Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Okei. Miina on nyt kynnysmatto ja Heikki on narsisti, mahdollisesti myös asperger. Jotain rajaa.
Heikistä ei saa sanoa yhtään negatiivista sanaa, mutta Rosaa voidaan lynkata 100 sivua. Hei jotain rajaa jo. Heikistä saa sanoa negatiivista, jos kerta Rosastakin. Sallitaan erilaiset mielipiteet. Alkaa jo kyllästyttämään Rosan demonisointi muutaman sekunnin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minun mielestäni ei ole kovin syvällistä tai älykästä esimerkiksi ottaa esille naisen toppi ja alkaa miettimään, että tämähän on nyt liian pieni, tiesit turkuun tai muuta vastaavaa.
Miksi ylipäätään mies *keskustelee* jostain naisen topista ja tisseistä?
Miten olisi, jos Miina levittelisi Heikin kalsareita ja sanoisi vaikka, että miksi olet ostanut näin isot kalsarit, kyllähän se sinunkokoiset vehkeet mahtuu paljon pienempiinkin.
Tämäntyylistä *huumoria*, en itse ymmärrä, olen kait sitten tyhmä, no en olekaan akateeminen, onneksi.Tuo onkin hauskaa huumoriosastoa tuo juttu. Heikki on monipuolinen. Minusta tuo toppijuttu oli hauska. Miinahan on pieni ja siro Heikkiin verrattuna, joten toppikin on pikkuinen. Huomaa, että huumorintajusi on aika surkea ja kehittymätön, jos tuonkin näet loukkaavana. Olisi täysin eri asia, jos Miina olisi yli satakiloinen keijukainen ja toppi valtavan kokoinen, jos sitä haukuttaisiin teltaksi.
Olen eri, mutta miksi joku haluaisi kuulla, että tämähän on liian pieni sinulle, tissit pursuaa, et voi mahtua tähän? Mitä hauskaa tuossa tosiaan on?
Mm. se, että vaate on jo ollut Miinan päällä, ellei kuvattua materiaalia esitetä täysin väärässä järjestyksessä. Ja itse ainakin tulkitsin tuon niin, että Heikki ihailee Miinan siroutta ja pientä kokoa.
Niin mä itse kommentoin tuossa yllä, että toppihan oli jo ollut päällä, mutta voi olla, että aikajärjestys sotketaan.
Silti, ei liity asiaan yhtään mitään, oli Heikki nähnyt toppia päällä tai ei (paitsi sen verran, että jos oli jo topin nähnytkin, niin turha asiaa enää ihmetellä). Ei kukaan halua kuulla, että EIHÄN tää nyt SULLE voi mahtua, sun tissitkin tästä pursuaa. Aika mestari saa olla, jos tuosta kohteliaisuuden itselleen saa.
Ei Heikki esittänyt asiaa korostamalla noita sanoja, mitä sinä viestissäsi korostat ja jutustelun sävykin oli kaikkea muuta kuin ilkeilevä, vähättelevä ja alentava. Monestikin huumorissa tapa sanoa on merkityksellisempi kuin sisältö.
Okei. No pitääpä uusintakatsoa sanatarkasti. Minusta Heikki nimenomaan tahkosi pitkän aikaa samaa asiaa eli että ei nyt mitenkään voi mahtua niin pieni toppi Miinalle. Asia tuli kerrallakin selväksi, että pitää toppia tosi pienenä Miinalle, niin ei kun yks vaan jatkaa ihmettelyä. Minusta sävy ei ollut kovinkaan mukava, sillä Miina vaikutti olevan kiusaantunut. Näin me tulkitsemme eri tavoin. En ikinä haluaisi kuulla edes puolella sanalla joltakulta, että miten tämä sinulle voi mahtua (= sinähän olet paljon isompi kuin tämä piskuinen vaatekappale).
.
Saman asian voi näköjään ymmärtää monella tavalla. Minä ymmärsin niin, että Heikki hämmästeli Miinan pienuutta (häneen itseensäkin verrattuna) kun vaatteetkin on niin pieniä, vertasi vielä paitaa omaan vartaloonsa. Mielestäni se oli semmosta söpistelyä. En käsittänyt, että Miinalla olisi Heikin mielestä liian pieniä vaatteita. Ainakin oma poikaystävä hämmästeli samaan tyyliin, kun itse olin pieni ja hoikka ja hän oli paljon isompi.
Minunkin mielestäni asia meni näin.
Vierailija kirjoitti:
Se toppijuttu oli mielestäni hauska, mutta sitä ” oles nyt kunnolla siellä tyttöjen ilmassa ja pidä miehes mielessä” - juttua en ymmärtänyt. Jossain välissä kuulosti huumorilta, sitten taas vaikuttikin siltä että heikki on ihan tosissaan. Jaksoi viedä sitä asiaa jotenkin liian pitkälle ollakseen pelkkää läppää. He olivat olleet tuossa yhdessä 2 viikkoa, ja jo on kontrollin merkit ilmassa. Miten miina onkaan pärjännyt tähän astisessa elämässään ilman heikin holhousta? miinalla on muutenkin ihan täysi oikeus pohtia tuota suhdekuviota joka kantilta, ja jos kokee että haluaa pukeutua tiukkaan pikkumustaan ja bilettää, niin ei nyt joku parin viikon tuttavuus sitä voi olla estämässä..
En osaa analysoida, että mitä se oli, mutta sen sanon, että mustasukkainen ihminen ei välttämättä ole kuitenkaan kontrolloiva tai alistava. Voi olla mustasukkainen ihan vain niin, että on tosi epävarma. Raskasta sellainenkin on pidemmän päälle parisuhteessa, mutta tässä ketjussa esitetyt väitteet alistamisesta ja kontrolloimisesta ei välttämättä siltä osu oikeaan. Saattaa olla ihan vain niin, että (ilman perusteita) pelkää kovin menettävänsä toisen ja sen pelon vuoksi sanoo kaikkea typerää ja ehkä sitten yksin kotona itsekseen ahdistuu ja itkeskelee ja kuvittelee mielessään, että siellä se nyt on saunassa vieraita miehiä katselemassa tuleekohan se enää koskaan minun luo kotiin..
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee; "nurse from hell" Rosa tylyttää Eetua, kun univormun alta paljastuikin betanössö.
Rosa tarttisi vastaansanovan ja komentavamman uroksen niin tykkäisi olemisestaan enemmän.
"nurse from hell" :D Tuli hauskat mielikuvat näin halloweenin lähestyessä.
Vierailija kirjoitti:
Se toppijuttu oli mielestäni hauska, mutta sitä ” oles nyt kunnolla siellä tyttöjen ilmassa ja pidä miehes mielessä” - juttua en ymmärtänyt. Jossain välissä kuulosti huumorilta, sitten taas vaikuttikin siltä että heikki on ihan tosissaan. Jaksoi viedä sitä asiaa jotenkin liian pitkälle ollakseen pelkkää läppää. He olivat olleet tuossa yhdessä 2 viikkoa, ja jo on kontrollin merkit ilmassa. Miten miina onkaan pärjännyt tähän astisessa elämässään ilman heikin holhousta? miinalla on muutenkin ihan täysi oikeus pohtia tuota suhdekuviota joka kantilta, ja jos kokee että haluaa pukeutua tiukkaan pikkumustaan ja bilettää, niin ei nyt joku parin viikon tuttavuus sitä voi olla estämässä..
Voi tsiisus teitä tosikkoja! Miten oikein pärjäätte elämässä? Tuleeko kokoajan ristiriitoja väärinymmärrysten takia?
Vierailija kirjoitti:
zippe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
zippe kirjoitti:
Mun mielestä Heikki on puistattava tyyppi. Veikkaan narsistiksi, joka lopulta kontrolloi ja tukahduttaa toisen ihmisen. Kuinka ns. fiksu ihminen voi kokea asiakseen arvostella toisen tatuointeja, vaatteita, ruokamakua, jne. Ja miten tulee edes mieleen heitellä viime jaksossa nähtyjä mustasukkaisia, muka huumoriin verhottuja kommentteja juhlimaan lähtevälle Miinalle? Kaikki nämä paljastavat enemmän kuin luulisi. Eihän kenelläkään ole oikeutta arvostella toista. Jos tekee sen kameroiden edessä, mitä tekee sitten kun kameroita ei ole? Ihmistyyppi on niin tuttu, heikkoa itsetuntoa nostetaan toista arvostelemalla. Vastenmielistä.
Heikin älykäs, sarkastinen ja kuiva huumori ei tällä palstalla kaikille avaudu, mutta Miinalle onneksi kyllä.
Niin, tai sitten Miina on velvollisuudentuntoinen ja tavallaan siksi sietää noita Heikin kummallisuuksia. Nämähän eivät sovi oikeasti ollenkaan yhteen; Miina on iloinen, sosiaalinen ja rento, kun taas Heikki on mitä on. Tuntuu että se on yksin Miina, joka kannattelee tätä suhdetta kannattelemalla Heikkiä. Se ei ole normaalia. Veikkaan, että kun Miina pääsee velvollisuudentunnostaan eroon, tulee heille ero. Miinalla on kyllä vientiä, varsinkin tämän ohjelman jälkeen. Heikki joutunee palaamaan takaisin tutkijankammioonsa.
Näistä "Heikki palaa tutkijan kammioonsa" kommenteista tulee mieleen, että jotkut eivät ymmärrä Heikin omalaatuista persoonaa, joten katsovat Heikkiä sen linssin läpi. Heikki ei uppoa perus pirkoille, koska on erilainen persoona. Miina tuntuu tajuavan Heikkiä ja ehkä valtavirtatyypit ei näe heidän kemiaansa. Ei kaikki naiset syty perus insinööri-sali-metsästystä harrastavista miehistä.
Juuri näin! Oma kumppanini on heikkimäinen huumoriltaan ja ehdottomasti minun hauskin ja hulvattomin seurustelukumppanini ikinä. En ikinä enää vaihtaisi perusinssiin, niitäkin on nähty.
Sama täällä. Tylsistyisin itse jonkun perus Pertin kanssa, eikä sellainen varmaan ymmärtäisi minuakaan. Miinallekin tuntuu sopivan paremmin tuollainen Heikin kaltainen mies. Miettikää nyt hänelle joku metsästysseuran jäsen tai vaikka viime kauden Petri? Miina selvästi tykkää, että Heikissä on älyllistä haastetta hänelle.
Heikki on persoonallinen mies. Joitakin se näköjään kauhistuttaa.
Se Mariannekin näki parilla "toistensa nälän". Sellainen ei synny jos toinen olisi velvollisuudentunnosta toisen kanssa. Pelkoja voi olla, läheisyys tuo ne esiin ja heikkimäisesti ne möläytetään oitis pihalle: "Miten tää paita on näin pieni, tissit pursuilee".
Jos hän olisi narsisti, hän sanoisi nuo "kontrollointinsa" kameroiden ulkopuolella, osaisi esittää ja olisi aina askeleen edellä.
Narsismi on jatkumo, ei Heikki varmaan ole janan patologisimmassa päässä. Ihminen voi olla erittäin älykäs, huumorintajuinen ja hauska sellaisella tavalla, joka ei aiheuta epävarmuutta toisessa ihmisessä. Ei ne yksittäiset heitot mitään, mutta niitä alkaa olla aika paljon saman aihepiirin ympäriltä eli siitä, mikä Miinassa on vikana.
Ihan samaa mieltä tästä! Miinalla olisi paljon hauskempaa myönteisen ja kannustavan ihmisen kanssa, joka on myös älykäs. Rasittavaa olla noin tympeän miehen kanssa.
Minullakin on ollut tuollainen Heikin tapainen miesystävä, joka arvosteli jatkuvasti vaatteitani, kokkaamistani jne. No, eroonhan se päätyi, mutta hänen jälkeensä löysin todella hurmaavan miehen, joka ihastui minuun juuri sellaisena kuin olen. Aah, mikä helpotus!
Tämäpä juuri! Kuka oikeasti jaksaa kuunnella jatkuvasti toisen "huumoria" joka kohdistuu vain omaan itseen ja olemukseen v...maisena huomautteluna. Oma mieheni oli alkuun samanlainen, tosin sillä suurella erotuksella, ettei arvostellut ulkonäköäni, mutta kylläkin kotini sisustuksesta ym. alkaen lähes kaiken mitä omistin. Jonkin aikaa sitä jaksoin, kunnes räjähdin.
Mutta yhä vielä mies saattaa esim. sylkeä tekemäni ruoan pois. Ja aina, jos esim. menemme syömän ja ravintola on minun valitsemani, siellä on miehen mielestä huonoa ruokaa. Miehen itse valitsemassa tietty loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
zippe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
zippe kirjoitti:
Mun mielestä Heikki on puistattava tyyppi. Veikkaan narsistiksi, joka lopulta kontrolloi ja tukahduttaa toisen ihmisen. Kuinka ns. fiksu ihminen voi kokea asiakseen arvostella toisen tatuointeja, vaatteita, ruokamakua, jne. Ja miten tulee edes mieleen heitellä viime jaksossa nähtyjä mustasukkaisia, muka huumoriin verhottuja kommentteja juhlimaan lähtevälle Miinalle? Kaikki nämä paljastavat enemmän kuin luulisi. Eihän kenelläkään ole oikeutta arvostella toista. Jos tekee sen kameroiden edessä, mitä tekee sitten kun kameroita ei ole? Ihmistyyppi on niin tuttu, heikkoa itsetuntoa nostetaan toista arvostelemalla. Vastenmielistä.
Heikin älykäs, sarkastinen ja kuiva huumori ei tällä palstalla kaikille avaudu, mutta Miinalle onneksi kyllä.
Niin, tai sitten Miina on velvollisuudentuntoinen ja tavallaan siksi sietää noita Heikin kummallisuuksia. Nämähän eivät sovi oikeasti ollenkaan yhteen; Miina on iloinen, sosiaalinen ja rento, kun taas Heikki on mitä on. Tuntuu että se on yksin Miina, joka kannattelee tätä suhdetta kannattelemalla Heikkiä. Se ei ole normaalia. Veikkaan, että kun Miina pääsee velvollisuudentunnostaan eroon, tulee heille ero. Miinalla on kyllä vientiä, varsinkin tämän ohjelman jälkeen. Heikki joutunee palaamaan takaisin tutkijankammioonsa.
Näistä "Heikki palaa tutkijan kammioonsa" kommenteista tulee mieleen, että jotkut eivät ymmärrä Heikin omalaatuista persoonaa, joten katsovat Heikkiä sen linssin läpi. Heikki ei uppoa perus pirkoille, koska on erilainen persoona. Miina tuntuu tajuavan Heikkiä ja ehkä valtavirtatyypit ei näe heidän kemiaansa. Ei kaikki naiset syty perus insinööri-sali-metsästystä harrastavista miehistä.
Juuri näin! Oma kumppanini on heikkimäinen huumoriltaan ja ehdottomasti minun hauskin ja hulvattomin seurustelukumppanini ikinä. En ikinä enää vaihtaisi perusinssiin, niitäkin on nähty.
Sama täällä. Tylsistyisin itse jonkun perus Pertin kanssa, eikä sellainen varmaan ymmärtäisi minuakaan. Miinallekin tuntuu sopivan paremmin tuollainen Heikin kaltainen mies. Miettikää nyt hänelle joku metsästysseuran jäsen tai vaikka viime kauden Petri? Miina selvästi tykkää, että Heikissä on älyllistä haastetta hänelle.
Heikki on persoonallinen mies. Joitakin se näköjään kauhistuttaa.
Se Mariannekin näki parilla "toistensa nälän". Sellainen ei synny jos toinen olisi velvollisuudentunnosta toisen kanssa. Pelkoja voi olla, läheisyys tuo ne esiin ja heikkimäisesti ne möläytetään oitis pihalle: "Miten tää paita on näin pieni, tissit pursuilee".
Jos hän olisi narsisti, hän sanoisi nuo "kontrollointinsa" kameroiden ulkopuolella, osaisi esittää ja olisi aina askeleen edellä.
Narsismi on jatkumo, ei Heikki varmaan ole janan patologisimmassa päässä. Ihminen voi olla erittäin älykäs, huumorintajuinen ja hauska sellaisella tavalla, joka ei aiheuta epävarmuutta toisessa ihmisessä. Ei ne yksittäiset heitot mitään, mutta niitä alkaa olla aika paljon saman aihepiirin ympäriltä eli siitä, mikä Miinassa on vikana.
Ihan samaa mieltä tästä! Miinalla olisi paljon hauskempaa myönteisen ja kannustavan ihmisen kanssa, joka on myös älykäs. Rasittavaa olla noin tympeän miehen kanssa.
Minullakin on ollut tuollainen Heikin tapainen miesystävä, joka arvosteli jatkuvasti vaatteitani, kokkaamistani jne. No, eroonhan se päätyi, mutta hänen jälkeensä löysin todella hurmaavan miehen, joka ihastui minuun juuri sellaisena kuin olen. Aah, mikä helpotus!
Tämäpä juuri! Kuka oikeasti jaksaa kuunnella jatkuvasti toisen "huumoria" joka kohdistuu vain omaan itseen ja olemukseen v...maisena huomautteluna. Oma mieheni oli alkuun samanlainen, tosin sillä suurella erotuksella, ettei arvostellut ulkonäköäni, mutta kylläkin kotini sisustuksesta ym. alkaen lähes kaiken mitä omistin. Jonkin aikaa sitä jaksoin, kunnes räjähdin.
Mutta yhä vielä mies saattaa esim. sylkeä tekemäni ruoan pois. Ja aina, jos esim. menemme syömän ja ravintola on minun valitsemani, siellä on miehen mielestä huonoa ruokaa. Miehen itse valitsemassa tietty loistavaa.
Tuo ei kyllä kuvaa Heikin ja Miinan tilannetta millään tavalla.
Tähän kasvoi toppigate, vaikka itsellä oli kokonaisuutena, ongelmineenkin, Heikin ja Miinan näkemisestä tosi hyvä mieli ja kokonaiskuva, jopa pikkasen itketti hyvällä tavalla.
Jännä että asioita voidaan nähdä _noin_ yksityiskohtina, ja ottaa se yksi yksityiskohta, lillukanvarsi, sieltä esiin ja kieritellä-tervata ja vielä voissa paistaa, että muuttuu makukin. Nyt siis opin av-laisen(?) menetelmän, miten joku voi ottaa vaikka yhden sanoista ja ns. tehdä siitä numeron.
Onneksi keskustelu on enimmäkseen hyvänsävyistä.
Muhun uppoo Heikin huumori, olen samanlainen.
No täällä suurin osa tosikkoja.
Mulla pitkä liitto takana.
Sääliksi käy Eetua. Rosa seurassa mun olisi paha olla, ei sen kanssa suhde onnistu. Ärsyyntyy todella helposti.
Ilkeä vaikka ei sano mitään ja Eetun täytyy kestää.
Ottaisin hatkat jos olisin Eetu.
Näitä Rosan äsrsyyntynyt ja kypsyyntynyt ilmeitä tulossa lisää.
C-more.
Vierailija kirjoitti:
Muhun uppoo Heikin huumori, olen samanlainen.
No täällä suurin osa tosikkoja.
Mulla pitkä liitto takana.
Keskitysleirihäämatka ja muffinit Leninin vieressä iski kyllä mun huumorintajuun myös.
Terveisin eräs joka häämatkan tapaisella halusi kidutusmuseoon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä näen Vesan ja Sinin välillä muutakin kuin kaveruutta. Ei kämppistä kosketella tuolleen ja puhuta "lyhyiksi jääneistä yöunista" Molemmat etenee rauhallisesti (sekin kertoo yhteensopivuudesta) kumpikin osaa antaa tilaa ja rauhaa toiselle eikä painosta suuntaan tai toiseen. Molemmat oli ihanan tosissaan myös siinä sukupuu-tehtävässä. Ei pelkän kaveriksi jääneen kumppaniehdokkaan kanssa jaksaisi panostaa yhtä innokkaasti.
Vesahan sukupuun kohdalla puhu juroudesta, että saattaa olla vähän juro, kuten suvussakin on ollut pohjalaista juroutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää ihmetellä, miksi esimerkiksi henkisen väkivallan uhrit pysyvät vaiti tai keksivät selityksiä tyyliin "ei se sillä oikeasti mitään tarkoittanut, se on sellainen.." jne. Ihan satavarmasti Miinaa on vituttanut nuo Heikin töksäytykset, eikä kyse ole mistään akateemisesta huumorista tai esileikistä, vaan moukkamaisesta käytöksestä, jota Miina ei ansaitse. Miinan tasainen luonne siedättää noita juttuja tilanteessa, mutta ne jäävät varmasti sinne pohjalle mietityttämään.
Jos Heikki kerran on niin kauhea, niin miksi Miina kuitenkin vaikuttaa niin ihastuneelta?
Onko Miina fiksu vai ei?
Vaikuttaa ihastuneelta koska on tosi-tv ohjelmassa jossa mennään naimisiin = velvollisuudentunto käyttäytyä toivotulla tavalla. Ehkä hän haluaisikin olla ihastunut ja on sitä tilanteen vaatimalla tavalla, mutta mihinkään pitkäkestoiseen en usko.
Pidän muuten ihan naurettavana tuota täällä viljeltyä kuvitelmaa, jonka mukaan Heikin töksäyttelyt tosiaan olisivat jotakin erityisen nokkelaa parin keskeistä akateemista "läppää". Tosiasiassa ne eivät pohjimmiltaan ole muuta kuin ilmauksia Heikin kyvyttömyydestä kunnioittaa toista. Ei pidä nähdä kukkia siellä, missä niitä ei ole.
En ota kantaa Heikin huumoriin/kontrollointihaluun, en halua leimata ketään parin tilanteen perusteella. Mutta näkeehän sen, että Miina ja Heikki ovat ihan ihastuneet toisiinsa - ei se mitään näyttelemistä ole, vaikka varmaan ohjelmanteon puitteissa on helppo "hypätä" ihastumiseen nopeasti. Mielestäni näiden kahden yhdessä olemista on ihana seurata ja ärsyttää täällä kyyniset kommentoijat, jotka pitävät heidän käytöstään naurettavana tai esittämisenä. (Ystäväni meni naimisiin tunnettuaan miehen 2kk, ihan ihastushuumassa, ja ovat olleet yhdessä nyt vuosia. Kyllä nopeastikin voi kehittyä oikeita tunteita!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi inhosin Rosaa, mutta nyt olen tajunnut kuka kauden inhottavin tyyppi on: se on Heikki. Kuinka Miina jaksaa tuota lattaamista koko ajan? En ymmärrä.
No ei ole. Mulla ja mun miehellä on ihan samanlaista läppää. Kumpikaan ei pahoita mieltään. Kertoo vaan siitä, että suhde on semmosella mallilla, että kaikkea sanomistaan (huumorilla) ei tarvitse varoa.
Meillä myös, en tajua millainen pilkunpiip pitää olla että pahoittaisi mielensä asioista jos perusjutut ovat kunnossa, kuten että kotona on helppo olla, nauretaan ja katsotaan toista silmiin "nälässä", on siis ikävä toista kun hän on poissa. Tuon tunnelman näiden välillä huomasi myös Marianne Stobow, ja sanoi että oli ihana katsoa heitä, kun he katsoivat enemmän toisiaan kuin häntä.
Ehkei kysymys ole ihan suuren luokan narsismista, kontrollista, tai naisen miehen miellyttämisestä vain TV-formaatin luomista kohteliaisuussyistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minun mielestäni ei ole kovin syvällistä tai älykästä esimerkiksi ottaa esille naisen toppi ja alkaa miettimään, että tämähän on nyt liian pieni, tiesit turkuun tai muuta vastaavaa.
Miten olisi, jos Miina levittelisi Heikin kalsareita ja sanoisi vaikka, että miksi olet ostanut näin isot kalsarit, kyllähän se sinunkokoiset vehkeet mahtuu paljon pienempiinkin.
Tämäntyylistä *huumoria*, en itse ymmärrä, olen kait sitten tyhmä, no en olekaan akateeminen, onneksi.Tuo onkin hauskaa huumoriosastoa tuo juttu. Heikki on monipuolinen. Minusta tuo toppijuttu oli hauska. Miinahan on pieni ja siro Heikkiin verrattuna, joten toppikin on pikkuinen. Huomaa, että huumorintajusi on aika surkea ja kehittymätön, jos tuonkin näet loukkaavana. Olisi täysin eri asia, jos Miina olisi yli satakiloinen keijukainen ja toppi valtavan kokoinen, jos sitä haukuttaisiin teltaksi.
Olen eri, mutta miksi joku haluaisi kuulla, että tämähän on liian pieni sinulle, tissit pursuaa, et voi mahtua tähän? Mitä hauskaa tuossa tosiaan on?
Mm. se, että vaate on jo ollut Miinan päällä, ellei kuvattua materiaalia esitetä täysin väärässä järjestyksessä. Ja itse ainakin tulkitsin tuon niin, että Heikki ihailee Miinan siroutta ja pientä kokoa.
Niin mä itse kommentoin tuossa yllä, että toppihan oli jo ollut päällä, mutta voi olla, että aikajärjestys sotketaan.
Silti, ei liity asiaan yhtään mitään, oli Heikki nähnyt toppia päällä tai ei (paitsi sen verran, että jos oli jo topin nähnytkin, niin turha asiaa enää ihmetellä). Ei kukaan halua kuulla, että EIHÄN tää nyt SULLE voi mahtua, sun tissitkin tästä pursuaa. Aika mestari saa olla, jos tuosta kohteliaisuuden itselleen saa.
Ei Heikki esittänyt asiaa korostamalla noita sanoja, mitä sinä viestissäsi korostat ja jutustelun sävykin oli kaikkea muuta kuin ilkeilevä, vähättelevä ja alentava. Monestikin huumorissa tapa sanoa on merkityksellisempi kuin sisältö.
Okei. No pitääpä uusintakatsoa sanatarkasti. Minusta Heikki nimenomaan tahkosi pitkän aikaa samaa asiaa eli että ei nyt mitenkään voi mahtua niin pieni toppi Miinalle. Asia tuli kerrallakin selväksi, että pitää toppia tosi pienenä Miinalle, niin ei kun yks vaan jatkaa ihmettelyä. Minusta sävy ei ollut kovinkaan mukava, sillä Miina vaikutti olevan kiusaantunut. Näin me tulkitsemme eri tavoin. En ikinä haluaisi kuulla edes puolella sanalla joltakulta, että miten tämä sinulle voi mahtua (= sinähän olet paljon isompi kuin tämä piskuinen vaatekappale).
.
Saman asian voi näköjään ymmärtää monella tavalla. Minä ymmärsin niin, että Heikki hämmästeli Miinan pienuutta (häneen itseensäkin verrattuna) kun vaatteetkin on niin pieniä, vertasi vielä paitaa omaan vartaloonsa. Mielestäni se oli semmosta söpistelyä. En käsittänyt, että Miinalla olisi Heikin mielestä liian pieniä vaatteita. Ainakin oma poikaystävä hämmästeli samaan tyyliin, kun itse olin pieni ja hoikka ja hän oli paljon isompi.
"Tissit pursuu tästä" ei viitannut tuollaiseen söpöstelyyn. En nyt todellakaan pidä häntä minään narsistina (:D), mutta eivät noi kaikki jutut mun korvaan ole pelkkiä positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Miina on nyt kynnysmatto ja Heikki on narsisti, mahdollisesti myös asperger. Jotain rajaa.
Itse sanoin, että Miina on _ohjelmassa_ kynnysmatto. Sitä en tiedä, millainen hän on oikeasti, mutta tässä ohjelmassa hänet on saatu näyttämään tältä. Ihmisten ihastelu perustuu kuitenkin ohjelman kautta saatuun mielikuvaan, joten todellisuudella ei ole tässä kohdin mitään väliä.
Miina kyllä itsekin pohti ohjelmassa, ettei aina tiedä onko jokin heikin sanoma läppää vai onko taustalla jotain muuta, minä vain verhotaan huumoriin. Sanoi ettei aina tiedä miten pitäisi suhtautua. Myös ystävänsä kanssa hän pohti tätä samaa, ja otti esiin kontrollin mahdollisuuden. Ei siis ollut se huumori hänellekään täysin päivän selvää joka tilanteessa. Ihan samaa asiaa siis tässä ” tosikko” palstalaiset pohtivat. Itse en ainakaan ole sanonut, että heikki varmuudella on kontrolloiva, mutta tiettyjä merkkejä on ilmassa, jotka mietityttää. Sarjan edetessähän tämä asia valottuu aina vähän enemmän.
En haluaisi Ensitreffit-ohjelmaan, mutta olisi hauskaa käydä läpi ne kaikki haastattelut ja testit, joiden perusteella parinvalinta tehdään. Olisi sen kokeneena helpompi ymmärtää, millaisin perustein asiantuntijat tekevät valintansa ja tekevätkö he riittävästi töitä saadakseen sopivat parit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Jep. Söpöstelyähän se todeta, että tissisi tästä pursuaa, on niin pieni. Not.
Tuskin se Miina olisi ostanut toppia, josta tissit pursuaa ja joka on liian pieni, joten koko keskustelu oli täysin typerä! Eri asia sitten, jos kuvaaja oli sanonut, että no niin, laittakaa pyykkejä ja koittakaa nyt jotain turhaa juttua väkisin vääntää.