Nainen, mihin arkiseen tarvitset miehen apua?
Joko puolisosi tai yleensä miehen? Ei ei tarkoiteta nyt seksiä.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä en tarvitse miehen apua mihinkään. Mutta olen hieman alle 170 cm, eli useissa asunnoissa voisin tarvita itseäni pidemmän henkilön (ei sen nyt välttämättä mies tarvitse olla, kunhan on pitkä) apua saadakseni jotakin ylähyllyiltä.
Et ole ajatellut hommata keittiöjakkaraa tms?
On erittäin ärsyttävää pitää keittiössä lattialla keittiöjakkaraa, joka on muutoin aina tiellä. ohistelija
Käytännössä vaihtoehto on 220cm pitkä mies.
Miten v-tun urpo pitää olla, että kokee miehen korvaavan jakkaran?
En mihinkään, selviäisin elämästä ilman miestäni, mutta hän tekee elämästäni helpompaa, hauskempaa, ja elämisen arvoista. Eniten tarvin miestäni jakamaan arjen huolet ja ilot kanssani.
Laskujen maksuun ja muiden asioiden hoitamiseen.
Kantamaan kauppakassit. Joo, saisin ne itsekin, mutta painavimmat on tosi raskaita ja mies nyt vain on vahvempi!:D
Auton renkaanvaihtoon. Tämähän toki tapahtuu vain kaksi kertaa vuodessa, joten ei ole mitään järkeä ottaa omaa miestä vain tuota tarkoitusta varten.
Vierailija kirjoitti:
Pyöränrenkaisiin ilmaa pumppaamaan. Nykyään on niin hankalat venttiilit eikä voimaa ole tarpeeksi 😕
Huoltsikalla onnistuu.
Minun mies on rakentanut meidän omakotitalon. Nyt pitäisi vaihtaa peltikatto tiilikattoon. Ei onnistu minulta.
Viemärin putsaus
Kodinkoneiden asennus/korjaus
Auton huoltaminen/fiksaus
Löytyyhän näitä :D
En tiedä voiko sanoa "apua", mutta tarvitsen miehiä tekemään musiikkia ja laulamaan. Haluan kuunnella miesääntä! Ja jos puhutaan klassisesta musiikista, jota myös usein kuuntelen, niin siitä genrestä en ole löytänyt mieleistä musiikkia, joka olisi naisen säveltämää.
Pistorasioiden,valaisimien kytkemiseen mm.eli lähes kaikki sähköön liittyvä.
En myöskään osaa porata varsinkaan iskuporalla.
Voimaa miehellä on myös jonkin verran enemmän kuin mulla.
Täällä myös aina pyörän kumit tyhjät kun ei miestä ole. Pakko kai se on metsästää joku pyörämekaanikko 🤔
N25
Tänään kun mies ei ollut kotona, soitin naapuriin ystävälle. En saa urheilurintaliivien ylintä 'nipsua' kiinni itse.
Pyörät huollan ja korjaan, niistä ei mies ole kiinnostunut.
Vaikka olen näppärä käsistäni, en osannut remontin yhteydessä koteloida yhtä putkea. Mieheni sai sen rakentaa.
Pyörän korjaamiseen (minua ei suoraan sanottuna kiinnosta), renkaatkin saa vaihtaa, koska en uskalla ajaa itse kiristämilläni renkailla. Eikä edes hävetä myöntää, so what.
En mihinkään. Haluan hoitaa asiat itse.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä? Ei tule mieleen mitään asiaa jota nainen ei tekisi miestä paremmin.
Jos et edes ymmärrä kysymystä, niin miksi paljastat tyhmyytesi?
No nykyisin lähes kaikkeen kun olen viimeisilläni raskaana ja supistukset on herkässä. Normaalisti en niinkään mihinkään yksittäiseen asiaan, pienet miehiset hommat onnistuu itseltäkin ja isompiin palkataan ammattilainen, mutta siihen arjen pyörittämiseen ja lapsen kasvattamiseen kokonaisuudessaan. Työssäkäyvänä yksinhuoltajana olisi jaksaminen todella kortilla.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä en tarvitse miehen apua mihinkään. Mutta olen hieman alle 170 cm, eli useissa asunnoissa voisin tarvita itseäni pidemmän henkilön (ei sen nyt välttämättä mies tarvitse olla, kunhan on pitkä) apua saadakseni jotakin ylähyllyiltä.
Mulla on porrasjakkara...
Sinkkunainen 168 cm
Pyöränrenkaisiin ilmaa pumppaamaan. Nykyään on niin hankalat venttiilit eikä voimaa ole tarpeeksi 😕