Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen jakso, jossa näkyy, että Heikkiä ärsyttää Miinan teinimäisyys. Tavallaan Miinan kakaramaisuus suhteessa heikin aikuismaisuuteen on viehättävää, mutta saa nähdä, kuinka kauan Heikki sitä jaksaa.
Minä en tuollaista tekopirteää ja ylivaloisaa asennetta jaksaisi kovin kauaa katsella. Tulisi ahdistunut olo, kun tuntuisi, että kaikki tila imetään ympärillä tuolla läsnäololla.
Tuo on Miinalta jo vähän sosiaalisesti kömpelöä ja epäempaattista käytöstä. Pitäisi nähdä, että Heikki tarvitsee enemmän tilaa ja kunnioittaa Heikin tarpeita.
Näin miehen näkökulmasta Miinan päällekäyvyys on hyvin häiritsevää.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuollaista tekopirteää ja ylivaloisaa asennetta jaksaisi kovin kauaa katsella.
Miina on tyyppiesimerkki ekstrovertistä. Aivan hirveästi, siis aivan ylitsepursuavasti, on sitä sellaista kivakiva voi kun ihanaa -asennetta, mutta siinä hötäkässä sitten unohtuu empatia ja asioiden hahmottaminen toisen ihmisen näkökulmasta.
Se on ekstroverteille ominaista sosiaalisten taitojen puuttumista, koska se oma pursuavuus peittää kuuntelemisen ja kohtaamisen ja maltin antaa asioiden kehittyä ja hahmottua.
Minuakin rupeaa hermostuttamaan tuo Miinan poukkoilu. Rauhoita hyvä nainen, rauhoita!
Onpa omituista. Hyvin ymmärtäväinenhän Miina on. Ja Heikki tykkää pirteydestä ihan selkeesti :) varmasti Miina osaa antaa tilaakin toiselle kun tarviaa ja luulen et tarttee sitä itsekin.
Onkohan tässä nyt tekeillä "Millat" Rosan ja Eetun kanssa vai oikeasti menossa metsään. Millan kohdalla nähtiin hieno kasvutarina (dunderin sanoin, tvssä se ei kylläkään näkynyt katsojalle) Milla oli negatiivinen ja valitti Kimmolle koko ajan. Sitten viimeisessä jaksossa "paljastuikin" kuinka ihana Kimmo on ja ei voisi kuvitellakaan elämää ilman tätä. Onko tässä samanlainen vedätys menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuollaista tekopirteää ja ylivaloisaa asennetta jaksaisi kovin kauaa katsella.
Miina on tyyppiesimerkki ekstrovertistä. Aivan hirveästi, siis aivan ylitsepursuavasti, on sitä sellaista kivakiva voi kun ihanaa -asennetta, mutta siinä hötäkässä sitten unohtuu empatia ja asioiden hahmottaminen toisen ihmisen näkökulmasta.
Se on ekstroverteille ominaista sosiaalisten taitojen puuttumista, koska se oma pursuavuus peittää kuuntelemisen ja kohtaamisen ja maltin antaa asioiden kehittyä ja hahmottua.
Minuakin rupeaa hermostuttamaan tuo Miinan poukkoilu. Rauhoita hyvä nainen, rauhoita!
Leikkaus, leikkaus, leikkaus.
Se kohtaus jossa Miina lauloi autossa oli leikattu sellaiseksi tarkoituksella, koska Heikki näytti siinä siltä ettei juuri nyt jaksa hassutella. On ihan normaalia, että joskus yhdessä ollessa tulee tilanteita, joissa toinen olisi mielellään hiljaa ja toisella taas olisi vauhti päällä.
Tuo kohtaus ei kuitenkaan kerro oikein mitään heidän suhteestaan. Päinvastoin, Miinahan sanoi että tykkää Heikin rauhallisuudesta. Sitä paitsi Miina ei edes tähän nähdyn perusteella ole mikään äänekäs kohkaaja, vaan ihan rauhallinen tyyppi itsekin.
Omasta mielestäni kaikista rasittavin hahmo on Sini, sillä hänen pitää vääntää sitä äänekästä naurua väkisin joka juttuun. Sellaisiinkin missä sitä ei todellakaan tarvittaisi. Mutta hyvä että Vesalle maistuu, itse en jaksaisi Siniä kuin max. 3 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tässä nyt tekeillä "Millat" Rosan ja Eetun kanssa vai oikeasti menossa metsään. Millan kohdalla nähtiin hieno kasvutarina (dunderin sanoin, tvssä se ei kylläkään näkynyt katsojalle) Milla oli negatiivinen ja valitti Kimmolle koko ajan. Sitten viimeisessä jaksossa "paljastuikin" kuinka ihana Kimmo on ja ei voisi kuvitellakaan elämää ilman tätä. Onko tässä samanlainen vedätys menossa?
Tuo leikkauksilla pelleily on kyllä rasittavaa, vai draaman kaarta pitää rakentaa. Mitä tarkoitusta palvelee että läpi ohjelman esitetään valheellista kuvaa parista ja loppuratkaisussa "katsoja yllätetään". Mieluummin katsoisin rehellistä kuvaa ja kehitystä parin kanssakäymisestä, jos menee huonosti niin menee ja jos hyvin niin ei sitä ole tarvetta leikellä piiloon.
Aika mielenkiintoista että tässä ketjussa sanotaan että miehen pitää olla perheen pää mutta tuossa vähän ylempänä keskustellaan siitä että suhteen pitää olla myös tasa-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoista että tässä ketjussa sanotaan että miehen pitää olla perheen pää mutta tuossa vähän ylempänä keskustellaan siitä että suhteen pitää olla myös tasa-arvoinen.
Täällä keskustelee monta ihmistä, joilla monia eri mielipiteitä. Se että Maija on sitä mieltä et miehen oltava perheenpää, ei tarkoita et Terttu ois samaa mieltä.
Täh, kenen täällä kirjoittavan mielestä miehen pitää olla perheen pää? Lol. No, ei minusta ainakaan. Vai Eetuako tässä tarkoitat? Eetu on pehmo ja sellaisenaan ei vetoa minuun, mutta ei se sitä tarkoita missään nimessä, että haluan miehen päättävän perheen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jakson ja tuli samat tunnelmat tänne päin, siis siitä että ehkei kuitenkaan metsään olla menossa. He näyttiväyt näytti nyt tosi kivoilta ja rennoilta yhdessä.
En kyllä tykännyt yhtään näistä aiemmista jaksoista kun ne oli leikattu näyttämään Rosa ihan kamalana ja nyt tämän jakson nähtyäni olen kääntänyt kelkkani aivan täysin. Hurjan jännää draaman kaarta kehitelty tähän, ei iäkäs sinkkutäti tämmöistä kestä.
*pitää peukkui nää on mun suosikkipari alusta asti, vaikka aiemmin kritisoinkin Rosaa kiukuttelusta *
Tässä jaksossa Sini ja Vesa ei oikeen vakuuttanut :( Ne ei esim. ollenkaan koske toisiaan. Tai Vesa koskee, mutta Sini ei. Tuli vähän huonot fiilarit tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat olleet Eetun edelliset naisystävät ? Mielestäni Eetussa ei ole mitään vikaa !
Eetu vaikuttaa kiltiltä ja sympaattiselta kaverilta, mutta kyllähän hänessä tietty nössöys ja nyhveryys näkyy ihan ulospäin. Sellainen jatkuva typertynyt hymy vielä lapsenpyöreillä kasvoilla saattaa olla turn off joillekin naisille. Lisäksi jos on liian joustava ja jatkuvasti kaikkeen sopeutuva, se on huono juttu.
Mä luulen, että Eetu olisi vähemmän ”nyhverö” toisenlaisen naisen kanssa. Varsinkin tuollaisessa tilanteessa, jossa on juuri menty naimisiin ja PITÄISI olla onnellinen, niin jo valmiiksi konflikteja välttelevä tyyppi saattaa muuttua ihan kynnysmatoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko sinä Jumala sitä, että ihmiset joilla on koko ajan ajatuksia mielessä eivät voi kontrolloida tekojaan tunteiden hetkellä, ihmiset jotka ajattelevat koko ajan heillä on jokin hyvä/paha persoona käynnissä niinkuin tietokoneen käyttöjärjestelmä. Miksi annat tälläisten ihmisten määrätä "heikompien" ihmisten elämää, jotka pysähtyvät välillä miettimään maailmaa, ja tajuavat paljon kokonaisuuksia koko elämästä, eivätkä tavoittele omia etujaan ja täydellisyyttään kuin tietokone ohjelmat. Voisitko Jumala nämä joka hetkellä ajattelevat ihmiset laittaa hel**ttiin heidän kuolemansa jälkeen, koska he haluavat vain pahaa toisilleen, varsinkin "heikoimilleen" -eli valaistuneille jotka ymmärtävät kuinka väärin on tuottaa pahuutta toisilleen tällaisessa maailmassa.
Kiitos Jeesus.
Eikö sen toivominen, että jotkut joutuisivat hel**ttiin, ole pahan tahtomista toisille. Jumala on rakkaus.
Eetu on aina ollut nyhverö. Vaikka itse olisin tehnyt jotain väärään eetu oli se joka pyysi anteeksi. Ja tiedän kokemuksesta. Olen asunut Eetun kanssa kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jakson ja tuli samat tunnelmat tänne päin, siis siitä että ehkei kuitenkaan metsään olla menossa. He näyttiväyt näytti nyt tosi kivoilta ja rennoilta yhdessä.
En kyllä tykännyt yhtään näistä aiemmista jaksoista kun ne oli leikattu näyttämään Rosa ihan kamalana ja nyt tämän jakson nähtyäni olen kääntänyt kelkkani aivan täysin. Hurjan jännää draaman kaarta kehitelty tähän, ei iäkäs sinkkutäti tämmöistä kestä.
*pitää peukkui nää on mun suosikkipari alusta asti, vaikka aiemmin kritisoinkin Rosaa kiukuttelusta *
No mä kyllä näin ihan päinvastaista! Rosaa ei kiinnosta ja se aiheuttaa välinpitämättömyyttä, Eetukin vaikuttaa luovuttaneen. En nähnyt jaksossa yhtään toivoa paremmasta.
Uusimmassa jaksossa Sini on paljon tiukoissa urheiluvaatteissa ja tulee todellakin Muumi mieleen niinku joku täällä joskus sanoi 🙈
On lyhyt ja kaikki massa lantiolla. Mut hyvä että elää terveellisesti, eihän vartalon mallilleen mitään voi!
Voi Jeesus miten järkyttävät varpaankynnet Heikillä... Onkohan masennus taustalla käkkimässä kun opiskelut venyy, kynnet kasvaa ja vaimoakaan ei voi päästää kämppään ennen pikasiivousta? Vai onko vaan laiskuutta?
Yhtä välinpitämätön oli Rosa ja minäminä-touhu jatkui. Ei tule saamaan paljoa treffikutsuja tämän ohjelman jälkeen