Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Heikki tosiaan viittasi siihen, et tissit pursuaa topista. Hänen taustansa jehovissa (ja nykyinenkin hihhuluus?) huomioon ottaen, en ymmärrä, miten tuo voisi toimia? Selkeesti hänen naisensa ei saisi kulkea moisissa vaatteissa itseään paljastelemassa, eikä missään riennoissakaan, siellä flirttailemassa toisille miehille.. vai mitä muutakaan hän vihjaili sillä, että miehensä tulisi pitää mielessä. Mun mies ei ikinä koskaan ole sanonut mulle noin. Kiitinkin häntä siitä <3 kauniiksi kehuu, kun lähden ulos/juhliin/töihin. Ja sisälleni tulee lämmin olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän tosikkoja ja huumorintajuttomia muutamat kommentoijat, jotka näkevät Heikin ja Miinan yhdessäolemisessa henkistä väkivaltaa, narsismia, aspergeria, toisen latistamista jne. Ootte ihan järkyttävän pihalla ja erittäin surkeita ihmistuntijoita.
Kun nyt on varmaan niin, että nämä jotka asiasta kirjoittavat ja ovat asian huomioineet ovat juuri niitä, joilla on ennestään paljonkin
ihmistuntemusta ja ehkä myös kokemusta vastaavista miehistä.
Minulla on erittäin tarkka korva kaikenlaisille toisen arvostelemiselle, muka huumorin varjolla tapahtuvalle kontrolille le ja vastaavalle.
Kaikkein kamalin on tyyppi, joka töksäyttää ja kun toinen huomauttaa tai loukkaantuu niin kuittaa juuri, että minähän vain vitsailin/laskin leikkiä.
Sen vitsailun varjolla voi sanoa miltei mitä tahansa ja saada toisen näyttämään tosikolla tai tyhmältä.
Vetää tavallaan maton toisen alta.Parisuhteeseen ei kuulu se, että toisen täytyy koko ajan kuulostella tai miettiä onko joku juttu nyt vitsi vai onko oikeutettua siitä loukkaantua.
Se johtaa tosi helposti juuri munankuorilla kävelemisen.
Varsinkin jos toinen on kiltti, sopeutuva ja kohtelias.Minua ihan kylmää kun moni täällä puolustelee tai vähättelee.
Omat ikävät elämänkokemukset myös voivat vääristää nykyhetken tulkitsemista. Kannattaa pitää mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy Eetua. Rosa seurassa mun olisi paha olla, ei sen kanssa suhde onnistu. Ärsyyntyy todella helposti.
Ilkeä vaikka ei sano mitään ja Eetun täytyy kestää.
Ottaisin hatkat jos olisin Eetu.
Näitä Rosan äsrsyyntynyt ja kypsyyntynyt ilmeitä tulossa lisää.
C-more.Rosa ärsyyntyy kun Eetu on liian kiltti ja nössö.
Niinkuin onkin.
Siellä kaupassakin kiukuttelevan Rosan kanssa Eetun olisi pitänyt kävellä kylmän viileästi omille teilleen.
Jotkut vaan ei muuten usko.
Mutta kuka haluaa olla sellaisessa parisuhteessa, jossa on pakko kouluttaa toista häipymällä, kun tämä ei muuten usko, että kiukkuilu seis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää ihmetellä, miksi esimerkiksi henkisen väkivallan uhrit pysyvät vaiti tai keksivät selityksiä tyyliin "ei se sillä oikeasti mitään tarkoittanut, se on sellainen.." jne. Ihan satavarmasti Miinaa on vituttanut nuo Heikin töksäytykset, eikä kyse ole mistään akateemisesta huumorista tai esileikistä, vaan moukkamaisesta käytöksestä, jota Miina ei ansaitse. Miinan tasainen luonne siedättää noita juttuja tilanteessa, mutta ne jäävät varmasti sinne pohjalle mietityttämään.
Miksi jäisi mietityttämään pohjalle? Ei saa antaa jäädä pohjalle, vaan pitää puhua heti, viimeistään kun kamerat on lähteneet nukkumaan. Miten vaikea tämä on ymmärtää?
En ymmärrä kun täällä sekoitetaan asioita. Tottakai noista vitseistä voi ottaa itseensä, vaikka toisaalta naurattaisikin. Mutta siitä sitten seuraa toimia, jotta toinen ei enää uudestaan töksäyttelisi. Mikä tässä on vaikeaa?
Täällä on käsittääkseni kritisoitu sitä tapaa, millä Heikin vitsit/töksäytykset käännetään automaattisesti joksikin poikkeuksellisen älykkään ihmisen älynväläyksiksi, jotkä Miina sitten toisena akateemisena heti bonjaa. Ihminen se on Miinakin, vaikka pitää hymynaamaa yllä. Ulkonäköön kohdistuvat negatiiviset asiat loukkaavat aina, oli sitten mikä status tai äo tahansa.
Mun mielestä on kaksi erillistä asiaa. Heikin ja Miinan väliset sanailua ja erikseen muutama Heikin huono kommentti, esimerkiksi sukkahousut ja farkkutakki. En minä ainakaan niitä niputa yhteen.
Korppukuningatar kirjoitti:
Heikkihän on ihan selvä assi! Assit töksäyttelee ja heidän huumori on juuri tuollaista.
Ehei. Heikki on ujo ja epävarma ja heittää siksi asioita puoliksi vitsillä, että voi pakitella tavoitelleensa huumoria, jos huomaa, että toinen pahastuukin sanotusta.
Veikkaan, että Heikkiä on oikeasti vähän huolestuttanut, että pistääkö Miina niukkaa vaatetusta ylle, koska toisten miesten katseet hivelevät, ja olisiko hänelle liikaakin vientiä tyttöjen illassa. Huoli purkautuu sitten tuolla lailla tönkösti, kun ei kehtaa suoraan sanoa, että oletko nyt oikeasti niin kiinnostunut minusta, että tuolla laittautumisella ei ole mitään sitä uhkaavaa tarkoitusta.
Nuo Heikin jatkuvat mustasukkaissävyiset läpät ja vihjaukset Miinan seksuaalisuuteen johtuvat mielestäni juuri tuosta uskonnollisesta kasvuympäristöstä. Kun naisen seksuaalisuus on ollut tabu koko lapsuuden ja nuoruuden, jättää se varmasti jälkensä vaikka miten aikuisena tiedostaisi asian. Ettei Heikillä vaan nyt ole siellä pohjalla joku dilemma tyyliin madonna/portto? Siksi homma liukuu koko ajan noihin pelkoihin muista miehistä ja toppien koon ihmettelyihin.
Nää kaikkea kritisoivat ja kaiken tietävät mammelit on varmaan itekki hirveitä pirttihirmuja äkkiväärine näkemyksineen. Kuvittelevat vaan muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy Eetua. Rosa seurassa mun olisi paha olla, ei sen kanssa suhde onnistu. Ärsyyntyy todella helposti.
Ilkeä vaikka ei sano mitään ja Eetun täytyy kestää.
Ottaisin hatkat jos olisin Eetu.
Näitä Rosan äsrsyyntynyt ja kypsyyntynyt ilmeitä tulossa lisää.
C-more.Rosa ärsyyntyy kun Eetu on liian kiltti ja nössö.
Niinkuin onkin.
Siellä kaupassakin kiukuttelevan Rosan kanssa Eetun olisi pitänyt kävellä kylmän viileästi omille teilleen.
Eetusta eksyttäjä?
Minulla on nyt päässäni suuri ristiriita käsittää sitä, että ennen ohjelmaa Miinaa mainostettiin feministiksi. No, johtuu siitä, että feminismi herättää tietynlaisen kuvan naisesta, ihan ok, siis.
Nyt Miina sitten kokkailee miehelle ruokaa kun tulee mies tulee kotiin ja leipoo kakkusia kera lippulappujen. Ei siinäkään mitään pahaa, mutta kuinka monet kerrat täällä on melkein raivottu, että ei naisen tarvitse miehelle ruokaa valmiiksi laittaa eikä passata luvulla 2000 jne.
Myös Heikin jutut ohittaa naureskelemalla tai ottaa ne huumorihmisellä sanottuna, niinkuin moni muukin nainen täällä. Että ihan ok on naista hiukan ojentaa ja arvostella, heh heh.
Itse olen jo vanhempi nainen ja luullut olevani fossiili, mutta toisinaan taitaa olla.
Minä jo älähtäisin Miinana monelle asialle, mutta täällä sanotaankin, että eipä mitään, ihan mukavaahan heillä näyttää olevan. Ja mukavan leppoisaa huumoria Heikki heittää, tosi lupsakka huumorimies ja luonteva heppu, no niin kait sitten.
Ei kai minun kaikea nykyään tarvitsekaan enää ymmärtää.
Minä luulen, että Heikki on tajunnut, että hänen tuore vaimo on miesten mielestä aikamoinen catch. Ja sitten jonkun oman epävarmuutensa vuoksi pelkää, että ei riitä vaimolleen vaan voisi menettää vaimon jollekin toiselle (paremman näköiselle, rikkaammalle, gigolommalle tms) miehelle. Ja siksi tuntee mustasukkaisuutta. Ja koska hänellä ei ehkä ole laajaa kokemusta useista pitkistä parisuhteista, niin töksäyttelee sekasaunakommentteja eli ei ehkä osaa kypsästi ottaa puheeksi sitä, että tunnen epävarmuutta siitä, että muut miehet haluavat sinua ja en tiedä miten sinä heihin suhtaudut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt päässäni suuri ristiriita käsittää sitä, että ennen ohjelmaa Miinaa mainostettiin feministiksi. No, johtuu siitä, että feminismi herättää tietynlaisen kuvan naisesta, ihan ok, siis.
Nyt Miina sitten kokkailee miehelle ruokaa kun tulee mies tulee kotiin ja leipoo kakkusia kera lippulappujen. Ei siinäkään mitään pahaa, mutta kuinka monet kerrat täällä on melkein raivottu, että ei naisen tarvitse miehelle ruokaa valmiiksi laittaa eikä passata luvulla 2000 jne.
Myös Heikin jutut ohittaa naureskelemalla tai ottaa ne huumorihmisellä sanottuna, niinkuin moni muukin nainen täällä. Että ihan ok on naista hiukan ojentaa ja arvostella, heh heh.
Olen ihmetellyt täysin samaa! Että hei haloo, herätä nyt nainen sisäinen feministisi. Ei tuossa kokkailussa sinällään mitään, mutta muutama muu juttu on aiheuttanut tunteen, että ei tässä nyt ihan hc-feministejä olla kuitenkaan. Oma valinta sekin, mutta ohjelma antanut kuvan, että mikään oman elämänsä feministi hän ei taida pahemmin olla.
Vierailija kirjoitti:
Spoileri, mutta kutosessa Heikki vitsailee, että Miina on raskaana eli ainakin joku pari on täyttänyt aviolliset velvollisuutensa 😂
Ei, kyllä tuossa on kyse saunailtaa koskevista epäilyksistä!
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että Heikki on tajunnut, että hänen tuore vaimo on miesten mielestä aikamoinen catch. Ja sitten jonkun oman epävarmuutensa vuoksi pelkää, että ei riitä vaimolleen vaan voisi menettää vaimon jollekin toiselle (paremman näköiselle, rikkaammalle, gigolommalle tms) miehelle. Ja siksi tuntee mustasukkaisuutta. Ja koska hänellä ei ehkä ole laajaa kokemusta useista pitkistä parisuhteista, niin töksäyttelee sekasaunakommentteja eli ei ehkä osaa kypsästi ottaa puheeksi sitä, että tunnen epävarmuutta siitä, että muut miehet haluavat sinua ja en tiedä miten sinä heihin suhtaudut.
Näin olen itsekin päätellyt. Tämä asetelma ei pitkällä tähtäimellä ole hyvä, koska tavallaan suhde on koko ajan epäbalanssissa. En usko hetkeäkään, että Miina ajattelisi olevansa toista vetävämpi/parempi, mutta Heikki tätä asiaa varmaan päässään vatvoo ja ajan mittaan se käy raskaaksi Miinallekin. Olen itse todistanut vierestä suhdetta, jossa mies oli samalla tavalla jotenkin alemmuuskompleksinen ja mustasukkainen, vaikka tyttöystävä yritti kaikkensa ettei mies niin ajattelisi. Totta oli, että nainen oli melko vetävä ja mies enemmän tavallinen, mutta kyllä mies siitä itselleen ongelman ihan turhan takia teki. Ja niinhän siinä lopulta kävi, että se nainen lähti menemään ja mies jäi yksin. Ikään kuin mies olisi manannut tuota asiaa tulemaan monta vuotta ja viimein saanut pelokkaan ennustuksensa toteutumaan.
Mutta tuohon Miinaan vielä. On kummallista, miten hänen sex-appealinsa on alkanut nousta ihan järjettömällä tavalla. Tai siis tykkäsin hänestä jo ekassa jaksossa, mutta nyt hän on alkanut tihkua seksiä. Ja Rosalla on ihan päinvastoin; ensi vaikutelman perusteella hän oli todella kaunis, mutta nyt tuo lapsellinen temppuilu on tavallaan syönyt sitä ulkoistakin viehätystä, vaikka kaunis edelleen onkin.
Ihan tavallinen feministi se Miina on. Joillakin vaan on outo käsitys feministeistä...
Sarkasmi ei sovi kaikille, ja niillekin joille se sopii rajat kulkee eri kohdissa. Kun kaksi sarkastisella huumorilla varustettua kohtaa niin rajat kokeillaan ja löydetään. Aluksi sattuu ylilyöntejä puolin ja toisin ja joskus joku vakava keskustelunavaus lyödään liian nopeasti läskiksi. Sekä Miina että Heikki on molemmat kehuneet toistensa huumorintajua joten se ei ole ongelma heille vaikka täältä löytyy puolestaloukkaantujia.
Rosasta ja Sinistä (?) molemmista tulee vaikutelma että on totuttu elämään omalla tyylillä (ruoka, kaupassa käynnit, pyykin ripustus) ja kun siihen tulee joku "sotkemaan" ei pystytä ottamaan toisen tapaa tehdä asiat saman arvoisena kuin oma tapa. Sini kommentoi Vesalle suoraan (mutta ihan triviaaleista asioista kuten lautasen järjestyksestä) ja Rosa kiristelee hampaita.
Juu, ei vaimon pidä huomioida miestään millään tavalla, muuten on kynnysmatto. Feministi ei voi leipoa miehelleen yhtään mitään, muuten ei ole oikea feministi. Mies ei saa sanoa mitään kriittistä mistään, varsinkaan ulkonäöstä. Miestä sen sijaan saa haukkua vapaasti, mm. kumarasta ryhdistä. No, mitäpä jos mies pitää kielteiset tunteet sisällään ja vain ylistää naistaan. No, silloin hän on liian kiltti ja nössö. Kuten joku viisas sanoi, naista ei voi koskaan täysin miellyttää, joten älä edes yritä.
Sinistä ei saa mitään selvää, kameroille esittämistä. Mutta vaikuttaa vähän surulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot vaan käsittänyt ihan väärin mitä feminismi on. Se on mm. sitä, että jokainen saa toteuttaa itseään niinkuin haluaa, esim leipomalla puolisolleen kuppikakkuja tai tekemällä ruokaa, jos sattuu tulemaan aiemmin kotiin kuin puoliso. Eri asia olis, jos se ukko jotenkin pakottais vaimonsa leipomaan ja kokkaamaan ja se tekis sen siksi, että pelkää muuten saavansa nyrkistä...
No siis joillakin tynnyrissa kasvaneilla pulliaisilla saattaa olla käsitys, että feminismi on jotakin miesten alistamista joka käänteessä. Sitten tulee yllärinä, kun joku Miina onkin mukava ja jopa leipoo pikkuleipiä miehelleen. Feminismin ydinhän on tässä se, että Miina tekee sen koska haluaa itse; ei siksi, että mies häntä siihen edellyttää.
Rosa ärsyyntyy kun Eetu on liian kiltti ja nössö.
Niinkuin onkin.