Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehen exä, totta vai tarua???

Vierailija
28.02.2024 |

Kyseinen mies avautui nyt vihdoin huoltajuusriidastaan ja laukoi sellaista tarinaa exästään etten tiedä taas oikein mitä uskoa. Aika monet tapaamiset tämä on viime viikkoina perunut eli sen voin kyllä uskoa että joku oikeudenkäynti on tulossa. Kuviossa on mukana 1kpl alaikäinen lapsi jota en ole tavannut, lapsi asuu miehellä.

Exä on kuulemma kertonut miehelle puhelimitse, että joku käy esim hänen kotonaan myrkyttämässä hänen juomiaan lisäämällä niihin jotain METALLI-IMPLANTTEJA joita on nyt naisen silmissä ja jonka seurauksena joku tarkkailee tämän kaikkia tekemisiä!!! Ei käy ilmeisesti suihkussa kun vesijohtovesikin on myrkytettyä eli jotain lähdevesia kantaa litratolkulla äidilleen missä kai asuu. Kuvioon liittyy myös tämän sepostuksen mukaan kai joku ulkomainen tiedustelupalvelu (?) ja koko homma kuulemma liittyy jotenkin tämän naisen sukulaiseen/sukulaisiin. Oli myös jotain muutakin sekavaa mutta tässäpä ne oudoimmat.

Siis voiko joku olla IHAN oikeasti noin sekaisin??? Vai voiko olla, että mies keksii näitä tarinoita itse kun huoltoriidoissa on tosi yleistä toisen mustamaalaaminen? Mielipiteitä kuulisin mielelläni, tapailtu ollaan nyt pari kuukautta niin en tunne ihmistä vielä kauhean hyvin ja tarina todellakin puistattaa..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia. 

Vierailija
2/12 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mt ongelmat on yleisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa skitsolta.

Vierailija
4/12 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä kuullut skitsofreniasta?

Vierailija
5/12 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisiä paranoidisia harhoja.

Vierailija
6/12 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, kumpi tahansa voi olla se hullu, selvinnee ajan kanssa. 

Vierailija
7/12 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo

Vierailija
8/12 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarinoi, juokse. Jos näin, on narsisti tai sosiopaatti, jotka valehtelevat kirkkain silmin ummet ja lammet, jos se heitä hyödyttää.

Jos lapsen äiti olisi noin sekaisin, olisi jo suljetulla.

Vierailija
9/12 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlainen kokemus: tapasin lapsen harrastuksessa isän, joka oli keskellä huoltajuusriitaa. Mitään suhdetta meillä ei tosiaankaan ollut. Mutta hän kertoi kaiken pahan lapsen äidistä, ja jutut olivat hurjia. 

Totuus paljastui lopulta: Mies oli itse ihan sekaisin, lapsen äiti on normaali ja sai yksinhuoltajuuden. 

Vierailija
10/12 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuntenut miehen vasta lyhyen aikaa, kannattaa suhtautua epäillen. Voi olla että exällään on mielenterveysongelmia, mutta voi olla että mies petaa sinusta todistajaa huoltajuusriitaansa. Seurustelin itse aikanaan narsistisen miehen kanssa, jolla oli samankaltainen tilanne ja samankaltainen tarina exästään. Totuus olikin sitten ihan jotain muuta.

Ihan oman hyvinvointinsa takia kannattaa näin alussa hiukan himmata niiden omien tunteidensa kanssa, ettei rakastuneena usko ihan mitä tahansa ja päädy mihin tahansa sotkuun. Jos taas tarina pitää paikkansa, se selviää kyllä ajan myötä.

Itse en lähtisi enää tapailemaan ihmistä, jolla on erot ja/tai huoltajuusasiat kesken. En jaksa toimia terapeuttina tai riepottaa itseäni toisen ihmisen erosotkuissa.

Vierailija
11/12 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paranoidisen skitsofreenikon huputuksilta. Olkoon mikä huoltoriita hyvänsä niin mies tekisi huoli-ilmoituksen jos olisi hyvä ihminen. 

Olen psykoosiosastolla sairaanhoitajana ja viimeksi eilen kuuntelin kuinka potilas oli vakuuttunut että häntä tarkkaillaan seinän sisään asetetuilla humanoidisilla laitteilla pohjois-korean toimesta. 

Vierailija
12/12 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin oon itsekin ajatellut eikä tosiaankaan jaksaisi olla mukana missään turhan sekavassa. Mies ei toisaalta varsinaisesti kertonut tota asiaa mitenkään vapaaehtoisesti, vasta kun kiehahdin parin perutun näkemisen takia..mutta pitää himmata kyllä.

Ap