Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Olisin minäkin ihmetellyt, jos talosta ei löydy lattianpesuainetta. Minusta se oli täysin normaali reaktio. Mutta se pyöräilyepisodi oli erikoinen, kun otti niin nokkinsa ihan pienestä, eikä vielä illallakaan ollut päässyt yli siitä ja koko päivä oli sen takia pilalla.
Muutenkin ihan tosi vähän noilla pareilla on mitään lämpimiä tunteita, ihan tavallista olemista vain jaksosta toiseen. Onko mennyt osallistujavalinnoissa vähän pieleen...
Rosa on perusnegatiivinen, se lienee hänen suurin ongelmansa. Lisäksi on kauhean epäempaattinen mikä aiheuttaa vaikeuksia ihmissuhteissa, kun ei tajua miltä omat sanansa kuulostavat muiden korviin.
Esim. toi siivoamisjuttu (ensinnäkin jotenkin ihan pimeää haluta kuurata toisen, vielä uuden tuttavuuden, asunto??), miksei voinut vain sanoa, että meni hyvin ja on tyytyväinen lopputulokseen, vaan alkaa jankata pesuaineesta (asian olisi voinut sanoa esim. "en saanut keittiöstä x kunnolla puhtaaksi koska se vaatisi pesuainetta" ilman saarnaa) ja sitten vielä "onneksi ei ole minun keittiöni!".
Eetu-parka kiusaantuneena koittaa puolustautua.
Rosasta puuttuu kaikenlainen hienotunteisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuonut tämäkään jakso mulle hyvää mieltä. Eetun kämppähän oli ihan normi poikamiesboksi. Eikä edes pahasti epäjärjestyksessä. Pahempi läävähän Heikillä on.
Oliskohan viimeisessä jaksossa se kun Eetu sitten tuumaa suorat sanat vai haaveilenkohan vaan turhasta.
Normipoikamiesboxi jossa asuu sisko? ... ja taasen, ei se kämppä nyt niin haittaa, mut olipaha taas lammasmaista käytöstä lussueetulta.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa se vanhempana harmittaa, kun on täysin turhaan hankkinut itselleen eronnut-statuksen vain yhden ohjelman vuoksi.
Mulle avioliitto on pyhä, en suostuisi tuollaiseen. 5 vuotta yhdessä ja vasta sitten naimisiin. Nyt 23 vuotta oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitin kultapoika
Opiskellut suht nuorena AMK-tutkinnon ja saanut koulutustaan vastaavaa työtä. Käyttäytyy kohteliaasti ja huomioiden, teki terapeutin luonakin hienoja havaintoja suhteestaan.
Ja tuomio on, että saamaton nössö.
Kyllä minä tämän naisten näkökulman vallan hyvin ymmärrän, mutta se nyt vain kuitenkin on niin, että se, kuka Eetun puolisokseen saa, saa myös miehen, joka ei juopottele, hakkaa, käyttäydy itsekkäästi ja joka pystyy huolehtimaan perheen raha-asioista.
Senhän näkeekin helposti telkkarista muutaman jakson aikana että kuka ei juopottele, hakkaa, käyttäydy itsekkäästi ja kenellä on raha-asiat kunnossa.
Olen todella väsynyt tuohon Miinan kivakiva-asenteeseen. Tuollaisen kanssa kun joutuisi asumaan niin kaikki energiat katoaisivat.
Siis ei helvetti, Eetu KEHUU Rosaa ("jalkasi olivat aluksi tönköt mutta ihan selvästi näkyi ero radan loppupäässä että aloit pumppaamaan hienosti" tjsp.) ja muija vetää kilarit ja sitten suuttuu vielä lisää kun Eetu ei tajua että Rosaa vituttaa????
Olen sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Miina on naisellinen, en oikein ymmärrä Heikkiä, hänellähän on mekkoja, kireitä toppeja ja hänellä on hyvä kroppa.
Veikkaan, että Heikki ei pidä Miinassa naisellisena hänen luonnettaan. Hän kuvaa Miinaa uusimmassa jaksossa "Pikku Myyksi". Ehkä hänellä on joku käsitys, että ollakseen naisellinen, naisen tulee olla jotenkin hillitympi.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella väsynyt tuohon Miinan kivakiva-asenteeseen. Tuollaisen kanssa kun joutuisi asumaan niin kaikki energiat katoaisivat.
Pakkohan hänen jotenkin on suojata itsensä. Millainen Heikki on vihaisena, jos hyväntuulisenakin lyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuonut tämäkään jakso mulle hyvää mieltä. Eetun kämppähän oli ihan normi poikamiesboksi. Eikä edes pahasti epäjärjestyksessä. Pahempi läävähän Heikillä on.
Oliskohan viimeisessä jaksossa se kun Eetu sitten tuumaa suorat sanat vai haaveilenkohan vaan turhasta.
Normipoikamiesboxi jossa asuu sisko? ... ja taasen, ei se kämppä nyt niin haittaa, mut olipaha taas lammasmaista käytöstä lussueetulta.
Rosako se siinä kirjottelee? Akuutissa hiljaista nyt? : )
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä asuisin mielummin rennon Miinan kuin Roosan kanssa :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Miina on naisellinen, en oikein ymmärrä Heikkiä, hänellähän on mekkoja, kireitä toppeja ja hänellä on hyvä kroppa.
Veikkaan, että Heikki ei pidä Miinassa naisellisena hänen luonnettaan. Hän kuvaa Miinaa uusimmassa jaksossa "Pikku Myyksi". Ehkä hänellä on joku käsitys, että ollakseen naisellinen, naisen tulee olla jotenkin hillitympi.
Taisi haluta itselleen eteerisen Jenni Vartiaisen. Kokee varmaan suomen tyylikkäimpänä miehenä ansaitsevansa hänet.
Mistä Heikin arvostelun tarve kumpuaa? En näe sille mitään todellista syytä tai tarvetta.
Mun mielestä Miinalla on juuri itselleen ja vartalolleen sopivia siistejä vaatteita.
En pysty ymmärtämään mitä ihmettä Heikki voi vielä vaatia.
Rosan ja Heikin olis pitänyt olla pari. Ansaitsisivat toisensa ja toistensa kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei helvetti, Eetu KEHUU Rosaa ("jalkasi olivat aluksi tönköt mutta ihan selvästi näkyi ero radan loppupäässä että aloit pumppaamaan hienosti" tjsp.) ja muija vetää kilarit ja sitten suuttuu vielä lisää kun Eetu ei tajua että Rosaa vituttaa????
Olen sanaton.
Jotenkin alkaa tulla tunne, että Rosalla on tarve arvostella asiasta kun asiasta Eetua, vaikka ei ole edes syytä. Tosiaan, sanattomaksi vetää! 🤔
Siivouksesta piti varsinaisen luennon ja kuitenkin selitti loppuun: ”tai siis ei se haittaa sillai, mut kuitenkin sillai ja tälläi ja rasvaa ja plaa plaa” -joten menikö jakeluun, että mä katsos tiedän ja oon vaan niin hyvä- 🤨
Rosalla on jatkuva pätemisen tarve ja haluaa pönkittää omaa egoaan vailla mitään pohjaa, kunhan vaan saa oman paremmuuden loistamaan ja kuten aikaisemmin täällä todettu, että sitä pitäisi vaan kehua ja taivas jos toinen erehtyy antamaan negaa niin tulos on sama kun BMX-pyöräilyssä.
Rosa on todella itserakas persoona ja tarkoitus on vaan loistaa valoissa. Tiedä sit johtuuko lapsuudesta, kasvatuksesta vai mistä, mut mä äitinä häpeisin tyttären käytöstä ja vielä julkisuudessa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Rosa on perusnegatiivinen, se lienee hänen suurin ongelmansa. Lisäksi on kauhean epäempaattinen mikä aiheuttaa vaikeuksia ihmissuhteissa, kun ei tajua miltä omat sanansa kuulostavat muiden korviin.
Esim. toi siivoamisjuttu (ensinnäkin jotenkin ihan pimeää haluta kuurata toisen, vielä uuden tuttavuuden, asunto??), miksei voinut vain sanoa, että meni hyvin ja on tyytyväinen lopputulokseen, vaan alkaa jankata pesuaineesta (asian olisi voinut sanoa esim. "en saanut keittiöstä x kunnolla puhtaaksi koska se vaatisi pesuainetta" ilman saarnaa) ja sitten vielä "onneksi ei ole minun keittiöni!".
Eetu-parka kiusaantuneena koittaa puolustautua.
Rosasta puuttuu kaikenlainen hienotunteisuus.
Kuka tahansa voisi kyllä sanoa, että pesuaineella lattia tulee helpommin puhtaaksi. Mikä siinä nyt muka oli niin hirveää? Yleensä kaikilla on edes joku tökötti, jolla voi lattioita pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin säälittää Eetu. Se oli melkein itku silmässä, kun Rosa valitti lattiasta. Tosi kurjaa olla koko ajan yksipuolisen lyttäyksen kohteena. Dyö kyllä itsetunnon kokonaan, jos jatkuu. Tuo pari varmasti eroaa. Muilla voisi onnistua. Toivon. Rosa saa tästä kyllä melkoisen hirviön maineen. Eiköhän häntä yhtään hävetä jälkikäteen? Vielä sairaanhoitaja ammatiltaan. Eetu niin sinnikkäästi jaksaa kuitenkin yrittää miellyttää häntä.
Haluisitko sinä tuollaisen miehen joka itkua nieliskelisi kun opastaa alkeellisissa kotitöissä? Kukapa meistä naisista ei olisi tarvinnut miehiään neuvoa, jos kotona ei ole oppi tarttunut ?
Varsinkin kun on tiennyt että rosa tulossa viikoksi Espooseen vuorostaan niin siivoomatta ja kamat hujanhajan. Minusta rosa yritti kertoa nätisti, mutta kun huomasi että meni tunteisiin koetti vielä selitellä. Sittenhän vielä itse tuumi, että pitäisi varmaan omaa kommunikaatiota miettiä.
Mutta itse olisin ollut todella harmissani, ettei yhtään ole nähnyt vaivaa itse, ja siivoillut ennakkoon.
Varmasti huomannut kuukauden aikana Rosalla ollessa, että tykkään siisteydestä. Tämkin on sitä toisen huomioimista .
Jaha, Rosa itse käynyt kirjoittelemassa :D
Olisi kiva tietää mikä mielipide Rosan kavereilla on siitä ja mitä sen exät on saaneet kestää. Epäilen, että Rosalla ei kyllä kovin pitkäkestoisia suhteita on ollut koskaan. Tai sit on oltava aika kova luonne, jos moista on jaksanut 🤯
Heikki ukkeli on ihastuttava ja hauskakin.
t. Jussi