Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten joku kehtaa arvostella toisen vaatteita noin? heikkikin itse veti häänsä ihan liian pienessä takissa, ei paljon varaa arvostella. en katselisi päivääkään miestä joka nalkuttaisi jostain käsilaukun väristä.
Ja se Heikin ryhti! Olisinpa näkemässä kun hän katsoo itseään telkkarista ja tajuaa sen.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Kokomustaako Heikille pitää olla? Sinisen erisävyt ei kelpaa kokonaisuudessa.
Heikin tyylitaju on korkealuokkaista emmekä me kuolevaiset sitä pysty ymmärtämään.
Jestas mikä pelle tuon Miinan jätkä. Toivottavasti tuo upea nainen ei jää katselemaan tuota. En ole ketjua seurannut enkä tiedä mikä on teidän mielipide, ja ohjelmaakin vain silloin tällöin, mutta aina kun olen sattunut seuraamaan, niin: Heikki yrittää kontrolloida Miinan vaatetusta, esittää idioottimaisia kommenttejaan, arvostelee Miinan ulkonäköä, heittää hälyttäviä muka-humoristisia juttujaan tai muuten vaan mussuttaa jotain negatiivista. Kuvitteleeko tuo piipittäjä itse olevansa joku Jumalan lahja naisille? Ei nimittäin ole paljoa varaa arvostella. Jos olisin Miina, juoksisin. Tuollaista käytöstä ei voi muuttaa omalla positiivisuudella eikä kannata olla ymmärtäväinen, tuosta se vain pahenee.
Ja mitä Miina äsken sano, että jos valitsisin tämän niin olisit silleen tykkäätsä esitellä sun tissejä vieraille miehille? Oikeasti, mitä?! Miina: juokse.
Ei hemmetti Heikki. Naiselle sanotaan, että näytät hyvältä kaikissa vaatteissa, kun sinulla on niin hyvä vartalo. Minkä ihmeen takia Heikki arvostelee Miinan pukeutumista.
Sinihän pinkoi kovaa! *peukku*
Vierailija kirjoitti:
Heikki mitä hel*ettiä?? Ite sivistyneesti monottaisin päin näköä jos alkais ulkonäkö- ja tyyliasioissa Heikki mua tuollain arvostelemaan. Sitten kuittaa Miinan ikään kuin kiukuttelijaksi kun tämä ei otakaan tuollaista vastaan. Mikähän tota Heikkiä risoo? Luulee nyt itestään ihan pikkusen liikoja... Miina on kyllä varsin pitkämielinen.
Toisen itsetunnon nakertaminen on pitkä prosessi. Miina ei ole ainoa pitkämielinen..
Minua Heikin puolustajat suorastaan nälvivät, kun dissasin Heikkiä heti ekasta jaksosta lähtien. Nyt alkaa muutkin nähdä mitä minä näin jo silloin.
Tuo Heikin nauru, voi auttakaa.
Onks av mammojen lapset heitteillä taas kun jaksavat täällä lässyttää. Niin ja muistakaa ees joskus sitä seksiä antaa miehilllenne ennemmin kun nenä kiinni töllössä ja suu vaahdossa näpyttelette kännykkää. Voi parkoja, otan osaa. Itse voin pahoin kun en kestä Eetun lässytystä, puhuu kuin tyttö eikä aikuinen mies. Itse olisin Rosana vielä pahempi, jos joutuisin tollasta lässytystä ja hermostunutta naurua kuuntelemaan. Mies on aina mies, Eetu valitettavasti poika. Aikuisella miehellä oma kämppä, ei voi miestä kinnostaa jotkut rosan rehut noin paljon tai että joutuu neuvomaan siivoamisessa tai jod joutuu, niin ei tosimies siitä suutu.
Mä luulen, että nuo Heikin pukeutumiskommentit on oikeasti tapahtuneet yhdessä olon alkauaikoina ja ne vaan on jaettu sarjaan pidemmälle ajalle, että saadaan lisää draamaa. En usko, että Dunderin keskustelun jälkeen (jossa puhuivat asiasta) on enää oikeasti kommentoinut. Eihän tapahtumia esitetä kronologisesti. Oon edelleen sitä mieltä, että Heikki ja Miina on MOLEMMAT toisiinsa ihastuneita ja toivon että ovat vielä yhessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kirjoitti:
Olisi kiva tietää mikä mielipide Rosan kavereilla on siitä ja mitä sen exät on saaneet kestää. Epäilen, että Rosalla ei kyllä kovin pitkäkestoisia suhteita on ollut koskaan. Tai sit on oltava aika kova luonne, jos moista on jaksanut 🤯
Suhde syntyy vuorovaikutuksessa ja toisen persoona ja oleminen vaikuttaa toisen käytökseen. Tuskin Rosa on jämäkämmän kunnon miehen seurassa tuollainen riivinrauta, Eetu saanee lussutuksellaan hermot kireälle ja huonon käytöksen esiin?
Rosa takertuu mitättömiin asioihin. Yksi esimerkki on tuo siivoaminen. Olisi ottanut vaan ihan rennosti Eetun kotona. Laitetaanpa Miina Rosan paikalle Eetun asunnossa. Ei mitään ongelmia, rentoa olemista, ruoanlaittoa jne. luulisin. Pitää ottaa myös huomioon, että Rosa tietää, että tilanteita kuvataan. On aika inhottavaa arvostella kumppania ja tämän kotia, siis hyvin henkilökohtaista reviiriä kameroille. Koko Suomi katselee. Mutta Rosa ei selvästikään oikein tajua mitä tekee ja mitä hänen sanomisensa vaikuttavat.
Ja kun Eetu oli jonkin aikaa tietokoneella, niin jo olisi pitänyt Rosan ulos päästä. Kaikki Rosan mukaan tai muuten alkaa mökötys. Siis ärsyttävä asenne.
Suhde syntyy vuorovaikutuksessa ja voi olla että Eetu vaan saa Rosasta huonot puolet esiin ärsyttämällä nössöydellään. Jonkun selkärankaisemman kanssa voisi olla ihan eri meininki.
Tasapaksuja äänellä: Miina on semmonen..öö.. pikkumyy- hahmo 😂 Ei ole Heikillä paljon varaa sanoa..
Ja Vesa ja Sini, mitä siellä vessassa just tapahtu?!
Yöks, nyt käytiin Heikin valvonnassa ostamassa hänen silmäänsä miellyttävä paitapusero Miinalle. En lähtis tollaseen yhteisshoppailuun ikinä, onneksi omaa miestä ei kiinnosta pyöriä minun kanssa vaatekaupoilla..
Vierailija kirjoitti:
Rosa ois tarvinnu miehekseen jonku univormumiehen: poliisi, palomies, sotilas.. Ei mitään joojoo tarkastajaa
Mun mies on upseeri ja ei kyllä ikinä katselisi Rosan kaltaista kiukuttelijaa.
Musta Miina nimenomaan on naisellinen! Mitä ihmettä Heikki??!?
Vierailija kirjoitti:
Minua Heikin puolustajat suorastaan nälvivät, kun dissasin Heikkiä heti ekasta jaksosta lähtien. Nyt alkaa muutkin nähdä mitä minä näin jo silloin.
Sama, ihmettelin Heikin käytöstä ketjussa jo aiemmin, ja minut melkein kivitettiin :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä Heikin arvostelun tarve kumpuaa? En näe sille mitään todellista syytä tai tarvetta.
Eikös Heikin lapsuudenperhe ollut jehovantodistajia? Se on varmasti jättänyt jäljen ja edelleenkin jostain syvältä kumpuaa (huomaamatta?) erilaisuutta arvosteleva asenne. t. keittiöpsykologi
Ihan turhaa niuhottamista tuolta Heikiltä. Miinahan pukeutuu ihan tyylikkäästi ja kivasti, ainakin tässä sarjassa on pukeutunut. Olen vähän yllättynyt, luulin Heikkiä rennommaksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jotenkin Sinistä tulee mieleen Kippari-Kalle, pienet paksut kädet ja pallo-pylly 😀