masentaa maksaa vuokra =(
en tiiä yleensä ei ärsytä mutta jotenki tänää tuntuu niin haaskaukselle ku lantit kukkarosta lähtee lentelemään taivaan tuuliin ja tili jää maksun jälkeen typötyhjäksi. mutta tiiän et selviän kyllä mut ärsyttääpi silti.
Kommentit (70)
Muista ettei se ole haaskausta, niin kauan kuin saat sitä rahaa vastaan katon pääsi päälle.
Hih 😂
Minulla kävi niin hyvä tuuri, että kun täytin 18 niin iskä osti mulle kaksion ja maksoi jopa kahden vuoden yhtiövastikkeet samalla kerralla pois.
En osaa samaistua kun en ole koskaan asunut vuokralla missään. Tottunut vain tavallisen ihmisen elämään.ihan itse omilla perintörahoillani jouduin ostamaan talon itselleni. Ei se elämä ole ollut niin helppoa, että ois kela mitään vuokrakämppiä maksellut.
Vierailija kirjoitti:
Hih 😂
Minulla kävi niin hyvä tuuri, että kun täytin 18 niin iskä osti mulle kaksion ja maksoi jopa kahden vuoden yhtiövastikkeet samalla kerralla pois.
Vidun kernaperse, oottko va jakki kun et omillas selviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih 😂
Vidun kernaperse, oottko va jakki kun et omillas selviä?
Näytä mulle se 18-20v, joka selviää omillaan? Ne on kaikki joko vanhempiensa tai vernmaksajien kukkarolla, tai molemmilla. Ja se on ihan ok, koska siinä iässä on hyvä opiskella tai keskittyä opiskelupaikan hankkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hih 😂
"Katsokaa kaikki! En ole saavuttanut elämässäni mitään vaan isukki maksaa!"
Jos vuokran mkasu masentaa niin osata oma kämppä ja maksa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä myös asuntolainaa tympii lyhentää.
Se sentään loppuu joskus. Vuokralla asuessa ei maksaminen lopu ikinä. Itellä 5 vuotta jäljellä lainanmaksua. Sen jälkren asumiskulut maltilliset 350e kuukaudessa 👍🏻
Älyttömintähän on että pienituloinen ei saa asuntolainaa, vaikka olen tunnollisesti vuosikausia maksanut joka kuukausi enemmän vuokraa kuin mitä lainan lyhennykset olisivat.
Vuokranmaksu on aivan turhaa. Jätä maksamatta.
Maksoin 14 vuotta asuntolainaa, ostin saunallisen rivitaloyksiön. Pitkä aika meni maksamiseen, mutta se kannatti. Ja olen ajatellut, että tämä on myös mun loppuelämäni koti.
asenteessa on vikaa aloittajalla.laskut on maksettava.itsestään selvä asia.jos ei rahaa,mene töihin.jos ei töitä muuta sillan alle.
ei minkäänlaista myötätuntoa tuollaisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sentään loppuu joskus. Vuokralla asuessa ei maksaminen lopu ikinä. Itellä 5 vuotta jäljellä lainanmaksua. Sen jälkren asumiskulut maltilliset 350e kuukaudessa 👍🏻
Juu, sit tulee jo maksetulle, velattomalle asunnolle vastikkeen lisäksi:1 kattoremontti, 2. ulkosivuremontti,3. Putkiremontti- ja olet taas kaulaanmyöten kusessa ja köyhä rotta isolla pankkilainalla, taikka uo perii sen asunnon.
Muuta halvempaan vuokralle tai osta asunto. Sillähän se ratkeaa.
Mitä mielestäsi 18-vuotiaan olisi kuulunut saavuttaa? Mitä itse olit saavuttanut sen ikäisenä, kerropas
Vuokralla asuminen on ihan normaalia. Sveitsissä ja Saksassa suurin osa asuu vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Älyttömintähän on että pienituloinen ei saa asuntolainaa, vaikka olen tunnollisesti vuosikausia maksanut joka kuukausi enemmän vuokraa kuin mitä lainan lyhennykset olisivat.
Pitäisi olla joku systeemi että jos pystyy osoittamaan vaikka kolmen vuoden ajan että samanhintaisen vuokran maksu onnistuu, voisi saada lainan. Pienituloisena oppii tarkaksi rahan kanssa, en tuhaile turhuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
asenteessa on vikaa aloittajalla.laskut on maksettava.itsestään selvä asia.jos ei rahaa,mene töihin.jos ei töitä muuta sillan alle.
ei minkäänlaista myötätuntoa tuollaisia kohtaan.
Pikkasen olet vieraantunut todellisuudesta. Ei tänäpäivänä töihin vaan mennä,sikäli jos työttömänä on. Kumpa olisikin noin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielestäsi 18-vuotiaan olisi kuulunut saavuttaa? Mitä itse olit saavuttanut sen ikäisenä, kerropas
No enpä ainakaan huudellut mitä äiskä ja iskä on saavuttanut xD