sohvan jonottajille. kun yleensä on vain yksi kassa käytössä kolmesta sen itsepalvelukassan lisäksi ja usein jono ulottuu kauas hyllyjen väliin asti.  Kun sitten lopulta pääset kassalle asti, pakkaat ostoksiasi hikihatussa sen kahtia jaetun hihnan päässä, joka sulloo koko ajan tavaroitasi kasaan. Loistava keksintö se itsepalvelukassa muuten. Pankithan ne sen idean ensimmäisenä keksivät, että teetetään ihan kaikki työt asiakkaiilla ja peritään siitä vielä iso maksu. Kauppa on kuitenkin toistaiseksi auki joka päivä. Kylän Osuuspankihan  ei ole enää auki kuin vain yhtenä päivänä pari tuntia ja vain ajanvarauksella. Vaan pianhan sen ahneet johtajat varmaan siirtävät kokonaan nettiin täysin asiakkaiden hoidettavaksi ja sulkevat pankkikonttorin lopullisesti. Sekin on varsinaista osuustoimintaa, kuten osuuskauppakin, jonka jo ulkoseinälläkin on iso parimetrinen propakandajuliste, jossa kehutaan, että tämä on MEIDÄN kauppa.  Ihan tulee vanha Neuvostoliitto mieleen

Vierailija
213/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joensuun Enon S-Marketin hyllyt uusittiin, kun tarvittiin valtavasti lisää tilaa nuorisolle suunnatulle kalja- ja limuviinaosastolle. Sitä on nyt kolme pitkää hyllyä. Siitä kylän nuorille riittää juotavaa. Muille tavaroille hankittiin siten uudet mahdottoman korkeat hyllyt, joihin eivät alle 180 senttiä pitkät yllä ilman niitä muovijakkaroita. Ja alimmat tavarat ovat lattialla. Niiden etikettilappujen lukemista varten pitäisi ruveta lattialle makaamaan. Tai sitten pitäisi olla jonkinlainen periskooppi, että ne laput näkisi lukea. Niistä muovisista norsunjakkaroista on hyötyäkin, kun vanhemmat asiakkaat saavar välillä levähtää istumalla. Kassajonoonkin saisivat tuoda sohvan jonottajille. kun yleensä on vain yksi kassa käytössä kolmesta sen itsepalvelukassan lisäksi ja usein jono ulottuu kauas hyllyjen väliin asti.  Kun sitten lopulta pääset kassalle asti, pakkaat ostoksiasi hikihatussa sen kahtia jaetun hihnan päässä, joka sulloo koko ajan t

Narsistinen kauppias laittoi kauppansa seinään kyltin jossa luki että tämä on meidän kautta, ei teidän :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä