Kuulostaako mun lauantai tylsältä verrattuna omaasi?
- heräiltiin miehen kanssa ysin aikaan, vähän aikaa köllöteltiin vielä
- makoilin sohvalla ja selailin puhelinta
- teini nousi myöhemmin, katsottiin yksi jakso White Lotus -sarjaa, syötiin aamupalaa siinä samalla
- siivoilin vähän kämppää, mies lähti käymään treeneissä
- lähdin oman ystäväni kanssa lenkille, oli mahtava aurinkoinen ilma tänään
- teini oli tehnyt ruokaa, josta riitti mulle ja miehellekin
- soitin toiselle lapsellemme, joka asuu nyt omillaan
- otettiin pienet torkut
- teini lähti käymään kaverillaan
- yritin lukea kirjaa, mutta ei huvittanut ja räpläsin puhelinta
- pesin pyykkiä, laitoin uutta kynsilakkaa ja mietittiin mieheni kanssa mitä syötäisiin illalla ja hän lähti käymään lähikaupassa
- teini tuli kotiin ja kiukutteli hetken jostain ja lähti huoneeseensa pelaamaan
Käydään vielä illalla saunassa, peuhataan vähän aikaa sängyssä ja sitten ne herkut, ehkä juon lasillisen. Voisi katsoa jotain leffaa. Ehkä vähän aiemmin nukkumaan kun kellot siirrellään.
Aika tyypillinen ja rauhallinen lauantai meillä, viime viikonloppuna oli ystävän 50v. synttärit joista toivuttiin useampi päivä. Ensi viikonloppuna pitäisi auttaa ystävää muutossa.
Kommentit (29)
Eiköhän tuo ole ihan normisettiä suurimmalle osalle perheellisistä.
Mä heräsin jo 4.30, aivan sika pitkä lauantai siivoamista ja muuta paskaa, ei edes gullia tiedossa byääh, oon luuseri
Ei kuulosta lainkaan tylsältä.
Istun täällä universumin perslävessä kahvilla, kuuntelemassa viereisen pöydän puolan tms. kielistä keskustelua ja tämä, jos mikä on tylsää ja merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Istun täällä universumin perslävessä kahvilla, kuuntelemassa viereisen pöydän puolan tms. kielistä keskustelua ja tämä, jos mikä on tylsää ja merkityksetöntä.
Missä olet? :)
Meillä oli 3ea leikkelettä aamiaisella. Sitten ollaan rakasteltu monta kertaa ja juotu shamppajaa. Nyt saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv...
?
Minusta kuulostaa todella tylsältä. Mutta olen vapaaehtoisesti lapseton ja parisuhteeton, ja elämäntapani on aivan päinvastainen kuin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet? :)
Tutut kyllä arvaavat. Palstalla en sijaintiani kerro.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa todella tylsältä. Mutta olen vapaaehtoisesti lapseton ja parisuhteeton, ja elämäntapani on aivan päinvastainen kuin sinun.
No voisitko kertoa miten päiväsi on sujunut?
Ihan mukavan kuuloinen peruspäivä. Rentoahan pitääkin vapaalla olla. Minullakin perheen kanssa olemista, lenkillä käymistä, päiväkirjan kirjoittamista, siivoamista, ruoanlaittoa, kauppareissu. Nyt vien roskat ja pieni treeni ennen saunaa.
Mää heräsin aikasin ja heti netin kimppuun. Sitte söin ja otin päikkärit. Sitte kävelin kauppaan ja istuin hetken puistonpenkillä auringossa koska se tekee hyvää mun psoriaasikselle. Sitte söin taas ja otin uudet päikkärit. Nyt hetki koneella ja sitte yöunille. Tylsää mutta turvallista;) Huomenna tukanpesu ja kirkkoon. Kioskilla tars kans käydä jos jaksaa.
Tsiisus miten tappavan tylsä elämä. Jopa aivokuolleilla on enemmän menoa kuin keskiluokkaisilla heteropariskunnilla Suomessa.
Ihana päivä. Aurinko paistoi ja luin mielenkiintoista kirjaa. Naitiin, kävin kaupassa, kokkailin emännälle herkkuillallisen ja naitiin uudelleen, treenasin vähän pakaroita, siivosin, naitiin siivouksen yhteydessä keittiönpöydällä, löysin vanhan lottokupongin jossa oli 7 oikein jolla olisi voittanut 5 miljoonaa. Naitiin taas uudelleen ja nukkumaan.
- Heräsin klo 6 aamupaskalle ja kävin suihkussa
- Menin takaisin sänkyyn ja selasin tiktokkia melkein klo 9 asti
- Olin vaalitilaisuudessa aamusta iltapäivään
- Tulin kotiin klo 15, vedin itkupotkuraivarit, nukuin ja selasin tiktokkia tähän asti
- Nyt menen suihkuun ja jatkan tiktokin katselua kunnes nukahdan
Kuulostaa siltä että sulla ei ole paljon vapaa-aikaa syöviä velvollisuuksia ja on sellaista valinnanvaraa tehdä mitä kiinnostaa. Siis oikein hyvä tilanne! Minäkin vähän odotan tuota elämänvaihetta, vaikka toisaalta nyt nautin tästä kun lapset on vielä pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus miten tappavan tylsä elämä. Jopa aivokuolleilla on enemmän menoa kuin keskiluokkaisilla heteropariskunnilla Suomessa.
Kerro omastasi? Olisi kiva tietää mitä ne ihmiset tekee joilla ei ole tappavan tylsä elämä. Mulla kai on.
Heräsin iltapäivälllä kaameaan krapulaan. Rupisin loiventeleen ja nyt olenkin jo kännissä. Baariin lähtöä tässä mietiskelen.
Ei kuulosta tylsälle, mutta ei kovin jännittävällekään.
Itse heräsin klo 4. Kävin suihkussa ja söin aamupalan. Menin töihin klo 6 ja pääsin kahdelta.
Töiden jälkeen paistoin pakastepizzaa ja söin sitä. Katsoin samalla sarjaa Netflixistä.
Menin päiväunille 15.45 ja nousin sängystä klo 19. Piti nukkua tunti. Hups.
Äsken kävin kaupassa, hain tortilla-ainekset. Nyt keräilen sohvalla voimia hetken ja kohta menen pilkkomaan täytteitä valmiiksi. Mies tulee töistä 21.30 joten siihen tähtään tortillat syöntivalmiiksi.
Ehkä lasillinen viiniä ruuan jälkeen ja joku leffa tai sit vaan jutustelua ukon kanssa, riippuu ihan hetken fiiliksestä. Nukkumaan ehkä puolen yön nurkilla. Huomenna saadaan nukkua rauhassa pitkään.
Ei, mulla on tylsempi.