Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
03.05.2006 |

Kun mies " hoitelee" kielellä tai sormella tai molemmilla saan varmasti, mutta olisinkohan itse rakastelun aikana pari tai kolme kertaa. Ja minä tarkotan nyt sitä kunnon orgasmia! Niitä pieniä ja muuta hyvänolon tunnetta ei lasketa.

Tämä asia ei itseäni häiritse ja haittaa, mutta tulipa mieleen onko muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa, ellen itse auta kädellä. En sormi- ja kielipeleissä, saati sitten ihan perusyhdynnässä.

Tai nyt valehtelin; kerran olen saanut niin, että mies nuoli ja sormetti ja sitten vielä työnsi yhden sormen peppuun, niin se oli siinä.

Vierailija
2/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan, ilman omaa apua... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis niin ihanaa saada ihan vaan yhdynnässä! Saan kyllä käsin tai kielellä mutta siihenkin joutuu " näkemään vaivaa" .

Vierailija
4/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää...

Vierailija
5/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa ilman apua (vibraa) yhdynnässä. En edes sormia käyttäen. Itsekseni kyllä saan vaikka millä tavalla :)

Vierailija
6/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..en sitten millään konstin, yksin kyllä helposti, joten tiedän millaista se voi olla... Monta kertaa olen kyllä " lähellä" ja melkein mutta sitten se tunne jääkin puolitiehen, tyngäksi... Mikähän se sellainen " melkein" tunne on? Sen jälkeen ei kuitenkaan ole toivoakaan päästä minkäänlaiseen huippuun enää... Onko muilla tälläistä?

Vierailija
7/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen itse sormin auta. Sitä en viitsi enää tehdä, sama kuin yksi hommailisi. Aika nihkeetä tuo seksi siis... nuolemalla saan muutaman kerran vuodessa, miehen sormin tai leluin en lainkaan... Orgasmiton seksi taas ei nappaa.

Vierailija
8/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

..en sitten millään konstin, yksin kyllä helposti, joten tiedän millaista se voi olla... Monta kertaa olen kyllä " lähellä" ja melkein mutta sitten se tunne jääkin puolitiehen, tyngäksi... Mikähän se sellainen " melkein" tunne on? Sen jälkeen ei kuitenkaan ole toivoakaan päästä minkäänlaiseen huippuun enää... Onko muilla tälläistä?

minulla on kolmannen lapsen syntymän jälkeen ollut juuri tuollaista. kertaakaan en ole saanut orgasmia, en yhdynnässä apujen kanssa tai ilman enkä edes itsekseni. kiihotun kyllä mutta sitten fiilis yhtäkkiä lässähtää ja se siitä sitten. nuorin on sentään kohta vuoden ikäinen.

aikaisemmin sain orgasmin suht helposti yhdynnässä apujen kanssa ja muutaman kerran ilmankin.

Vierailija
9/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että onkin aivan täsmälleen näin (kakkosen viesti tuossa alla) - ja minullakin vain yhden kerran kokemus siitä, että mies on onnistunut " ilman apua" tuottamaan minulle orgasmin, eikä silloinkaan yhdynnässä vaan mainituin keinoin. Hassua. Saan omin päin ja miehen kanssa, jos autan itse sormin. Mikään muu ei oikein " tehoa" . No, parempi näin kuin silloin joskus kauan sitten, kun en vielä ollut onnistunut saamaan lainkaan, vaikka takana oli jo muutama eri kumppanikin... :)

Vierailija:

en saa, ellen itse auta kädellä. En sormi- ja kielipeleissä, saati sitten ihan perusyhdynnässä.

Tai nyt valehtelin; kerran olen saanut niin, että mies nuoli ja sormetti ja sitten vielä työnsi yhden sormen peppuun, niin se oli siinä.

Vierailija
10/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan yksin, vaikka miten, aina ja helposti,mutta miehen kanssa en ole saanuut ikiniä. En kai osaa vaan tarpeeks relata ja pelata omislla sormilla...

Vierailija
11/12 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes sitten törmäsin erääseen, jonka kanssa saan aina. Se on tosi kummallista. On siinä varmaan muutakin, mutta jotenkin anatomisesti sovimme täydellisesti yhteen.

Harmi vaan, ettei ole oma mies :(

Vierailija
12/12 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oikeastaan en saa orkkuja ollenkaan. Syytän äitiäni ja hänen seksikielteistä kasvatustaan. Auttaiskohan terapia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä