Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
2801/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samuel oli hyvin huumorintajuinen, mutten muista hänen kertaakaan piikitelleen Tiinaa.

Vrt. Heikin huumori.

Ironia ja sarkastinen huumori on laji, joka toimii kun molemmat taitaa sen. Silloin voidaan humoristisesti naljailla toiselle kummankaan siitä loukkaantumatta. Päinvastoin, se on toisesta vaan hyvin oivallettua ja hauskaa. Näyttää siltä, että Miina ja Heikki kuuluvat tähän porukkaan.

Jotkut taas eivät sitä ymmärrä lainkaan, vaan ottavat loukkauksena. Sinä näytät kuuluvan siihen joukkoon. 

Vierailija
2802/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Rosaa vaivaa? Ei vaikuta tasapainoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samuel oli hyvin huumorintajuinen, mutten muista hänen kertaakaan piikitelleen Tiinaa.

Vrt. Heikin huumori.

Ironia ja sarkastinen huumori on laji, joka toimii kun molemmat taitaa sen. Silloin voidaan humoristisesti naljailla toiselle kummankaan siitä loukkaantumatta. Päinvastoin, se on toisesta vaan hyvin oivallettua ja hauskaa. Näyttää siltä, että Miina ja Heikki kuuluvat tähän porukkaan.

Jotkut taas eivät sitä ymmärrä lainkaan, vaan ottavat loukkauksena. Sinä näytät kuuluvan siihen joukkoon. 

No niin taidan kuulua minäkin. Minusta toi on ilkeilyä jota harjoitetaan huumorin varjolla hyväksyntää hakien. Pottuilu on joidenkin mielistä sallittua jos se on huumoria. Minusta ei ole sallittua. Tai mikäs siinä jos se on molemmista hauskaa, mutta ei todellakaan tarvitse esim. mulle tollaista heitellä.

Vierailija
2804/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Rosaa vaivaa? Ei vaikuta tasapainoiselta.

Varmaan tuhat kommenttia aiheesta, että rullaa takaisin. Ei aloiteta alusta !

Vierailija
2805/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä tiukkapipoista väkeä! Kaikki asialliset kommentit ärsyttää. Saa keskustella vain tiukasti rajatuista aiheista tiukasti määritellyistä näkökulmista.Lieneekö pitkän opiskelun seurausta?

- joten onnea matkan!

Vierailija
2806/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua joku kutsuis lähiömuijaks, nauraisin. Mut jos joku alkais jankuttaa, että mun takki on kamala, niin se ei kyllä menis mistään vitsistä. Toi vaatetukseen puuttuminen on minusta aika iso "red flag" ja itse kyllä hermostuisin aika äkkiä siihen, mutta ehkä se Heikki tuosta vielä oppii pitämään päänsä kiinni. Itse en kyllä ikimaailmassa valittais toisen vaatteista, vaikka olis millaset rytkyt päällä. 

Vierailija
2807/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki ja Miina ovat mielestäni ihan huipulla tavalla todiste siitä, että ainakin usein on hyvä, kun parilla on samantapainen koulutustausta, ei tarvitse vääntää joka asiaa rautalangasta kun ollaan yhteisellä pohjalla

Ei heillä ole samanlainen koulutustausta. Toinen ei ole päässyt perustutkinnostakaan läpi, vaikka ikää jo on, toinen taas tekee jo oikeaa, vaativaa tutkimustyötä, on tiedemies.

Ero on isompikin kuin AMK:n ja yliopiston perustutkinnon suorittaneen välillä.

No voi hellanlettas kun joku luulee tietävänsä vaikka on ihan höpsö. Heikkihän vasta tekee väikkäriä. Monelta jää kesken, eivätkä jarko-opiskelijat vielä ole muutenkaan "tiedeMIEHIÄ" - ei vielä käänteentekeviä julkaisuja, koska sellainen voi olla vasta väikkäri. Päräyttävä artikkelikin nippuväikkärissä on vasta lupaus. Miinalla on gradu tekeillä. Molemmat siis opiskelijoita ja vaikka Heikki vähän Miinaa edellä niin ei ero ei ole välttämättä suuri. 

Vierailija
2808/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaveen vanhapojat: ”feministeillä ei ole huumorintajua.”

Naimisissa oleva Heikki: ”Miina on varmaan hauskin nainen, minkä koskaan olen tavannut.”

Nautin tästä.

Miina ei kyllä ole mikään oikea feministi

Vierailija
2809/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mua joku kutsuis lähiömuijaks, nauraisin. Mut jos joku alkais jankuttaa, että mun takki on kamala, niin se ei kyllä menis mistään vitsistä. Toi vaatetukseen puuttuminen on minusta aika iso "red flag" ja itse kyllä hermostuisin aika äkkiä siihen, mutta ehkä se Heikki tuosta vielä oppii pitämään päänsä kiinni. Itse en kyllä ikimaailmassa valittais toisen vaatteista, vaikka olis millaset rytkyt päällä. 

Juuri noin. Voidaan heitellä yhdessä monistakin asioista, mutta kun kommentointi menee yhteen suuntaan (Miina ei arvostele Heikin vaatteita, ulkonäköä tms mutta Heikki useamman kerran, ja ilmeisesti ihan vakavissaan on kommentoinut ettei pidä Miinan vaatteista, Miinan tatuoinneista jne) tuo on epämiellyttävää ja Miina on yrittänyt tuon hienotunteisesti Heikille osoittaa.

Vierailija
2810/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaveen vanhapojat: ”feministeillä ei ole huumorintajua.”

Naimisissa oleva Heikki: ”Miina on varmaan hauskin nainen, minkä koskaan olen tavannut.”

Nautin tästä.

Äh.

Suurin osa naisista on feministejä. Hyvin moni nainen on myös hauska. Toki jotkut ovat hauskempia kuin toiset.

Väite, ettei feministeillä olisi huumorintajua on älytön, sillä ei ole olemassa jotain "yleistä feministiä", josta sellaisen johtopäätöksen voisi tehdä. Toiseen suuntaan yhtä typerä yleistys olisi se, että koska Miina on hauska, kaikki feministit ovat hauskoja. 

Miina miellyttää ja mukautuu kuin 50-luvun kotiäiti. Ei ole mikään feministi.

Vierailija
2811/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten huono itsetunto on nykyajan naisilla ja miten isoa roolia joku räsy päällä näyttelee. Herne kilahtaa nenään, jos joku uskaltautuu kommentoimaan jotain vaatetta. Kuorossa pitäis olla hymistelemässä, että onpa hieno räsyy ja pukee sinua todella hyvin! Eikö ihminen vaatteen sisällä ole enemmän? Ylipäätään pukeutuminen on jotain massahysteriaa. Tänään 99,9% naisista pitää olla vihreä räsy kaulassa. Huomena se on jo takapajuista, kun pitää olla sininen riepu. Jätevuoret kasvaa ja vaatebisnes kiittää. Huvittavaa seurata teidän keskustelua EA ohjelmasta.

Vierailija
2812/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä haluaisi olla naimisissa Heikin kaltaisen, ilmeettömän, mumisten puhuvan, täysin tyylitajuttoman mutta kuitenkin uunituoreen vaimonsa tyylitajua jatkuvasti nälvivän miehen kanssa? Joka asuu vessanpöntössä, noin niinku kuvainnollisesti /teeveestä välittyneen kuvan perusteella? Kuinka moni, käsi ylös?? Miina-ressu ajatttelee, että koko liitto ei toimi ellei hän tee työtä sen eteen yötä päivää tätä miestä miellyttääkseen, lauo vitsejä liukuhihnalta ja niele kaikki loukkaukset mutisematta. Ja tietää itse myöskin, ettei jaksaa tätä asetelmaa kauaa.

Saa kyllä kaikki sympatiat kun lopulta uskaltaa sanoa miehelleen NAAMA UMPEEN! Sitä odotellessa; go home, Heikki!!

Vierailija
2813/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä haluaisi olla naimisissa Heikin kaltaisen, ilmeettömän, mumisten puhuvan, täysin tyylitajuttoman mutta kuitenkin uunituoreen vaimonsa tyylitajua jatkuvasti nälvivän miehen kanssa?

Vaikka minä. Vaikuttaa ihanalta ja syvälliseltä mieheltä. 

Kyllä minä ymmärrän, jos ei kaikkia nappaa, mutta kun meitä on erilaisia.

Vierailija
2814/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälviminen on ihanaa ja syvällistä? Okke =)

Vierailija
2815/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten huono itsetunto on nykyajan naisilla ja miten isoa roolia joku räsy päällä näyttelee. Herne kilahtaa nenään, jos joku uskaltautuu kommentoimaan jotain vaatetta. Kuorossa pitäis olla hymistelemässä, että onpa hieno räsyy ja pukee sinua todella hyvin! Eikö ihminen vaatteen sisällä ole enemmän? Ylipäätään pukeutuminen on jotain massahysteriaa. Tänään 99,9% naisista pitää olla vihreä räsy kaulassa. Huomena se on jo takapajuista, kun pitää olla sininen riepu. Jätevuoret kasvaa ja vaatebisnes kiittää. Huvittavaa seurata teidän keskustelua EA ohjelmasta.

Häh. Mikä sun pointti on? 

Jos jonkun vaate ei miellytä, voi pitää päänsä kiinni. EI tarvi kehua jos ei oo kehuttavaa, mut ei myöskään haukkua. 

Vierailija
2816/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, etkä sinä haluais kuulla rehellistä ja aitoa mielipidettä? Eikö siihen minulla muka olisi oikeutta?

Vierailija
2817/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin oikein uudestaan viime osan ja yritin miettiä mikä siinä Rosassa niin kovasti herättää raivon tunteita. Minusta Rosa vaikuttaa enemmän herkältä , vähän surulliselta ja väsyneeltä. Takana varmaan tosi rankat viikot kun ohjelma lähestyy, matka, ja suoraan kentältä töihin. Uusi ihminen, joka selvästi vaatii huomiota.

Minusta vaikuttaa enemmän,,ettei Eetulla ole hajua muunlaisesta elämästä kuin oma. Se että kantaa jotkun tietokoneen ja pelit pöytään kun toinen heräilee ja koettaa jutella ed yöstään töissä. Ei ollenkaan läsnä. Minusta tuntui että Rosa olisi halunnut ehkä puhua vakavasta ongelmista, alaikäisten päihteiden käytöstä. Varmasti todella surullista nähdä sitä! Kotona olisi varmasti hyvä saada purkaa sitä. Sekin on tutustumista miten suhtautuu asioihin. Jännät sovellutukset ei ehkä sillon se tärkein.

Minusta tuntuu että tässä on niin paljon muutakin kuin mitä meille esitetään.

Mutta aivan eri levelillä taitavat elää, mutta vika ei vain toisessa.

Vierailija
2818/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa pitäisi rajoittaa kommenttien määrää per päivä. Kymmeniä sivuja tulee kommentteja päivässä.

Vierailija
2819/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, etkä sinä haluais kuulla rehellistä ja aitoa mielipidettä? Eikö siihen minulla muka olisi oikeutta?

Juuri tutustuu uuteen ihmiseen jonka kanssa yrittää muodostaa vakavaa ja pysyvää parisuhdetta. Kun tietää kuinka helposti suhteen alkuvaiheessa vuorovaikutus menee joko kehnoksi tai kehittyy parempaan suuntaan - itse pitäisin mielipiteeni vähämerkityksisistä asioista joilla kuitenkin voi toista loukata ihan ominani ja puhuisin jostain ihan muusta.

Vierailija
2820/8881 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin oikein uudestaan viime osan ja yritin miettiä mikä siinä Rosassa niin kovasti herättää raivon tunteita.

No en nyt puhuis mistään raivosta, mutta mua ärsyttää Rosassa huono käytös. Se että kiukuttelee toiselle joka on syytön hänen oloonsa. Eiköhän meistä jokainen oo joskus väsynyt yms. mutta jos jatkuvasti kiukuttaa ja ahdistaa niin se on vähän outoa.

Ketju on lukittu.