Nainen, mihin arkiseen tarvitset miehen apua?
Joko puolisosi tai yleensä miehen? Ei ei tarkoiteta nyt seksiä.
Kommentit (79)
No viemärien putsaamiseen, sitä en vaan kykene tekemään itse. Niin ja auton renkaiden kantamiseen, ne on helvetin painavat ja vittumaiset pyörittää varaston ja auton välillä.
Perheen pyörittämiseen. Oishan se varmasti mahdollista ilmankin mun puolisoa, mutta tuntuis, ettei aika ja jaksaminen itsellä riittäis. Se on hyvä kun joku toinenkin kuskaa niitä lapsia harrastuksiin, tekee ruokaa, siivoaa yms. eikä tartte yksin niska limassa vääntää.
Autonhuoltoon kun pitäisi rengaspaineet tarkistaa ja joskus vaihtaa polttimo.
Tällä hetkellä en tarvitse miehen apua mihinkään. Mutta olen hieman alle 170 cm, eli useissa asunnoissa voisin tarvita itseäni pidemmän henkilön (ei sen nyt välttämättä mies tarvitse olla, kunhan on pitkä) apua saadakseni jotakin ylähyllyiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolostuttavan moneen asiaan johtuen kai jonkinlaisesta hahmotushäiriöstä.
Miksi nainen ei voi auttaa sinua samassa asiassa?
Voi ja on auttanutkin. Saatavissa on vain useammin ollut se mies. Eli vastaan uudelleen: en kai varsinaisesti mihinkään tarvitsisi juuri miehen apua, ellei tarvita riittävää voimaa, jota usein (ei aina) miehillä on enemmän.
Mun mies tuo mut pois sienimetsästä. Mulla on surkea suuntavaisto.
Auton renkaiden vaihtoon, koska ne renkaat painaa niin pirusti, etten saa yksin sekä kannateltua niitä että kiristettyä pultteja. Toki apuna voisi olla myös nainen, mutta kun samasta taloudesta löytyy mies, niin miksi mennä merta edemmäs kalaan.
Peräkärryn kuljettamiseen. En osaa peruuttaa kärryn kanssa järkevästi.
Panemiseen. On parempi panemaan olutta.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä en tarvitse miehen apua mihinkään. Mutta olen hieman alle 170 cm, eli useissa asunnoissa voisin tarvita itseäni pidemmän henkilön (ei sen nyt välttämättä mies tarvitse olla, kunhan on pitkä) apua saadakseni jotakin ylähyllyiltä.
Et ole ajatellut hommata keittiöjakkaraa tms?
Arjessa mies hoitaa kaiken autoon liittyvän. Tankkauksesta korjaamiseen. Osaan toki itsekin mutta käytännössä parempi että hoidan pyykit, miehen työ sillä osastolla ei kelpaisi mulle.
Olin nelikymppiseksi asti sinkku, enkä tarvinnut miestä mihinkään oikeastaan. Sitten menin naimisiin ja nyt olen antanut miehrn tehdä kaikenlaisia ns miesten töitä. Ei sikäli, etten ilman hänen apuasnkin pärjäisi, mutta hän pitää siitä ja kokee olevansa tarpeellinen.
Asun yksin ja hoidan kaiken asuntoon liittyvän yksin. Sujuu kaupassakäynti, siivous, sulakkeen vaihto, lampun vaihto, patterin ilmaus, ikkunan tiivistys, viemärin hajulukon puhdistus, jne... (Vaikeampia hommiahan ei saa edes tehdä itse asunnossa vaan pakosti kutsuttava huoltofirma paikalle.) Tietokoneetkin osaan hoitaa itse. Veroilmoituksen ja muut paperiasiat osaan hoitaa itse nekin.
Mihinkään en siis tarvitse kenenkään toisen, miehen tai naisen, apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin ärsyttävää pitää keittiössä lattialla keittiöjakkaraa, joka on muutoin aina tiellä. ohistelija
Vierailija kirjoitti:
Perheen pyörittämiseen. Oishan se varmasti mahdollista ilmankin mun puolisoa, mutta tuntuis, ettei aika ja jaksaminen itsellä riittäis. Se on hyvä kun joku toinenkin kuskaa niitä lapsia harrastuksiin, tekee ruokaa, siivoaa yms. eikä tartte yksin niska limassa vääntää.
Samaa ajattelin. Ihmettelen kun niin moni sanoo ettei mihinkään. Mieheni on usein työmatkoilla ja kyllä silloin saa aika tuli persiin alla ajella ympäriinsä, kokata, siivota, autta läksyissä, nukuttaa jne. Selviän toki, mutta kyllä arjen jakaminen on ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin. Ihmettelen kun niin moni sanoo ettei mihinkään. Mieheni on usein työmatkoilla ja kyllä silloin saa aika tuli persiin alla ajella ympäriinsä, kokata, siivota, autta läksyissä, nukuttaa jne. Selviän toki, mutta kyllä arjen jakaminen on ihan kivaa.
Luulen aika monen ajatelleen, että kysytään asioita, mitä vain mies voi tehdä. Kuka tahansa mies, ei se oma puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin ärsyttävää pitää keittiössä lattialla keittiöjakkaraa, joka on muutoin aina tiellä. ohistelija
On sellaisiakin keittiöjakkaroita / tikkaita jotka saa taitettua kokoon! Lyhyemmän mallin voi ripustaa seinällekin halutessaan.
Aika monen asian pystyy hoitamaan itse, kun vaan selvittää ja ryhtyy toimeen. Mielelläni silti kysyn apua jossain tietokoneisiin liittyvässä, niistä tiedän aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, onhan mulla se jakkarakin. Mutta helpompaa pyytää pitkää henkilöä ottamaan tai laittamaan jotain sinne ylähyllyille, kuin tehdä itse ;)
Viimeksi miespuolinen ystäväni auttoi minua tietokoneen hakkeroinnissa. Yhtä hyvin saman asian olisi voinut hoitaa naispuolinen ystävänikin.