Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
2401/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on paljon puhuttu siitä, että Vesa ja Sini olisivat vain kavereita eikä Vesaa kiinnosta Sini muussa mielessä pätkääkään, niin eikö tossa jakson lopussa Vesa jotenkin hymyillyt velmusti sanoessaan että vähäunisia öitä paljon takana tai jotain sinnepäin? :D yliajattelenko vain vai eikö se teistäkin seksiin viitannut?

Seksiin minustakin viittasi, ja ehkä se jotenkin vähän yllätti, kun itsekin olen enemmän nähnyt heissä kaverillisia piirteitä. Mutta sitten taas kun miettii, niin eiköhän kaikki tiedä lähipiiristään moniakin pareja, jotka ei ensihuumankaan aikana välttämättä koko ajan olleet toistensa iholla ja lähmimässä :D ja silti hyvin tuntuu menevän. Eli ei kai siitä voi kuitenkaan vetää johtopäätöksiä, että kipinää ei olisi. Itse kyllä kuulun enemmän iilimato-tyyppiin varsinkin suhteen alussa, mutta vähemmän toki muiden läsnäollessa. Kameroiden suljettua saattaa noillakin meno olla toisenlaista. Ei kai voi ajatella, että mitä hiljaisempi tyyppi, sitä hiljaisempi seksielämä. Hiljaisissa vesissä jne...

Sinissä hiukan ärsyttää se jatkuva hekottaminen, aivan kuin jokainen asia, minkä hän kuulee, olisi jotain sairaaan ratkiriemukasta.

Panosuhteissa on kyllä seksiä muttei koskettelua sängyn ulkopuolella. Kahdella ihmisellä voi olla keskenään seksiä, vaikkei heidän välillään olisi ihastumista eikä rakkautta. Ikävää, jos toinen seksin perustella olettaa, että on myös rakkautta.

Vierailija
2402/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Miina ja Heikki söivät makaronilaatikkoa haarukalla ja veitsellä?

Ei kai sitä nyt lusikallakaan syödä? Tai pelkällä haarukalla?

Etiketin mukaan syödään pelkällä haarukalla, koska ei ole leikattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää Eetu, on niin ihana mies ! Ottaisin vaikka pulloon ihailtavaksi ! Eikö Rosa ymmärrä, kuinka ihanan miehen onnistui saamaan, vai onko Rosa niin äksy, ettei pysty hillitsemään itseään ? Kaverit, sukulaiset ,harjoitteleminen ym. saavat jäädä sivuun uuden avioliiton tieltä ! Miksi Rosa lähti ohjelmaan, kun ei pysty yhtään ajattelemaan kumppaniaan, vaan on minä, minä ,minä....

Vierailija
2404/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kommentoija näyttäisi suhtautuvan yksittäisiin sanoihin tai sanomisiin aivan liian kirjaimellisesti/tosikkomaisesti tai sitten luetaan vain iltapäivälehtien klikkiotsikoita. Tärkeintä ei läheskään aina ole se, mitä sanotaan vaan MITEN sanotaan ja missä yhteydessä. Eikö ihmisillä ole tilannetajua?? Tämä on tullut esille varsinkin Heikin yhteydessä. Tunnen pitkään yhdessä olleita aviopareja jotka jatkuvasti naljailevat toisilleen, siinä on kuitenkin humoristinen ja lempeä sävy ja kumpikin tuntuu nauttivan sanailusta.

Mitä taas tulee uskovaisuuteen, niin niissä piireissä on ihmistä ihan joka lähtöön - kaikki eivät suinkaan ole mitään tiukkapipoja. Ajatelkaa nyt vaikka sellaisia "julkkisuskovaisia" kuin Arto Merisalo, Jippu, Anne Pohtamo, Jukka Leppilampi( mikko leppilammen isä), Tuula Portin (ex-miss suomi), Urpo Martikainen (ex-uutisankkuri ja Jehova), Viktor Klimenko, Mikko Kuustosenkin voinee liittää mukaan - sekalaista seurakuntaa.

Vierailija
2405/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkiikö kuitenkin jossain lahkossa, jos on kerran teol.yo? Ei kai heillä vihkioikeutta oo?

Vierailija
2406/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä rosan ja eetun ero. EETU ANSAITSEE jonkun kivemman ja tasapainoisemman ihmisen.

Eetu on ihana♥️ Samoin Miina. Ihan erilaisia kuin mitä ennakkoluulot oli

Vierailija
2407/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää Eetu, on niin ihana mies ! Ottaisin vaikka pulloon ihailtavaksi ! Eikö Rosa ymmärrä, kuinka ihanan miehen onnistui saamaan, vai onko Rosa niin äksy, ettei pysty hillitsemään itseään ? Kaverit, sukulaiset ,harjoitteleminen ym. saavat jäädä sivuun uuden avioliiton tieltä ! Miksi Rosa lähti ohjelmaan, kun ei pysty yhtään ajattelemaan kumppaniaan, vaan on minä, minä ,minä....

Ihminen panostaa aikaa, energiaa ja resursseja siihen, mikä hänelle on tärkeää ja tärkeintä. Jos ei panosta aikaa eikä energiaa avioliittoonsa, niin siitä voi päätellä, että...

Vierailija
2408/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rosa ja Eetu eronneet ? Jos ovat, en ihmettele, Eetu on ollut pitkämielinen, säälin häntä !

Vierailija
2409/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT SPOILAUSTA 5. JAKSOSTA. ÄLÄ LUE, JOS ET HALUA TIETÄÄ VIELÄ.

Ensinnäkin

Rosaa ja Eetua näytetään seuraavassa jaksossa tosi vähän. Varmaan kun on niin kurjaa seurattavaa.

Itse olen järkyttynyt Rosan käytöksestä. En tunne tuollaisia ihmisiä tosielämästä lainkaan, paitsi tiedän hemmoteltuja pikkulapsiprinsessoja, ja ehkä yksivuotiaita, joiden elämä pyörii oman navan ympärillä ja ruoka on saatava pöytään just nyt. Aivan käsittämätöntä on Rosan käytös!

Olen hirveän pahoillani Eetun puolesta. Todella epäammattimaista tuotannon asiantuntijoilta ollut olla huomaamatta, ettei Rosasta ole parisuhteeseen lainkaan, ja sillä aiheuttaa ehkä Eetulle traumoja, joista voi viedä pitkäänkin selviytyä.

Rosa jaksossa kaiken kiukuttelunsa jälkeen avautuu ystävälleen, että "ehkä tässä tulee vielä ne tunteet mukaan meille molemmille".  Jaa, että tulee jotain lämpimiä tunteita itsestään? Rosa on niin kadoksissa kuin olla vain voi. Ei tunteet mistään ilmaannu toista kohtaan vaan ne ovat tekoja, toisen huomioimista ja tahtotilaa. Rosan mielipiteet ovat pikkulapsitasoa. Miinan ja Heikin kohdalla näkee sarjassa hyvin, miten se suhde pitää luodaa, siihen pitää panostaa. 

Lisäksi Rosa sanoi, että melkein heti alkoi ahdistaa toisen läheisyys. Hän vielä sanoi kaverilleen, että kuten tiedät, olen sellainen. Olisiko tässä tapauksessa paras ollut hakeutua terapiaan parisuhdeohjelman sijaan?

OIkein odotan ensi viikkoa, kun jakso tulee tv:stä ja pääsee lukemaan täältä kommentteja, koska jakso on entistä enemmän paljastava Rosasta ja hänen äärettömästä itsekeskeisyydestään ja keskenkasvuisuudestaan.

Kerro mitä muista pareista 5. jaksossa näytettiin.

T. Utelias

Vierailija
2410/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin

Rosaa ja Eetua näytetään seuraavassa jaksossa tosi vähän. Varmaan kun on niin kurjaa seurattavaa.

Itse olen järkyttynyt Rosan käytöksestä. En tunne tuollaisia ihmisiä tosielämästä lainkaan, paitsi tiedän hemmoteltuja pikkulapsiprinsessoja, ja ehkä yksivuotiaita, joiden elämä pyörii oman navan ympärillä ja ruoka on saatava pöytään just nyt. Aivan käsittämätöntä on Rosan käytös!

Olen hirveän pahoillani Eetun puolesta. Todella epäammattimaista tuotannon asiantuntijoilta ollut olla huomaamatta, ettei Rosasta ole parisuhteeseen lainkaan, ja sillä aiheuttaa ehkä Eetulle traumoja, joista voi viedä pitkäänkin selviytyä.

Rosa jaksossa kaiken kiukuttelunsa jälkeen avautuu ystävälleen, että "ehkä tässä tulee vielä ne tunteet mukaan meille molemmille".  Jaa, että tulee jotain lämpimiä tunteita itsestään? Rosa on niin kadoksissa kuin olla vain voi. Ei tunteet mistään ilmaannu toista kohtaan vaan ne ovat tekoja, toisen huomioimista ja tahtotilaa. Rosan mielipiteet ovat pikkulapsitasoa. Miinan ja Heikin kohdalla näkee sarjassa hyvin, miten se suhde pitää luodaa, siihen pitää panostaa. 

Lisäksi Rosa sanoi, että melkein heti alkoi ahdistaa toisen läheisyys. Hän vielä sanoi kaverilleen, että kuten tiedät, olen sellainen. Olisiko tässä tapauksessa paras ollut hakeutua terapiaan parisuhdeohjelman sijaan?

OIkein odotan ensi viikkoa, kun jakso tulee tv:stä ja pääsee lukemaan täältä kommentteja, koska jakso on entistä enemmän paljastava Rosasta ja hänen äärettömästä itsekeskeisyydestään ja keskenkasvuisuudestaan.

T. Utelias

Heikki ja Miina antoivat toisilleen yllätyksiä, joista kumpikin ilahtui kovasti.

Sini tapasi Vesan perheen.

Vierailija
2411/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin muuten: ne olivat kyllä Eetu ja Rosa, jotka hääyönä toteuttivat avioliiton perustoiminnon!

Täällä ovat jotkut olleet sitä mieltä, että Rosan tuittuilu johtuu siitä että seksi on huonoa (tai sitä ei ole). Voisin kuvitella, että Eetu haluaisi rakastelua oikein pidemmän kaavan mukaan, pitkää esileikkiä ym., mutta Rosa vilkuilee tuskaisena kelloon että rupea jo panemaan, eikö tässä pääse ikinä nukkumaan, kun huomiselle on pitkä tehtävälista varattuna ja pitää herätä aikaisin.

LOL :D Vähän stressiherkältähän tuo Roosa tosiaan vaikuttaa ja tuntuu, että hänellä on vaikeus/ksia rentoutua. Siksi tuolle parisuhteellekaan ei tunnu olevan tilaa ja alkaa helposti ahdistaa. Ehkpä R jotenkin pakenee tunteitaan ja tunnelmiaan tekemiseen ja suorittamiseen? Ja nyt kun siinä on toinen ihminen vieressä ja iholla, alkaa pukata pintaan ne tunteet, mitä on kenties tottunut tukahduttamaan? Eli stressitaso tuplaantuu tms. Kunhan analysoin. 

Vierailija
2412/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa, kun muistelen palstalaisten ennakkokäsityksiä. Ennen ensimmäistäkään jaksoa, kun osallistujat oli vasta julkaistu, niin tällä palstalla oli todella voimakkaita näkemyksiä siitä, miten hirveä ja vaikea ihminen feministi-miinan on oltava, ja miten uskomattoman upea saalis hoikka hoitaja rosa onkaan! :D

Vierailija
2413/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa näyttää surulliselta pikkupojalta kasvoista.

Vierailija
2414/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihkiikö kuitenkin jossain lahkossa, jos on kerran teol.yo? Ei kai heillä vihkioikeutta oo?

En tajua tätä kysymystä. Opiskelee teologiaa eli teol. yo. Juu arvatenkaan teol. yo ei vihi yhtään mitään.  

Vierailija
2415/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itsessäni Rosan. En ole perfektionisti tai tavoitteellinen, mutta tapani olla suhteessa on välillä ja erittäin valitettavasti tuo. Kun olen väsynyt, ahdistunut, hermona, stressaantunut, alan käyttäytyä juuri noin. Ärsyynnyn kaikesta ja se näkyy silmien pyörittelynä, huokailuna, hoputtamisena, piilovinoiluna. Juuri tuo kauppaesimerkki: Kun yhteistä aikaa on vähän, siitä tulee kauhun paikka. Jos minulla on selvät sävelet, ärsyttää kumppanin jahkailu. Jos itse haluan pohtia ja jäädä tutkimaan tarjousrekiä, ärsyynnyn kun kumppani kyslee, voiko hän hakea valmiiksi jotain. Joka tapauksessa kumppani tekee kaiken ihan vaan väärin ja on epäkiinnostava ja rasittava. Ja jos huomaan, että nyt kumppani yrittää olla mieliksi ja on kuin peura ajovaloissa, menetän täysin malttini.

Onneksi näitä kohtauksia tulee nykyään harvoin ja kun tulee, kumppani on oppinut kohtelemaan minua "oikein" eli ruokkimaan, keventämään, tarvittaessa vähän komentamaankin. Olen oppinut itse vielä enemmän, tärkeimpänä sen, että mun tunne ei oikeuta huonoon käytökseen ja mun tunne voi mennä ihan vaan ohi. 

Kamalaa ja terapeuttistahan tuota oli eilen katsoa. Menin itseeni.

Hyvä huomio! Tuon vuoksi itsekin ohjelmaa katson: mietin itseäni ja tuttujani, niitä juttuja jotka puskee käyttäytymisessä esille jostain selkärangan ytimestä, hölmöjä nopeita ihmisten  luokitteluja joihin vieläkin välillä sortuu liian nopeasti (pidän/en pidä). Itse samastun Miinaan akateemisena, huumorintajuisena ja vastaantulevana ihmisenä. Tosin Miinan ikäisenä olin vielä paljon kiltimpi, kykenemätön laittamaan rajoja. Nyt keski-ikäisenä, toisella kierroksella olevana olen oppinut paremmin pitämään puoleni ilman, että siltikään tarvitsisi kiukutella tai ärhennellä. Näitä Rosia katselee myötätuntoisesti: toivottavasti elämä opettaa olemaan vähemmän vaativa itseään kohtaan, rakastamaan itseään enemmän ihan omana itsenään - ja sitä kautta myös oppimaan hyväksymään ne läheiset ja vielä käsittelemään ne omat kehnot olot ilman, että niitä kaataa läheisten niskaan. Ja Miinalle haluaisi huutaa: olet ihana ihminen, älä vaan unohda sitä äläkä hukkaa itseäsi mukautumalla liikaa muiden toiveisiin.

Vierailija
2416/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä kysymystä. Opiskelee teologiaa eli teol. yo. Juu arvatenkaan teol. yo ei vihi yhtään mitään.  

Uusimmassa C-more jaksossa Heikki on menossa vihkimään jonkun/jotkut.

Vierailija
2417/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin

T. Utelias

Heikki ja Miina antoivat toisilleen yllätyksiä, joista kumpikin ilahtui kovasti.

Sini tapasi Vesan perheen.

Ja! Miina avautui ystävälleen siitä, miten Heikin kommentit Miinan pukeutumisesta (etenkin siitä farkkutakista) ovat tuntuneet hänestä jollain tavalla epämiellyttäviltä, ja että siihen hän ei suostu, jos Heikin käytös alkaa saada kontrolloivia piirteitä.

Vierailija
2418/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä. Rosa ei ole kypsä avioliittoon, jos kaverit, treenit ja sukulaiset ovat etusijalla, kun toisaalla on joka äidin unelmavävy Eetu.

Eetulle onneksi ottajia löytyy, mutta tyttöparka saattaa saada vain yhdenillan nuolemistreffejä.

Vierailija
2419/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää Eetu, on niin ihana mies ! Ottaisin vaikka pulloon ihailtavaksi !

Eetusta viis, mutta ottaisin sen Eetun kanasalaatin ohjeen. Näytti herkulliselta. Löytyykö mistään?

Eetu tämän kauden Esa, ohjelman jälkeen riittää vientiä.

Vierailija
2420/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa, kun muistelen palstalaisten ennakkokäsityksiä. Ennen ensimmäistäkään jaksoa, kun osallistujat oli vasta julkaistu, niin tällä palstalla oli todella voimakkaita näkemyksiä siitä, miten hirveä ja vaikea ihminen feministi-miinan on oltava, ja miten uskomattoman upea saalis hoikka hoitaja rosa onkaan! :D

Asiaa! Ja miten palstalaiset huokailivat ihastuksesta, kun Eetu ja Rosa vaikuttivat heti unelmien sadun avioparilta.

Ketju on lukittu.