Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
2421/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häämatkan päätös:

Heikki: "Miinan kanssa on helppo olla ja tosi hauskaa."

Miina: "Yllätti se helppous, Heikin kanssa olemisen helppous."

Rosa: "Eilen illalla oli jotenkin ihanaa ja käytiin nukkumaan silleen, et täst tulee hyvä, ja tänä aamuna mä heräsin ja olin tos aamupalal silleen et mä haluun vaan kotiin, et tää oli virhe."

Eetu: "Täl hetkel on aika uupunut fiilis, on ollut aika rankka matka sit loppujen

lopuks..."

Vesa: "Kyl meidän varmaan vahvuus on ollut tähän asti ja tulee varmaan olemaan se semmonen iloisuus tai positiivisuus, kyky nauraa itsellemme ja toisillemme."

Sini: "Musta tuntuu, että tää häämatka on saanut meidät molemmat rentoutuu."

Arkena Heikki tuo parin päivän seminaarimatkan jälkeen vaimolleen pitkävartisen ruusun, ja Miina on tehnyt valmiiksi makaronilaatikkoa.

Eetu "Nythän on silleen vähän jännät paikat että nyt ku mä sinne Rosan luo ekaa kertaa meen, sillähän on toi yövuoroputki päällä...miten niihin pystyy jatkossakin valmistautuu ettei ehdoin tahdoin ois heittämässä löylyä sinne kiukkukiukaaseen."

Ja onhan Rosa kiukkuinen! Jestas mikä ilme, kun Eetu keskeyttää hänen boysenmarjakeitto-raejuusto-ateriansa (ja kännykän räpläämisen). Kaupassa Rosa tiuskaisee "Sä saat nyt ideoida sen kyllä ihan keskenäs.", kun Eetu miettii, mitä laittaisi ruoaksi.

Heikin jättämä post it-lappu: "Kulta, siivosin keittiön aamulla :) T. Aviomiehesi <3"

Vesa: "Meidän parisuhde tällä hetkellä: lyhyitä yöunia ja muuten ihan semmosta söpöstelyä".

Vierailija
2422/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta tuntuu että tänne kirjoittaa yksi ja sama henkilö, joka arvostelee Rosaa. Vähän pakkomielteisen oloista, varsinkin kun arvostelu alkaa lipsumaan tyyliin ulkonäkö/mielenterveys. 

Tällaiset kommentit ovat siinä mielessä vähän hassuja, kun palstaa käyttää suunnaton määrä ihmisiä. Mutta saahan sinusta tuntua siltä.

Samoin outoihin kommentteihin menevät ne, joissa todetaan, että Vesan ystävät kirjoittavat kommentteja tms.

Monilla ihmisillä on mielipiteitä ja he kirjoittavat niistä tänne palstalle.

Rosan vaikea käytös on huomioitu myös lehtien toimittajaraadeissa. Onkohan nekin käsikirjoittanut yksi ja sama henkilö?

Itse  tykkään keskusteluissa siitä, että puhutaan aiheesta eikä mollata tai arvioida keskustelijoita. Mutta siitä tuskin AV-palsta pääsee koskaan eroon.

Itse tykkään toimittaa aina sitä mitä tilataan. :D niin metsä vastaa, kuin sinne huudat jne.. :D

Terve, Rosan äiti!

- ai tällä tavallako tarkoitat? Minä koin sinun tilanneen tällaisen kommentin.

Nyt tulkitsit kosmiset signaalit aivan väärin, en ole tilannut sinulta mitään. Enkä ole myöskään kenenkään äiti, enkä kyllä isäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt fledakin taitaa olla osa tehokkuusajattelua.

Vierailija
2424/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häämatkan päätös:

Heikki: "Miinan kanssa on helppo olla ja tosi hauskaa."

Miina: "Yllätti se helppous, Heikin kanssa olemisen helppous."

Rosa: "Eilen illalla oli jotenkin ihanaa ja käytiin nukkumaan silleen, et täst tulee hyvä, ja tänä aamuna mä heräsin ja olin tos aamupalal silleen et mä haluun vaan kotiin, et tää oli virhe."

Eetu: "Täl hetkel on aika uupunut fiilis, on ollut aika rankka matka sit loppujen

lopuks..."

Vesa: "Kyl meidän varmaan vahvuus on ollut tähän asti ja tulee varmaan olemaan se semmonen iloisuus tai positiivisuus, kyky nauraa itsellemme ja toisillemme."

Sini: "Musta tuntuu, että tää häämatka on saanut meidät molemmat rentoutuu."

Arkena Heikki tuo parin päivän seminaarimatkan jälkeen vaimolleen pitkävartisen ruusun, ja Miina on tehnyt valmiiksi makaronilaatikkoa.

Eetu "Nythän on silleen vähän jännät paikat että nyt ku mä sinne Rosan luo ekaa kertaa meen, sillähän on toi yövuoroputki päällä...miten niihin pystyy jatkossakin valmistautuu ettei ehdoin tahdoin ois heittämässä löylyä sinne kiukkukiukaaseen."

Ja onhan Rosa kiukkuinen! Jestas mikä ilme, kun Eetu keskeyttää hänen boysenmarjakeitto-raejuusto-ateriansa (ja kännykän räpläämisen). Kaupassa Rosa tiuskaisee "Sä saat nyt ideoida sen kyllä ihan keskenäs.", kun Eetu miettii, mitä laittaisi ruoaksi.

Heikin jättämä post it-lappu: "Kulta, siivosin keittiön aamulla :) T. Aviomiehesi <3"

Vesa: "Meidän parisuhde tällä hetkellä: lyhyitä yöunia ja muuten ihan semmosta söpöstelyä".

Tuollainen "hoida ite ihan keskenäs" on aika törkeä kommentti kelle vain sanottuna. Saati sitten tuoreelle kumppanille. Ei noin kannata sanoa ystävälle, työkaverille eikä puolisolle.

Vierailija
2425/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta tuntuu että tänne kirjoittaa yksi ja sama henkilö, joka arvostelee Rosaa. Vähän pakkomielteisen oloista, varsinkin kun arvostelu alkaa lipsumaan tyyliin ulkonäkö/mielenterveys. 

Tällaiset kommentit ovat siinä mielessä vähän hassuja, kun palstaa käyttää suunnaton määrä ihmisiä. Mutta saahan sinusta tuntua siltä.

Samoin outoihin kommentteihin menevät ne, joissa todetaan, että Vesan ystävät kirjoittavat kommentteja tms.

Monilla ihmisillä on mielipiteitä ja he kirjoittavat niistä tänne palstalle.

Rosan vaikea käytös on huomioitu myös lehtien toimittajaraadeissa. Onkohan nekin käsikirjoittanut yksi ja sama henkilö?

Itse  tykkään keskusteluissa siitä, että puhutaan aiheesta eikä mollata tai arvioida keskustelijoita. Mutta siitä tuskin AV-palsta pääsee koskaan eroon.

Ohis, mutta kyllä joskus huomaa selvästi, että yksi ja sama ihminen kirjoittaa haukkumisviestejä. Monilla on omanlaisensa kirjoitustyyli. Käytetään samanlaisia sanoja ja sanontoja. Samoja argumentteja. Aika monet tunnistavat esim. tiettyjä trolleja palstalta ihan vain kirjoitustyylin perusteella. 

"Haters gonna hate, mä en siis mitään kritiikkiä kuuntele ja teen ihan mitä huvittaa" :D

Vierailija
2426/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä eri maiden ensitreffit alttarit -kausissa on aina ollut näitä Rosan kaltaisia kiukkuprinsessoja, jotka ovat haastatteluissa hymyilleet herttaisesti asiantuntijoille. Sitten kun he saavat herkän ja huomaavaisen nallekarhun miehekseen, todellinen ihan erilainen luonne paljastuu. Tällainen on kauhea huijaus, josta kärsii moni ihminen. Kukaan ei voita tuollaisessa tilanteessa. Haloo, Rosa??

Vierailija
2427/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa, kun muistelen palstalaisten ennakkokäsityksiä. Ennen ensimmäistäkään jaksoa, kun osallistujat oli vasta julkaistu, niin tällä palstalla oli todella voimakkaita näkemyksiä siitä, miten hirveä ja vaikea ihminen feministi-miinan on oltava, ja miten uskomattoman upea saalis hoikka hoitaja rosa onkaan! :D

Niin. Perinteinen paradoksi kävi. Mammaraati tuomitsi esim. sen parin liiton alimpaan hel"vettiin, joilla meneekin toistensa kanssa parhaiten.

Vierailija
2428/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää Eetu, on niin ihana mies ! Ottaisin vaikka pulloon ihailtavaksi ! Eikö Rosa ymmärrä, kuinka ihanan miehen onnistui saamaan, vai onko Rosa niin äksy, ettei pysty hillitsemään itseään ? Kaverit, sukulaiset ,harjoitteleminen ym. saavat jäädä sivuun uuden avioliiton tieltä ! Miksi Rosa lähti ohjelmaan, kun ei pysty yhtään ajattelemaan kumppaniaan, vaan on minä, minä ,minä....

Olen kanssasi samaa mieltä. Rosa ei ole kypsä avioliittoon, jos kaverit, treenit ja sukulaiset ovat etusijalla, kun toisaalla on joka äidin unelmavävy Eetu.

Eetulle onneksi ottajia löytyy, mutta tyttöparka saattaa saada vain yhdenillan nuolemistreffejä.

Rosalle sopivin kumppani on jokin seksilelu.

Vierailija
2429/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan naiset normalisoituvat hyvin, jos pariutuvat turvallisen kiintymyssuhteen omaavan miehen kanssa. Miehillä on vaikeampaa, siksi kai on niin paljon alkoholisoituneita ja muuten ongelmallisia miehiä. 

Tutkimusten mukaan suomalaisista miehistä välttelevän kiintymystyylin omaa on noin puolet ja naisista noin neljännes. Eli suomalaisen miehen erityispiirre on välttelevyys. Naisilla yleisin kiintymystyyli on turvallinen kiintymystyyli.

En ole tämmöisistä ennen kuullutkaan, mitä ne tarkoittavat?

Vierailija
2430/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä eri maiden ensitreffit alttarit -kausissa on aina ollut näitä Rosan kaltaisia kiukkuprinsessoja, jotka ovat haastatteluissa hymyilleet herttaisesti asiantuntijoille. Sitten kun he saavat herkän ja huomaavaisen nallekarhun miehekseen, todellinen ihan erilainen luonne paljastuu. Tällainen on kauhea huijaus, josta kärsii moni ihminen. Kukaan ei voita tuollaisessa tilanteessa. Haloo, Rosa??

Vähän kuin Mari. Täynnä pelkkää katkeruutta ja negatiivisuutta.

Vierailija
2431/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin Mari. Täynnä pelkkää katkeruutta ja negatiivisuutta.

Sekä Marista että Rosasta tulee minulle mieleen, ovatko wannabe-jotain aikamme naisia aika äärimmäisestikin? Mari sellainen wannabe-cityihminen, vaikkei ollut helsinkiläinen, ihanne jossain hmmm jo vähän elähtäneessä Sex and the City - sarjan tyyppisessä elämäntavassa? Vain mielikuva siis tämä. Rosa on aika puhtaaksiviljelty tämän ajan wannabe tehomimmi: hyvännäköinen hektisen työn sh, trialthonisti, joka halusi parisuhteen kirsikaksi kakun päälle? Kummankaan hermot eivät kestäneet omia ihanteita?

Kunhan assosioin.

Vierailija
2432/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on tosi vaikea ymmärtää, miksi Rosa on hakenut tähän formaattiin, kun ei edes häämatkaa kestänyt olematta v*ttumainen? Hänhän vaikuttaa semmoiselta ihmistyypiltä, jonka suhteet eivät koskaan kestä.

Vierailija
2433/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cmore-jaksossa on aika huvittavia heikkismejä, esim. tilanne, jossa Heikki juttelee pensasaidan yli lapsuusajan naapurin tms. kanssa ja sanoo "täällä on mun vaimokin mutten tiedä näkyykö se sinne kun se on niin pieni". Myös Miinan pienikokoisen topin ihmettely pyykkejä ripustaessa huvitti.

Miina on kyllä jotenkin tosi ymmärtäväinen ja avarakatseinen ihmisiä kohdatessaan. Ihailtava ominaisuus.

Vierailija
2434/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NYT SPOILAUSTA 5. JAKSOSTA. ÄLÄ LUE, JOS ET HALUA TIETÄÄ VIELÄ.

Ensinnäkin

Rosaa ja Eetua näytetään seuraavassa jaksossa tosi vähän. Varmaan kun on niin kurjaa seurattavaa.

Itse olen järkyttynyt Rosan käytöksestä. En tunne tuollaisia ihmisiä tosielämästä lainkaan, paitsi tiedän hemmoteltuja pikkulapsiprinsessoja, ja ehkä yksivuotiaita, joiden elämä pyörii oman navan ympärillä ja ruoka on saatava pöytään just nyt. Aivan käsittämätöntä on Rosan käytös!

Olen hirveän pahoillani Eetun puolesta. Todella epäammattimaista tuotannon asiantuntijoilta ollut olla huomaamatta, ettei Rosasta ole parisuhteeseen lainkaan, ja sillä aiheuttaa ehkä Eetulle traumoja, joista voi viedä pitkäänkin selviytyä.

Rosa jaksossa kaiken kiukuttelunsa jälkeen avautuu ystävälleen, että "ehkä tässä tulee vielä ne tunteet mukaan meille molemmille".  Jaa, että tulee jotain lämpimiä tunteita itsestään? Rosa on niin kadoksissa kuin olla vain voi. Ei tunteet mistään ilmaannu toista kohtaan vaan ne ovat tekoja, toisen huomioimista ja tahtotilaa. Rosan mielipiteet ovat pikkulapsitasoa. Miinan ja Heikin kohdalla näkee sarjassa hyvin, miten se suhde pitää luodaa, siihen pitää panostaa. 

Lisäksi Rosa sanoi, että melkein heti alkoi ahdistaa toisen läheisyys. Hän vielä sanoi kaverilleen, että kuten tiedät, olen sellainen. Olisiko tässä tapauksessa paras ollut hakeutua terapiaan parisuhdeohjelman sijaan?

OIkein odotan ensi viikkoa, kun jakso tulee tv:stä ja pääsee lukemaan täältä kommentteja, koska jakso on entistä enemmän paljastava Rosasta ja hänen äärettömästä itsekeskeisyydestään ja keskenkasvuisuudestaan.

Kerro mitä muista pareista 5. jaksossa näytettiin.

T. Utelias

Vesa oli opetellut kitaralla Ed Sheeranin "I see fire", koska Sini oli siihen biisin häämatkalla tykästynyt ☺️

Vierailija
2435/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itsessäni Rosan. En ole perfektionisti tai tavoitteellinen, mutta tapani olla suhteessa on välillä ja erittäin valitettavasti tuo. Kun olen väsynyt, ahdistunut, hermona, stressaantunut, alan käyttäytyä juuri noin. Ärsyynnyn kaikesta ja se näkyy silmien pyörittelynä, huokailuna, hoputtamisena, piilovinoiluna. Juuri tuo kauppaesimerkki: Kun yhteistä aikaa on vähän, siitä tulee kauhun paikka. Jos minulla on selvät sävelet, ärsyttää kumppanin jahkailu. Jos itse haluan pohtia ja jäädä tutkimaan tarjousrekiä, ärsyynnyn kun kumppani kyslee, voiko hän hakea valmiiksi jotain. Joka tapauksessa kumppani tekee kaiken ihan vaan väärin ja on epäkiinnostava ja rasittava. Ja jos huomaan, että nyt kumppani yrittää olla mieliksi ja on kuin peura ajovaloissa, menetän täysin malttini.

Onneksi näitä kohtauksia tulee nykyään harvoin ja kun tulee, kumppani on oppinut kohtelemaan minua "oikein" eli ruokkimaan, keventämään, tarvittaessa vähän komentamaankin. Olen oppinut itse vielä enemmän, tärkeimpänä sen, että mun tunne ei oikeuta huonoon käytökseen ja mun tunne voi mennä ihan vaan ohi. 

Kamalaa ja terapeuttistahan tuota oli eilen katsoa. Menin itseeni.

Mistä se johtuu?

Hyvä kysymys! Yksi teoriani on, että haen rajoja, "rakastatko minua vaikka olen tällainen". Toisaalta näen käytöksessä vanhempiani, heidän suhtautuminen meihin lapsiin oli aina sellaista ainakin lievän ärtyisää, jos ei sitten vihaista. En kyllä enää näin aikuisen avoi muita syyttää, todennäköisesti on ihan oma ja opittu huono tapa reagoida ikäviin tunnetiloihin, joihin ei löydy selvää syytä. Pääasia, että opettelen siitä ulos.

Voin samaistua tähän. Lapsuuden kodissa on aina ollut sellainen kireä tunnelma, koska vanhempien työt tulivat kotiin asti ja heillä oli kohtuullisen iso vastuu työssään. Olivat myös perfektionisteja. Eläkkeelle jäätyään ovat olleet kuin eri ihmisiä. Perheessäni on osattu huonosti osattu puhua tunteista ja sitä taitoa on täytynyt tietoisesti opetella uudestaan terapian avulla. Ja lisäksi ymmärtää kuinka kiukutteluni voi vaikuttaa muihin. Eetun tyylinen mies ei sopisi mulle valitettavasti yhtään, vaikka ihana onkin. Miehen täytyy osata tukkia turpani tarvittaessa ja pitää puolensa, sellainen nykyinen kumppanini onkin :D En voisi ikinä hakea tähän ohjelmaan, olisin Rosan kaltainen katastrofi. Rosa on todennäköisesti saanut asiantuntijat vakuutettua ja esittäytynyt vahvana ja tasapainoisena. Toivottavasti asiantuntijat puuttuvat äkkiä asiaan.

Vierailija
2436/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ea on ainoa tällainen "paritus"ohjelma jota jaksan katsoa ja käsittääkseni parhaiten myös onnistunut (muilla kun se tulos lähentelee nollaa).  Tähän lähdetään tosissaan, asiantuntijat tekevät hiki hatussa töitä, solmitaan juridisesti täysin oikea avioliitto. En usko, että seulan läpi pääsee kukaan vain julkisuuskipeä ihminen.

En usko myöskään että juuri kukaan tietoisesti valehtelee asiantuntijoille. Sen sijaan joillakin itsetuntemus on niin heikko, että selitetään muille mitä tahansa scheissea, uskoen itsekin kaiken mitä sanoo. Tästä syystä mukaan tulee usein joku josta ihmetellään - miksi se on tässä ohjelmassa. Toisaalta, juuri nämä herättävät eniten keskustelua. Ja voihan olla mukana tahallisuuttakin, otetaan ainakin riskiä, saadaan sitä draamaa.

Tällä kertaa asiantuntijat ovat valinneet ihan hyvät parit, parit joilla on mahdollisuuksia. Osallistujien itsensä kontolle jää kuitenkin lopullinen vastuu - työkalut annetaan, mutta itse on päätettävä alkaako rakentaa. Eiköhän tästäkin kaudesta yksi pari saada, ehkä jopa kaksi.

Vierailija
2437/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa ihana Miina olisi vapaana sinkkuna alkanut seukkailemaan pikkasen sosiaalisesti rajoitteisen Heikin kanssa. Nyt pusketaan huumorilla ryydittäen eteenpäin kun kerran vaimo on.

Tusota voi syntyä iso mielipaha Heikille, jota Miina nyt (vielä) kannattelee mukana.

Musta puolestaan näyttää, että kumpikin tuossa parissa ymmärtää, että ei helposti itse olisi löytänyt/"saanut parisuhteeeen" hänelle nyt löydettyä puolisoa. Ei todellakaan tuollaisia äykkäitä, hyvännäköisiä, humanisti-tyyppisiä miehiäkään kuin Heikki ole kolmekymppisissä kovin paljon vapaana.  

Vierailija
2438/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan ihmiset jotka on inhottavia muille on yleensä sellaisia koska heidän oma elämä on inhottavaa (vaikka sitten ”vain” pään sisällä”).

Mun käy melkeinpä sääliksi rosaa jonka kaikesta tekemisestä paistaa jonkinsortin tyytymättömyys itseään kohtaan ja ankaruus, ja näihin usein liittyvä liiallinen itsekeskeisyys. Hän aivan itseään säälimättä etsii (todella kauniista) hääkuvasta virheitä itsestään ja ei näe muuta kuvassa. Salille pitäis päästä ”taloudellisista syistä” tai siis koska muuten hän ei ehkä ole täyttänyt omia standardejaan. Jne

Vierailija
2439/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut mulle sellanen hyvän mielen ohjelma, mutta toi Rosan kiukuttelu kyllä vie kaiken ilon katselusta!

Eetu-parka joutuu hiippailemaan toisen nurkissa ja varomaan sanomisiaan ettei toinen taas räjähdä. Mä oisin jo pakannut kamani ja häipynyt! Olkoonkin mikä sopimus tahansa.

Rosalle ei selvästikään sovi vuorotyö, jos se vetää pinnan noin kireälle. Miina ei tehnyt omasta nukumisestaan ja aikaisesta herätyksestä mitään numeroa. Siinä on aikuisen naisen ja pikkukakaran ero vaikka taitavat olla aika samanikäisiä.

Vierailija
2440/8881 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan ihmiset jotka on inhottavia muille on yleensä sellaisia koska heidän oma elämä on inhottavaa (vaikka sitten ”vain” pään sisällä”).

Mun käy melkeinpä sääliksi rosaa jonka kaikesta tekemisestä paistaa jonkinsortin tyytymättömyys itseään kohtaan ja ankaruus, ja näihin usein liittyvä liiallinen itsekeskeisyys. Hän aivan itseään säälimättä etsii (todella kauniista) hääkuvasta virheitä itsestään ja ei näe muuta kuvassa. Salille pitäis päästä ”taloudellisista syistä” tai siis koska muuten hän ei ehkä ole täyttänyt omia standardejaan. Jne

Rosa sanoi itsekin, että on suorittaja. Ei ole vielä oppinut hölläämään ja kuuntelemaan omia rajoja. Tekee, tekee, tekee, vaikka selvästi näkee, ettei jaksa eikä pysty. Mutta kun ei voi myöntää, että ei johonkin pysty. Ei vielä tajua, että erilaiset ihmiset pystyvät tekemään erilaisia asioita. Hänestä(kään) ei ole kaikkeen. 

Ketju on lukittu.