Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Joo mut Heikki on ihan rakastunut Miinaan.
Puhuu tulevaisuudesta ja kuinka he yhdessä. Toivon että Miina ei halua erota.
Voi voi kirjoitti:
Olisi kiva tietää mikä mielipide Rosan kavereilla on siitä ja mitä sen exät on saaneet kestää. Epäilen, että Rosalla ei kyllä kovin pitkäkestoisia suhteita on ollut koskaan. Tai sit on oltava aika kova luonne, jos moista on jaksanut 🤯
Suhde syntyy vuorovaikutuksessa ja toisen persoona ja oleminen vaikuttaa toisen käytökseen. Tuskin Rosa on jämäkämmän kunnon miehen seurassa tuollainen riivinrauta, Eetu saanee lussutuksellaan hermot kireälle ja huonon käytöksen esiin?
Vierailija kirjoitti:
Joo mut Heikki on ihan rakastunut Miinaan.
Puhuu tulevaisuudesta ja kuinka he yhdessä. Toivon että Miina ei halua erota.
Mun mielestä se tekee Heikistä vielä pelottavamman. Rakastuneen ihmisen pitäisi kohdella toista hyvin eikä hyvin huonosti.
Sarjassamme Rosa kilpailee ja stressaa. Mikä tämän ohjelman aihe olikaan? Rosan mielestä pelkästään minäminäminä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Heikin arvostelun tarve kumpuaa? En näe sille mitään todellista syytä tai tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Miinalla on juuri itselleen ja vartalolleen sopivia siistejä vaatteita.
En pysty ymmärtämään mitä ihmettä Heikki voi vielä vaatia.
Ihan selvästi Heikin perus mielenlaatu. Nokkiminen ja piikittely on totuttua hupia ja huumoria pienellä sadistisella tyydytyksellä. En usko, että Miina tai kukaan on koskaan tarpeeksi hyvä Heikille.
Sini on kyllä hassu pyllerö :D
miten joku kehtaa arvostella toisen vaatteita noin? heikkikin itse veti häänsä ihan liian pienessä takissa, ei paljon varaa arvostella. en katselisi päivääkään miestä joka nalkuttaisi jostain käsilaukun väristä.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kirjoitti:
Olisi kiva tietää mikä mielipide Rosan kavereilla on siitä ja mitä sen exät on saaneet kestää. Epäilen, että Rosalla ei kyllä kovin pitkäkestoisia suhteita on ollut koskaan. Tai sit on oltava aika kova luonne, jos moista on jaksanut 🤯
Suhde syntyy vuorovaikutuksessa ja toisen persoona ja oleminen vaikuttaa toisen käytökseen. Tuskin Rosa on jämäkämmän kunnon miehen seurassa tuollainen riivinrauta, Eetu saanee lussutuksellaan hermot kireälle ja huonon käytöksen esiin?
Rosa takertuu mitättömiin asioihin. Yksi esimerkki on tuo siivoaminen. Olisi ottanut vaan ihan rennosti Eetun kotona. Laitetaanpa Miina Rosan paikalle Eetun asunnossa. Ei mitään ongelmia, rentoa olemista, ruoanlaittoa jne. luulisin. Pitää ottaa myös huomioon, että Rosa tietää, että tilanteita kuvataan. On aika inhottavaa arvostella kumppania ja tämän kotia, siis hyvin henkilökohtaista reviiriä kameroille. Koko Suomi katselee. Mutta Rosa ei selvästikään oikein tajua mitä tekee ja mitä hänen sanomisensa vaikuttavat.
Ja kun Eetu oli jonkin aikaa tietokoneella, niin jo olisi pitänyt Rosan ulos päästä. Kaikki Rosan mukaan tai muuten alkaa mökötys. Siis ärsyttävä asenne.
Vierailija kirjoitti:
Rosalla on tänään ilmeisesti vapaailta kun on tämänlaatuista eetunlyttäystä menossa monella sivulla.
Minä olen kyllä tänään vähän täällä lynkannyt eetua kun en käsitä miten voi olla että hänenlainen mies tuntuu olevan niin monen unelmamies ! Enkä ole Rosa ! !! En todella !
Vierailija kirjoitti:
Rosa ois tarvinnu miehekseen jonku univormumiehen: poliisi, palomies, sotilas.. Ei mitään joojoo tarkastajaa
Miksi Rosa ansaitsis toisenlaisen miehen jos on itse hankala ihminen?
Ei ole Eetun tai hänen ammattinsa vika jos toinen ei osaa käyttäytyä.
Miina on ihana ja älykäs nainen.
Voi jehna, ei tuosta Heikistä ota selvää. Katselee Miinaa niin kauniisti ja rakastavasti ja sitten kuitenkin yrittää typerästi kontrolloida noita asuasioita. 😑
En kyllä ymmärrä Heikin juttuja: minusta Miina pukeutuu hyvin. Kun ei Heikki nyt pilaisi liittoaan tolla arvostelulla!
Vierailija kirjoitti:
miten joku kehtaa arvostella toisen vaatteita noin? heikkikin itse veti häänsä ihan liian pienessä takissa, ei paljon varaa arvostella. en katselisi päivääkään miestä joka nalkuttaisi jostain käsilaukun väristä.
Ja se Heikin ryhti! Olisinpa näkemässä kun hän katsoo itseään telkkarista ja tajuaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosalla on tänään ilmeisesti vapaailta kun on tämänlaatuista eetunlyttäystä menossa monella sivulla.
Minä olen kyllä tänään vähän täällä lynkannyt eetua kun en käsitä miten voi olla että hänenlainen mies tuntuu olevan niin monen unelmamies ! Enkä ole Rosa ! !! En todella !
Höpöhöpö, olet sinä. Lopeta heti.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa se vanhempana harmittaa, kun on täysin turhaan hankkinut itselleen eronnut-statuksen vain yhden ohjelman vuoksi.
Mitä harmittavaa siinä on. Se on elämää, ei sen kummempaa. Kannattaa olla rohkea, muuten ei elämästä jää mitään mieleen.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä Heikin juttuja: minusta Miina pukeutuu hyvin. Kun ei Heikki nyt pilaisi liittoaan tolla arvostelulla!
Ilmeisesti arvostelee kaikkia muitakin. Miina huomautti asiasta ohimennen viimeisimmässä jaksossa.
Kokomustaako Heikille pitää olla? Sinisen erisävyt ei kelpaa kokonaisuudessa.
Eikös narsistit arvostele ja kontrolloi puolisonsa pukeutumista, elämää ym?