Nainen, mihin arkiseen tarvitset miehen apua?
Joko puolisosi tai yleensä miehen? Ei ei tarkoiteta nyt seksiä.
Kommentit (79)
Tällä hetkellä taloudelliseen tukeen.
Mutta mihinkään esim. fyysiseen toimintaan, kuten kodinkoneiden tsekkaukseen tai huonekalujen kokoamiseen en tarvitse, koska sellaiset työt hoidan muutenkin itse.
Tällä hetkellä tukan laittamiseen, toinen käsi on kipsissä. Opetin hänelle miten suoristusrautaa käytetään.
En mihinkään. Meinasin ensin vastata että isojen kodinkoiden kuljetukseen ja asennukseen tarvitsen apua, mutta tajusin ettei se ole mitenkään pakollista, että niiden auttajien pitää olla miehiä. Sieltä tulee ne tyypit jotka liike lähettää. Tärkeintähän on se se että tyypeillä on ajokortti, välineet ja ammattitaito hallussa kun itseltäni puuttuvat.
No kun oikein mietin niin en mihinkään.
En varsinaisesti mihinkään.
Mutta parisuhteessa mies sai aina avata kurkkupurkin:)
Eilen tuntematon mies auttoi minua, kun pyörässäni oli jotain ongelmaa. Osasi paremmin pyörän osat kuin minä, kiitos hänelle :)
En mihinkään. Olisin sanonut että tyydyttävä seksi, mutta sitä ei saanut sanoa.
En kai mihinkään, kun en ole ikinä asunut miessukupuolisen olennon kanssa samassa talossa.
Seksiä ei saa sanoa joten en mihinkään varsinaisesti.
Nolostuttavan moneen asiaan johtuen kai jonkinlaisesta hahmotushäiriöstä.
Viimeksi tarvitsin miehen (isäni) apua, kun yritin valita uutta näppäimistöä. En ollut varma kahdesta vaihtoehdosta kummat kytkimet halusin ja tiesin isälläni olevan kokemusta molemmista, joten soitin hänelle ja kysyin mielipidettään.
Ihan perus äijäjuttuihin. Fillarin korjaus, reikien poraus seiniin , kattolampun laitto, huonekalujen siirtäminen jne
Lähestulkoon kaikkeen. Olen niin tyhmä mamma.
Vierailija kirjoitti:
Nolostuttavan moneen asiaan johtuen kai jonkinlaisesta hahmotushäiriöstä.
Miksi nainen ei voi auttaa sinua samassa asiassa?
Kaikkeen toimintaan, mihin tarvitaan jalkoja ja niitä toimintoja on paljon.
Kokkaukseen. Mä oon ihan surkea laittaa ruokaa enkä kokkauksesta niin paljoa tykkää, joten meillä mies kokkaa. Jos ei puolisoa olis, eläisin varmaan pelkällä salaatilla tai valmistiskien ruoalla.
Rehellisesti: en mihinkään.
Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, ettenkö HALUAISI delegoida tiettyjä asioita miehelle - jos sellainen siis olisi.
En ole naimisissa, mutta lähipiirini miesten apua tarvitsen sähköllä toimivien koneiden ongelmien selvittämiseen. Usein korjaan ongelman itse sanallisten ohjeiden mukaan. Tietokoneongelmissa pyydän apua oman ikäisiltäni miehiltä, ja pyykkikoneen ja pakastimen yms. ongelmiin vanhemmilta miehiltä.
Minun lähipiirissäni miehet ovat näissä parempia, vaikka muistan kyllä esim. opiskelukavereistani naisia, jotka ovat tosi hyviä tietokoneiden kanssa.
Myös muutoissa pyydän miesten apua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus äijäjuttuihin. Fillarin korjaus, reikien poraus seiniin , kattolampun laitto, huonekalujen siirtäminen jne
Miksi sen pitää olla juuri mies? Etkö luota naisen kykyihin selviytyä luettelemistasi hommista?
Tarvitsen miestäni ratkomaan teiniemme aiheuttamia konflikteja. Miehellä on pitempi pinna ja loputon ymmärtämys lapsiamme kohtaan. Itsellä palaa käämi aika pian typeryyden ,ajattelemattomuuden ja teiniangstin suhteen. Tässä vaiheessa yleensä pyydän miestäni selvittämään asiat ja itse siirryn takavasemmalle rauhoittumaan. Muutenkin luotan mieheni rauhallisuuteen ja henkiseen tukeen vaikeissa paikoissa.
En mihinkään.