Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mihin arkiseen tarvitset miehen apua?

Vierailija
01.09.2018 |

Joko puolisosi tai yleensä miehen? Ei ei tarkoiteta nyt seksiä.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, mihin tarvitset naisen apua?

Vierailija
42/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on erittäin hyvä kysymys, ja tuntemistani miehistä monelala on ongelmia selviytyä esimerkiksi synnytyksestä. Lisäksi ongelmia on myäs siivouksessa ja kaikenlaiessa taloudenpidossa, mutta niihin nyt käy muukin kuin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulouteen tarvin. Olen kahden lapsen yh (3v ja 5v). Hoidan lapset kotona joten en voi mennä töihin.

Vierailija
44/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisiosta katosi kuva muutama kuukausi sitten eikä laserprintteri toimi. 

Joku kiltti voisi etsiä kanavat ja laittaa printterin kuntoon. Genitaaleilla ei ole merkitystä.

Vierailija
45/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei saa sanoa... En mihinkään. Kuitenkin, kun se mies löytyy tästä taloudesta, niin hän hoitaa autojutut, painavien esineiden kantamiset ja remppajutut. Toki olen asunut yksin useita vuosia enkä tarvinnut miehen apua muuhun, kuin seksuaalisiin tarpeisiin. Siellä autokorjaamollakin on voinut olla nainen :)

Vierailija
46/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuli ekana mieleen, mutta sitä ei saanut sanoa.

Ruuanlaitto ehkä toinen, olis kiva joskus syödä alusta asti itse tehtyä ruokaa...Eks teki ihanaa karjalanpaistia.

Vierailija
47/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on hyvin kiinnostunut tekniikasta ja erittäin näppärä käsistään. Emme asu yhdessä, mutta kysyn usein hänen neuvoaan, kun kodissani esiintyy jokin ongelma, koska hän tietää useimmiten ratkaisun siihen. Joskus tarvitsen myös hänen fyysistä voimaansa, koska hän on vahvempi kuin minä. Hän on luonteeltaan hyvin auttavainen ja tulee mielellään luokseni, vaikkapa vain vaihtamaan liesituulettimen moottorin, ja sen jälkeen hän hoitelee mielellään minutkin.

Vierailija
48/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuanlaittoon

Vierailija
49/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnostamaan kaivon.

Vierailija
50/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tarvitsen ainakin näihin juttuihin:

- polkupyörän sisäkumin vaihtamiseen/korjaamiseen

- polkupyörön renkaisiin ilman pumppaaminen

- roskapussien vieminen ulos jätesäiliöön

- lihan grillaaminen

- kalan (lohen) savustaminen

- mökillä puusaunan lämmitys

- mökillä aggregaatin käynnistys

- mökillä jäätyneen kaivon kairaus

- mökillä minun hiusten pesu järvessä

- lasten teknisten lelujen korjaaminen

- venetrailerin ajaminen (osaan toki itsekin mutta pikku e ajokortti puuttuu)

- Ikea huonekalujen asennus

- domainin varaminen 2017 jälkeen

Vierailija
51/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaittoon, koska en laita ruokaa. Imurointiin, koska en imuroi.

Vierailija
52/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa vaativiin asioihin. Mulla nivelsairaus ja järkyttävät hermosäryt päälle, en pysty kantamaan tai tekemään juuri mitään voimaa vaativaa.

Vierailija
53/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko oman miehen apua? Vai yleensä apua mieheltä? Oman miehen apua "tarvitsen"/"käytän" voimaa vaativiin juttuihin, lomamatkan lennon, majoituksen ja vuokraauton tilaamiseen, sen vuokra-auton ajamiseen ulkomailla, isompiin remontteihin, ruoan laittoon, renkaiden vaihtoon, auton huoltoon ja katsastukseen vientiin, tietokoneeni ongelmatilanteiden selvittämiseen. Eikä minulla mitään wifejä ja kaikenmaailman ihmeellisiä teknisiä juttuja kotona olisi, jos olisin sinkku. 

Vierailija
54/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaamaan minua paikasta toiseen koska minulla ei ole ajokorttia. Palaneen lampun vaihtoon korkealla koska huimaa,yleensä kaikki hommat joissa pitää nousta tuolia korkeammalle. Kaikki hommat jotka vaativat porausta,sahausta tms. Kaikki voimaa vaativat hommat. Onhan näitä. Ja tietty nää voi tehdä nainenkin mut kun se mies nyt on saatavilla niin....

Vierailija
55/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään käytännön hommaan tarvitse toista ihmistä. Auton renkaat ei paljon paina vai onko teillä rekka?

Aina olen itse renkaat vaihtanut, pitäähän se osata jos tielle jää vai soitatte tietysti miehen apuun?

Osaan laittaa sokeripalalamput, jatkaa sähköjohdot, vaihtaa sulakkeet ja isoimmatkin hyllyt ja painavat sohvat saan kyllä seinältä toiselle yksin.

Tää tietsikka on ainoa, mistä en välttämättä paljon ymmärrä, jos häikkää tulee mutta onneksi mulla on vaan työpaikan läppäri niin vien töissä IT -osastolle, että voitteko katsoa. Eikähän siellä muuten ole mies, joka ne hommat hoitaa... mutta on homma mitä itse en osaa.

Vierailija
56/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoamiseen

Vierailija
57/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheen pyörittämiseen. Oishan se varmasti mahdollista ilmankin mun puolisoa, mutta tuntuis, ettei aika ja jaksaminen itsellä riittäis. Se on hyvä kun joku toinenkin kuskaa niitä lapsia harrastuksiin, tekee ruokaa, siivoaa yms. eikä tartte yksin niska limassa vääntää.

Samaa ajattelin. Ihmettelen kun niin moni sanoo ettei mihinkään. Mieheni on usein työmatkoilla ja kyllä silloin saa aika tuli persiin alla ajella ympäriinsä, kokata, siivota, autta läksyissä, nukuttaa jne. Selviän toki, mutta kyllä arjen jakaminen on ihan kivaa.

Luulen aika monen ajatelleen, että kysytään asioita, mitä vain mies voi tehdä. Kuka tahansa mies, ei se oma puoliso.

Mutta ei kai miehet nyt niin ylivoimaisia ole, että naiset ei pystyisi samaan...

Vierailija
58/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetoketjun ompelemiseen, verhojen lyhentäminen, leipominen.

Vierailija
59/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä? Ei tule mieleen mitään asiaa jota nainen ei tekisi miestä paremmin.

Vierailija
60/79 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton renkaiden vaihtoon, koska ne renkaat painaa niin pirusti, etten saa yksin sekä kannateltua niitä että kiristettyä pultteja. Toki apuna voisi olla myös nainen, mutta kun samasta taloudesta löytyy mies, niin miksi mennä merta edemmäs kalaan.

Tekniikkalaji, ei rengasta tarvitse kannatella kun omaa hyvän tekniikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi